27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

Socialisté dotahují

Jak to tak vypadá, zažijeme přinejmenším ještě jedno kolo socialistického vládnutí, a teď to bude zostra, protože socialisté a komunisté potáhnou za jeden provaz a obávám se, že ten provaz povede kolem našich krků. Pohodlný náskok ODS, vyvolaný rozvracečskou činností Miloše Zemana a neschopností Stanislava Grosse se smrsknul v podstatě na nulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hana 3.2.2006 9:24

Ryjeme už zase držkou zemi

Nevím, o čem tady melete - většinou - prázdná slova.
Je jasné už dávno, že je ohrožena naše demokracie, malé podnikání a ještě mnohem více.
Došlo na slova těch, co bijí na poplach už dávno a sklízeli jsme jen výtky, že slyšíme trávu růst.
Vyžereme a vypijeme si to opět, jak už po několikáté v našich dějinách, do dna.
Jarda Musil 3.2.2006 9:37

Hano

Sice souhlasím, že jdeme cestou ohrožení demokracie - ale to fakt není jen vládou ČSSD - to pozoruji už od vlády ODS ... ale je to věc názorů a nehodlám to obhajovat.
Ale to drobné podnikání se podle mě zahrabalo samo - nesolidností podnikajících subjektů - nastavení ostatního (zákony, předpisy, odvody ...) to ovlivňuje daleko míň než ta nesolidnost - tak je to.
Hana 3.2.2006 9:49

Re: Hano

S malým podnikánímto tak není vždy, znám mnoho malých firem, jejichž majitelé jsou poctivě pracující řemeslníci-machři a těm stát podráží nohy stále více. Podotýkám, že žiji na severu Moravy, která je pracoviotostí lidí pověstná !!!
A věřtě, ře vím, o čem mluvím.
Nikdy jsem nenapsala, že vše je jen vinou ČSSD, začátek domu dali všichni, kteří začali už v dobách vládnutí ODS přesouvat státní majetek do vlastních kapes.
Vtip je v tom, že - jak je dnes zřejmé- už listopadový převrat byl nasměrován k dnešní realitě.
Mnoho z nás občanů se snažilo všemi svými silami proti této skutečnosti několik let bojovat, Ale chobotnice má svých chapadel více, než jsme si kdy uměli představit.
Mě jen mrzí, že se nechají malí lidé tou růžovou propagandou balamutit a  nevědí, kam je to přivede. ČSSD si přece zaplatila pro svůj předvolební boj renomovanou firmu, tak vynikající výsledky její práce jsou teď všude viditelné.
Já jsem se dnes ozvala jen proto, že se mi zdejší diskuse zdá nic neřešící.
Jarda Musil 3.2.2006 10:01

Re: Re: Hano

Ano, trochu - občas - ten sever Moravy navštívím ... asi máte pravdu v tom, že tam se podniká někde na hranici přežití - pak to skutečně může potopit i 1% nahoru nebo dolů ...
Ty diskuze tady na Psovi asi nic nevyřeší - ale občas se nějaký rozumný nápad objeví, a když ne, tak se aspoň nasmějeme nebo rozčílíme  ... a semo tamo se alespoň elektronicky potkají dva lidé, kteří by se jinak nepotkali ... díky za názory ...
Hana 3.2.2006 11:51

Re: Re: Re: Hano

I já děkuji...
Už nějakou dobu jsem se do zdejších diskuzí nezapojovala, ale dnes mi to nedalo.
Ještě by mě tak zajímalo, kolik asi lidí zde v dnešní diskusi ví něco o teorii přímé demokracie...
I když si dnes už myslím, ža ani tato by už nám z těch držkopádů nepomohla...
 
 
 
onlooker 3.2.2006 10:25

Re: Re: Hano

drobné podnikatele znám z chalupy v severních Čechách - každý s kterým jsem měl co do činění, chtěl dělat druhý kšeft " ručky do ručky"
Alfons 3.2.2006 10:05

Re: Ryjeme už zase držkou zemi

Jo a vyžerou to ti mladí. Ale dobře jim tak. Politicky se neangažují a raději pěstují adrenalinové sporty atp. a myslí si, že jim někdo jejich lepší budoucnost udělá.
Čumil 3.2.2006 9:04

A hele, von už i Aston si všimnul...

No, tak dovádějte a veselte se...
Hezký den!
ibn 3.2.2006 9:25

Re: A hele, von už i Aston si všimnul...

I Aston !
Aby se nam nakonec z rodinneho listu nestal list ryze politicky. Podle vcerejsi debaty soudim, ze by Aston mohl i kandidovat na krale- provozovatele diskuzi o korektnosti  .
Zdravim!
Čumil 3.2.2006 9:31

Re: Re: A hele, von už i Aston si všimnul...

Já taky...
 
Saša 3.2.2006 9:03

Zhubnout je lehčí než přestat kouřit.

Ke zhubnutí není třeba ani žádné velké sebeovládání a sebepřemáhání.
A předvolební průzkumy v režii vlády? Směšné. Pamatujete se na socdemácký debakl ve volbách eulamentních, který nikdo podle předchozích průzkumů neočekával? A na socdemácký debakl ve volbách krajských, ač volební průzkumy předem naznačovaly, že v krajích bude muset pokračovat oposiční smlouva? A na totální socdemácký propad ve volbách senátních, před nimiž průzkumy naznačovaly totální neúspěšnost kandidátů ODS?
 
www racek 3.2.2006 9:09

Re: Zhubnout je lehčí než přestat kouřit.

dyť říkám, vezměme za základ průzkum mistra kajana a můžeme klidně spát. hoidina vítězství se blíží a protivník bude drtivě poražen (otázka ovšem je, kdo bude kdo... )
Janus 3.2.2006 10:25

Re: Zhubnout je lehčí než přestat kouřit.

Člověče, zkoušel jste vůbec někdy zhubnout
www racek 3.2.2006 10:55

Re: Re: Zhubnout je lehčí než přestat kouřit.

já jo, není nic snadnějšího. já hubnul už asi dvacetkrát a dokonce jsem už asi 3x zhubnul. na chvíli.
Janus 3.2.2006 13:13

Re: Re: Re: Zhubnout je lehčí než přestat kouřit.

To bylo pro Sašu a tu jeho větu, cituji: "Ke zhubnutí není třeba ani žádné velké sebeovládání a sebepřemáhání".  Ví prd o čem mluví ...
František 3.2.2006 8:58

Astone, ještě jednou : ODS sice vládne v krajích, jenže

je tam většinou tak provařená, že se to naopak obrací proti ní. Soudruzi z ODS si totiž počínají jak gubernátoři v carském Rusku a rabují tak, že jejich jediným limitem je míra jejich nenažranosti. Takže žádný kapitál není. Vy už jste obdobný názor jednou vyslovil a já jsem na něj už jednou podobně reagoval. P.S. Že je Tupolánek buran hrubého zrna, to je pouze třešnička na dortu. F.
www racek 3.2.2006 9:03

Re: Astone, ještě jednou : ODS sice vládne v krajích, jenže

no, jsou tací, jistě, středočeský je úžasný. ale je praha, severní morava či ústí ...
onlooker 3.2.2006 10:22

Re: Re: ODS sice vládne v krajích, jenže

No zrovna v Praze si ODS hraje do ruky s ČSSD naprosto pohodově (já kšeftík a flek, ty kšeftík a flek)
ctenar 3.2.2006 9:04

Amen

nejde rict lepe.
eTony 3.2.2006 9:23

hvězdo jemnosti, Františku,

samozřejmě jste již podal trestní oznámení, rabování je trestný čin.
Dave 3.2.2006 9:28

Re: Astone, ještě jednou : ODS sice vládne v krajích, jenže

ODS jsou přebarvení bolševici a stbáci, jsou nebezpečnější než komunisté. Ty považuji sice za své nepřátele, u ních alespoň vím na čem jsem.
ctenar 3.2.2006 10:50

Presne tak

Klaus je bolsevicka pata kolona
Pete Brich 3.2.2006 13:24

Re: Re: Astone, ještě jednou : ODS sice vládne v krajích, jenže

Uveřejni seznam.
PB
Béda 3.2.2006 8:57

Koukám, že ti Modří

začínají nějak ztrácet nervy. Podotýkám opakovaně, že nemám oblíbenou barvu. Ale tady by se to většinou za Modré jenom pralo. Zajímavé.
www racek 3.2.2006 9:02

Re: Koukám, že ti Modří

když to tak shrnu, jsou různé odstíny modré. jsou tmavomodří, modří a světle modří. což je případ můj . přítel nový je modrý a taktéž mistr kajan, jež je schopen i sebereflexe a já si ho osobně velmi vážím.
Béda 3.2.2006 9:10

Re: Re: Koukám, že ti Modří

Racku, mám na mysli Tmavomodré. Mistr Janyška je naše sluníčko, hvězda to kompozitivní letitá vycházející. A mám ho v oblibě, i když si z něj občas dělám srandičky. Ale to patří k věci.
Dr.Sid 3.2.2006 8:52

tak volte KDU-CSL

KDU-CSL je jedina stredova strana. ODS je rozumna pravicova. . CSSD i kdyz jen tak uvazuje o komunistech je extremisticka strana. Asi jako kdyby ODS uvazovala ze by mohla pripadne jit do koalice s Hitlerjugend. KSC je na hranici legitimity. Kdo nerekne 'no fuj', tomu rikam ja 'no fuj'. Pokud chcete dalsi 4 roky zabredavani do hnoje (a mozna jenom 2 pred znarodnenim), volte CSSD. Pokud chcete CSSDbez KSC nebo umirnenou ODS, volte KDU-CSL.
Béda 3.2.2006 8:54

Re: tak volte KDU-CSL

Soudruhu doktore, hovoříte skoro jako nějaký bývalý člen STB. Jen tak dál. S Vámi to naštěstí ti Vaši vyhrát nemohou.
Jura Jurax 3.2.2006 8:59

Re: tak volte KDU-CSL

Jojo, dnes už toho doktora dají kdekomu - pokud je to vůbec doktor ... probůh, proč volit korouhvičku, která se přitulí ke komukoliv, jen aby byla u koryta ...
www racek 3.2.2006 9:00

Re: tak volte KDU-CSL

myslíte že právě tato výzva zabere? tohle vyřvává bratr kalousek už dva roky a preference, no hanba pohledět. bratře, musíte jinudy. tohle už nezabírá a lidi to nechtěj slyšet. oni totiž dobře vědí, že jsou to jen plky.
zkuste třeba něco dělat pro lidi. třeba to pendolíno nebo kapsch či armádní padáky nebo i barák a byt, co si na něj bratr kalousek ušetřil jsou kroky ... jistě, správným směrem, že... 
divíte se ještě, že se lidi začínají vracet ke komoušům?