7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Směšný Gore

Dr William Gray je jeden z nejvýznamnějších meteorologů světa. Katastrofické vize a "varování" levicového politika Al Gorea prohlásil za "směšné" a řekl, že jsou výplodem lidí, "kteří nechápou, jak ovzduší funguje".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 16.10.2007 7:58

Re: Re: jeden, který všechno ví

k těm přílbám - u profíků byly nařízeny po smrtelném pádu ruského závodníka (ve službách profistáje) cca před 3 lety (nepamatuju, ale mohu dohledat v časopisech). Jinými slovy - důvod nařízení byl jasný a prokazatelný (i když mohl přijít dřív). Nejednalo se o "shodu předních cyklistických odborníků".

V řadách hobíků a turistů účinkují ve věci přílby pojišťovny, zejména zahraniční. Měl jsi přílbu, dostaneš plnění. Neměl? Dostaneš prd!

A nikdo nemusí točit nákladné filmy a platit uřvané zpěvačky. Celé GO je HLAVNĚ OBROVSKÁ PAST NA NAŠE PENÍZE. Ostatně doporučuji pohlédnout z okna a zhodnotit aktuální možnosti větrných elektráren v České kotlině.....

Loula 16.10.2007 8:26

Re: Re: Re: jeden, který všechno ví

Jo, přilby. Před lety jsem  zařizoval sběr dat na velkostrojích v povrchovém lomu a pochopitelně jsem musel mít přilbu. Bezpečnost především. A jak jsem šel okolo výložníku toho velkostroje, tak metr ode mně spadl balvan skoro metr velký. Ten by mě zarazil i s tou přilbou do země.

fany 16.10.2007 6:53

Astone, opět na jedničku. Ovšem už byste s tím mohl přestat, neboť odlákáte zdější eko-bolševiky a kdo pak nás tu bude bavit :-)

mik 16.10.2007 7:17

Re: Astone, opět na jedničku. Ovšem už byste s tím mohl přestat, neboť odlákáte zdější eko-bolševiky a kdo pak nás tu bude bavit :-)

Naopak, jakýkoliv náznak zdravého selského rozumu bolševiky přinutí se sem sběhnout v hojném počtu a hned v zárodku se jej pokusit zadusit.

jarda 16.10.2007 7:26

Re: Re: Astone, opět na jedničku. Ovšem už byste s tím mohl přestat, neboť odlákáte zdější eko-bolševiky a kdo pak nás tu bude bavit :-)

já se třeba nehlásím ani vpravo ani vlevo, ael přesto jsem zastáncem diskuze - ale pokud pravice o diskuzi nestojí, pak ať dělá všechno proto, aby diskuze nebyla - jen to pak nějak nechápu, protože opravdová pravice je založena na vnímání "zpětné vazby" a když ji hned v zárodku odvrhne? ... :-(((

fany 16.10.2007 7:35

Re: Re: Re: Astone, opět na jedničku. Ovšem už byste s tím mohl přestat, neboť odlákáte zdější eko-bolševiky a kdo pak nás tu bude bavit :-)

Jak to že se nehlásíte ani vlevo ani v pravo? Vy jste komunistické myšlení posunuli do středu?8-o;-D

eko-bolševik 16.10.2007 7:30

Re: Re: Astone, opět na jedničku. Ovšem už byste s tím mohl přestat, neboť odlákáte zdější eko-bolševiky a kdo pak nás tu bude bavit :-)

Vždyť nechť si pindá. To je asi tak vše, co s tím může dělat.

zloch 16.10.2007 6:46

Brzy se budeme učit,

že déšť vzniká nárazem tmavého mraku do jiného tmavého mraku...

jarda 16.10.2007 6:52

Re: Brzy se budeme učit,

nebudete se učit žádná konkrétní fakta - jen se budete učit hledat informace ... jaké si najdete, to už není problém učitelů :-))

mik 16.10.2007 7:19

Re: Re: Brzy se budeme učit,

Jasně, to už bude jen problém cenzorů jaké informace pustí. U nás to budou vždy jen rudozelené bláboly. Takže v zájmu vzdělávání vlastních dětí je lepší je neučit česky a raději rovnou hned třeba anglicky.

jarda 16.10.2007 7:23

Re: Re: Re: Brzy se budeme učit,

třeba :-))  ... já prostě tu teorii, že se děti naučí samy nějak nechápu ... ale možná se předpokládá, že všechny mají IQ > 150 :-))

josef 16.10.2007 6:06

nový Goreguru

je usvědčený lhář a gemagog

jarda 16.10.2007 6:05

zkoušecí pravidlo

když přijde do třídy učitel a prohlásí, že bude zkoušet, tak každý sdělí svému sousedovi jasnou zprávu, že "výtáhne" zrovna jeho ... je 100% pravděpodobnost, že to alespoň jednomu vyjde :-)))  jinak je fakt, že ta komise co rozděluje Nobelovky, zřejmě bude natvrdlá - když dali cenu amíkům, co chtějí zkoumat, jestli trh funguje optimálně a pokoušet se jej podle toho optimalizovat = nastavovat ... to by tady na Psovi neobstáli, že Ivane a spol.? :-)))))))))))))))))))))))))))))))

loula 16.10.2007 6:03

To, že vědci se přou a mají různý názor

na jednu věc, není nic nového. Mimochodem, přesně takto vznikla teorie relativity a kvantová fyzika. Jedna věc je nepopiratelná, nikdy v minulosti nezatěžoval člověk životní prostředí tak jako dnes. USA má produkci CO2 asi 20x větší než Indie, a proč by se taková  Indie a Čína neměly snažit postupně se dotáhnout na životní úrověn USA, včetně produkce CO2, což je doprovodným jevem hospodářského růstu. Ano, jedna skupina tvrdí, že člověk si ničí životní prostředí s katastrofickým výhledem, druhá skupina tvrdí, že nic takového neexistuje a příroda se s tím vyrovná sama. Už jenom tato nejistota by měla být dostatečným důvodem, aby se jev důkladně a nestranně studoval, a aby se v rámci "předběžné opatrnosti" maximálně hledaly technologie šetrnější k životnímu prostředí.

jan hájek 16.10.2007 7:07

Re: To, že vědci se přou a mají různý názor - není nad předběžnou opatrnost

Jo, jo. Kdyby opice před pár miliony let dbaly předběžné opatrnosti a neslézaly ze stromů, to by se nám to hopsalo ve větvích! Žádné globální oteplování by nebylo!

ladasC 16.10.2007 7:17

Re: To, že vědci se přou a mají různý názor

Nastudujte si laskavě kolik CO2 se uvoní při průměené sopečné erupci a kolik ho vyprodukuje  za rok lidstvo,myslím ,žebudete překvapen,nebo spíš doufám;-)

eko-bolševik 16.10.2007 7:32

Re: Re: To, že vědci se přou a mají různý názor

No schválně. jistě máte čísla připravená.

balthasar 16.10.2007 8:02

Re: Re: Re: To, že vědci se přou a mají různý názor

Jen jestli von to neštudoval samostatně.

68 16.10.2007 4:03

Gore to možná dobře neuvážil? Snad i přehnal?

Vzhledem k tomu, jaké množství energie bylo zapotřebí k tomu dát dohromady oněch devět „Live Earth“ koncertů, je hodně pravděpodobné, že vyprodukovaný CO2 se díky tomu pozvedl na globu víc, než se mezi diváctvem pozvedlo povědomí o něm – což bylo jediným účelem těch zpěvů - zvýšit povědomí lidu. A tohle prosím po zkušenosti s 1985 „Live Aid“ koncertem (vymícení hladu v Africe) a s 2005 „Live 8“ koncertem (odstranění afrických dluhů), kdy dnes, tak dlouho po koncertech, je v Africe stále obojí, jak hlad, tak dluhy. No, kdo ví. Uvidíme, jestli Al a Tripper uspějí s CO2 po těchhle jejich koncertech. Ale nakonec, Cenu už Al má v kapse. (Apparently Fat, Drunk and Stupid - a Way to go Through Life!)

68 16.10.2007 2:36

Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

Třeba ta Madona co zpívá. Ta na podiu při „Live Earth“ koncertu v Londýně jen zakřičí do řad diváků:  „ Jestli chcete zachránit planetu, at vás vidím vyskočit!“.  A ti blbci opravdu vyskakovali !! Ano, skutečně! No není to symbolické!?

Jan 16.10.2007 2:52

Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

Ona ta Madona (ci spise MadoNNa) ma aspon charisma. Ale co muze kdo videt na zlomenem a maximalne prumerne inteligentnim dedulovi, jako je Klaus, ktery neumi mluvit (a to ani cesky), nema charisma a nema svetu co sdelit, to je mi fakt zahadou. To je spise otazka pro psychiatry, proc Klaus pritahuje losery jako med vosy.

mp 16.10.2007 2:58

Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

Ja myslel ze charisma je (jedniny) duvod, proc je Klaus presidentem...

Jan 16.10.2007 3:02

Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

On je zrejme charismaticky pro urcity typ lidi - komunisty, at jiz modre nebo rude. A ti ho take (poslanci + senatori z ODS a KSCM) dostali na devaty pokus na Hrad.

Ale jinak, pokud Klaus promluvi, tak by uspal i jogina. Zadna myslenka, zadny vtip v jeho projevech.

mp 16.10.2007 3:06

Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

myslim ze v kategorii volicu "zena zamestnana ci v domacnosti, stredniho veku" ma nejvetsi uspech. aspon pred par lety to tak bylo,....

Jan 16.10.2007 3:14

Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

je to mozne

PetrH 16.10.2007 3:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

No, pokud vím, vždycky měl Klaus nejvyšší preference u mužů mezi 30 - 45 lety, s vysokoškolským vzděláním... tedy pokud vy tři chápete, co to znamená;-D

PetrH 16.10.2007 3:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

Pardon, zabrousil jsem níže a nejste jen tři... no, do Gaussovy křivky se pořád vejdete... sakra, proč vás tím zatěžuju;-D

Jan 16.10.2007 3:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

U muzu nebo zen, to je celkem jedno. Ale s tim vysokoskolskym vzdelanim to je nesmysl. Z mych znamych v Cesku, kteri maji vysokoskolske vzdelani, bere Klause jenom jediny (!!) clovek (z nekolika desitek lidi). Ostatni ho povazuji za totalniho b.lba.

Ty se asi na mezi univerzitne vzdelanymi lidmi moc nepohybujes, tak uveris vsemu, co Ti modra propaganda nakuka. Ale mas spatne informace, opravdu.

miláno 16.10.2007 6:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

 Jane musíte se stýkat také s jinými vysokošloláky né jen s těmi co mají VUML to pak tento poměr chápu.

jarda 16.10.2007 6:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Docela chápu Gorovy úspěchy, když má takové spojence.

no, z okruhu mých kolegů a známých - zejména kategorie podnikatelé - Klause nikdo neobdivuje, asi tři (včetně mě) jej "berou na vědomí" a zbytku to buď vůbec neleží na srdci (samostatnost v konání) nebo jej mají za šaška :-))    ... nikdo z nich nemá VUMLU :-))