27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

Socialisté dotahují

Jak to tak vypadá, zažijeme přinejmenším ještě jedno kolo socialistického vládnutí, a teď to bude zostra, protože socialisté a komunisté potáhnou za jeden provaz a obávám se, že ten provaz povede kolem našich krků. Pohodlný náskok ODS, vyvolaný rozvracečskou činností Miloše Zemana a neschopností Stanislava Grosse se smrsknul v podstatě na nulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rpuť 3.2.2006 6:33

Má na Sobotku papír. A jeho pravost Sobotka nezpochybnil - asi to nešlo.

Janus 3.2.2006 10:05

Re: Má na Sobotku papír. A jeho pravost Sobotka nezpochybnil - asi to nešlo.

A vy jste viděla co na tom paíru je napsáno?  Já tedy ne    Co když tam měl jen nějakou tu taškařici ...
Ladya 3.2.2006 5:57

Bože...

Rýpal 3.2.2006 5:55

Milý Astone

Včera jsem se velmi dobře bavil u hlavní zpravodajské relace ČT, ve které byl pan premiér ostře kritizován za to, že se usmál Krampolově vtipu o Rómech, který narážel na krádeže svislého dopravního značení páchané i tímto etnikem. Pokud bude Paroubek takto kritizován i nadále, překročí preference ČSSD již brzy 30procentní metu...
onlooker 3.2.2006 10:10

Re: Milý Astone

Totéž v modrém dnes konstatoval p. Macek ve svém Viditelném Mackovi.
Rýpal 3.2.2006 10:51

Re: Re: Milý Astone

Jsem nanejvýš polichocen, že Macek čte mé komentáře:-)
Taraszátaras 3.2.2006 11:03

Re: Re: Re: Milý Astone

Ne že by Macek sem tam něco neukrad, ale skoro každému je jasné, že  protiparoubkovskou kampaní úplně zpitomělá média svojí nekorektností a vyráběním skandálů za každou cenu způsobují pravý opak toho, co zamýšlejí. Úplně stejné jako se zde už vzpomenutým efektem Kalousek proti Grossovi. 
mak 3.2.2006 11:23

Vcera to paroubek pekne rozseknul, kdyz by se pry cernochum melo rikat afroamericani :-)) i v kotline hahaha

chudak afroamerican na NOVE, tedy spise lepe afrocech.  Stejne nesouhlasim, jako premier demokraticke zeme, zapadni civilizace, by nemel necinne ucinkovat v poradu, kde se zesmesnuji lidi, mensiny atd, zeme ktere je premier. Je mi jasny, ze zrovna indocesi, zavisli na socialistickych podporach jej volit budou i tak. Ted mne jen napadlo kolik indocechu chodi volit?
Josef 3.2.2006 5:49

Astone

Astone nepřekrucuj fakta,Topolánek není dutý ale prázdný a falešný.
Pavel Kořenský 3.2.2006 2:28

Omlouvám se za vstup,

který se netýká úvodníku. Jen jsem odpovídal na příspěvek k debatě ze včerejška.
Pavel Kořenský 3.2.2006 2:19

Vodníku,

s ohledem na to, že se půlnoc překulila a staré diskuse nejspíš nikdo nečte, bych si dovolil jen krátce pokračovat ve včerejší úvodníkové diskusi zde.********Sorry, že místo odstavců dělám hvězdičky, ale konce řádků to nějak nebere.******** Souhlasím s Vámi, že mnou navrhované řešení je obludné. S tím se vyrovnat celkem dokážu, protože obludná doba jaksi vyžaduje obludná řešení. Pokud dnešní doba potřebuje vězně svědomí, nedá se nic dělat, někdo to udělat musí a nechte mně klidně zavřít.******** Problém je v tom, že si nijak nepomůžete, pokud mně necháte zavřít. Nepomůžete si ani tehdy, pokud mně necháte ufiknout hlavu. Možná Vás osobně to uspokojí, ale problém euro-atlantické civilisace to nevyřeší.********Problém je totiž někde úplně jinde. Buď porazíme my je nebo oni porazí nás (možná jim v tom pomůže Rusko nebo Čína, ale to není podstatné). Jak to tak odhaduji, nejspíš bohužel prohrajeme. Což není z mého pohledu až tak podstatné, protože mrtvý budu tím či oním způsobem.******** Opravdu podstatná je zcela jiná věc. Totiž to, že umřít se dá dvojím způsobem. Buď ve stoje nebo na kolenou. Já osobně preferuji první možnost a pokud se to má stát teď a tady, so be it.**************** P.S. A pokud se týká té hranice, kdy jedinec přestává být člověkem, tak v tom Vás mohu uklidnit. Už někdy před 20 lety jsem se rozhodl, že budu jedincem a osudy člověků, lidí, lidu či lidstva jsou mi naprosto lhostejné. Jediné, co mně zajímá je život mé rodiny a můj. A pokud je pro zachování mé rodiny nutné vyhubit půl planety, tak fajn. Jen bychom s tím neměli moc dlouho otálet. Sorry, ale pokud si na jednu misku vah položím čerstvé jahody z Israele v lednu a na druhou miliardu mrtvých muslimů, tak já si raději dám ty jahody se šlehačkou.******** A máte pravdu, jsem naprosto obludná, nehumánní svině. Vím to a drze se k tomu přiznávám.
rampepurda 3.2.2006 8:21

Re: Vodníku,

Nečetla jsem začátek (včerejší?) diskuze, ale pod tohle se i stokrát podepíšu :-)
ert 3.2.2006 8:41

Re: Vodníku,

Výborně, ale co pro to děláte Vy sám osobně? Neí-li to, co jste napsal, podloženo činy, jsou to, odpusťte, jalové kecy. Tedy konkrétně: nechte se Vy, případně Váš syn, neznám Váš věk ani rodinné poměry, naverbovat do Iráku. Nebo alespoň USA v boji podporujte finančně, vždyť víte, co to USA stojí, a že je drží Asie, která kupuje americké dluhopisy. Proč byste je nemohl podporovat řekněme polovinou Vašeho měsíčního výdělku. A to se netýká pochopitelně jen Vás.
Jedinec nečlověk Kořenský 3.2.2006 10:04

Re: Vodníku,

Kořenský, vy nejste jen obludná a nehumánní svině, ale navíc totální idiot. Bude-li takových, jako vy, víc, nakonec se asi skutečně dočkáme té půlmiliardy mrtvých. Akurát to nebudou jen muslimové a jahody z Izraele se k tomu  už taky podávat nebudou, páč nebude ani Izrael, ani jahody, krom toho nejspíš nebude ani jedinec Kořenský. Jaké další výhody od toho očekáváte pro tu krabici na geny, jíž nepochybně dle svých definic (a ničím jiným) jste? Popište to, prosím...
Taraszátaras 3.2.2006 10:55

Re: Vodníku,

Místo jahod byste měl baštit prášky.
Slava 3.2.2006 2:08

S lecčíms se dá souhlasit, ale ne s odkazem na zákoník práce

V tom souhlasím s Doktorem, který se vyjádřil přede mnou. Tahle´úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé. Že si z toho ODS udělala klacek, to je jiná věc. Že na to skočí Aston bych ovšem nečekal. Výtky se nabízejí v tolika jiných směrech, tak proč volit právě tenhle.
Ladislav N. 3.2.2006 2:17

Re: Tahle úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé.

Měl byste specifikovat, které země jsou pro vás "civilizované". Např. já vidím rozdíly spíše v liberálně vs. socialisticky založených ekonomikách, zatímco vy coby zaměstnanec považujete za vrchol "civilizovanosti" nejspíš doživotní závazek zaměstnavatele nepropustit už jednou přijatého zaměstnance, ať je, jaký chce...
Slava 3.2.2006 2:42

Re: Re: Tahle úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé.

Nevím, proč soudíte, že jsem zaměstnanec. Nejsem, a zákoník práce se mě nedotýká. Specifikovat mohu, ale vyžádalo by si to mnohem větší prostor. Alespoň například - zákon o spolurozhodování ve skandinávských zemích, zákonné normy o funkci, roli a postavení odborů v pracovně-právních vztazích ve všech členských státech EU (k dispozici na netu), povinnost umožnit činnost závodních rad stanovená příslušnou direktivou EK atd. Přejete-li si, mohou rozvádět dál.
Ladislav N. 3.2.2006 3:25

Re: Re: Re: Tahle úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé.

To jsou ty socialistické. Děkuji, ty ne. Švédsko? To si asi děláte legraci. Země, ze které z ekonomických důvodů utíkají nejschopnější lidé a firmy? Náš vzor? :-D
Doktor 3.2.2006 2:45

Re: Re: Tahle úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé.

Země Evropské unie. Mimochodem, jsme také členy.
Ladislav N. 3.2.2006 3:21

Re: Re: Re: Tahle úprava je na minimu toho, co je v civlizovaných zemích obvyklé.

Máte na mysli tu zbyrokratizovanou EU, k níž se čeští sockomunisté staví stylem "dohnat a předehnat" absurditou a nesmyslností domácí legislativy? :-D Děkuji, tohle nechci!
Doktor 3.2.2006 2:00

Drahý Astone

Můžete konkretně vysvětlit co vyvedli socialisti a komunisti se Zákonníkem práce? A v čem se nový návrh tak zásadně liší od t.č. platného znění zákona? Vyjma zdravotnictví se totiž žádné dramatické změny nestanou. Ve zdravotnictví dojde k malému zemětřesení. A pokud se v problematice orintujete, pak snadno odpovíte na otázku proč tomu tak bude.
Ladislav N. 3.2.2006 2:10

Re: Zákoník práce

Téma zákoníku práce se točí pořád dokola. Místo liberalizace ještě větší nemohoucnost zaměstnavatele svobodně rozhodnout o tom, koho potřebuje a koho ne (viz propuštění zaměstnance). Větší moc odborů atd... Prodiskutujte si to s někým, kdo tohle téma dobře ovládá z praxe a zaměstnává lidi.
Doktor 3.2.2006 2:43

Re: Re: Zákoník práce

Jak se ustanovení návrhu zákona v těchto oblastech odlišují od současného znění? Zcela konkretně - víte to? Které paragrafy a které body? Jaký bude dopad na praxi? Napřed si to přečtěte. Já jsem to udělal.
Slava 3.2.2006 2:47

Re: Re: Re: Zákoník práce

Můj příspěvek se týká pana Ladislava, asi jsme to psali téměř současně.
Doktor 3.2.2006 3:01

Re: Re: Re: Re: Zákoník práce

Jawohl
jamo 3.2.2006 10:03

to doktor

a vy zase nejdříve napište, z které doby je toto "současné znění". Jestli náhodou není z (pro vás blahé) doby socialismu. Pak je fakt těžké v novém ještě proti zaměstnavatelům přitvrdit, ale našim bolševikům se to přesto podařilo (namátkou právo odborů rozhodnout o uzavření provozu, pokud ty usoudí, že je něco/někdo ohrožen).
Slava 3.2.2006 2:46

Re: Re: Zákoník práce

Já myslím, že prodiskutovat byste to měl spíše vy. Aby nedošlo k omylu, já zaměstnavatele na jednu stranu chápu.  Ale svět je hodně různobarevný a legislativa musí pracovat se scénářem nejhoršího. Zkuste se podívat na legislativu např. v Německu, Dánsku, Belgii, Francii, Holandsku atd. atd. Měl byste být rád, že to u nás je tak, jak to je. Na rozdíl od zaměstnanců.
Ladislav N. 3.2.2006 3:17

Re: Re: Re: Zákoník práce

Mě spíš zajímá, jak je to třeba v USA a jiných svobodných technicky vyspělých zemích.
Kvetla 3.2.2006 1:24

Trafika odměnou expresidentovi ???

Nedávno se p.expresident vybarvil v tisku tak,že jsem se udiveně ptal,co se to děje.Hle dnes je to již jasné .I p.expresident si trafiku zaslouží. Teď se jen ptám -byla ta trafika nejdříve slíbena a pak následovala objednaná veřejná estráda,nebo byla nejdříve veřejná estráda z vlastní iniciativy a pak se šlo smlouvat o honorář Nicméně další body pro Paroubka Zaháčkoval si expresidenta. Tak dokonale,že ten ,i kdyby se chtěl vyvléknout,nemůže bez ztráty kytičky cuknout .A to jsou pro p.Paroubka další procenta ve volební soutěži,tentokráte od zbožňovatelů .