10.6.2024 | Svátek má Gita


Diskuse k článku

Snaha o hrdost

Ušli jsme dobrý kus cesty za dobu velmi krátkou! Včera jsou to tři roky, kdy Čtyřka podělaných, konkrétně prezident Miloš Zeman, premiér Bohuslav Sobotka, předseda senátu Milan Štěch a předseda sněmovny Jan Hamáček poslali do Pekingu poníženou omluvnou supliku kvůli tomu, že se ministr kultury Daniel Herman potkal soukromě s dalajlámou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Brabec 19.7.2019 9:09

Re: Ursula von der Leyen

No to je přímo odporné, že nějaký stát sleduje své cíle. A ještě navíc chytře a důsledně, to by se jim mělo hned zakázat.

P. Harabaska 19.7.2019 9:42

Re: Ursula von der Leyen

Proč tolik křiku. Xi přece nikde nevykřikoval: China first!

K. Janyška 19.7.2019 8:51

PROČ JE NATO NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ORGANIZACÍ SVĚTA ?

Vývoj lidského světa táhne už tisíce let civilizace jednotlivců obchodem a jejich aktivitou vygenerovaný a neustále se rozšiřující od civilizovaných více k civilizovaným méně, spontánní řád lidského světa, takto jediná možnost přežití lidstva. Ten lidstvo zpětně řídí svými evolučně a neosobně vyvinutými pravidly. Nebylo-li by nekoordinované lidské aktivity, nebylo by ani dnešního lidského světa, tedy ani jeho spontánního řádu a možnosti lidstva vyvinout se až k dnešnímu stavu a k budoucnosti s dobrou nadějí.

Bohužel o této podstatě podstat miliardy lidí nemají ani tušení. Myslí si, a dokonce jsou k tomu vedeny irelevantně vzdělanými učiteli v hloupých vzdělávacích systémech světa, že lidský svět řídíme my, lidé. Kdyby to nebylo tak tragické, bylo by to velmi směšné.

Plně totiž podléháme spontánním silám vývoje, jen naše soukromé věci řídíme a zařizujeme sami v rámci pravidel, která jsou nám spontánním řádem dána a jsou obsahem našich myslí. Zejména jsme řízeni negativním, tedy zákazovým, soukromým právem, které nás řídí každého 24 hodin denně. Nedá se s tím hnout a je úplně jedno, zda to lidé vědí nebo ne.

Co však jedno není je, že existují popletové a naivní nadšenci, z nichž se touto nedostatečnoti rekrutují političtí násilníci a zločinci, tedy socialisté všemožných barev, včetně černých, kteří lidský svět v této jeho podstatě ohrožují a snaží se ji vyvrátit z kořenů. To je však nemožné a tak se musí civilizovaní těmto necivilizovaným a nevzdělaným hordám bránit. Je skutečně absurdní, že civilizovaní si myslí o lidském světě totéž, co civilizovaní málo a jen reagují na důsledky aktivity necivilizovaných, které jsou vždy pro ně nežádoucí.Ohrožují jim totiž jejich i majetky.

K. Janyška 19.7.2019 8:52

Re: PROČ JE NATO NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ORGANIZACÍ SVĚTA ?

Právě pro obranu dosaženého, spíš však majetkového, než morálního, stupně civilizovaných, bylo založeno NATO. Jeho zakladatelé byli ve smyslu, o kterém píši, nezorientovaní totiž stejně, jako kdokoliv jiný. Je upravdu jedinou skutečně nutnou organizací světa a každý si jistě všiml, že stojí na negativním, tedy samostatnost svých členů respektujícím, principu. Na principu já pá-ty pán. Na tzv. negativní, pro jeho členy tedy zákazové, smlouvě.

Podporujme NATO, ač jeho vznik není založen na hlubokém vědění, je založen na hluboké potřebě ochránit civilizované a jejich majetky a samotný proces civilizace jednotlivců, mnohdy ještě divochů, obchodem. Nenechme se zmást řečmi o tom, že je násilnické, je obranné a nic jiného, než násilí k obraně toho, co civilizovní už dosáhli, mnohdy nezbývá.

Jde o život, ne o hraní si na vojáčky. Buďme pyšní na to, že mezi civilizovanou špičku světa patříme a ža patříme tak i mezi aktivní obránce civilize a civilizovaných... Dzp.

M. Valenta 19.7.2019 8:32

Traktorista versus politbyro

Zemanovo kolaborantství nezná mezí a tak zaplať pánbůh za Petříčka, který ač vizáže traktoristy, dokáže našeho prezidenta s vizáží i chováním dlouholetého člena nejvyššího politbyra, docela dobře vyvažovat a občas, v případě jako je tento, i převážit. So geht das.

V. Kotas 19.7.2019 8:46

Re: Traktorista versus politbyro

Vem si ho/Petříčka domu.

H. Omar 19.7.2019 8:51

Re: Traktorista versus politbyro

Máte doma Zemana?

E. Derat 19.7.2019 9:00

Re: Traktorista versus politbyro

Ano, tento týden jsem ocenil Petřička, když řekl, že ČR nebude přijímat žádné nasáčkované nelegální tzv. uprchlíky, tedy že odmítáme kvóty. Že, ČR pomáhá jak finančně, tak vysláním policistů atd., že je třeba řešit tento problém mimo území Evropy, zabránit dalšímu pašování lidí atd. Podobně se ještě vyjádřil Hamáček a Babiš. Nejsem příznivcem této vlády, ale dost mi děsí představa co by nastalo v podobném případě, kdyby se k moci dostali Piráti.

F. Brabec 19.7.2019 9:11

Re: Traktorista versus politbyro

Vláda Pirátů, to je asi tak to poslední, co tato země potřebuje. Světle zelená eurohujerská sebranka.

F. Navrátil 19.7.2019 8:26

Akce a reakce.

Hřib a jeho parta se může vůči Číně chovat, jak uzná za vhodné. Čína pak může jednat, jak uzná za vhodné. Není ovšem žádné hrdinství udělat krok, který se nesetká se souhlasem a pak fňukat, naříkat a současně se kasat nějakým hrdinstvím.

M. Prokop 19.7.2019 8:28

Re: Akce a reakce.

Na fňukání a naříkání je specializován mluvčáček.

H. Omar 19.7.2019 8:41

Re: Akce a reakce.

To dělá někdo ve vašich snech?

J. Vobr 19.7.2019 8:24

HLAVNÍ JE TA HRDOST !!!

Tak tu hrdost, tu jsem já nikdy neztrácel,ani když mne o dvě hlavy větší kluk držel pod krkem .... stále jsem vykřikoval jen počkej až mně pustíš !!!

:-)))

:-)))

P. Hofman 19.7.2019 8:27

Re: HLAVNÍ JE TA HRDOST !!!

A pak jste vzal, samozřejmě hrdě, nohy na ramena...

J. Vobr 19.7.2019 8:28

Re: HLAVNÍ JE TA HRDOST !!!

A nejvíc štěkají čivavy ... za plotem si troufnou i na na kavkazského pasteveckého psa !!!

ČÍM MENŠÍ PES... TÍM VĚTŠÍ HRDOST !!!

:-)))

H. Omar 19.7.2019 8:43

Re: HLAVNÍ JE TA HRDOST !!!

Stačilo napsat, že byste měl nejraději hlavu v čínském zadku. Ale oni o vás nestojí co? :))))

F. Doušek 19.7.2019 8:46

Re: HLAVNÍ JE TA HRDOST !!!

Číňan sežere čivavu i toho kavkazského.

D. Polanský 19.7.2019 7:56

Vždy se lépe řeší globální problémy světa

než zcela konkrétní problémy doma. Kolik politiků chce zachraňovat málem celý svět a radí jak na to, a přitom má nepořádek ve vlastní rodině, rozvádí se apod.

P. Hlosta 19.7.2019 8:04

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

No právě že Hřib chce oprostit meziměstskou smlouvu o politickou část. Nechce smlouvu, v které má zohledňovat problémy státní politiky Číny, nechce se starat o Tibet a Afriku s Čínskými komunistickými problémy. Natolik, že klidně tu smlouvu i zruší, pokud by Čína trvala na takové verzi s politickým aspektem. Není důvod podléhat politickému tlaku z Číny. Praha bude i bez Čínských komunistů dost problémová i tak. ;-)

E. Derat 19.7.2019 8:32

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

No, nevím jak Hřibovi ze smlouvy vyplývá starost o Tibet atd. Ta jedna věta v ní, že respektuje mezinárodní smlouvu mezi ČR a Čínou ho tomu nijak nezavazuje. Smlouva někde leží v šuplíku jak v Praze tak v Pekingu, a nikoho by nezajímala, kdyby ji Hřib nevytáhl. Kulturní výměna atd. běžela, a nic zásadního se nedělo. Smlouva je mezi městy, tedy institucemi a ne mezi primátory. To by se mohly smlouvy měnit pokaždé, když přijde nový primátor. Smlouvy se obecně mění pokud se zjistí nějáké nové okolnosti, které nebyly známy v době uzavření smlouvy, nebo pokud se nějak zásadně změnila situace. Nic takového se ovšem nestalo. Hřib má jistě právo smlouvu vypovědět, a Peking má právo zrušit akce, které byly součástí smlouvy. Žádný přínos v tom pro nás Pražany nevidím. Těch problémů co by měla radnice řešit je opravdu dost, a zásadních.

H. Omar 19.7.2019 8:57

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

Vás nezajímá, vy jste rád v čínském zadku.

E. Derat 19.7.2019 9:04

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

A v jakém řitním otvoru jste vy, v Pirátském ?

R. Vacek 19.7.2019 8:09

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

To už i naši slavní komici uváděli, že chlap řeší světovou situaci, vztah česka s dalekou Ghanou, zatímco ženská řeší přízemní problémy - co uvařit k večeři a jak vyjít s penězi.

M. Prokop 19.7.2019 8:19

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

Tu smlouvu, i s tou nesmyslnou částí, podepsala ženská, Krnda. :-P

F. Brabec 19.7.2019 9:14

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

Ano, konkrétně to byli pánové Werich a Voskovec (později Horníček). Tedy spíš klauni, než komici.

J. Ganaur 19.7.2019 11:21

Re: Vždy se lépe řeší globální problémy světa

To byl Jan Werich a ta země byla právě, jaká to ironie, Tchajwan.

P. Hlosta 19.7.2019 7:50

Hřib dělá správný krok.

Hřiba jsem slyšel v rádiu odůvodňovat jeho postoj k Číně. Řekl, že Praha má mezi městskou smlouvu o spolupráci a předešlá radnice, že ji povýšila na mezinárodní celkem neprávem, on že ji chce oprostit o mezinárodní charakter. Osobně to chápu a vůbec nevidím důvod, proč by měla být tahaná politika do spolupráce mezi městy. Jak to dopadá, vidíme v dnešním úvodníku Astona. Je plný politických štípanců a o to rozhodně není u meziměstských smluv žádný zájem. Hřib nechce řešit Tibet, či Afriku. Má zájem jen naplňovat smlouvu mezi městy.

Piráty rozhodně nemusím, ale politizace Hřibových kroků v rámci primátora je dost zákeřné.

M. Prokop 19.7.2019 8:22

Re: Hřib dělá správný krok.

Teoreticky to tak je, v praxi, jakmile už je škoda napáchána, ji lze změnit jen ještě větší škodou. Ale přiznávám, že mnš to nějak nevadí. Ten vlezdoprdelismus Číňanům už je příliš odpudivý.

K. Janyška 19.7.2019 9:39

Re: Hřib dělá správný krok.

V postoji k rudé Číně s ním souhlasím. Jinak vůbec ne.... Dzp.

R. Vacek 19.7.2019 7:47

Pražští konšelé

se prostě spletli - chtěli kandidovat v Číně, ale místo toho kandidovali v Praze a ještě jim to nikdo neřekl. Proto i z Prahy řídí dalekou Čínu a věci kolem nich jsou jim u zadele.