Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Slabost? Spíš bezradnost
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
E. Macek 5.9.2012 13:22Re: Jestli se nepletu Apropo pán Vandas,copak se událo s tvým přítelem Jiřím Jílkem,věhlasným ekonomem.Ani vidu,ani slechu.Též jeho šmírácké Trololo hojně navštěvované jest neaktivní.Co se stalo? |
![]() |
K. Drobková 5.9.2012 13:21Re: Jestli se nepletu :-)) Už se těším. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 13:17Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku Nejsem naiva. To jen Vy věříte tomu, co se Vám hodí do krámu. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 13:15Re: Jestli se nepletu Tak to je dobře. Za 14 dní tam, na mlýně, už budou stát sloupy. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 13:14Re: Jestli se nepletu Ano, to je reálný stav. A my dva, se jim na to brzy vyse...e! |
![]() |
K. Drobková 5.9.2012 13:11Re: Jestli se nepletu :-)) Tak. |
![]() |
I. Gellner 5.9.2012 13:09Re: Jestli se nepletu Tedy oprava - stala se s převahou hlavní vládní stranou. |
![]() |
K. Drobková 5.9.2012 13:08Re: Jestli se nepletu Ne, ochořel pilot a odložili to o 14 dní. Kdyby to vyšlo, tak bych Vás varovala už v neděli ráno. Tak až za dva týdny. |
![]() |
F. Doušek 5.9.2012 13:08Re: Jestli se nepletu Nedávno se premier chlubil, jak státní správu zeštíhlili. Já mám poznatek jiný, sice z vedení kraje, kde jsem také nedávno byl na jakémsi kontrolním dnu, kde se sešlo asi 15 úředníků kraje, krajem najatý externí dozor stavby a dva chudáci zástupci dodavatele, kterým hrozilo, že budou ušlapáni. |
![]() |
E. Macek 5.9.2012 13:03Re: Jestli se nepletu Taky to tak cítím.Údajně 250 000 státních úředníků na tak malinkatou kotlinku,redukovat tento stav nechce nikdo. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 13:03Re: Jestli se nepletu Tak podařil se Vám ten let nad kukaččím hnízdem ? |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 13:02Re: Jestli se nepletu Musím s Vámi, pane Gellnere, souhlasit, ač nerad. |
![]() |
K. Drobková 5.9.2012 13:02Re: Jestli se nepletu Pletete se. ODS volby nevyhrála. |
![]() |
M. Varadinková 5.9.2012 13:00Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku Nemají se rádi, protože Tluchoř je jedním z těch, kdo na Klause chystali podraz při druhé prezidentské volbě. Tluchoř byl Topolánkovým nohsledem, podporoval ho ve všem, jak v jeho zlodějnách, tak v jeho dehoneštačních hrách, tak v jeho ideovém rozkračování se, takže byl jedním z hlavních strůjců ideového směřování ODS do pr.... (tedy do kalouskova), kvůli čemuž se s ní Klaus nakonec rozešel. Věřit ausgerechnet Tluchořovi, že dnes myslí to volání po návratu Klause upřímně, můžne jen naiva jako Vy, pane Vandasi. Stejně tak jen naiva může věřit tomu, že Klaus by byl tak hloupý, aby to falešné volání vyslyšel. |
![]() |
J. Kombercová 5.9.2012 12:59Re: Prokope...... No není ona kráva? Odpovím si sama: Je. |
![]() |
P. Hofman 5.9.2012 12:58Re: Jestli se nepletu Naprosto s vámi souhlasím. Ať už jdou tito zloději do pr.... |
![]() |
I. Gellner 5.9.2012 12:56Jestli se nepletu minulé volby vyhrála ODS, s body - méně daní, méně byrokracie, padni komu padni. Po dvou letech padla Rathovi, byrokracie se směje a rozrůstá, daně se zvedají. Všechny poukazy na "krizi" jsou jen žvásty - žádná krize není, maximálně stagnace - a to ještě z valné části zaviněná vládou samotnou. Nejsou schopni zrušit jediné zbytečné nařízení, jedinou zbytečnou "neziskovku", jediný zbytečný "certifikační "úřad, nejsou schopni osekat "provozní výdaje ministerstev", sloučit nebo zrušit jediný státem vytvořený fond. Pokud nechá premiér nejdůležitější křeslo ve vládě psychopatickému arcizloději, je o výsledku předem rozhodnuto. A že příjde levice? No bať, ať. |
![]() |
P. Hofman 5.9.2012 12:48Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku Myslíte že stejný, jako Klaus? No toto. |
![]() |
S. Lazárek 5.9.2012 12:47Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. No, před volbami sliboval, že daně se zvyšovat nebudou a teď tohle. Pro zvyšování daní se obvykle volí socani a ne autentická pravice. pan Nečas mi tehdy lhal a já mu na to (naposledy) skočil. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 12:44Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Jste hloupý člověk! Každá strana jde do voleb se svým programem - nato snad má právo a to snad uznáte! To, že po volbách se musí udělat koalice a tím pádem i vzájemné kompromisy - to snad vám ještě váš mozek také pobere! Proč pak- jste tak ubohý a tak hnusně urážíte slušného člověka kterým p. dr. NEČAS JE! |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 12:42Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Vidím to zásadně jinak. Poslanci, kteří hlasovali v prvním čtení, nelhali tehdy, nebo nyní. Můžete si vybrat. A koaliční vláda je kompromis, na ten má právo každá ze stran. Pokud by trvala jen na svém programu, tak by snad našla shodu s ČSSD ? Nebo vládla sama? Či snad jste si přál, aby byla dobrovolně v opozici? Chápu, že některým se tehdy více zamlouvala koalice ČSSD,VV,KSČ. To je však jiné téma. |
![]() |
S. Lazárek 5.9.2012 12:39Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku No jo, ale když si je nepřečtu, jak pak budu vědět, jestli máte nebo nemáte pravdu? |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 12:38Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Ano - je to šílené a odporné! Ale nakonec vždyt vidíte i reakce u těch pár zde diskutujících- |
![]() |
P. Čech 5.9.2012 12:36Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Lhaní, to je opravdu skvělý charakter. Zmiňovaných 6 poslanců nelže, oni pouze hájí původní předvolební program ODS. Lže premiér, který lhal již v době, kdy předvolební program ODS prosazoval. Po volbách okamžitě otočil a v zájmu své touhy po moci nad občany vyhandloval systémem "něco za něco" koalici. Ta má ovšem program jiný, nelegitimní, protože jej nikdo, žádný volič nevolil. Pokud premiér nyní prosazuje program koaliční, je lhář. Každopádně ovšem není jediným viníkem. K tomu, co činí, jej přímo nutí systém, který je zde zaveden a který pramení v poměrném volebním systému, který není schopen vygenerovat vládu většiny, t.j. 50%+1 hlas voličů. Je to stále o jednom a tomtéž.Představa českých politiků o demokracii je zvrácená a poplatná požadavku moci politických stran nad občany země. |
![]() |
P. Pavlovský 5.9.2012 12:30Re: Kudlu do zad mu vráží i VV a nově i uskupení Nikoli, K. Peake prohlásila veřejně, že poslanci LIDEM budou pro restituce hlasovat teď.! |
![]() |
V. Kusý 5.9.2012 12:27Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Tak otázka nestojí.Vláda může být v této situaci jen lepší.Horší už v žádném případě. |
![]() |
P. Čech 5.9.2012 12:27Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. Petr Nečas lhal již v době, kdy prozazoval před volbami program ODS. Po volbách okamžitě otočil, vyhandloval koalici a začal prosazovat program koaliční, od programu ODS zcela odlišný. je to lhář a podrazák, který nemá co dělat ve funkci premiéra země. |
![]() |
P. Vandas 5.9.2012 12:26Re: Dopadlo to, jak jsem očekával. To je nevhodné a nepřijatelné řešení. To raději nic. Církve bez toho majetku žily do teď, vydrží to i dalších dvacet let. O tom to není. Ale protahovat církve stokou pomluv a potom na ně závěrem vystrčit holou, to chce opravdu silný žaludek. |
![]() |
V. Hajková 5.9.2012 12:26Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku Doporučení- všechny články podepsané Lukáš Petřík nečíst! Je to jeden z největších bulvárních žvanilu! |
![]() |
V. Kusý 5.9.2012 12:25Re: Tluchoř jde po krku Nečasovi od začátku To od něj nebyl akt přátelství! Jen chtěl, aby i na Klausovi ulpělo to nevábné odium, jímž je současná ODS tak nasáklá. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=LeKdADNi3X0DHnI&p=3rAzG9Fg%7co7PQcPeCDJ%7cGXGDQqMeED%7chAxIG4g6eG0Ju9vLJ4%7cGe8KLaNaE%7c4rJXFK8bOl&x=Y-hBsZ)