29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Tonoucí se i poplatků chytá

Česká strana sociálně demokratická je na tom podle předvolebních průzkumů dost bledě, o druhé místo v tabulce se přetlačuje s komunisty a na ně se pomalu dotahujícími občanskými demokraty. Je to bohužel způsobeno i jejím nevýrazným účinkováním ve vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 16.8.2017 18:04

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

To nebylo do zdi Františku. " Běžím s hovnem proti plátnu, do plátna já hovno zatnu..." :-):-):-)

F. Šimek 16.8.2017 18:00

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Martine-jsem strší generace, ale takovej slovník, jako používá Černý nepoužívali ani pasáci krav. Nedivím se, že mu tleskáte, když plastici byli váš vzor. Jejich "písnička" zatneme howno do zdi, ta nemá chybu. Dobře by se zpívala u táboráku. Vám vandr nic neříká, ale my sme howna uklízeli a nezatínali v hospodě do zdi !

R. John 16.8.2017 17:59

Někteří již mají....

... podvod se zapojením... také ta náčelnice co jim k tomu pomohla, dostala myslím osmičku... Jinak krom toho zapojení je vše v pořádku... není co řešit... parlament dal ...a ty bys jim to vzal... ty si ale eanej...:-)

P. Vandas 16.8.2017 17:53

Re: A je to... asi...

Tak to solárníci budou mít tedy problém. :-):-):-)

J. Pospíšil 16.8.2017 17:50

Re: Tak jsem koukal na ten

Trestný čin podvodu je pradávný. Není třeba speciálního trestného činu, když existuje obecný, který takové chování svým charakterem naplňuje.

J. Pospíšil 16.8.2017 17:43

Re: Tajnůstkářské vládní řešení vepřína v Letech budí podezření

Kde jsou ty doby, kdy třeba v Rakousku padl velmi oblíbený ministr financí za to, že mu nějaká banka nabídla na soukromý barák půjčku s o málo nižším procentem, než bylo jejím běžným.

Ale berme to tak, že třeba jeden český ministerský předseda padl kvůli několika milionům a půjčce od strýce v řádu jednoho milionu a teprve potom si půjčil na koupi levných akcií, ty pak tomu samému prodal draho, splatil dluh a zbylo mu desítky milionů. Vše prý legálně.

Jo a ještě k dotacím.

Dotace nejsou příležitostí ke korupci, dotace jsou korupcí. To čemu se říká korupce při dotacích, je jen rozdělení peněz mezi účastníky té základní korupce, kterou je dotace.

O. Uživatel 16.8.2017 17:41

Uživatel požádal o vymazání
R. John 16.8.2017 17:40

A je to... asi...

... jak mohli přijít na to , že s čapákem je to jen účelová lež ?.. Jestlipak ti "obchodníci" s akciemi čapáku platily daně z přijmu a na převody financí za akcie mají papíry z banky ?.. jestli ne, tak to maj tím hnědým navrch... ani to nedalo policii moc práce je chytit při lži.. Jóó... škudlit se nemá... kdo chce moc, nemá nic...

O. Uživatel 16.8.2017 17:38

Uživatel požádal o vymazání
R. Tesařík 16.8.2017 17:37

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Dílo nevím, ale hysterické výlevy, už dlouhodobě, mě nebavěj.

M. Mařák 16.8.2017 17:37

Re: David Černý je (český) génius

To neznám...

:-)

J. Fialová 16.8.2017 17:37

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

V Černého generaci... Narozen 1967. V prosinci bude slavit padesátiny :))

P. Vandas 16.8.2017 17:37

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Ano. Politická diskuse byla dříve možná i vzájemně slušná. Nicméně od okamžiku, kdy si začali političtí soupeři vyhrožovat kriminály, tak slušnost skončila. No a také se mezitím změnil celý svět. Politici všech tradičních stran jsou zabetonovaní ve svých funkcích a myšlenkových schematech a myslí si, že svět se přizpůsobí jim, ale to se mýlí. :-):-):-)

O. Uživatel 16.8.2017 17:32

Uživatel požádal o vymazání
V. Čermák 16.8.2017 17:26

Černý končí

Po zádech ho budou poplácávat už jenom mrtvoly z Pražské lumpenkavárny...Ještě že je to světoobčan a může odejít do světa...

O. Uživatel 16.8.2017 17:23

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 16.8.2017 17:23

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Nemyslel, Pavle, Ty přece nejsi katolík. I když tak maličko ano, abych se přiznal...

:-)

Jinak jsem nedávno poslouchal rozhovor Halíka s Klausem z počátku devadesátých let, dal to tady tuším Jarda. Připadal jsem si jako v úplně jiném světě, slušně vedená diskuze dvou respektujících se intelektuálů, při které jsem se něco dozvěděl. Je opravdu neuvěřitelné, jak se od té doby změnilo politické vyjadřování i politická kultura. A to i na těch nejvyšších místech

J. Fialová 16.8.2017 17:19

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Nějak příliš neoslovuje. Leč že by byl "zhruba stejný" mi nepřipadá.

I. Semrád 16.8.2017 17:18

David Černý je (český) génius

...tvůrčí člověk, nejen hlavou, ale i schopností realizace, jak vícekrát prokázal.

Škoda, že jeho návrh, “posadit na střechu pražského Národního divadla sochu obřího onanisty, který by pravidelně “ejakuloval” obláčky páry”, byl zamítnut (teda, kdybych za to nesl osobní odpovědnost, asi bych to zamítnul taky, takovou odvahu bych nejspíš nenašel).

J. Pospíšil 16.8.2017 17:18

Re: Jak tak čtu Teličku, tak z něj leze, že.......

Lidé už zapomněli, jak to bylo v Evropě a Rakousku, když svobodomyslní byli v rakouské vládě. Nakonec i ta historie s Tuskem není moc košér (a to mám Kačinského za exaltovaného hysterika, co přeháněním udělá s každé, i oprávněné věci, nesmysnou grotesku). Slovenský Fico si jel do Brusele pro poklepání na rameno a už chce být ve "tvrdém jádru", na V4 už nedá. Má nás (ostatní země V4) rád, ale příležitost zavděčit se a uplatnit to asi jedno a půl procento z rozodovací pravomoci Slovenska (tedy souhlasit s komisí) si ujít nedá. Vždyť být u toho je příležitost, o které sní kdejaká bezvýznamná zemička.

Jo, je třeba vymyslet správnou barvu pro podzim.

M. Mařák 16.8.2017 17:17

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

A Vás vybraná mluva našeho pana prezidenta v rádiu oslovuje? Jedná se zhruba o stejný slovník.

P. Vandas 16.8.2017 17:16

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

Pokud jsi myslel tím bigotním mne, tak se mýlíš. Dílo Davida Černého považuji za velmi zajímavé a většina jeho nápadů se mi líbí. To co zavrhuji je obsah a způsob jeho politického vyjadřování. Máš pravdu, že v umění vznikla mnohá velmi hodnotná díla i z rukou tvůrců politicky nepřijatelných. Z našich bych možná jmenoval Jožu Úprku a z cizích třeba Knut Hamsuna. :-):-):-)

J. Fialová 16.8.2017 17:15

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

I jeho "vybraná mluva" Vás oslovuje?

1url.cz/ttCbr

S. Lazárek 16.8.2017 17:13

Re: Dílo Černého mne oslovuje,

:-))

O. Uživatel 16.8.2017 17:09

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 16.8.2017 17:07

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 16.8.2017 17:06

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 16.8.2017 17:05

Dílo Černého mne oslovuje,

umění má provokovat i nenávistné reakce, tak tomu bylo vždy, vzpomeňme si třeba na Maneta, co si schytal za Snídani v trávě. Nebo Salón, to byla hrůza, nebo třeba takoví národní socialisté, ti před tzv. zvrhlým uměním skákali až do stropu a podobně.

To, že dílo Černého provokuje naše národovce a různé bigotní katolíky a jiné konzervativce mne tedy nepřekvapuje a chápu to.

P. Vandas 16.8.2017 17:02

Re: Jiří Pavel Pešek

Černého ani nechci komentovat, z něj teče vztek a nenávist. Co se Zemanovy sprosťárny týče, tak jsem se za něj styděl a dodnes mne to nepřešlo. Omluvu pro tento způsob vyjadřování prezidenta mého státu nemám.

O. Uživatel 16.8.2017 16:59

Uživatel požádal o vymazání