26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Tržiště nadějí

Jedno celé, nula pět procenta dělilo sociální demokracii od hranici volitelnosti, před pěti lety dostala přes čtrnáct procent hlasů a volilo ji přes dvě stě tisíc voličů, letos při vyšší volební účasti míň než půlka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 28.5.2019 11:54

Re:

Prý se nám tady v rámci muslimské obce melou bývalé země SSSR s Afrikou. AKtuálně vyhrává i díky štědrým dotacím z SA Afrika. Je fakt že já znám jen muslimy právě z bývalého sovětského bloku..

M. Varadinková 28.5.2019 11:54

Re: IVK o napadení pana Jakla

Pozoruhodné je, že česká média – s výjimkou serverů Echo24 a Parlamentní listy – o této brutální události mlčí, ačkoliv například v porovnání s napadením poslance Feriho (jehož incident plnil česká média po dlouhý čas) je zjevné, že v případě Ladislava Jakla šlo o daleko agresivnější útok.

Napadení našeho spolupracovníka Ladislava Jakla nedovolíme zlehčovat. Útok na něho, stejně jako na kohokoliv jiného pro jejich odlišné politické názory, je překročením všech myslitelných, představitelných a tolerovatelných mezí v demokratické společnosti.

Ohrožením demokracie v naší zemi nejsou ve svobodných volbách zvolení politikové Andrej Babiš a Miloš Zeman, jak bez ustání tvrdí ti, kteří ve volbách opakovaně neuspěli. Přímým ohrožením demokracie je nerespektování odlišných názorů, které ústí v takové brutální fyzické napadení názorových oponentů, jehož jednou z obětí se Ladislav Jakl stal.

A právě toto jsou chvíle, kdy má svobodná společnost dát najevo, že svobody, mezi které patří i právo na neomezenou obhajobu různých názorů, bude rozhodně bránit.

Věříme, že zdravotní stav Ladislava Jakla se brzy výrazně zlepší a že tento útok nezanechá žádné trvalejší následky na jeho zdraví. Václav Klaus, Ivo Strejček, Jiří Weigl, Hana Lipovská, Filip Šebesta, Petr Macinka, 28. května 2019

J. Venc 28.5.2019 11:54

Re: Kdo je ten Jakl?

A proč jdete i po dětech, politické hyeny? Aha?

Se pak nedivte, když jste to s tím neomarxistováním přeháněli, že Vás dospěvší neomarxisti nevolí. Sami si za to můžete!

:-)

M. Varadinková 28.5.2019 11:53

IVK o napadení pana Jakla

V sobotu 25. května 2019 ve večerních hodinách byl v pražském metru fyzicky napaden náš dlouholetý kolega, člen Institutu Václava Klause a před nedávnem Parlamentem ČR zvolený člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání pan Ladislav Jakl. Hulákání útočníka, kterým svůj útok doprovázel, jednoznačně potvrzují, že šlo o politicky motivovaný čin s cílem napadnout, zastrašit a zranit člověka s odlišnými politickými názory.

Jde o čin s mimořádnou společenskou závažností! Naprosto zásadně a se vší rozhodností takové počínání odsuzujeme a věříme, že okolnosti tohoto činu budou důsledně vyšetřeny, pachatel (nebo pachatelé) tohoto odporného útoku budou urychleně dopadeni a s vědomím závažnosti činu i odpovídajícím způsobem potrestáni.

Tak ohavný čin by se nestal, kdyby v České republice nebylo soustavně a cíleně zvyšováno politické napětí těmi, kteří si jiný než svůj vlastní názor neumí představit, těmi, kteří každého člověka s odlišným politickým názorem veřejně urážejí, ostouzejí a dlouhodobě beztrestně brutálně verbálně napadají. Tak ohavný čin by se nestal, kdyby proti zvolení Ladislava Jakla členem RRTV nebyla vedena tak nesmiřitelná a útočná politická kampaň. Viníme ty, kteří po léta nerespektují výsledky demokratických voleb a politickou moc chtějí získat mimo demokratické volby prostřednictvím rozvášněných davů na náměstích a spřátelených médií. V takové atmosféře je už pouze malý krůček k tomu, aby si leckdo vyložil tento stav jako normu, ve které je dovoleno naprosto všechno – včetně hrubých fyzických útoků a pokusů likvidovat lidi s odlišným názorem. O tom, kam taková doba vedla a v co vyústila, nás dostatečně trpce poučila historie 30. let minulého století v Německu.

I. Semrád 28.5.2019 11:51

Důležitá zpráva!

...kterou jsem ti včera slíbil (tzv. bomba jako kráva) je tady!

Euro končí!!! Již v květnu!!! Už můžeš jásat!

Termín přechodu na marku je znám ze spolehlivých zdrojů (euportal.cz): "Přechod na marku by prý mohl proběhnout při nejbližším možném prodlouženém víkendu, což může být už víkend 15. až 16. května. Podle jiných zpráv prý německá kancléřka Merkelová chystá v příštích dnech stěžejní projev stran ekonomické situace."

Němci už tisknou nové marky k těm, které již mají schované ve sklepě!

https://www.euportal.cz/Articles/6021-chysta-se-konec-eura-nemci-pry-tisknou-nove-marky.aspx

J. Venc 28.5.2019 11:51

Takže jako obvykle, hm.

:-)

J. Anděl 28.5.2019 11:50

Ale jo, asi vlastně může. Tam je spíš zajímavé, že je afroislamista ve vedení české muslimské obce.

Mně to nevadí, vím, že si nemůžu dělat názor na katolíky čisté podle Halíka nebo Duky, a to mají katolíci mnohem jasnější hierarchii a papežovu neomylnost...

J. Venc 28.5.2019 11:49

Re: Kdo je ten Jakl?

Nevím, no. Moji potomkové strašeni nebyli, indoktrinováni rovněž nikoli a ustrašení prostě nejsou. Logického na Vašem závěru nevidím nic. Řekl bych, že za výchovu jsou zodpovědni rodiče, tedy v normálním světě. Ve světě mladýho Klause (to jest onen hysterický autor) patrně škola. Nerozumím tomu.

Tedy rozumím - své si oslovil.

:-)

J. Vobr 28.5.2019 11:48

JAK TETA KOMBERCOVÁ NASADILA VENCOVI ČEPICU

ČEPICA JE ČEPICA !!!

:-)))

P. Hlosta 28.5.2019 11:48

Re: Astone, a co Ducký, Mrázek, Kejla, Kovarčík a další ?

Mrázek.... Mrázek.... Není to ten, co ho kdysi picli, že on byl ten kmotr a na pohřeb pak mu šli všichni, kdo s tou jeho mafií měli co kdy společného? Vy si teda myslíte, že ho dal picnout Babiš? No tak to za ten čin mu děkovat rukylíbáním, jestli se toho odvážil! Čoveče, vy si tu spravedlnost nějak přivlastňujete.

M. Prokop 28.5.2019 11:47

Re: Petříček: Musíme hájit také zájmy USA

Kdo nehájí?

J. Schořík 28.5.2019 11:47

Re: Kdo je ten Jakl?

Naopak, Je to obráceně! To byly ty časy kdy jsme skutečně udávali tón! Lhát, krást, škodit a hlavně neomarxistovat na plný kule!

P. Harabaska 28.5.2019 11:46

Re: Aston naivně píše, že český volič je

Každé proč má své proto. Proč by mělo vadit? Ve footline v TV teď běží info: Do ČR přijede americký konvoj. Proč? Vy jste schopen odpovědět na tuto otázku?

M. Prokop 28.5.2019 11:46

Re: Nemanželský pár Vrecionová a Vondra v Bruselu.

No aby mohl obviňovat ze smyšlených prohřešků, když jiný důvod nemá. Klasická hajzlovina.

J. Venc 28.5.2019 11:44

Re: Kdo je ten Jakl?

Njn. Mladej Klaus byl v té době ještě nezkušeným mladíkem, tak nepamatuje a rovnou predikuje teror. Hm. Napadá mne ještě pořezaný Dostál, zmlácený Dolejš, fackující Kalousek a Macek (ten facknul socana!) a tak vůbec. Téměř všude nějaká Vaše stopa. A nestydíte se nestydíte. Národ trpí pod terorem.

:-)

J. Schořík 28.5.2019 11:44

Re: Paní Václavíkové k níže tvrzenému

V reakci na tvrzení, že dehonestuji drahý mongoloide a s přípodotkem že to tak vypadá :).

R. Brzák 28.5.2019 11:43

Re: Kdo je ten Jakl?

poněkud přehnané (a nevím kdo to tak formuloval konkrétně). Ale terorismus je plodem strachu (v reakci na strach pak utíkáme, nebo útočíme - to je terorismus). A pokud je Západ (tedy my) dlouhodobě stále více socialistický (až na krátké období po revoluci), pak vzhledem k tomu, že levicovost je na strachu založena a strachem se udržuje, je logické, že ve školách jsou děti více strašeny, než učeny kritickému pohledu na COKOLIV. A odsud není k teroru až tak daleko...

Příkladem budiž snaha zakazovat přednášejícím témata, která studující nechtějí slyšet...

J. Schořík 28.5.2019 11:42

Re: Kecy, kecy, kecičky

To je možné. Ale ani ten Foldyna. Obávám se, že jediná možnost je návrat k Zemanovi. Ale to jen opakuji to co včera.

P. Hlosta 28.5.2019 11:42

Re: Tak co, panikáři

Venca se bije jako lev. Zatím se ale neví s kým a proti komu se jen tuší. Založením partaje vyznačí okruh svého bojování a získá příděl členů. Být členem strany, nebo hnutí, není až tak oblíbené a proto je jich nedostatek. To je důvod všeobecné skepse, že se mu strana povede realizovat. Ale má rétorské schopnosti, tak má určitou šanci. Minimálně aspoň na to, že bude mít přízeň občanů a to se v případných volbách velmi hodí.

Teoreticky: Když se povede založit tu politickou stranu, získat do ní dost velké množství členů, prosadit se u veřejnosti, že ta mu bude ochotna dávat preference, pak se ve volbách přeci jen mu podaří dostat do parlamentu, kde za velkého úsilí vstoupí do vládní koalice, takže nebude pochyb, že vládne Klaus junior, nebude v takovém případě vůbec schopen výrazně změnit klientelistickou společnost, která nám už třicet let vládne ve všech oblastech života.

No a to je důvod, proč V.Klusovi jun. nemám důvod dávat svou preferenci. Ale třeba se mi jeho rétorství natolik zalíbí, že ustoupím od negace jeho možností v politice.

Toto nic nevypovídá o omluvě ODS, že se ho zbavila.

V. Kotas 28.5.2019 11:41

Re: Petříček: Musíme hájit také zájmy USA

Tak tady má výsledek, když nehájí zájmy ČR.

E. Derat 28.5.2019 11:40

Re: Babiš volby prohrál !

Jo, ale v EP české komouše moc nepotřebuje, neobolševiků je tam dost a dost.

M. Varadinková 28.5.2019 11:40

Re: Zmlácení Jakla

Co to blábolíte za nesmysly? Jakl přece nebyl napaden jako soukromá osoba, byl napaden proto, že kandidoval za SPD. Je to tedy stejná kategorie, jako každý poslanec či senátor!!!!!!! Napadení mělo jasný politický motiv.

Krom toho, Vaše představa, že před zmlácením pro své politické přesvědčení mají imunitu jen zvolení zástupci, zatímco "soukromé osoby" ne, je naprosto šílená. Je to vždy stejně pohoršující a média by měla měřit při každém takovém napadení všem stejně!

J. Schořík 28.5.2019 11:40

Re: Kdo je ten Jakl?

TO je ten progresivismus vo kterém se tolik mluví. :)

P. Harabaska 28.5.2019 11:40

Re: A rozdávat petrolejové lampy potenciálním zákazníkům

Ví! Vaňura Petr!

A. Javůrek 28.5.2019 11:40

Re: Aston opet leze do zadele Buresovi

sechny pruzkumy pored rikaji ze ma STBANO podporu 30%, a s tim Bures pored operuje. A ejhle, ono je to 20%

M. Prokop 28.5.2019 11:39

Re: Paní Václavíkové k níže tvrzenému

Ne. Já jsem nepsal o žádné dehonestaci, to je lež "přítele" Schoříka.

Já jsem pouze uvedl veřejně známá fakta, bez komentáře.

J. Schořík 28.5.2019 11:39

Re: „V Anglii jsou všude mešity,

Co já vím čím to je. Já znám úplně normální lidi co jsou k tomu muslimové :). To jen moudrý Tesařík má jasno - Filípínec jako Čečenec, Maročan, Pákistánec a Saudský Arab.. Všechno muslimové. No ne? 3 miliardy jich jsou..

Myslím že afroislamismus může být docela přiléhavý pojem pro popis určitého myšlenkového proudu v Islámu (ale nejsem odborník)..

K. Janyška 28.5.2019 11:39

Astone, a co Ducký, Mrázek, Kejla, Kovarčík a další ?

Dobrý ? Líbí se vám to ? Divné.

A socialisty všemožného druhu, tedy i socdemáky, drtí civilizace, tedy individualizace a subjektivizace občanů z účinků z obchodu. Nevíte co to je ? Musíte ke kompozitivní teorii stejně, jako kdokoliv jiný, nedá se nic dělat... Dzp.

A. Javůrek 28.5.2019 11:38

Re:

pokud nekdo do zadosti o dotaci uvede umyslne nespravne udaje, protoze jinak by dotaci neziskal, tak je to proste PODVOD. Bohuzel v dnesni dobe pravnici dokazi prekroutit vse, dnes ma lump vice prav nez jeho obet (v tomto pripade EU = dotace), a kdyz je k tomu onen lump premierem ktery z titule sve funckce vyhazuje nepojhodlne... .

J. Venc 28.5.2019 11:38

Sou si jistej, Vobr

Že ten koment vůbec pochopili?

Asi ne, co?

:-)