30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

TOP na špici

Ať už si myslíme o průzkumech veřejného mínění cokoliv (zejména po jejich prognózách před letošními parlamentními volbami), nedá se popřít, že dokáží přinejmenším zmapovat tendence voličské nálady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Houška 26.7.2010 13:39

Re: komunisté jsou všude

Ano, ten vtip ze začátku devadesátek, "Koho budeš volit? Komunisty! To je jasný, ale já se ptám jakou stranu?", je čím dál tím aktuálnější.

V té době, když Bartuška poznal, co je zač gen. Lorenc, mu řekl: "Pane generále, vy budete mít v každé další vládě, ještě hodně dlouho, tři ministry", a Lorenc odpověděl: "Ale mladý pán, vy ma velmi podceňujete". To snad mluví za vše.

Jediný, kdo si může zoufat je Mirda Ransdorf, na kterého při losování u Lorence, kde si kluci z Prognosťáku (Klaus, Zeman, Dlouhý a Ransdorf) losovali, který založí jakou stranu, zbyla KSČM. Ten už se asi nikdy ke skutečnému lizu nedostane.

V. Pavel 27.7.2010 7:43

Komárek a další komunisté jsou všude

Ano! Komárek je svým jednáním rovněž typický komunista! Je prokazatelně nesnášenlivý, agresivní, prolhaný a udává zde redakci s výzvami k likvidaci ty, kteří mají názory jemu nekonvenující! Jak "komunističtěji" zde lze ještě vystupovat, než činí Komárek? 

M. Prokop 26.7.2010 14:47

Re: komunisté jsou všude

Jo, jsou.

Doporučuje se pohlédnout i na jejich procentuální zastoupení a "typ" dotyčného komunisty.

Mezi Dlouhým a třeba Filipem a Kellerem jakýsi rozdíl vidím.

Podle toho pak lze rozlišovat i ty strany.

M. Komárek 26.7.2010 14:52

Re: komunisté jsou všude

a tak jasně ... Ale stejně jsem vždy na rozpacích, když vidím, že se někdo přihlásil do KSČ v létě 1989. Takový "jasnozřivec" chce dělat politiku?

M. Prokop 26.7.2010 16:22

Re: komunisté jsou všude

To jsou dvě možnosti, buďto to opravdu neodhadl (ono to těsně před plyšákem zase tak růžově nevypadalo a spousta lidí měla v hlavě osmašedesátý a "obrodu" KSČ - i hodně "disidentů" byli komunisté - osmašedesátníci) nebo jim vydržel kličkovat až do té doby .....

Spolupracovnice, o málo starší než já, ale měla děti dříve, na můj údiv že je i v SČSP odvětila: Když chceš dostat děti na školu .........

R. Tesařík 26.7.2010 17:32

Re: komunisté jsou všude

noedhadl, odhadl...mám s tím problém.

M. Černík 26.7.2010 18:47

Re: komunisté jsou všude

Komárek ,

vy jste ještě dodnes nepochopil , že členství, bývalé členství v KSČ , získané byť v listopadu 1989 ( substitučně stačilo i členství a slouhovství v STB a KGB ) ,

že toto byl základní předpoklad ke vstupu do klubu vyvolených privatizérů a "úspěšných" členů klubu LÍPA   a  ODS   atd ..... prostě mezi základ nové české olígarchie ?  Není dnes jeden generální ředitel, guvenér národní banky a ministr , aby nebyl v seznamech těchto jelitních komand a daří se jim jak v sametové bavlnce....

R. Houška 26.7.2010 15:09

Re: komunisté jsou všude

Komunista byl, je a bude vždycky jenom jeden. Dokud si tohle neuvědomí všichni, tak se z těch současných sr... nevyhrabeme.

Dobře je to vidět na příkladu bratří Mašínů, které stále polovina národa považuje, pod vlivem komunistické propagandy a Majora Zemana, za vrahy, přesto, že by každý z nich, včetně nedávno zesnulého Milana Paumera, měl mít větší morální právo sedět na Pražském Hradě než ten, který jim už léta odpírá udělit alespoň státní vyznamenání.

M. Komárek 26.7.2010 15:21

no vidíte

a tady se právě budeme rozcházet. Já bych klidně někomu, kdo v mládí ulítne (vstup do KSČ, bouračka v autě při cestě ze zábavy, vymlácení výlohy McDonald, ...) dal ještě šanci. Já prostě nesnáším ultimata či definitiva..

Většina lidí má ten komunismus hluboko v duši a ve straně nikdy nebyli (možná to nestihli). Stačí si tady číst příspěvky některých.

Co se týká bratrů Mašínových, tak je vnímám dost ambivalentně, i když jsem spíše pro jejich vyznamenání než pro odsouzení. Snažím se na ně dívat měřítkem jejich doby a pak zaslouží opravdu spíše obdiv i přesto, že snad až tak krutí být fakt nemuseli ...

R. Houška 26.7.2010 15:38

Re: no vidíte

Ani se moc nerozcházíme, ale pro mě prostě soudruzi Dlouhý, Tříska, Komárek, Mlynář, Kočárník, Dubček, Šlouf, Pecina, Komorous, Zeman... nepatří do skupiny, které by se mělo promíjet ulítnutí v mládí "vstup do KSČ. To byli bolševičtí funkcionáři na plný výkon.

Stejně tak nikdy nebudu brát jako úlet mládí úmyslné ničení cizího majetku - vymlácená výloha.

M. Komárek 26.7.2010 15:52

Re: no vidíte

já mladíka, který vymlátí výlohu rád potrestám adekvátním trestem (třeba týden uklízení psích exkrementů), ale rozhodně bych mu tím nekazil budoucnost. Když k vám do firmy přijde ve 30 jako manažer na pohovor, tak ho vyhodíte, protože v 17 rozbil výlohu? U těch komunistů je to podobné - u některých -  někteří ty výlohy budou rozbíjet ještě v důchodu ...

R. Tesařík 26.7.2010 17:57

Re: no vidíte

je rozdíl, když to udělal v sedmdesátých.

M. Černík 26.7.2010 18:40

Re: no vidíte

kOMÁREK, sEDLÁČEK  A    SLEPIDSE  roztleskávací

vy jste jak prasečí chřipka , nikdo na vaše slinty není zvědavý , plácáte svorně se sedláčkem vždy jen lži a výmysly , ale o to jste pilnější v jejich šíření.

Nestačilo, že jste zasvinili diskuze LN a protože jste klikací válkou pomohli servru "morální šístoty a pravidel dískuze"  k vyautování vašich oponentů, šíříte se jak salmonelóza -hovnóza  i sem . Chce se mi zvracet, jen když zavadím o vaše ikony, text číst netřeba , vždy bude zárukou stability  pravičácké trojkolkové debility ( ala kalousek a švejk kadel ) .... členové Kopkysena 11 jsou hotovým neštěstím netových diskuzí.

PROČ SI NEHONÍTE SVÁ PÉRA NA STRÁNKÁCH KMOTERDROPKA A POLUTIKMANNA ??

M. Prokop 26.7.2010 16:24

Re: komunisté jsou všude

Ten metál by jim dát mohl, to ano ........

R. Sedláček 26.7.2010 18:04

Re: komunisté jsou všude

V případě Paumera a Mašínů si nemyslím, že jde jen o komunistickou propagandu. Ta na mne nikdy moc nefungovala. Já osobně se ale bojím vynést jakýkoliv soud. Nezažil jsem tu dobu, ani takovou situaci. Jen jsem vnitřně přesvědčen, že neexistuje žádný dostatečně pádný důvod k odebrání života někomu, bez patřičných prošetření. Jsem proti trestu smrti a v případě Mašínů se udála smrt z mnohem prostších důvodů, než je trest, nebo msta. Ale jak říkám, neodvažuji se soudit, neboť jsem nikdy v takové situaci nebyl.

R. Tesařík 26.7.2010 20:59

Re: komunisté jsou všude

pacifismus smrdí.

R. Sedláček 26.7.2010 21:12

Re: komunisté jsou všude

Ale to není pacifismus, ale úcta k životu. Věřte, že sakra dobře vím, proč to tak cítím.

R. Tesařík 26.7.2010 21:37

Re: komunisté jsou všude

je to pacismus pod pláštíkem úcty k životu.

R. Sedláček 26.7.2010 21:47

Re: komunisté jsou všude

Pokud jste si jist, pak je diskuze zbytečná. Ale pro jistotu se podívejte na význam slova PACIFISMUS. (z lat. pacificus, smiřující, od pacem facere, zjednat mír) je postoj, který odmítá válku a násilí; je přesvědčen o možnosti mírumilovného řešení mezinárodních sporů za každých podmínek a okolností. Lidé označováni jako pacifisté vystupují proti jakékoliv (i osvobozenecké) válce. Popudem k tomuto postoji může být náboženská víra nebo humanistické cítění.

M. Černík 26.7.2010 18:25

Re: komunisté jsou všude - jiftěéééééééééé , kde je

M. Černík 26.7.2010 18:29

Re: komunisté jsou všude - jiftěéééééééééé , kde je

tam kde je pole , jsou tam hraboši i sysli .... Tak kde je diskuze , naleznete Komárka , Sedláčka , Douška a jejich roztleskávací slepice . "Názorů" mají prehršel, asi jako v hejnu slepic na čele s několika kapouny.... na jednom  hnijišti. Nebo v KOPCESENA 11 .

R. Tesařík 26.7.2010 21:39

Re: komunisté jsou všude - jiftěéééééééééé , kde je

a teď, copá jste nám chtěl říct?

R. Langer 26.7.2010 13:00

Já netuším

co kdo čeká od TOP09 nového? No, každopádně já překvapený nebudu, ale spousta lidí asi jo...

M. Komárek 26.7.2010 13:03

Re: Já netuším

třeba poctivou konzervativní politiku? No to by bylo opravdu nové v ČR ...

R. Langer 26.7.2010 13:18

Re: Já netuším

Obávám se, že zrovna toho se nedočkáme. Já to spíš to vidím jako obvykle na zvyšování daní a utahování šroubů pomocí nových, zcela zbytečných zákonů (náznaky např. zde: http://hn.ihned.cz/c1-45063230-za-pretoceni-tachometru-do-vezeni) - tedy jako obvykle. Ale počkejme a uvidíme.

R. Langer 26.7.2010 13:20

Re: Já netuším

Jejda, to jsem trotl, pan Huml je z VV. Mea culpa... :-(

J. Potměšil 26.7.2010 12:32

Ti starostové jsou z vesnic, ne měst

Autor také podlehl mylnému dojmu, že starostové v TOPce jsou z měst - jde ale jen o nátlakovou skupinu starostů z vesnic hlavně na Zlínsku, kde hnutí vzniklo, a též ze Středočeského kraje, kde je nejvíc obcí pod 1.000 obyvatel, jehož hlavním cílem bylo sebrat Praze peníze z rozpočtového určení daní. Podrobněji viz článek "Venkovští starostové v městské straně TOP 09" zveřejněný na Britských listech.

M. Komárek 26.7.2010 11:45

pane Houško

v ODA jsem se osobně pohyboval a měl tam řadu přátel. Udělali sérii chyb. 1. stali se elitářským klubem, který by se vešel do jedné tělocvičny - vůbec se neotevřeli společnosti - nepotřebovali ji. 2. programově tak suspendovali ODS, až se stali vlastně zbytečnými. Opravdu netuším, jak jste došel k tomu, že je rozložili nějací estébáci - oni se rozložili a rozhádali sami - nikoho dalšího k tomu nepotřebovali.

K tomu Kalouskovi - ať už to bylo jakkoli (osobně to detailně vysvětlil loni v Krásných ztrátách M. Prokopa), tak já už jsem dost starý na to, abych odstřeloval kolem sebe lidi po jedné chybě. To bych kolem sebe žádné neměl ...

R. Houška 26.7.2010 12:46

Re: pane Houško

Pane Komárku, v ODA jsem byl jedním z prvních členů. A trvám na tom, že byla rozložena estébáky. Začalo to fatálním porušením stanov při přijetí soudruha Vladimíra Dlouhého. Proti tomu nás na sjezdu, kterému jsme tenkrát vznešeně říkali konvent, postavilo 7, slovy sedm, z asi 500. Ještě se nám sice podařilo překazit infiltraci různými šíbry z tehdejšího tzv. Svazu podnikatelů, ale to bylo vše. Naše názory pak hájil v ČNR pouze Čestmír Hofhanzl, ostatní si "smočili" více či méně při různých privatizacích. A to elitářství, to vůbec nebylo tak hrozné, vaz nám srazilo až "financování" zajišťované výše zmíněným nejoblíbenějším soudruhem politikem a jeho partou.  A to se jednalo o "usmrkaných" 50 milionů, když u ostatních (ODS, ČSSD) to šlo do několika stovek milionů. Takže se možná shodnem na tom, že o to někomu hodně šlo, aby ODA vyklidila prostor. A proto, že spousta těch lidí, kterým o to tehdy šlo, byla pár let před tím ve službách oné StB, tak to pro mě byli, jsou a budou estébáci. A to, že jich několik máte i ve vaší nové TOP naději, na to vemte jed.

Ohledně pana Kalouska, ponechte prosím i vy mě, abych si na něho, i po detailním vysvětlení u "disidenta" v Krásných ztrátách, podržel svůj vlasní názor, který nemusí korespondovat s vaším.

Děkuji

M. Komárek 26.7.2010 12:56

Re: pane Houško

v pohodě. Jen se zřejmě na svět díváte podstatně náročnějšíma očima, než já ...