26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Snadná odpověď

Prezident Václav Klaus odpověděl na otevřený dopis padesáti celebrit, které po něm žádají podporu referenda. "Nevím, zda signatáři otevřeného dopisu žádají referendum, nebo žádají-li odpověď NE," konstatoval diplomaticky. Samozřejmě, že žádají "Ne". Klaus se musí diplomaticky tvářit, že to neví. Byl by padlý na hlavu, kdyby to nevěděl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Starý J. 15.7.2007 17:54

Re: Takhle hezky ohýbat úlohu Klause v našich polistopadových dějinách

Čím jsem urazil dnešní podnikatele? Ti, co (jak ostatně tvrdí levice) po revoluci kradli, již dávno nejsou podnikateli, většinou uměle krachli (nespláceli půjčky bankám). V tom snad se mnou nebudete v rozporu? Vy jste snad podvodně privatizoval po revoluci?

A kdo uzavíral dohody a "předání moci" s bývalými komunistickými funkcionáři? Dodnes je neznáme! Byl to snad Klaus? A kdo se postaral o "kontinuitu" právního řádu, takže veškeré zrůdnosti předchozího systému se vlastně děly podle práva? Nebylo to součástí dohod? (Není to sice potvrzeno, možná to zjistíme pokud by obsah dohod byl jednou znám). A nemají prst v té "kontinuitě" hlavně Jičínský a Rychetský, t.zv. ústavní právníci z  doby po revoluci?

ps 15.7.2007 17:53

Re: tradice

Tak teď už stačí aby někde chytil syfla.

Blabol 15.7.2007 17:51

Už se těším na "antipetici"

Teda jestli se někdo najde. Pak třeba budeme rozebírat postoje jednotlivých rádoby osobností ........

StandaT 15.7.2007 17:50

Re: Takhle hezky ohýbat úlohu Klause v našich polistopadových dějinách

Buvole, nejde o to, kolik procent komunistů je za vodou, ale kolik procent jich je mezi rokrádači státního majetku.

Nehledě na to, že každý komunista, který je pracháč si - vzhledem k hlásané ideologii - zasloužil tvrdý trest - donutit ho žít v souladu se svou ideologií.

Blabol 15.7.2007 17:48

Co už jiného by občana mělo zajímat, když ne bezpečnostní problematika?

Když dáme politikům bianko šek na jednání o bezpečnostních otázkách, kam to povede? Kam směřujeme, když už politikům ani nestojíme o to, aby předkládali argumenty, které je vedou k rozhodnutím. Já ze sebe loutku dělat nechci a nebudu. Nejsem ani líný ani naivní.

tich@dohoda 15.7.2007 17:45

jo koilaboranti a praskaci jako soudruzi Stary a Huhu , tak vam vadi Dinstbier

no jako prezidenta bych jej opravdu nemusel i kdyz na druhou stranu je jedno kdo klade ty vence a nejakou knihu o "ochlazovani planety " by asi taky zvladl napsat. Spise me zarazi kde se bere v te modre komunisticke kolaborantske a praskacske chatre ta drzost si zrovna o nej otirat hubu. *urva kdyz to byla takova legrace, tak proc jste tu Chartu nepodepsali taky a potom bouchali v kotelnach, lomech nebo umyvali okna. Drtiva vetsina z vas kolaborovala a donasela vy toalety a dnes tady spinite lidi co tehdy meli odvahu. Ani boty bych si o vas neopucoval vy kolaborantske *urvy :-(

Starý J. 15.7.2007 17:45

Tak jsem si také přečetl onu "petici" s podpisy "osobností"

Skutečně nejde o referendum, ale o NE radaru, což každý, kdo to přečte musí nestranně potvrdit.

Zarazila mě Kubišová, ale jen do okamžiku, kdy jsem si uvědomil, že tam zřejmě byla vtažena "kolegy z Vánočních koncertů" - Fischerovou a Kačerem. Ostatně v tisku už Kubišová "relativizuje" svůj podpis. A Fischerová - po jejím "účinkování" v parlamentě, kdy byla nejstabilnější hlas Paroubkovy hlasovací mašinérie ČSSD_KSČM , už nepřekvapí naprosto nic

Jinak samozřejmě - Kohák, Keller - to mluví samo za sebe a netřeba víc dodávat. A zbytek v podstatě naprosto neznámá jména . Každý s titulem je "osobnost"? Pane jo! Víte, kolik osobností pak v republice máme? A co tyto "osobnosti", že se nepodepsaly?

Blabol 15.7.2007 17:43

Takhle hezky ohýbat úlohu Klause v našich polistopadových dějinách

se nemůže líbit snad ani Klausovi.

PS: Urážíte mě a řekl bych i absolutní většinu dnešních "podnikatelů" tím, že je spojujete s komunisty. V každém městě najdete komunisty "za vodou". Ale kolik jich je % z celkového počtu? A tvrdit o Havlovi, že je spojencem komunistů, no to je trochu silná káva, ne? A už vůbec tvrdit, že si nakradli jen komunisté, to už se smíchy lámu v pase.

StandaT 15.7.2007 17:40

Re: Setkal jsem se tu s názorem, že radar je téma pro odborníky a obeznámené politiky

Samozřejmě že ne referendu. Ani o raketách, ani o žádných jiných bezpečnostních otázkách. Co je na tom divného?

68 15.7.2007 17:35

Re: Re: Re: Smutná Astonova rétorika

Budu se snažit atamane.

huhu 15.7.2007 17:32

tradice

v každém případě by Jivka dobře zapadl do tradice "dělnických" prezidentů opilců...;-P

Starý J. 15.7.2007 17:30

Pane Vízku!

....nikdy nebyl "za bukem" a vždy na straně demokracie... (Dientsbier)

Ano, především jako vysoce postavený straník před rokem 1968 se jevil jako výrazný demokrat. To opravdu nebyl za bukem, to máte pravdu. Vlastně všichni straníci z té doby byli výrazní demokrati a do roztrhání těla (spíše cizích těl) sloužili demokracii. A pak ten vysloveně špatný odhad v šedesátém osmém je odsoudil do role jen přihlížejících. Mě ani na vteřinu nenapadlo, že by bylo možné v roce 68 něco změnit (vzhledem k rozdělení světa), něco na našem systému. On totiž komunistický (chcete-li socialistický) systém buď je, nebo není, žádná třetí cesta v něm neexistuje! Nedokáže existovat bez totality, která je jeho podstatou. A odstranění komunismu nebylo možné, ani jej nikdo nežádal. Dnes se "osmašedesátníci" houfně vracejí tam, kam patří - do řad komunistů (i když ještě bez legitimace).

Klaus žádnou transformaci v deformaci nepřetavil! Transformace proběhla poměrně rychle.  A to, že si v privatizaci nakradli komunisté, je zásluha právě a jen Havla s oním vynikajícím Dienstbierem, kteří stejně jako Klaus byli ve vysokých postech po revoluci a dnes by rádi to, že komunisté zůstali u vesla a kradli jak straky, hodili na hlavu Klause. Jenže Klaus, jako "nedisident" s komunisty smlouvy o nepotrestání (kontinuitě práva) neuzavíral! Právě dnešní postoje Havla a Dienstbiera je usvědčují z toho, kdo stojí za tím, že komunisti o svou moc nikdy nepřišli a tudíž mohli po revoluci "krást"! Či chcete tvrdit, že se "k lízu" dostali obyčejní lidé? A nestraníci byli jen "obyčejní", nikdy ne ve funkcích s přístupem k privatizaci podniků.

Lea 15.7.2007 17:29

Re: Re: Re: nu, Dienstbier ukázal dostatečně,

dost na to,abych byla spokojena.A to nejsem fakt náročná a hřebeny nesnáším.

StandaT 15.7.2007 17:29

To Vízek

Pokud Klaus bojuje s europeismem, s NGO-ismem, s environmentalismem, s   multikulturalismem, s humanrightismem, s kolektivismem a se sociáldemokratismem, tak je to ten správný president. Pokud toto Diensbier nebude dělat, pak je bude president kolektivistů, nikoliv občanů.

Blabol 15.7.2007 17:26

Setkal jsem se tu s názorem, že radar je téma pro odborníky a obeznámené politiky

a my, jako občané, nemůžeme mít dost informací (často jsou tajné) abychom se mohli fundovaně vyjádřit, zda ano či ne. Proto NE referendu. Tak se ptám, až třeba USA přijdou s tím, že tu chtějí mít rakety, jak se k tomu postaví odpůrci referenda o radaru? Také budou tvrdit, že nemají dost informací?

Horácius 15.7.2007 17:25

referendum

Je zajímavé že zmiňujete Brno. V podchodu pod hlavním nádražím sbírala dvojice mladých lidí podpisy pod petici na podporu referenda. Při bližší diskusi o účelnosti se z mladého muže za pultíkem začaly linout výrazy "ty k.... americký,víte kolik lidí zavraždili ve světě a pod." Při dotazu o co tu jde se probral a pravil, že jde o podporu referenda, nikoliv o návod jak v něm hlasovat. Směšné, co?

Blabol 15.7.2007 17:18

To nemá s demokracií nic společného

to je o osobní odpovědnosti ......

huhu 15.7.2007 17:18

Re: Přímá volba by byla prima!

bla, bla...(Y)

huhu 15.7.2007 17:16

Re: Ano, anonymní značko

já si tady nedělám volební kampaň, ale prostě anonymně sdluji svůj názor. Na to jsou tyhle diskuze určeny. Napadlo Vás, že vy byste měl vlastně za tuhle vaší propagandu či inzerci platit ?

F.VÍZEK 15.7.2007 17:14

Ano, anonymní značko

IP: 88.100.57  Ano, huhu, jako za totáče i nyní pod každým mým názorem najdete můj podpis. Jsem ze "staré školy" a ani nové informační technologie a zvyklosti se mnou v tomto směru "nezacloumaly".  Byla a je to moje svobodná volba. Tehdy i nyní. 

Klapacius 15.7.2007 17:12

Re: Re: Re: Re: Dienstbier je mi ukradený, alespoň do té doby, než bude nominován na kandidáta

Potěšení na mé straně.

F.VÍZEK 15.7.2007 17:10

Přímá volba by byla prima!

Přímou volbu prosazují dlouhé roky sociální demokraté, také zelení.  Kdopak je proti, když jde "do tuhého"?   Nyní - necelý rok před volbami by tato změna  poškodila zcela zásadním způsobem každého protikandidáta stávající hlavy státu.  Mediální náskok V.Klause se nedá "smazat" za půl roku, nehledě na to, že shoda na ústavním zákonu v partalemntu není a sotva kdy bude.  

Na Vaše trapné osobní invektivy na moji adresu jako na autora názoru  (který nekandiduje a neměl by být kádrován)  nechám bez povšimnutí. Jsou nemoudré...   PS: Pomníky Masaryka, Stalina a Gottwalda atd.  jsem ani nestavěl a ani neboural. Sledovalo to 15 milionů Čechů a Slováků a nějaké zásadní protesty jsem při těch aktivitách nezaznamenal.

jirka.s. 15.7.2007 17:10

Re: Francku, ano !!!

Opravdu jsi již několikrát "ventiloval" ! Smradu je tady zase k nevydržení !!!

huhu 15.7.2007 17:09

Re: Re: Re: Dienstbier je mi ukradený, alespoň do té doby, než bude nominován na kandidáta

sice se neznáme, ale potěšil jste mě ! R^:-D

fany 15.7.2007 17:08

Re: ono to bylo jen rypnuti Originale :-)

Golf a snobové? Jak kde, ale v ČR nikoliv. Tam, co to jezdím hrát, je většina běžných lidí. Od studentů počínaje až po důchodce. Je tam pár podnikatelů, kteří  na sobě nechávají znát, že na to tzv. "mají"..... Ale jinak v pohodě.

Klapacius 15.7.2007 17:08

Re: Re: Dienstbier je mi ukradený, alespoň do té doby, než bude nominován na kandidáta

Vy jste také nula. Proti Sokolovi nebo Halíkovi určitě.

dr Turnovský 15.7.2007 17:08

Re: Budete se divit!

no to jistě bude.......zvlášť pro ty co si pletou účetního a ekonoma :-))))

Blabol 15.7.2007 17:06

Možná jsem technokraticky založený

ale raději bych se bavil nad programy kandidátů. Ale jo, sranda musí bejt.

huhu 15.7.2007 17:01

Re: Budete se divit!

vy to sotva poznáte (Y)

huhu 15.7.2007 17:00

Re: Za osm let svého pobytu ve vrcholné politice...

pokud jste ten pravý 88.100.57 , tak pomoc "medií" nepotřebujete. Své blbství a socialistické ýbrmenšovství vyjadřujete sám zvýrazněným písmem...především obsah soudruhu, forma není tak důležitá...