19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Slepá ano, ale...

Vymahatelnost práva, to je velmi často hraná písnička v našich českých poměrech. Někdy dochází k případům, kdy rozum zůstává stranou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 1.10.2008 22:43

Když ty blbce z ODS předáte ČSSD, budete na tom lépe?

viz titulek: to by ovsem museli socanum predat uplne vsechny, protoze v ODS jini nez blbci nejsou. Cest :-)

PetrH 1.10.2008 23:02

Re: Když ty blbce z ODS předáte ČSSD, budete na tom lépe?

Jo, to jste nám to vpálil s pravou bolševickou otevřeností. Jen sem nakouknu a první, co vidím, je váš příspěvek - tedy zakomplexovaného starého komouše, který se snaží takhle odreagovat. :-/

Bzuk 1.10.2008 23:05

Re: Re: Když ty blbce z ODS předáte ČSSD, budete na tom lépe?

koukám, že na něj máme zcela shodný názor - psali jsme to současně ;-P

PetrH 1.10.2008 23:21

Re: Re: Re: Když ty blbce z ODS předáte ČSSD, budete na tom lépe?

Kdysi dávno psal sice blbě, ale víceméně slušně. I pár dalších lidí zvláštního ražení. Už jim zdá se otrnulo a hodlají s námi (opět) zatočit tak, jak zatočili sovětští bolševici s carem, buržoazií a Kerenským... či jak zněl ten citát.;-)

Bzuk 1.10.2008 23:37

každopádně jsem tu v jeho případě

ještě nezaznamenal, že by se s někým v tichosti na něčem dohodnul ;-)

Bzuk 1.10.2008 23:04

uřvaná nedohodo - nemůžete si ten svůj mindrák

zneuznaného politika, kterého pro své ultralevicové názory nechce ani Filip, jít léčit někam jinam?

I-Worm 1.10.2008 22:23

Proboha lidi, už se vzpamatujte!

tady se furt předpokládá, že byl kluk vožralej, ale řidič zmařil možnost prokázat, že sám vožralej nebyl. Nehledě k tomu, že šikovnej advokát klukovi vysvětlí, že má vypovídat, že ten alkohol do něj řidič nacpal až v tom lese po nehodě! Bude to sice na vodě, ale stejně průkazný, jako to tvrzení řidiče, že jenom zazmatkoval, když byl v právu! Průkazné jsou jen dvě skutečnosti: kluk policajty zavolat nemohl, řidič mohl, ale nezavolal! Tečka. Tím je vina jasně prokázána!

vlk 1.10.2008 22:33

Pro účely diskuze

bereme rozsudek soudu o vině kluka za prokázanou skutečnost. Flast dostal řidič za neposkytnutí pomoci a pravděpodobně pokus o vraždu.

Chcete-li zpochybnit práci soudů nebo právní řád u nás obecně, nebudu Vám v tom bránit a dokonce budu tiše fandit. Bez nových skutečností však těžko můžeme posuzovat konkrétní případ.

AndyO 2.10.2008 0:02

Re: Pro účely diskuze

já myslím, že by nás měl Aston pochválit za vzorné plnění úkolů zadaných předsedou Svazu Internetových Raplů - poctivě jsme tu žvatlali 24 hodin o něčem, co jsme stejně jako Aston jen tak přelouskli v novinách a nevíme o něm lautr nic.

Možná dělá pokusy - další téma bude Nesmrtelnost chroustů. Schválně jestli si někdo všimne:)

ferdinandeste 1.10.2008 23:05

Re: Proboha lidi, už se vzpamatujte!

Vina bude jasně prokázána výrokem soudu, obžalovaný se odvolá, odvolá se i žalobce  ... Na kolik let to lze odhadnout?

BuBu 1.10.2008 21:34

41 let zde komunisté . . . . .

. . . mnoha lidským generacím ku*vili charaktery - a toto je výsledek !

Každý, kdo se dopustil úmyslného trestného činu - nota bene pokusu o vraždu - se sám a dobrovolně zřekl demokracie a lidských práv, na které má právo každý člověk ! Podle toho s ním je nutno zacházet !

Je to pouze nepotřebný (ne)lidský odpad !

Lucipéro 1.10.2008 21:45

Re: 41 let zde komunisté . . . . .

rozkošné je, že ti samí ksindlové dnes rozdávají karty;-D

I-Worm 1.10.2008 21:57

Re: Re: 41 let zde komunisté . . . . .

proboha, vy chcete počestného komanče, kterému spadly šupiny z očí, který se kál a zařadil mezi přední budovatele světlých kapitalistických zítřků, nazývat ksindlem? No, soudruhu, s takovou bychom ten kapitalismus nevybudovali...

vlk 1.10.2008 22:16

Čistě obecně

- nesouhlasím. Dovedu si představit situaci, kdy se dopustím úmyslně trestného činu. Souhlasím s tím, že se tím rozcházím se společností v aktuálním vydání. Nesouhlasím, že bych se tím automaticky zřekl demokracie a lidských práv. Tohle zobecnění prostě neberu.

Mislead 1.10.2008 22:20

Re: Čistě obecně

jednoduchá řešení...........neznáš?

vlk 1.10.2008 22:24

Ahojky :-)

Ale jistě, znám, a někdy i používám. To ještě neznamená, že je musím považovat za spravedlivá. Občas, a to je na svědomí každého z nás, je třeba volit mezi účelem a spravedlivostí (pozor, nenapsal jsem spravedlností;-)

Mislead 1.10.2008 22:29

Re: Ahojky :-)

spravedlivá <> správná

vlk 1.10.2008 22:33

Správná jsem nepoužil úmyslně ;-)

Mislead 1.10.2008 22:34

Re: Správná jsem nepoužil úmyslně ;-)

předpokládala jsem

Petr Kunetka, sileny zlocinec 1.10.2008 22:59

Re: Re: Správná jsem nepoužil úmyslně ;-)

Nezapomente podepsat petici, je li Vam libo ;)

NoName 2.10.2008 0:04

Re: Re: Re: Správná jsem nepoužil úmyslně ;-)

Petice jsou důležité. Naposledy jsem podepsal petici, která žádala FIA o odvolání penalizace Lewise Hamiltona V F1. Bylo nás takových snad 70 000. Fajn pocit, vědět, že tolik lidí řeší takovou blbost :-D

Petr Kunetka, sileny zlocinec 1.10.2008 22:50

Re: 41 let zde komunisté . . . . .

Takze ti, co spachali atentat na Hitlera (pokus o vrazdu), se dobrovolne zrekli demokracie a jsou lidsky odpad? Nu, zajimavy nazor.

ferdinandeste 1.10.2008 23:10

Re: Re: 41 let zde komunisté . . . . .

Ta demokracie měla snad vládnout ve Velkoněmecké říši? Kunetko, Kunetko, kterou části těla myslíte, že myslíte?

jarda 2.10.2008 6:12

Re: Re: Re: 41 let zde komunisté . . . . .

no vidíš Petře - a jsi namydlený :-))))   ... teda takový fór jsem už dlouho nečetl :-)))

Lucifer 1.10.2008 21:34

slepá ale ne blbá

příroda si nakonec každého najde - takže klid;-D

I-Worm 1.10.2008 21:45

Re: slepá ale ne blbá

jo, s poctivostí nejdál dojdeš - ovšem, pokud dřív nepojdeš!

Šumavák 1.10.2008 22:03

jo, s poctivostí nejdál dojdeš - ovšem,

ti nepoctiví jedou.....;-D;-D

London 1.10.2008 21:11

Kde je morálka

Z té zprávy jsem zhnusen. Majitel firmy, který požaduje náhradu škody od chlapce, který byl obětí dvounohé hyeny je rovněž hyenou, která si zasluhuje plivnutí do obličeje. Již jsme stejní jako oni, kde jsou všechny ty ideály.

AndyO 1.10.2008 21:22

Re: Kde je morálka

tak zase to  nepřehánějte... ta firma nepověřila nikoho, aby šel a zabil "chlapce" a má s tím asi dost potíží i bez plivání. Jak jsem psala ráno, největší prase v celé kauze je ten právník, který se vyjadřuje tak, aby navodil dojem, že firmě nic jiného než žalovat nezbývá, že ona by vlastně ani nechtěla...ale musí.

No, ne každý právník je holt sympaťák...

I-Worm 1.10.2008 21:30

Ale prdlajs

řidič svým činem zmařil objektivní vyšetření nehody - proto by měl být automaticky vinen ! Jenomže - kdo vlastně ví, čí může být ten řidič příbuznej ? Tak to dnes u nás chodí! Vzory máme přece v parlamentu - dejchat do testeru nebudu, mám přece imunitu! Ale až vystřízlivím, tak to uznám: udělala jsem chybu, kritizujte mne, soudruzi!