12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

Ústavní ochrana vody

Všimněte si zajímavého jevu: když něco nejde a něco nefunguje, nebo to funguje blbě, není to proto, že je někdo líný a neschopný. Není legislativa. Tahle věta není legislativa by se měla vymýtit z českého jazyka. Nejde to, protože na to není legislativa. Ale to je žertík jen tak na okraj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 21.7.2019 11:16

Re: Nejedeme sice vpřed po hladké silnici, ale trend je dobrý

Jen abyste vy dožil. Když, před rekonstrukcí Národního divadla , měl řeč starej Kovářík a říkal,"až se sem za pět let vrátíme", padesátiletý chlapíci do sebe posměšně šťouchali. Za pět let Kovářík říkal, otvíráme naše divadlo, leč chlapíci již odpočivali na tuháš kempu.

M. Pivoda 21.7.2019 11:04

Tesařík byl v mládí nenapravitelně poškozen komunismem

A nemůže se z toho stále vzpamatovat. Chudák. To, co kdysi řekl nějaký komunistický komentátor, to je dnes nepodstatné.

Snad by bylo ale dobré zde zmínit, že přistání Američanů na Měsíci byla skutečně mimořádná událost, která předběhla svou dobu. Proto se pak čekalo dalších padesát let, aby dnešní lety do vesmíru se mohly provádět už za ekonomicky úměrnou cenu, nikoliv za každou cenu z prestižních politických důvodů.

R. Tesařík 21.7.2019 11:12

Re: Tesařík byl v mládí nenapravitelně poškozen komunismem

To jste trochu odklonil...Jde o to nadšení zvláštního ražení.

M. Pivoda 21.7.2019 11:26

Pro R. Tesaříka podruhé

Navzdory katastrofickým předpovědím českých důchodců, technologický vývoj jde nezadržitelně vpřed.

Tempo zdvojnásobování obnovitelné energie v USA každé 4 roky je dobře měřitelnou skutečností. Zkuste proto najít jiný (rozumnější) důvod, proč by se ten stávající technologický vývoj měl zastavit. Nějaký Codr je jen vaše nemoc z mládí. To není platný argument do dnešní diskuze.

L. Novák 21.7.2019 17:00

Re: Pro UI Pivodu

Jasně. V Africe taky narůstají OZE závratným tempem... :-P

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/africane-zacali-slapat-na-kole-vyrabi-tak-elektrinu/r~i:article:755223/

M. Rejewski 21.7.2019 10:18

Neco nejni v Okaju.

10:27 a žádnej debil...

P. Hlosta 21.7.2019 10:24

Re: Neco nejni v Okaju.

Já si proto čtu o tom, že Fiala chce porazit Babiše v příštích volbách. Nejsem debil, tak mně udivuje, že už ho nechce zavřít a chce s ním bojovat ve volbách. ;-))

V. Kotas 21.7.2019 10:25

Re: Neco nejni v Okaju.

Ty se objeví večer, po vyhlášení výsledků předčasných voleb na Ukrajině.

P. Forejt 21.7.2019 9:26

bitevník L-39 Albatros

další grandiozní úspěch socialistického Československa, dělá i dnes radost kapitalistům a je stále spolehlivým válečníkem, především na Blízkém Východě .....molodci......n-tsssss

M. Rejewski 21.7.2019 9:31

Re: bitevník L-39 Albatros

Když tedy hrajeme hry, tak L-39 vs S-400

P. Hlosta 21.7.2019 9:34

Re: bitevník L-39 Albatros

Onehdá se jim dva srazily. To víte - piloti(?). Dávat do ruky někomu nezkušenému třeba Škoda MB 1000, je na pováženou, jestli vám ji neodkrágluje. Má brzdný destičky velký jako krabička sirek a žádný érbegy a když to rozjede až ke stovce, pak se nedá účinně zastavit. Ale modlit se v ní teda dá. Třeba i k Alláhovi.

;-))

M. Rejewski 21.7.2019 9:38

Re: bitevník L-39 Albatros

S-400?

P. Hlosta 21.7.2019 9:41

Re: bitevník L-39 Albatros

To celkem nevím, protože pro mně je to furt Albatros ;-))

P. Hlosta 21.7.2019 9:43

Re: bitevník L-39 Albatros

Sem se nějak přehlíd s tou S-400 raketkou. Ale furt je to o Albatrosu i tak. ;-))

M. Rejewski 21.7.2019 9:49

Re: bitevník L-39 Albatros

Bejvávalo...

Buk

S-400

S tou třístovkou to nějak nevyšlo. Sestřelili si vlastní Albatros :)

V. Kotas 21.7.2019 10:18

Re: bitevník L-39 Albatros

Země, jejichž strojírenství dokáže vyrábět letadla, zařízení/komponenty pro atomové elektrárny a další výrobky (to vše se v Československu vyrábělo ), patří mezi nejvyspělejší na světě.

P. Hlosta 21.7.2019 10:23

Re: bitevník L-39 Albatros

Mozky jistě jsme měli a máme. Ovšem není to v politické rovině. Pokud se co kdy povedlo, povedlo se to i přesto že politika to mršila.

V. Kotas 21.7.2019 10:48

Re: bitevník L-39 Albatros

Před tím i v současnosti.

M. Rejewski 21.7.2019 9:24

Stařec a moře průserů

Jsem rád, že už jsem za vodou. Váš důchodce.

Teď je obzvlášť fine.

Přidaj mi devět kol a já je hned odevzdám na Účtenkovku.

P. Hlosta 21.7.2019 9:31

Re: Stařec a moře průserů

Mně účtenkovka nebaví a to už jsem taky "za vodou". Mně nebaví ani eurodžekpot, ačkoliv se v něm dá vyhrát třeba i miliarda. Já si radši podřezávám svou větev na zahrádce takhle při sklence(nejlépe whisky) s fajkou v hubě. Závidějí mi všichni nemocní a že jich je!

;-))

M. Rejewski 21.7.2019 9:33

Re: Stařec a moře průserů

Vidíte. Já jsem štáckripl a nezávidím.

Lepší sklenka burbonu na den, než čuák na osm let na Hradě.

P. Hlosta 21.7.2019 9:40

Re: Stařec a moře průserů

Hrad považuji za zbytečně zveličovanou dekoraci. Ale to víte - Pražáci! Tamní úřad je třeba na tom Hradě i v celém Česku zrušit a to přímo změnou ústavy ČR. Jenže Pražané.... Voni tam nechtějí Blob, ale nesmysly z ústavy jim nevadí. Kdyby v té Praze demonstrovali za zrušení té funkce prezidenta jednou provždy, že totiž bude každý vždy vadit minimálně polovině národa a všem politikům, tak já se taky přidám. Jenže tam demonstruje kdejaká blbka šiklováijiná s pozůstatky socialismu na mozku a tak se demonstruje bezvýsledně a mnoho chvil.

;-))

M. Rejewski 21.7.2019 9:52

Re: Stařec a moře průserů

Vy máte řešení raz dva. A kdo bude nosit kvitka do Lidic a do Reslovky, he?

P. Hlosta 21.7.2019 10:00

Re: Stařec a moře průserů

Osadí to trvalkami a je vystaráno s kytkami. Vzpomínat tam přijdou ti, co za něco stojí.

;-)

M. Rejewski 21.7.2019 10:12

Re: Stařec a moře průserů

Já jsem logik. Takže nestojí?

:)

P. Hlosta 21.7.2019 10:32

Re: Stařec a moře průserů

Máte recht! Je to korupční stát za něco. Stát jen proto, že za to cosi dostanu... ;-))

P. Forejt 21.7.2019 9:21

Jakešův projev je třeba přehodnotit

památný projev M. Jakeše z Červeného Hrádku sice prokázal, že je první tajemník nevzdělaný a rétoricky je na tom ještě hůře, ale s odstupem doby možno říct, ....vždyť on měl vlastně ve všem pravdu. Kdo by si dnes dovolil kritiku "dovnitř" své strany, troufl si tehdá kritizovat i režimy v jiných státech. Dokáže dnes někdo oficielně zkritizovat Macrona, či Merkel ?? A konečně měl vlastně pravdu i s tou Zagorkou a těmi Jandy ....tož asi tak. Milouši jen tak dál....

M. Rejewski 21.7.2019 9:26

Re: Jakešův projev je třeba přehodnotit

Chudák nejni schopen vyloučit knedlíky s merunama. A Vy na něj takhle?

Ještě že nepodepsal Chartu.

Nevděk světem vládne.

V. Kotas 21.7.2019 10:21

Re: Jakešův projev je třeba přehodnotit

Jo, po 30letech si někdo všiml, že Jakeš mluvil o mnoha jiných věcech, než jen o bojlerech/brojlerech, Zagorový.

P. Hlosta 21.7.2019 9:26

Re: Jakešův projev je třeba přehodnotit

Moc to na veřejnosti nerozebírejte, protože budete vypadat srandovně, případně to někdo vezme fakt vážně a pak hrozí inzultace(profackování-neplést si s anglismem běžně užívaném).

;-))