3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Tři ruští špioni sbalí kufry

Ruská agentura zalezlá na ambasádě v Praze přijde o tři pracovní síly. Česko se připojilo k evropské iniciativě a jako odpověď na travičský útok v Anglii sáhlo k relativně drsné odezvě. Ještě v pondělí ráno se hovořilo o jednom až dvou vypovězencích, a byli z toho tři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Omar 27.3.2018 15:39

Re: Říci to musím.

Achááá. Jen jsem netušil že máme s IS diplomatické vztahy...

K. Janyška 27.3.2018 16:02

Re: Říci to musím.

Ano, to je podle Pacnera pravda... Dzp.

V. Hájková 27.3.2018 15:11

Re: Říci to musím.

Sice mě to dalo velké přemáhání ale musím na další z vašich ubohostí reagovat! Kdyby šlo jen o nějakého bezvýznamného rusa a jeho dceru- ale v ohrožení se nalézalo přibližně 130 britských občanu - a to vše se odehrálo na výsotném uzemí GB-

Vaše ubohost se již dá srovnat s ubohostí zdejších odporných komoušu!

P. Vandas 27.3.2018 15:24

Re: Říci to musím.

Nalézalo se 130 ohrožených přibližně. No to je tedy otřesné. :-):-):-)

V. Hájková 27.3.2018 15:31

Re: Říci to musím.

To si ubožáčku neumíte přečíst britský tisk?? JO- PARDON- tomu se nedá věřit že? Vaše víra je dnes obrácená v jiném směru :-

K. Janyška 27.3.2018 15:02

Byli to Rusové a hotovo !

Moje velmi vytrénované až zvířecí instinkty krmené obřím vzděláním, vůbec nejvýše možným, se praktickY nemýlí. Je to jak s přepadením Kvitové. Žádné nebylo, napovídají mi to od samotného začátku... Dzp.

H. Omar 27.3.2018 15:04

Re: Byli to Rusové a hotovo !

Jistě, krájela cibuli a takhle dopadla.....

D. Green 27.3.2018 15:51

Re: Byli to Rusové a hotovo !

Bože, jak já vám závidím. Absolvent nejvyšší pomocné školy na světě, absolvent rychlého lezení na vysoké komíny vnitřkem, majitel řidičáku na hurtovnici a Vadasku. Prostě špica! :o) A rozumíte psům, prý dovedete rozlišit rasu podle chuti v guláši.

J. Vobr 27.3.2018 15:01

GOOD BOY, PAUL RYAN !!!

Velký sympaťák !!!

_______________________________________________

K. Janyška 27.3.2018 15:03

Re: GOOD BOY, PAUL RYAN !!!

Ano, vole... Dzp.

P. Portwyn 27.3.2018 14:41

Dvojsečnost propagandy

Upřímně řečeno, Rusko je celkem logický podezřelý, co se týká otrávení Skripala - byť ne jediný podezřelý.

Jenže antiruská propaganda (teď nemluvím o cause "Skripal", ale třeba o Sýrii nebo Ukrajině) začíná nabývat stejně idajotských rozměrů, jako antiamerická propaganda za komančů. Výsledek bude, že lidi rusobijcům časem neuvěří ani to, co je pravda. Stejně, jako my jsme nevěřili Ruďasu o USA vůbec nic, byť ve skutečnosti ani tam není všechno ideální. Pokud označíte každého, kdo zapochybuje o zjevené pravdě, za agenta imperialismu či hlupáka zblblého štvavými vysílačkami... ehm vlastně štvavými weby, dostaví se reakce. Část lidí si bude idealizovat Rusy stejně, jako my jsme si idealizovali Američany. Ne z nějaké rusofilie nebo z niterného komunismu, ale z prostého pocitu, že jim oficiální místa kecají.

H. Omar 27.3.2018 14:46

Re: Dvojsečnost propagandy

Část lidí ma Rusko idealizované, že nepřipustí ani zjevné pravdy. Holt co do nich v mládí nalili to teď funguje........

Kdo z oficiálních míst hovořil na téma, které tady popisujete?

P. Portwyn 27.3.2018 17:49

Re: Dvojsečnost propagandy

Jsou toho plné noviny, přečtěte si.

K. Janyška 27.3.2018 14:54

Re: Dvojsečnost propagandy

Protože není zdaleka jediný, je podezření na Rusech. To je jasné... Dzp.

S. Donát 27.3.2018 15:01

Re: Dvojsečnost propagandy

Ano, každý tlak vyvolává protitlak z druhé strany. A čím víc se to do lidí budfe hustit horem - spodem, tím méně lidé budou té propagandě věřit.

P. Portwyn 27.3.2018 17:56

Re: Dvojsečnost propagandy

No ono už to začalo. Pokud člověk projede diskuze nebo poslouchá lidi, je to vidět. Ti lidé ne že by nějak nenáviděli Američany, jen prostě nevěří informacím z velkých médií.

M. Jandáková 27.3.2018 15:10

Re: Dvojsečnost propagandy

To víme. Tahle připomínka se tu objevuje čas od času u každého tématu. Myslím, že to souvisí se záměrem anebo s inteligencí, čili -

v obou případech s tím nejde nic dělat.

(Pan Omar, například, má pojem "pravda" tak zidealizovaný, že si jej plete s přítulností. Proto každou druhou větou obviňuje nepřítulné (k dojmům) z toho nejhoršího.

J. Matuška 27.3.2018 14:32

Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

"...vládnoucí vrstva vytváří přehnané představy jak o svých intelektuálních a morálních schopnostech tak o svém právu řídit společnost. Prostě si připisuje více schopností, než má a přisvojuje více moci a výhod, než si zaslouží."

http://blog.aktualne.cz/blogy/petr-robejsek.php?itemid=31355#more

I. Mertl 27.3.2018 14:39

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Jó, pane Matuško, co s tím naděláme, nepatříce do vládnoucí vrstvy, co? Smůla Vašeho mentora Robejška spočívá v tom, že on taky ne. A navíc má z ostudy kabát - je to ještě větší ničtoš než my.

H. Omar 27.3.2018 14:41

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Ten váš Zeman a Babiš jsou tedy přehradníci.

J. Anděl 27.3.2018 14:41

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Spadá do "vládnoucí vrstvy" také Miloš Zeman?

J. Kombercová 27.3.2018 14:43

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Táta Zeman je tu pro své voliče, tak nemějte starosti! :)

J. Anděl 27.3.2018 14:45

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Protože jeho volič nejsem, tak trochu starosti mám :-)

Ale naštěstí je MZ jen prezidentem a ne třeba mým sousedem nebo nadřízeným v práci :-)

J. Kombercová 27.3.2018 14:48

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Jj. jen prezidentem... sice prudí, ale mnoho nemůže.

H. Omar 27.3.2018 15:11

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Bohužel nemohu souhlasit. Volí ČNB, Ústavní soud,..... Zejména v ČNB už nadělal pěknou paseku.

J. Venc 27.3.2018 15:15

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Nevolí, jmenuje.

:-)

P. Papež 27.3.2018 14:50

Zaplať pánbůh, měl jsem 100x lepšího tátu.

H. Omar 27.3.2018 14:52

Re:

Bacha. Já bych ten výpočet upravil. Nejdřív bych hodnotu Zemana dostal do kladných a nenulových čísel ;))))

J. Matuška 27.3.2018 14:49

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Jindřichu, ano, ALE podporuje prvky přímé demokracie a v tom se liší zejména od "havloidů". Někteří z nich si myslí, že jenom oni mají klíče od pravdy...

H. Omar 27.3.2018 14:51

Re: Záchrana demokracie nebo vlastní moci?

Jak to dělá?