Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Slabost? Spíš bezradnost
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Houška 5.9.2012 7:55Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek Takže bez odpovědi, naopak od hrdinky paní Hajkové?! |
![]() |
P. Hofman 5.9.2012 7:54Re: Pan president Václav Klaus A vy pětku z mravů za opakovaně špatné jméno oslovovaného! |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:54Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek Já jsem volila ODS- SE SKŘÍPĚNÍM ZUBU! V příštích volbách budu volit SSO! |
![]() |
J. Tolman 5.9.2012 7:52Re: Pan president Václav Klaus Je zřejmé, že Klausovy úmysly jsou trošičku jiné. Likvidace Nečase a jeho vlivu v ODS, to je pouze prostředek k dosažení cíle. Líbivě si najít oblíbené téma u lidí a kout pikle ve prospěch sama sebe. Nejde o lidi, ekonomiku, ale o posílení Klausova u staroklausovců a o vytvoření si pozic pro případný návrat do čela modráků. Zároveň je zde viditelní snaha o politickou likvidaci Kalouska a Schwarzenberga. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:49Re: Doporučuji- si zjistit rating. hodnocení za vlád socanu! Dodávám- před 2 dny byl agenturami snížen rating celé EUROZONĚ! |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:48Doporučuji- si zjistit rating. hodnocení za vlád socanu! http://tn.nova.cz/zpravy/ekonomika/rating-ceska-by-se-po-rozpoctovych-skrtech-mohl-zlepsit-rika-moody-s.html |
![]() |
P. Hlosta 5.9.2012 7:46Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek Všeobecná neschopnost správné volby v naší demokracii je ukotvená právě v morálce jedinců toho davu. Dav, masa je to nejhloupější co může být a jak bylo prokázané výzkumy, dav je čtyřikrát hloupější, než ten z nich s nejnižším IQ. Jestliže je schopnost voličů tak nízká, že nedokáží odolávat reklamě a vstřebávají populistické sliby jak na běžícím pásu, pak není reálné, aby si navolili zástupce hodnoty vyšší, než jsou sami. Má reakce je omylem směřovaná na vás. Byla zamýšlená na Houška. |
![]() |
I. Schlägel 5.9.2012 7:41Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek Přesně tak. Bohužel tato systémová chybka se nedá odstranit jedním osvíceným hlasováním ve sněmovně, notabene když ve sněmovně žádné osvícence až na možné jednotlivce nevidím. |
![]() |
R. Houška 5.9.2012 7:41Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek V tuto chvíli, z parlamentní nabídky, nikomu. Mimoparlamentní nabídku zatím nemám. Na komunální a krajské úrovni volím a budu volit Alternativu, v minulých volbách jsem volil Občany cz.. Po "převratu" jsem poprvé volil OF, po té, až do jejího rozpadu ODA, pak Čtyřkoalici, pak ED, po Paroubkovi poprvé a naposled ODS. Je to pro vás takto dost srozumitelné a transparentní? A jak Vy? |
![]() |
I. Schlägel 5.9.2012 7:39Re: Asi všichni cítíme, že příčiny dluhu jsou hluboké Snížení počtu úředníků ve státní správě je jistě chvályhodná věc. Jakou metodou byste to chtěl udělat při vědomí toho, že máte jako premiér státu v ruce poměrně omezené možnosti? |
![]() |
L. Brabencová 5.9.2012 7:36Re: Pan president Václav Klaus Dobře, výmluvu přijímám. |
![]() |
E. Sevrát 5.9.2012 7:36Re: Pan president Václav Klaus Máte pravdu. |
![]() |
E. Sevrát 5.9.2012 7:35Re: Pan president Václav Klaus Ok máte pravdu ta i (y) jsou blbě-ještě jsem skoro spal. |
![]() |
P. Hlosta 5.9.2012 7:35Re: Problém je v tom, že tenhle stát je prostě neufinancovatelný, Z filozofického pohledu máte pravdu. Kradené peníze v korupci skutečně stvoří reálnou hodnotu z čísel, které původně byly jen imaginární. Byl svou podstatou neuchopitelné, dokud se jich nechopil šikula a nestvořil z nich hmotnou hodnotu. Z mandatorních výdajů hodnotu nestvoříš, jen ji prožere stádo. Když se hodnota práce z poloviny odtáhne do centra a tam se přerozděluje, výsledek je dopředu jasný. Hodnota se rozplyne do nicoty a nenažraných břich, z kterých následně vyjde už jen ho-no a puch. :-) |
![]() |
S. Ševeček 5.9.2012 7:33"je to jenom jedno procento dépéhá!" - říkají Praví Moudří.%,
Pro obyčana bude to "jedno procento" znamenat zvýšení daně ze žrádla v posledních třech letech na čtyřnásobek (z 5% na 21%). V procentním vyjádření to dělá zvýšení cen o patnáct procent JENOM KVŮLI DPH, tedy patnáct kaček ke stokorunovému nákupu. Od nového roku "jenom" o šest kaček oproti dnešku. K tomu přidat umělé zevzácnění cen žrádla prostřednictvím brusele ...
|
![]() |
L. Brabencová 5.9.2012 7:33Re: Pan president Václav Klaus Serváte, Serváte, máte 5 z gramatiky. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:32Re: Pan president Václav Klaus Já na rozdíl od Vás vidím ty šizunky- nejen v této vládě! Vy ne?? |
![]() |
D. Polanský 5.9.2012 7:30Re: Že to ODS odskáče už nevadí Neodskáče to ODS. Ti jsou v balíku a za vodou. Odskáčou to ti, co opravdu makají. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:30Re: Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek A komu byste dal ve volbách duvěru vy p. Houšek- to mně v celé té vaši litánii náramně chybí! A jsem si jista, že to zustane i bez odpovědi! |
![]() |
E. Sevrát 5.9.2012 7:29Pan president Václav Klaus sehrál významnou roli při pádu Topolánkovi vlády nuzáků.Je dobře,že se opět angažuje pro pád Nečasovi (spíše Kalouskovi) vlády šizunků. |
![]() |
S. Ševeček 5.9.2012 7:28Re: Principielní proti principielním, nesobečtí proti nesobeckým Tak, tak. |
![]() |
D. Polanský 5.9.2012 7:28Asi všichni cítíme, že příčiny dluhu jsou hluboké a velice pestré, přes doslova rozfofrování několika bilionového majetku v 90tých let, veliký státní administrativní aparát, rozbujelou samosprávu ve velikých městech, průběžné rozkrádačky atd. Zvyšování daní nemůže situaci vyřešit. Je to sice jednoduché, nic to vládu nestojí, ale je to o ničem. Já bych začal maličkostmi: odprodejem drtvé většiny obecních bytů nájemníkům. Ať se starají a hlavně ať své uspořené peníze utratí na investice do úpravy bytů. Pak bych snížil počty lidí na ministerstvech a v samosprávě. A další maličkost: majetková přiznání s možností dodatečného zdanění nedoložitelného nabytí majetku. |
![]() |
R. Houška 5.9.2012 7:26Je komické, že se na stranu obrany našich peněženek postavily takové perly české politiky, jako Marek Šnajdr, člověk, který si hodlal s pomocí pánů Kužela a Kindla odloupnout pár miliard z kauzy Diag Human, Ivan Fuksa, za jehož starostování dostala Příbram přezdívku České Palermo(mimo jiné první politik s fotkou ve vířivce), Petr Kočí-Tluchoř, a další. Nikdo, ani novináři, si zatím nedal práci s pojmenováním podstaty problému našeho deficitu. Tím je 1. fatální neschopnost vybrat daně od firem s největšími obraty; 2. přehlížení dlouhodobé skutečnosti, že veškeré výkony pro erár, jsou 1-3x dražší, než ty samé výkony pro soukromý sektor. V překladu: 1. kamarádi, kteří nám cpou do volební kampaně daně platit nemusí; 2. krade se, že se ani přestávky na svačinu nedrží, natož poledne. A co dělá český volič? Už 22 let recykluje 500 dinosaurů, z nichž ti "nejschopnější" proběhli ODS i ČSSD, a řídili i tři, čtyři naprosto odlišná ministerstva. S jakým výsledkem? Za chvíli 2 biliony státního dluhu. Žádné malé dítě si 2x nesedne na rozpálená kamna! Čím to, že s věkem tuto schopnost ztrácíme? |
![]() |
P. Hlosta 5.9.2012 7:26Re: Škoda, že nekandiduje na prezidenta, také Petr Čtvrtníček. Tohleto potvrzuje lichost přímé volby prezidenta u nás. Je v podstatě jedno, kterou figuru tam dostanou předvolební tyátry, které mimochodem jsou hodně drahé a kdo na ně peníze vynaloží, ten je také hledí někde sebrat kde mu nepatří. ODS byla přece původně proti přímé volbě. Také uhnula tlaku a přizpůsobila se, což mi teda pravicové vůbec nepřipadá. Budeme mít "lidového" prezidenta! Bude ohýbat hřbet a naslouchat populistickým kecům. Snad aspoň bude mít smysl pro humor. On asi nejlepší nakonec bude fakt ten Zeman, který sice je hodně napojený na Lukoil, spřátelený s Ruskem a stojí za ním v pozadí šíbři staré socialistické školy, ale smysl pro humor má a lidový je určitě. Chlast a špatná pracovní morálka mu nejsou rozhodně cizí. |
![]() |
P. Schuster 5.9.2012 7:20Re: Není čemu nerozumět Je návrh, aby se DPH zvedla z 15 na 16 % a ze 20 na 21%. Podle vlády ovšem celá daňová kvóta zůstává stejná, nebo se dokonce snižuje. Takže celkové daňové zatížení obyvatelstva se nemění, tak proč ten povyk? K vůli špatné zemědělské politice nás čeká zdražení vepřového, které již dovážíme z Německa o cca 20%. Dále asi zdraží další potraviny, a to podstatně více, než o 1 %. Toto mne trápí daleko více, než zvýšení DPH o 1%. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 7:18Re: Že to ODS odskáče už nevadí Ale ono to Bohužel, horší být může. Na střední stav kašlou všechny strany, neb ten pracuje a nemá čas zabývat se jejich politickými spory a průzkumy. Socialisté mají jednoduchý recept. Kdo přečuhuje, toho zdaní a ještě si k tomu vezmou dluhy. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 7:17Re: Že to ODS odskáče už nevadí Já na rozdíl od vás p. Vandas s dnešním uvodníkem p. Hlosty souhlasit nemohu . Daleko výstižněji to pár větami napsal p. Urban! Tak jak to píše p. Hlosta - to vyznívá, že v této zemi zásadně jen kradou lidé z jedné strany a to vubec není pravda. A Vy to moc dobře víte! To není , že hájím ODS- to je jen konstatování faktu! Jestli mohu současné koalici něco vyčítat, pak to je to, že zatím neudělala nic na snížení byrokracie v této zemi. Čím méně kulatých razítek- tím menší možnost korupce. Zářným příkladem je 13 regionálních rad- které dohlížejí na čistotu EVROPSKÝCH DOTACÍ. Nevěřím, že se provinily je v regionech středních Čech nebo v regionu Severozápad! A i to kradení je na dluh jak správně píše p. Urban! |
![]() |
A. Fritscher 5.9.2012 7:17Re: Problém je v tom, že tenhle stát je prostě neufinancovatelný, ..............kradení na dluh !?! ............ :o( ............ a čo také si pod tým predstavujetě kefalín :o)) PS: kradení je jediná reálná činnost v imaginárním toku čísel, kterým se říká peníze. Pokud se z toho imaginárního toku podaří šikulovi odklonit potůček, ze kterýho si postaví vlastní zámeček i s parkem a rybníkem tak si pište, že to jsou sakra reálné hodnoty :o) Bohužel jen pro někoho :o( |
![]() |
P. Pavlovský 5.9.2012 7:17Re: Nejde o to být poslancem, jde o princip! Mě také ne, ale přesto se obávám, že ty průzkumy v podstatě odpovídají realitě, konečně, není ani divu! A to ještě spousta antisystémově, a proto estremisticky smýšlejících lidí nechodí - na štěstí - k volbám! |
![]() |
P. Hofman 5.9.2012 7:15Re: Škoda, že nekandiduje na prezidenta, také Petr Čtvrtníček. Ještě jsem nezapomněl na Hrad husákovský. Po repete netoužím. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=yU_VejkQofVju5Y&p=g1vqkfsO%7cxdvnSeYgjw%7cWfkjn2bYij%7cNvomkhOrYkVwEumrph%7cWYcoyIcji%7ch1ZfloWHds&x=ApS4O4)