26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Tři roviny

Tragédie letu MH17 má tři roviny, lidskou, vojenskou a politickou. Ta lidská je doslova šílená a klávesnice se vzpírá komentovat to, co se na poli smrti děje. Čachrování s mrtvolami nebude hned tak zapomenuto a ukrajinský vůdce Porošenko je na omylu, pokud si myslí, že odsudek se týká jen separatistické soldatesky. To, co se na Donbasu děje, nespadá do západního vzorce civilizovaného chování, to je asi to nejslušnější, co se o tom dá říct.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 21.7.2014 6:02

Re: Když tak prohlížím tu diskusi,

Máte pravdu, rusácká pátá kolona tady dnes opět řádí. Digitální válku mají ruští bastardi zvládnutou perfektně.

B. Tyrnerová 21.7.2014 6:02

Re: Monoblok?

Tak jak je to s tou kopřivkou?Buď je nebo není. Pseudointelektuále.

J. Mrázek 21.7.2014 6:01

Tvrdší, nebo natvrdlý ?

Jistota viníka, plnění zadání a hysterické popírání Hájkova listu protiproud.cz, to nesvědčí o příliš velké síle a stabilitě v kramflecích . Dvojčata nakonec také "podivně spadla", i když to původně byla vina teroristů, ale splnila svůj účel, mohl se vyhlásit boj terorismu na celém světě a tudíž lze vtrhnout kamkoli, kde si určíme, že jde o boj  proti terorismu. Nepotřebujeme změnu politického systému a odsouhlasení vládami naší přítomnosti. Totéž bude Ukrajina- boj proti terorismu, neboť sestřelení   letadla je mezinárodní terorismus a napochodování do další mírové základny, na dohled od předem určeného nepřítele. Že se třeba mohl ukvapit pilot ukrajinské armády a poslal letadlo na zem o tři minuty dřív a ne později, aby to "padlo na rusáky", nebo přehmat ukrajinských raketometčíků, co čekali na jiné letadlo, to rovnou zavrhněme a plňme plán pomluv,neřešitelných přání (na nic nesahat- oni neodklízejí těla- bůh ví, kam je vozí -oni použili mrazáky vagony- Putin nesmí zasahovat do dění na Ukrajině- sankce na Putina, že nezasahuje a neudělá na Ukrajině pořádek......takhle může vypadat Henleinovský československý scénář odsunu čechů ze sudet a přičlenění k "říši" a takhle vypadá scénár přičlenění k NATO a EU, i kdyby najednou nechtěli. Chápu, že internetové noviny něco stojí a hrozba, že když nebudu psát podle not, ale podle rozumu, že můžu zavřít krám po dvacetiletech, to je dostatečná hrozba. Ale neomlouvá ! Rád se dozvím opravdu PRAVDU a nemusí to být ta moskevská, stačí pravdivá, ne domněnky a podstrčené "správné účelové závěry". Děkuji.

J. Boleslav 21.7.2014 6:01

Dobré ráno přátelé

taky u vás byla tak odporně dusná noc? Tady je ještě teď 22. Kde se vlastně fláká ta slibovaná studená fronta, co nás má dnes ochladit na 32?

E. Vašátko 21.7.2014 5:57

Když tak prohlížím tu diskusi,

myslím si, že kdyby zítra přišli Rusové, našli by brány dokořán a uvítací výbor kolaborantů s kyticemi. Je hrozné, jak rychle lidi zapomínají a to ještě není ani 25 let.

J. Gogo 21.7.2014 5:34

Zaujalo mně na tomto blábolu mimo jiné souvětí:

To, co se na Donbasu děje, nespadá do západního vzorce civilizovaného chování.... A co do tohoto západního vzorce spadá? Vraždění a podpora terorismu kdekoliv jinde? Proboha jaký je rozdíl, jestli někoho vraždí ukrajinský, ruský, izraelský nebo americký žoldák? Neff kritizuje Hájka, ale sám je zaujatý a nablábolil tady už mnoho hovadin.

I. Hil 21.7.2014 5:24

Re: Mr. Aston to žere i s navijákem!

Kde máte napsáno že padla do rukou separatistů od RUSŮ? Druhá věc je zda ji opravdu obsluhovala ruská posádka?!

J. Vyhnalík 21.7.2014 4:45

Re: Ano, monoblok

Doporučuji studium historie. Východní oblasti jsou tradičně ruské. Jih byl Ruskem osvobozen od Tatarů a Turků a jejich každoročního sklízení stepi. Ukrajinské bylo Malorusko a Halič. Malorusko s Jihem a Východem spojil Lenin po VŘSR a Halič připojil Stalin po WWII.

Ti Rusové tam žijí po dlouhé generace a na rozdíl od samotného Ruska, kde byla většina obyvatel nevolnickými mužiky, mají za sebou tradici svobodných sedláků - kozáků, kteří svoji svobodu platili tím, že bojovali proti Tatarským nájezdům.

S. Prosek 21.7.2014 4:16

Re: Mr. Aston to žere i s navijákem!

Pan Kun general Szandor, ktery ruskou armadu zatracene dobre zna se zminuje ze obsluha SA 11 mohla byt pod vlivem alkoholu. Prehnane oslavovani dnesni armady RF se muze zmenit v udes zjistenim co vlastne vojensky personal RF je.

V. Kun 21.7.2014 3:52

Mr. Aston to žere i s navijákem!

Pakliže je v ruské armádě takový BORDEL", ...že jedna baterie raket BUK padla do rukou separatistů...(jak píše pan Aston), že si separatisté vyberou z arzenálu co chtějí, tak běda světu!

 Co příště ? Nukleární hlavici??

 Pane Neffe, pište méně a rozumněji !!

V. Kun 21.7.2014 3:43

Re: Rovina je pouze jedna: lidská

Souhlas s Váma pane Žůrku.

 Aston už neví co by psal, tak si hloupě vymýšlí ! Mohl tam dát 4-5 rozměrů, ale takovou fantazii už nemá.

S. Prosek 21.7.2014 3:33

kdyz vono je to slozity

Pane Schecku dobre postrehy, avsak bez silove organizace jako je armada, se muze Evropa leda klouzat! Jakmile se objevi jen naznak o vytvoreni celoevropskeho obraneho systemu, tak se zvedne vlna odporu "prece mame NATO"! ergo at jdou umirat Amici kdyz jsou blbi, (toto pronesla jedna dama na vv. CR v DC tusim v 94 roce .... my (Evropane) pak jim oznamime co jsou za rostaky a vrahouny.

Sam za sebe vubec nemam zajem aby za Evropu bojoval muj syn a i muj vnuk. Oba dva v USN dnes. Pochopitelne Vladimir Vladimirovic to posral kolosalne, avsak specielne v Cechach najde miliony priznivcu, kteri sice zapomeli na Jachymov avsak maji nesmirny zajem o Guantanamo. Myslim ze muj deda by ten Jachymov za to Guantanamo vymenil v minute!

P. Scheck 21.7.2014 3:28

Re: Monoblok?

Na druhé straně musím jedním dechem uznat, že ruština třeba z úst Bulata Okudžavy je strhující a nádherná. A taky věřím, že v Rusku bych našel mnoho krásných lidí. Bohužel moje zkušenosti s nimi nejsou moc dobré a mám takový slogan, který teď nechci vysvětlovat: " I hodný Rus je zlý Rus."

P. Rajman 21.7.2014 3:08

Mezinárodní potřeba vytvoří

mezinárodní armádu, než bys řekl BUK.

P. Rajman 21.7.2014 3:06

Žádná občanská, ale mezinárodní válka.

Ukrajinští Rusové podle Putina "Novorusové",by se bez podpry z Kremlu ani neupšoukli, natož aby byly schopni vystřelovat rakety do 10 000m. To čemu se Aston diví sám propagandistickým videním sveta dál šíří. Všichni lidé na svete vedí, že válka Ruska proti celému svetu je prakticky 4, od Napoleona 5. svetová. Ta už začala a bez Putinova Waterloo nebo Stalingradu, jen tak neskončí.

P. Scheck 21.7.2014 3:01

Re: Ano, monoblok

Obávám se, pane Dlouhý, že je to mnohem složitější a pokud nemáme nic lepšího než demokracii, bohužel budeme muset uznat lidi, co se narodili v daném státě za jeho příslušníky.  I když jim jejich rodiče do hlav cpali bůh ví (Alláh ví, Lenin ví) co....

P. Scheck 21.7.2014 2:54

Re: Monoblok?

Mě osobně by ruština nijak nechyběla (vždycky při ní dostávám kopřivku a Rusům tvrdím, že nepanimaju pa rusky), ale máte pravdu, takhle to prostě nejde.

P. Scheck 21.7.2014 2:50

Re: Rovina je pouze jedna: lidská

Pane Žůrku, velmi s vámi souhlasím až na jednu větu. Bohužel, politika prostě musí být vždy špinavá. Například pan Cameron vůbec nechce oddělení Británie od EU. Ale poraďte mu, co teď má dělat, když v předvolebním boji toho tolik nasliboval svým voličům, aby zvítězil nad možná moudřejšími konkurenty....Vy asi přemýšlíte jako voják - statečný voják.

P. Scheck 21.7.2014 2:42

Re: Liberalni pohled na svet ... a zcela mimo realitu

Pane Panský, promiňte, ale to, že nevíte, kdo v EU má za co zodpovědnost, je problém EU, nebo váš? Ono se není, co divit, když naše ČTV za nestranné pozorovatele považuje zcela pravidelně lidi jako pana Macha, pana Zahradila a pak přidá pana Robejška. To je, jako kdyby za Hitlera promluvili nestranní pozorovatelé jako (trochu přeháním, ale jen trochu) Hermann Göring, Joseph Goebbels a komentář přidal třeba ctěný pan doktor Mengele. Je jasné, že po takových masážích musíte mít také jasný názor...

T. Pansky 21.7.2014 2:19

Liberalni pohled na svet ... a zcela mimo realitu

Autor tu apeluje na vetsi unifikaci Evropy.  Zde se liberalove spojuji s levicovymi evropskymi socialisty.  K cemu tedy byla vytvorena Lisabonska smlouva?????  K cemu tedy mame nejakeho evropskeho prezidenta, ministryni zahranicnich veci atd atd.  Vsichni jsou placeni tak zavratnymi sumami, ale k cemu nam jsou???  Slyseli jste od nekoho neco???  Naprosto nic.  Vetsi unifikace Evropy?  Co vice chceme unifikovat???  Jestli on neni problem nekde jinde - cela konstrukce EU se Lisabonskou smlouvou posunula na uroven nefunkcniho hybrida.  Smlouva ma tisice stranek, ale nikdo presne nevi, co v ni je.  Mame spoustu evropskych uradu a uredniku, ale z obcanu nikdo nevi, kdo za co nese zodpovednost. ...... Takze prosim, nechme blaboly o vetsi unifikaci stranou a zenme k zodpovednosti nase politiky v Evrope.  AAAAAAAAAhhhhh, ja jsem zapomnel.  My jsme si zvolili nejake politiky, ale ti nenaji zadne pravomoce krome vyzvedavani si vyplaty.  Soudruh Putin to vi a tak si dela co chce.

F. Žůrek 21.7.2014 2:05

Rovina je pouze jedna: lidská

TGM byl politik na úrovni. Škoda, že ho již nemáme. Velice často mluvil o humanismu, což je lidskost - jde o rovinu jedinou - lidskosti.

Někdo mně tvrdil, že prý politika bude vždy špinavá. S tím nemohu souhlasit! Jak v politice, tak v armádě či ve vojenství musí být také LIDSKOST, jinak se dostáváme do říše zvířat a v tom je ten problém. Na Ukrajině nemáme ani tak válku, ale spíše terorismus.

Voják, který nemá v sobě lidskost, tak to není voják, ale terorista. Tak je tomu v tomto případě na Ukrajině. A je zde nyní otázka: Kvůli penězům a naší pohodlnosti se s tím máme smířit!?!

J. Dlouhy 21.7.2014 1:42

Ano, monoblok

Rusove, nastehovani v ramci russifikace z Ruska na Ukrajinu tam nemaji co delat. Kdyz se jim nebude libit zit v suverenni Ukrajine, mohou se vratit domu, do Ruska. Totez plati i pro Rusy v baltickych republikach. Nikdo z puvodnich obyvatel zminenych zemi je nezval a moc rad je (okupanty) nema. Vyjimkou jsou snad puvodni (nekolik staleti stare) mensiny z predsovjetske doby.

P. Han 21.7.2014 0:20

Re: Monoblok?

Zákaz teroristických aktů?

E. Heusinger 21.7.2014 0:12

Monoblok?

Ach tak. To je vlastně o budoucnosti kdy neUkrajinci budou poukrajinštěni.

Zákaz ruského jazyka byl první pokus. Přijdou další?

J. Tolman 21.7.2014 0:08

Jugoslávii již taky nikdo neslepí?

Proti mnohonárodnostní Jugoslávii je Ukrajina monoblok. Pokud se jí podaří porazit ruské teroristy, dokáže jednotu země udržet.