23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Škoda Ivana Pilného

V úterý se konalo procesí ministrů k úřadujícímu ministrovi financí Ivanu Pilnému. Je to příležitost ke vtipkování a citaci říkadla „vařila myšička kašičku, tomu dala, tomu víc...“ a tak dále. Vše se odehrálo za opatrného dohledu médií a opakovaně se dostával Ivan Pilný ke slovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 2.8.2017 6:02

Re: Titulek je o Pilném

Ono je to u Astona stále častěji. Neví, co bude a proto neví, jak se zachovat, aby měl dobrý kádrový profil.

V. Hájková 2.8.2017 7:27

Re: Titulek je o Pilném

Opět velké moudro: Domníváte se, že má p. NEFF zapotřebí se v 72 letech honit za kádrovým profilem:-))))))))))))))

V. Kotas 2.8.2017 19:02

Re: Titulek je o Pilném

Podle toho, jak se občas projevuje, tak zřejmě ano.

V. Kotas 2.8.2017 5:20

Už mělo být po volbách, aby si

rozpočet na příští rok připravovala nová vláda.

M. Berka 2.8.2017 6:30

Re: Už mělo být po volbách, aby si

To je dobrý postřeh. Zajímavé, proč to tak není. Náhoda? Záměr? Blbost?

V. Kotas 2.8.2017 6:51

Re: Už mělo být po volbách, aby si

Držet se korýtek do poslední možné chvíle.

J. Pospíšil 2.8.2017 4:36

Kdysi za socíku jsem měl takové příznaky úpadku

Pokaždé, když začlo sněžit, tak za půl hodiny z kasáren vyběhlo několik záklaďáků s košťaty a šornama a uklidili chodník kolem kasáren. A pak jednou nebyběhli a už nidky nebyběhli. Zaznamenal jsem to jako příznak. Popeláři na Štěpána odváželi smetí, sebruali i ty bedny a papíry od dárků, co se do kontejnérů nevešly. A pak jednou na Štěpána nepřijeli a od té doby už vždycky jezdili až po vánočních svátcích.

No a když hlídkové čluny Řeků nechali doplout ty nafukovací čluny těch pár km k Lesbu a dalším ostrovům u tureckého pobřeží, tak jsem sledoval, jestli začnou. Nezačli a v EU se začla říkat nehorázná blbost, že tisíce km pobřeží se nedají uhlídat. Žádní Turci nebyli tak blbí, aby obeplouvali celé pobřeží a přistávali někde na západních ostrovech Řecka, nebo u pevniny poblíž Atén.

Už je to tady zase, vidím příznaky úpadku EU. Nadávalo se státům, které vzaly předpisy EU vážně a stavěly ploty, pak Merkelová zawiršafndasovala a bylo to jasné.

Italové se chovají jako Řekové a protože k jejich ostrovům je to dál, přispěchaly neziskovky a vozí. Už dlouho, a nic se neděje. Vypadá to, že ta dohoda je kec, ta nevláda v Tripolisu to odmítá a nic se neděje. Čili další známka úpadku EU. Oni prostě neví, že se dá něco dělat. Tak dělají to co vždycky, snaží se problém rozhodit.

To schéma obrazně takové, že si jednotlivé země stoupnou do kruhu, vyfasují lopatu a tu hromadu přehazují jak písek dokola. To dělají vždy pak se pohádají, že někteří odhazují rychle, takže jejich hromádka je malá. Za čas zjistí, že všechen písek je furt v tom kolečku. Tak se sejdou a myslitelé Němci, nebo Francouzi, přijdou s řešením. Konstatují, že postup je nefunkční a že je třeba házet víc. Pak vezmou větší lopaty. Na závěr, když už nemůžou, tak neefektivnost svedou na někoho, nejspíš na ty, co nemají moře, ale stavěli ploty, kde se už ukázalo, nečestně to myslí s EU a půjdou od toho. Přestane se o tom mluvit. Ostatně vždyť to nejsou první imigranti do zemí EU. Vždyť se to děje už desítky let. Tak co.

V. Kotas 2.8.2017 5:15

Re: Kdysi za socíku jsem měl takové příznaky úpadku

Jo, zlatej Kaddáfí. Jenže byl moc bohatej a moc si dovoloval. Dneska hrabou špendlíčkem.

M. Berka 2.8.2017 6:29

Re: Kdysi za socíku jsem měl takové příznaky úpadku

Je vhodné se poučit z Historie - Pád říše římské. Fungovalo to stejně, římané přestali bojovat a začali uplácet a podplácet.... EU je naprosto identické.

T. Kohout 2.8.2017 0:33

"dobročinné" organizace

Ty dobročinné organizace je třeba prohlásit za teroristické organizace se všemi důsledky. Teprve potom začne být světlo na konci tunelu. Jinak to holt nepůjde.

V. Kotas 2.8.2017 5:17

Re: "dobročinné" organizace

To nejdříve nesmí vyhrát v Německu volby dederonská svazačka.

V. Hájková 2.8.2017 6:07

Re: "dobročinné" organizace

U těchto kecu - co jste napsal - se jen musím usmívat! Jak jsou češi zblblí z naši informovanosti - kdy všichni melou jednu a tu samou mantru- za všechno muže MERKEL! Prostě jedna žena a hodí se na ní všechny problémy světa! Jako kdyby byla jediným politikem v EU ! Přemýšlela jsem, čím to je dané- patrně , že je to nejschopnější politik Evropy- a že Německo je nejuspěšnější evropskou zemí!

Ujišťuji vás, že už dnes se dá p. Merkel gratulovat, že bude po čtvrté kancléřkou ! Je vidět, že ty běsy - které se u nás o ní píší jsou prázdné a plané kecy!!

J. Jurax 2.8.2017 18:25

Re: "dobročinné" organizace

No, bude-li Merkel wir schäffen das počtvrté kancléřkou, není to dobře úro nás (ono u nás byl Štrougal taky premiérem - tedy předsedou federální československé vlády - 18 let v tahu).

Protože EU je de fakto čtvrtá číše, anžto je Německo a pak dlouho nic a pak přicmrdující Francie a pak ještě dýl nic - ostatní státy jsou buď hospodářsky slabé (Itálie, Španělsko) nebo malé nebo obojí.

No a my jsme bohužel v EU a díky blbosti pí Merkel v postoji k muslimské invazi nám taky hrozí plíživé zamuslimení (kvóty jsou jen první kolečko salámové metody).

Ovšem její soupeř Schulz je prašť jak uhoď.

P. Kučera 2.8.2017 6:09

Re: "dobročinné" organizace

Pane K., mám silný dojem, že víc než dederonská svazačka je A.M. dcerou kazatele. Představuji si, jak by se asi chovala v čele EU dcera majitele Agrofertu. No, raději neodmýšlím.

V. Hájková 2.8.2017 6:23

Re: "dobročinné" organizace

Přesně tak! A co je nejhorší - jak povrchní zájem nejen zdejších diskuteru je - o stav této planety a to je pak vede k těmi hloupým řečem, protože si neumí domyslet že bude huře! Samozřejmě - to bude chtít politiky celého světa, aby se pomohlo ze všech sil Africe a střední ASii- kde už dnes miliony lidí nemají přístup k pitné vodě!

Není to dlouho co jsem tu četla, jak jsou černoši v subsaharské Africe líní- když by mohli mít 2x za rok urodu! To, že jsou tam už dnes obrovská uzemí kde nic neroste - díky nedostatku vody- to nikoho z nich ani v duchu nenapadne!

M. Těhanová 2.8.2017 7:38

Re: "dobročinné" organizace

Stav této planety ani v nejmenším neovlivníme, stejně jako nemáme šanci ovlivnit myšlení ( spíš nemyšlení) lidí v Africe. Zkuste jim vysvětlit, že planeta je přelidněná a vody mají málo taky z důvodu, že je jich příliš moc a museli by se začít chovat zodpovědně.

Dřív se o korekci starala příroda, než jí v tom zabránili lékaři bez hranic. Zní to tvrdě, já vím, ale taková je reálná skutečnost.

I. Babková 2.8.2017 8:01

Re: "dobročinné" organizace

Paní Hájková, kdybyste měla možnost si v klidu s většinou zdejších diskutérů pohovořit, tak byste nejspíš zjistila, že jsou to lidé s docela rozumnými názory. Ono napsat kratičký příspěvek na nějaké téma tak, aby obsahoval všechno, co chcete sdělit, je často nemožné. Stručnost poněkud zkresluje myšlenky.

Vyčítat diskutérům, že mají povrchní zájem o stav této planety - kdyby byli povrchní, tak by leželi celý den na kanapi s otevřeným pivkem a sledovali třeba fotbal. Mnohé reakce svědčí spíš o tom, že se problémy lidí dotýkají, přemýšlejí o nich. Pro mě jsou mnozí, kteří hlasitě volají po řešení světových problémů pokrytci, kteří si potřebují ulevit svému svědomí. Já jako jedinec mohu něco ovlivnit jen ve svém nejbližším okolí (tj. ČR), s trochou snahy snad i něco v Evropě, ale myslet si, že dokážu víc, je pýcha a pokrytectví. Africe se pomáhá od konce kolonialismu, tj. nějakých 70 let, jaké jsou výsledky?

V. Kotas 2.8.2017 6:24

Re: "dobročinné" organizace

Dcera kazatele a aktivní svazačka, to je teda kauf. Výsledky vidíme !

V. Hájková 2.8.2017 7:15

Re: "dobročinné" organizace

Ano souhlasím- mužeme jen Němcum závidět, jak jim to 72 let FUNGUJE!

M. Těhanová 2.8.2017 7:43

Re: "dobročinné" organizace

Ale na to nemá Merkelová sebemenší vliv, fungovalo by jim to i kdyby tam byl někdo jiný a možná bez těch šílených nákladů na imigranty ještě lépe. Mají totiž silnou ekonomiku a tu neřídí Merkelová. Čili šlape to, jí navzdory.

K. Drobková 2.8.2017 8:00

Re: "dobročinné" organizace

Jí navzdory ? Tím chcete říct, že Merkelová dělá všechno proto aby Německá ekonomika nešlapala ?

M. Moravcová 2.8.2017 10:21

Re: "dobročinné" organizace

to někdo tvrdí? Prostě ekonomiku ženou podnikatelé a ne ukecaní, semknutí politici. To je vše.

V. Kotas 2.8.2017 18:59

Re: "dobročinné" organizace

No, do Číny jezdí jako divá.

V. Kotas 2.8.2017 18:58

Re: "dobročinné" organizace

A o tom to je, ono všeho moc škodí. I tý Merkelový.

P. Manda 2.8.2017 8:11

Re: "dobročinné" organizace

ano, kazatele, který emigroval do NDR....... a ona je dederonská svazačka

M. Moravcová 2.8.2017 10:18

Re: "dobročinné" organizace

sice dcerou kazatele, vyškolená v SSSR.

J. Jurax 2.8.2017 18:11

Re: "dobročinné" organizace

Být dcerou kazatele a DDR svazačkou se nevylučuje.

J. Jurax 2.8.2017 0:20

Ehm

"Nicméně sám ten fakt, že se o těchto věcech vůbec začalo mluvit, dává naději k náznaku optimismu."

No, možná snad k slaboučkému náznaku ...

Jenže k silnému pesimismu vede skutečnost, že v čacké EU - vlastně ani ne v ní, ale v postižené Itálii - se o těchhle věcech opatrně začalo mluvit s nejmíň tříletým zpožděním.

A furt je otázka, jak dlouho se bude jenom mluvit a kdy se konečně začne jednat a nepouštět invazory na evropskou půdu.

I. Dekyský 2.8.2017 1:04

Re: Ehm

"Nicméně sám ten fakt, že se o těchto věcech vůbec začalo mluvit, dává naději k náznaku optimismu." - něco podobného si napsal doktor Joseph Goebbels v předjaří 1945 do svého deníku. Bylo mu to prd platné, jako to bude prd platné každému dalšímu pomatenému blouznivci, limitovanému svou iracionální vírou...