2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Snad rozumná cesta

Občanští a sociální demokraté mají teď velikou šanci - a našinec, coby skeptik, by mohl vysypat z rukávu hromadu pochybností. Nejdřív ta šance. Je to šance, že by se hlavní politické strany dohodly na nejdůležitějších reformních krocích, které by odstranily ten obrovský balast překážek bránících rozvinutí naší ekonomiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlk 29.11.2006 16:08

Ano, zde o kousek zpět...

Marie Dubanová 29.11.2006 15:16

rozumná cesta ?

velká koalice - jestli skutečně M.Topolánek "dopustí", aby vzniklo něco podobného, -  pak budeme svědky neslavného pohřbu, - bývalé slavné ODS .

vlk 29.11.2006 15:17

vlci zdraví terminátory :-)

Jiří 29.11.2006 15:18

Zdravím terminátorku

(c) pV ;-D

Jeliman 29.11.2006 15:27

Re: rozumná cesta ?

... ale to se snad vědělo od začátku, že kohouti si do náručí nakonec padnou. Otázka zněla kdy. Trvalo jim to 1/2 roku, než si navzájem vytrhali všecko peří. Divadélko o předčasných volbách a trojkoalici vrchní cenzor shlédl, ale neschválil. Lid se bavil, ňáká sranda také byla a na starosti zbylo méně času, tak: próč by-chó-m se né-tě-ši-ili, když nám pán-bů zdraví dá, ...?

pertinax 29.11.2006 15:32

Re: Re: rozumná cesta ?

Chtěl jste asi říci  "......když nám RATh dá." (Nebo snad Júúlínek?)

Jeliman 29.11.2006 15:42

Re: Re: Re: rozumná cesta ?

Já vám nerozumím, všemohoucího už přece máme, ale ten se nejmenuje Rath, ani Julínek, nýbrž VK, ostatní písmenka si doplňte.

pertinax 29.11.2006 15:52

Re: Re: Re: Re: rozumná cesta ?

Jó vy myslíte samotného hradního pána! Já myslel, že tu péči o zdraví někomu delegoval,  když mu toho na bedrech spočívá tolik, že ba se pod tím jiný zhroutil.

Jiří 29.11.2006 15:15

Rovnost před zákonem

Šoupnu naši diskusi trošku nahoru.

Nejsem právník, ale předpokládám, že se pohybujeme v oblasti zákonů, které nejsou deklarativní, a každý z nich obsahuje v sobě nějakou sankci za porušení. Tak je důsledně dodržume, a pokud ne, pak se nedivme že jsme potrestáni.

xxx 29.11.2006 15:24

Re: Rovnost před zákonem

To, že jsem pro dodržování zákonů, neznamená, že si neuvědomuji, že zákony nemohou zdaleka vyřešit všechno. Tyto zákony jsou "naše" zákony, ne "jejich" zákony (to, že je využívají a zneužívají je právě jednou z definic jejich bytostné odlišnosti), ušili jsme si je na míru pro sebe, a teď se vztekáme jako děti, že nám to nevychází, jak jsme si to nalajnovali... lidské zákony jsou věc velmi pofidérní, proměnlivá, poplatná době, a budou vždy narážet na jiné, "vyšší" zákony - a to se silou přímo úměrnou tomu, nakolik se od nich odchylují, nakolik je nechápou...

Jiří 29.11.2006 15:31

Rovnost před zákonem

Jaképak rozlišování naše a vaše? Zákony jsou jenom jedny. A pokud se dotyčné bytosti chtějí vyskytovat na území kde platí, pak se jimi řídit musí. Nebo musí očekávat sankci. Máte snad jíný návrh?

xxx 29.11.2006 15:33

Re: Rovnost před zákonem

Jestli myslíte, že to vyřešíte dupáním a křičením "musí" - tak prosím, poslužte si...a vesele sankcionujte...

Jiří 29.11.2006 15:36

Rovnost před zákonem

Nu už aby to bylo! A nebojte se, nad výsledkem se nehrozím. Dokonce si myslím, že pokud vy vámi popisovaní přestupníci byli potrestaní dle zákona, tak by to náš stát vyšlo levněji.

Hawk 29.11.2006 17:24

Re: Rovnost před zákonem

omyl

Ladislav N. 29.11.2006 15:34

Re: Rovnost před zákonem

Blbé zákony nejsou "moje" ani "naše", ale "jejich" (těch blbů, co je schválili). :-/

xxx 29.11.2006 15:36

Re: Re: Rovnost před zákonem

No to máte pravdu. Já jako nevolič to rozhodně potvrzuju ;-)

pertinax 29.11.2006 15:37

Re: Rovnost před zákonem

Návrh bohužel nemám. On ale zákon, který může očůrat každý středně inteligentní foxteriér, je k ničemu. Není divu, podívejte se jaká "inteligence" u nás ty zákony vyrábí.

gerontusinza 29.11.2006 15:41

Jo, vynést za hranice je bohužel nelze. Oni se sice řídit musí, ale zároveň nemusí. Re: Rovnost před zákonem

Protrože oni je neuznávají, protože si dělají svůj vlastní výklad. Kde je například demokracie soudcovské "elity"? Neodvolatelnost i když porušují zákony a je hůř, škodí občanům.   Jakou sankci,by měli očekávat, když s nimi nehne ani jediný volený orgán státní správy. A oni, nevolení (jenom vyvolení) se chovají tak že si skutečně koledují o kobyliskou střelnici. To je totiž jediný možný způsob jak se těch nenažraných všežravých kobylek zbavit. Hezký den.

vlk 29.11.2006 15:36

Chcete mi tedy říci,

že když mi současné zákony nevyhovují, nemusím je dodržovat? Že jsou jen těch, kterým vyhovují?

Jiří 29.11.2006 15:38

Re: Chcete mi tedy říci,

Například většina zákonů ze sociální oblasti je určitě jejich. :-)

Ladislav N. 29.11.2006 15:39

Re: Re: Chcete mi tedy říci,

A ty buzerační zákony a nesmyslná vládní nařízení a vyhlášky taky.

vlk 29.11.2006 15:39

Náhodou, selektivní platnost zákonů

velmi nosná myšlenka a dech se mi tají při její všeobecné aplikaci :-)

xxx 29.11.2006 15:41

Re: Chcete mi tedy říci,

Pro názornost - představte si, že na jednom místě žijí dohromady vlci a beránci. Vlků je většina, a prohlásí své zákony za všeobecně platné i pro beránky. Myslíte, že pak budou mít pojmy jako "musí" a "nemusí" nějaký vliv na dodržování těchto zákonů beránky??

Ne že by Romové byli beránci.  A ne že bych si myslel, že budete souhlasit s příměrem. Takže končím -  pro aktuální neslučitelnost názorů nás oba další vzájemná debata neobohatí.

Jiří 29.11.2006 15:47

Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

Tedy alespoň co se průběhu a výsledku diskuse týče.

xxx 29.11.2006 15:50

Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

Znáte ten o perlách a sviních ? ;-P

pertinax 29.11.2006 16:00

Re: Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

To mi připomnělo jeden pár, docela známý z politiky. Fuj, že se nestydím. Jen se nemohu rozhodnout kdo je ta perla a kdo to druhé.

xxx 29.11.2006 16:07

Re: Re: Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

;-D 

To bylo jen připomenutí principu, že o vzájemném porozumění se může jednat jen u vzájemně kompatibilních jednotek. A o nějaké  přesvědčování se - alespoň  pro mě - snad nejednalo ? 8-o;-)

pertinax 29.11.2006 16:32

Re: Re: Re: Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

Máte pravdu. Perla se může dohodnout s perlou. Svině se docela určitě dohodne se sviní.  Takže je možné že se navzájem přesvědčí i naši politici.

vlk 29.11.2006 15:49

Pravděpodobně je problém v tom,

že se nesnažím vybudovat nebe na zemi pro všechny ale starám se o své, to nepopírám. Ctím smečku. Názory, které tady prezentujete Vy mám rád - umožní mi bez velkých nákladů získat nové loviště. Nic ve zlém, jako příměr :-)

xxx 29.11.2006 15:53

Re: Pravděpodobně je problém v tom,

Možná jste si všiml v průběhu diskuze, že Váš názor respektuju, pouze proti němu stavím svůj - a proto jsou fóra, ne? :-)