7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Směšný Gore

Dr William Gray je jeden z nejvýznamnějších meteorologů světa. Katastrofické vize a "varování" levicového politika Al Gorea prohlásil za "směšné" a řekl, že jsou výplodem lidí, "kteří nechápou, jak ovzduší funguje".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kacir 16.10.2007 1:26

Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

ne, zítra nebude diskuze o klimatu, ale o modro-oranžové rozdílnosti ;-D...jako každý den..nihil novi sub sole

zíralek 16.10.2007 1:44

Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

jasně, vždy připraven;-D

chytrý horák 16.10.2007 1:30

Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Já jsem Freuda četl a vyplývá mi z toho jednoznačný vědecký závěr, že na GO věří lidé, které v dětství bili do hlavy nebo mají malé pinďoury.

kacir 16.10.2007 1:39

Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

tak to si četl špatně ;-D

:-) 16.10.2007 1:32

Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

"A zítra se diskuse zahltí výkřiky jak je ten Al strašný."

To je volovina,až ráno nakvačí do práce ekobolševici,bude se probírat privatizace MF a jakej je Klaus kretén,pojďte se vsadit:-)

zíralek 16.10.2007 1:45

Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Honzíčku, jen aby si nezaspal;-D

Jan 16.10.2007 2:15

Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Klaus je totalni kreten. ;-D;-D

PetrH 16.10.2007 2:33

Re: Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Ty taky;-D

Jan 16.10.2007 3:15

Re: Re: Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Ja to alespon nedavam verejne najevo jako Klaus. ;-P

PetrH 16.10.2007 1:36

Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Jo, realclimate.org, to jsou ti správní hoši! Nikdo přece neříkal, že je v tom Gore sám, tohle je ta jeho parta. Zkuste číst i druhou stranu, jsou tam i mladší, než 76 let.

Jinak, jak jste na tom vy se svou ženou? Má taky ty správné názory? A líbí se jí Bush nebo Al? Nebo dokonce vy?

eko-bolševik 16.10.2007 7:56

Re: Re: To jsou věci "Subsole nihil perfectum"

Tak to vidíte, jak jste zcela vědecky zatočil s těma hochama z realclimate. Jste přímo vědecký úderník.

kacir 16.10.2007 1:23

ještě že se ta kapacita nejmenuje EARL GRAY

;-D

jinak mě nezajímá, co kdo říká, mě zajímá jaká je skutečnost, co se děje ve světě.... a optimismus ve mě nezkvétá při pohledu na parní válce Čínu a Indii, které neznají omezení, Etzler ukazoval reportáž na CT ze zamořené čínské vesnice, kde je hlavní vydělat , lidé ať klidně v karcinogenním prostředí pojdou -zamořené řeky, půda, vzduch. Země má velké samoregulační mechanismy, ale ne absolutní - je to takový pufrovací systém .

clay 16.10.2007 1:13

"Paneloví vědci"

si pragmaticky pomůžou, teflonový pánvičky z toho sice nebudou, ale nějaký ten odpadní produkt toho jejich bádání se třeba najde...

:-) 16.10.2007 1:18

Re: "Paneloví vědci"

Chytilová by si mohla střihnout Panelstory II :-)

clay 16.10.2007 0:58

na astonově odkazu

je pěkné foto Gorea. Hodilo by se na PR matroš nějaké moderní sekty. Působí jako nějaký zanícený scientolog

chytrý horák 16.10.2007 0:55

kdo to může baštit?

o tom často přemýšlím. Nabízí se - levičáci a primitivové, lidé snadno manipulovatelní nebo lidé, kteří vzhledem ke svým životním handicapům vítají jakákoli omezení pro všechny (bezruký se přeci jen bude cítit o něco lépe, budou-li ostatní mít ruce svázané, chudý, budou-li chudí všichni). Jenže znám osobně pár lidí, kteří nejsou levičáky a primitivy už vůbec ne, kteří nové ekonáboženství berou docela vážně a někteří dokonce volili zelené(!). Napadá mě vysvětlení. Nové náboženství jim nabízí vznešenější alternativu k povrchně konzumnímu životnímu stylu bezduchého válení své kuličky.  Jejich dosavadní pinožení od lopaty (či kanceláře) k plnému žaludku získá nový duchovní rozměr, významem přesahující generace. Absence onoho duchovního rozměru frustruje mnoho přejedených lidí a nové náboženství je na to lék. A cítit se být ušlechtilým je natolik příjemné, že se v tom raději ani nevrtají. Nebo se pletu?

billis 16.10.2007 11:07

Re: kdo to může baštit?

R^R^R^vystizne

na Psu se to nerozhodne 16.10.2007 0:43

jen jeden skeptik

Ten Gray je izolovana figura, precenujici jeden faktor, kterym se sam cely zivot zabyval. Z jeho vystoupeni nejake dalekosahle zavery delat nelze.

Šumavák 16.10.2007 0:47

A ten Gore

je politická  figura, precenujici jeden faktor, kterym se sam cely zivot nezabýval.

Z jeho vystoupeni nejake dalekosahle zavery také delat nelze.

JJ 16.10.2007 0:50

Re: A ten Gore

S tim souhlasim. Ovsem IPCC a radu jinych vyzkumu zase nelze dost dobre ignorovat.

pozorovatel123 16.10.2007 7:28

Re: Re: A ten Gore

Pokud Gore se spolupodile na grantu pro tyto vědce, pak se nelze divit, že objevili to co bylo žádáno. To je smyslem vřech grantů a proto jsou granty důležité. Bádá se nad tím co je potřeba, bohužel s výsledky, které jsou potřeba.

:-) 16.10.2007 0:57

Re: jen jeden skeptik

Máte pravdu 3000 panelových vědců to už je skoro masa a jak všichni dobře víme,v jednotě je síla a Al Gore ví jak na to :-)

balthasar 16.10.2007 5:21

Re: Re: jen jeden skeptik

Ale kdepak, to jsou samý blbci, protože nezabránili tomu aby jeden Gray s jednim Astonem a jednim Klausem tvrdili opak. Jsou to neschopný břídilové a nemaj ani lahký gulomet.

JAPA 16.10.2007 22:08

Re: Re: jen jeden skeptik

Jednomyslný názor za jistých okolností může znamenat všeobecný omyl. Napoleon Bonaparte.

kapitan m/rdalek 16.10.2007 0:42

PRO TY KDO UMI ANGLICKY

jje tu ale problem pro koho pracuje pan gray (viz nize kdo text pana graye vydal!) - tedy lidi kteri nejsou zadni holoubci - z toho vyplyva ze aston neni novinar ale s prominutim osel - text z britskeho deniku guardian

http://film.guardian.co.uk/features/featurepages/0,,2060969,00.html

The campaign against Al Gore and An Inconvenient Truth is a part of the oil industry's rearguard action against the growing public consensus on climate change. For them, nothing is more important than delaying public acceptance. Soon after the movie was released, the PR firm Medialink Worldwide issued a video news-release called "Global Warming And Hurricanes: All Hot Air?" featuring Dr William Gray and Dr James J O'Brien, identified as "two of the world's top weather and ocean scientists," who ground out their rote denials of global warming's effects, citing only misleading evidence. Their clients were our friends TCS and its then owner the DSI Group, one of whose backers, ExxonMobil, funded the TCS Foundation with $95,000 in 2003 alone. O'Brien was all cozied-up with the George C Marshall Foundation, which received $25,000 from ExxonMobil in 2004 for "climate change activities" (although some suggest it was up to $170,000) Also active in discrediting Gore was the Competitive Enterprise Institute think-tank. It released two TV ads in May 2006, just as An Inconvenient Truth was rolling out, with the ridiculous tagline: "Carbon Dioxide - They Call It Pollution; We Call It Life," and claiming, inter alia, that "glaciers are growing, not shrinking, getting thicker, not thinner." CEI received $2million from Exxon between 1998 and 2005, alongside contributions from Texaco, Amoco, Coca-Cola and Koch Industries, a fixture on the American far right since its founder Fred Koch joined the John Birch Society in the late 1950s (they were the "superpatriots" who thought water-fluoridation was a communist plot and that President Eisenhower was a Soviet plant). Worthy enemies indeed. 

kapitan m/rdalek 16.10.2007 0:44

jeste poznamka

do textu se uz nevesla: samozrejme ze pan gray nepotrebuje dotace kdyz se mu penizky sypou odjinud :-D

JJ 16.10.2007 0:49

Re: jeste poznamka

Pokud je pan Gray skutecne kapacity na hurikany, tak nepotrebuje ponize odjinud - penez od olejaru, bank ci hedge fondu dostane prehrsel jenom za ty predikce. Pri jeho veku bych rekl, ze veri tomu, co rika.

chytrý horák 16.10.2007 1:00

Re: jeste poznamka

A protože nepotřebuje dotace, a nemusí proto skákat jak někdo píská, má snad být méně věrohodný než ti, kteří je potřebují?

kapitan m/rdalek 16.10.2007 1:09

Re: Re: jeste poznamka

to nikdo nenapsal - jen byla pricinena poznamka ze pravda obou stran je stejne relevantni -a jestli tady nekdo predvadi nabozne zaniceni a udernost ve stylu novin z padesatych let tak je to pan aston a jeho nezni nohsledi a pravicovi fanatici jako pan chytry horak

chytrý horák 16.10.2007 1:25

Re: Re: Re: jeste poznamka

nojo, holt m/rdalek...