Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Skandál bez následků
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Zebra 20.10.2008 8:07BuBíku, ty kluku ušatá, bacha na přechodu pro chodce, tam bys snad měl ze svého důsledně pravicového držení hlavy na chvilku slevit ! |
![]() |
BuBu 20.10.2008 8:15Re: BuBíku, ty kluku ušatá, Myslíte .to tak . . . až budu šlapat "po zebře" ???? |
![]() |
Trouba 20.10.2008 7:47Haaaaha Tak troubo proč Ods prohrála volby,,,,Protože pan Paroubek vedl agresivní volební kampan a je to lump..Dobře troubo to se prostě nedělá a musíme se poučit...Rozhodl jsem se že vydám knihu s názvem....Poučení s krizového vývoje před volbami a po volbách......Tak se teš!!!!! A troubo mněla by tato vláda padnout,,,Tak to určitě ne a ne a ne...A proč troubo...mysleme na budoucnost A co zelení...To myslíte tu zelenou rodinou odu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,Tak jinak troubo co Lidovci,,,Tak ti to mají opravdu hrozný-- ti nesmí nakrknout své chudé voliče,nesmí nakrknout své bohaté partnery z Ods a držet vládu..To by ani čert nevydržel....Maji to opravdu těžké:: Takže troubo proč prohráli......No lidi si říkají,,Všichni jsou stejně prohnaný a není mezi nimi rozdílu....A říkají politik nesmí být hroší než jsem já volič..A oni jsou horší,,Tak si řekli vyhrají ti co nám aspon něco dají.................................. A proč neprišel tentokrát ten chytrý volič.......................Přišel on přišel....A sláva lidi snad už začali chápat že jde o ně...... |
![]() |
.. 20.10.2008 7:43Kde je Icko Langer? Jestlipak uz vi, ze Sekyra Group je na pokraji krachu? |
![]() |
tich@dohoda 20.10.2008 7:39Klaus býval populární, neboť o reformách "jen" mluvil (utakování opasků) a nic se nekonalo. Lid to nepocítil přímo ano soudruhu Fany /viz vas titulek/ tam to zacalo, kdyz soudruh profesor mluvil o utahovani opasku a ve skutecnosti praktikoval bankovni socialismus, kdy se prozirala a rozkradala. budoucnost a penize z privatizace. Z politickeho hlediska totiz prave modri komanci meli tehdy obrovskou sanci ty reformy udelat , protoze tehdy ve spolecnosti byl konsensus, ze ty reformy jsou nutne a lide byli ochotni nejakou obet prinest. Jenze najednou videli, ze pod pojmem utahovani opasku je minena komunisticka/panbickarska praxe kazani vody a chlastani vina. Uz za prvni 4 roky po sametu stacili modri komuniste zdiskrditovat slova jako podnikatel, demokracie, pravni stat, soukroma skola, banka. Zemanovi socani kteri vyhrali diky heslum "Ciste ruce" , to byla parta ktera si nechala ujet vlak v prvnich letech a ted si to chteli vynahradit, takze prisla dalsi parta komunistu /jine barvy/ a praktikovali politiku predeslych komunistu /modrych/ . Vzpominam si, jak v Polsku nastoupila pravicova vlada Mazowieckeho, ta zacala delat skutecne pravicove reformy co bolely, taky sla pravice za par let do "kopru" , ovsem za dalsich par let v Polsku pochopili, ze ty reformy jsou nezbytne, jinak pujde do "kopru" cele Polsku, paradoxne nakonec ty nejpravicovejsi reformy provedli postkomuniste, v Madarsku to stejne. Koneckoncu i Zeman za oposmlouvy delal reformy, ktere slibovala predsla "pravicova" vlada. A to vitezstvi socanu, zadna tragedie, stejne se dal bude delat stredova politika tak jak se delala celych 20 let od sametu, meni se jen retorika. Cest :-) |
![]() |
miki 20.10.2008 7:58Re: Klaus býval populární, neboť o reformách "jen" mluvil (utakování opasků) a nic se nekonalo. Lid to nepocítil přímo no, já si nevzpomínám na nějaký velký konsensus ve společnosti, co se týče utahování opasků ani v prvních letech po revoluci |
![]() |
Ladislav N :-))) 20.10.2008 8:11Re: tich@dohoda-doruda Ale Klaus mluvil o vyhrnování rukávů... O utahování opasku řvou socani a komunisti, co jsou obézní a přežraní z okrádání ostatních občanů... :-P |
![]() |
. 20.10.2008 7:36J. Čulík - Britské listy Toto nebylo hlasování pro ČSSD, toto bylo protestní hlasování proti současné, arogantní vládě bez mandátu. |
![]() |
barban 20.10.2008 7:40Re: J. Čulík - Britské listy jo, protestovat šlo levici vždycky dobře... |
![]() |
.. 20.10.2008 7:41Re: J. Čulík - Britské listy ODS si vytkla dva cile - vydelat na privatizovatizaci letiste v Praze a privatizaci nemocnic. K tomu RADAR ... Zda se, ze tim nenadchli ani vlastni volice ... |
![]() |
jouda 20.10.2008 7:56Re: J. Čulík - Britské listy Tak letiště zlikvidoval s.Tvrdík a co se týče privatizace krajských nemocnic-ma to si počkáme jak s tím naloží s.Rath |
![]() |
loula 20.10.2008 8:19Re: J. Čulík - Britské listy Pozor, existuje letiště a existují CSA. To jsou dva naprosto oddělené subjekty. Tvrdík byl v CSA. |
![]() |
Clairvaux 20.10.2008 7:3430 Kč tady nešlo pravděpodobně o 30 Kč tady šlo o zastavení řízené péče a privatizaci nemocnic....já osobně volil poprvé v životě " brněnské Haškovy pomeranče " díky : A) zveřejněné korupci leadra ODS pana Venclíka (bez jakékoliv reakce ze strany této strany) B) Snahám ODS o zrušení (protože redukce 600 zaměstnanců na 60 a přesun nic jiného není) brněnské Úrazovky. |
![]() |
Ladislav N 20.10.2008 7:36Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx Ano, většina voličů jako vy volí komunisty. Informace si dohledat nedokážete... :-P |
![]() |
Clairvaux 20.10.2008 7:39Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx myslíte informace o brněnské úrazovce nebo o korupci pana Venclíka?...to jsou regionální témata podle kterých se mělo rozhodovat u krajských voleb. |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:42Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx Ještě dodatečná otázka: myslíte si, že je v silách krajského hejtmana zachovat úrazovou nemocnici? Uvědomujete si, že její provoz je finančně neúnostný pro město Brno a že Brno má větší rozpočet než Jihomoravský kraj? |
![]() |
Clairvaux 20.10.2008 7:50Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx pokud vím jde o lukrativní pozemek ve středu města, který Julínek slíbil investorovi. Magistrát chtěl nemocnici převzít (mimochodem je po rekonstrukci "novější" než Bohunice" ) a ministerstvo zdravotnictví s tím nedalo souhlas....BTW: když měl pan Julínek junior nehodu hádejte do které nemocnice ho "museli" na apel Julínka seniora převézt? BTW: nepracuji ve zdravotnictví |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:57Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx Že nepracujete ve zdravotnictví jsem pochopila, v opačném případě byste asi nemohl psát takové hlouposti. Záleží vám jako pacientovi nebo na kvalitě péče, nebo na nějakém pozemku, kristapána? |
![]() |
miki 20.10.2008 7:45Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx co pořád máš s tou úrazovkou? Zdravotního personálu je všeobecně nedostatek, pokud tam neděláš "ingousta", nemusíš se o flek bát. |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:47Re: Clairvaux IP: 193.179.201.xxx Obávám se, že jde o typického zmanipulovaného voliče, který si ohledně úrazovky nechal jednoduše cosi nakukat |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:40Re: 30 Kč Hm, a proč jste volil zrovna kočkodana Haška a ne třeba lidovce (Juránek přece nebyl tak špatný hejtman) anebo zelené (ale tentokrát bohužel hlas pro zelené propadl A hlavně: co je špatného na zrušení úrazovky - můžete to kvalifikovaně vysvětlit nebo vás soudruzi sosani jenom dokonale zblbli? |
![]() |
Clairvaux 20.10.2008 7:47Re: 30 Kč Juránek pro mne skončil, když podpořil zručení úrazovky (jinak si o něm myslím, že jako člověk je velice slušný) Co je špatného na zrušení úrazovky (to by bylo na celý článek)...ve zkratce ústav funguje 80 let, kdy jej zřídila pojišťovna pro zkrácení doby léčení a její zkvalitnění (obdoba je ve Vídni)..poskytuje komplexní úrazovou a poúrazovou péči (cca 6000 lidí ročně) nejen pro brněnský kraj, ale přebírá pacienty z krajů Zlínského, Jihlavského a Olomouckého se kterými si tamní nemocnice neví rady...vzhledem k tomu, že mi již jednou život zachránili je to pro mne citová zálěžitost a jasná priorita při rozhodování |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:51Re: 30 Kč No, tak na tohle se dá odpovědět velmi jednoduše - veškerou tuto péči zajistí Bohunice (kam bude část úrazovky přesunuta) taky, a pravděpodobně mnohem lépe díky silnějšímu zázemí laboratoří a dalších oborů. Takže u voleb nevyhrál váš rozum, ale citová zálžitost |
![]() |
Clairvaux 20.10.2008 7:58Re: 30 Kč to je právě Julínkova propaganda...v Bohunicích se upravuje 1 (slovy jedno!!!!) patro a má přejít pouze traumatým s počtem 60 ks personálu. V současné době má úrazovka cca 500 zaměstnanců a provádí 6000 oprací ročně...jak to chcete zvládnout? Ostatní šéfové nemocnic (Sv. Anna, Milosrdní bratři apod tvrdí, že je ten přesun nesmysl) Jdiný kdo ho obhajuje je bývalý spolupracovníj pana Julínka nyní ředitel Bohunic pan Kraus |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 8:02Re: 30 Kč Část nemocnice má přejít do Ivančic, do Bohunic opravdu jenom traumacentrum, zbytek můžou dělat jiné nemocnice. Bohužel už musím končit - no ale sám uvidíte, zda kraj úrazovku zachrání. Resp. uvidíte,že ji nezachrání - ani nemůže, byla to jen předvolební propaganda. |
![]() |
miki 20.10.2008 7:30tak, pár let jsme si vyzkoušeli kapitalismus a jdeme opět budovat socík, nic jiného neumíme |
![]() |
Pavla B. 20.10.2008 7:33Re: tak, Neviděla bych to zatím tak černě, kraje takové pravomoci nemají - ale touhy většiny voličstva mě skutečně nemile překvapily. Doufám, že v krajích vznikne co nejvíc koalic KSČ-ČSSD a že lidem včas dojdou souvislosti.... |
![]() |
Inocent victim 20.10.2008 7:41Re: tak, ...jak je vidět,k některým ty "souvislosti" prostě ne a ne dorazit. |
![]() |
BuBu 20.10.2008 7:26Sociál-bolševici nám potvrdili . . . . . . to, co o nich víme už desítky let : Pořád lepší mafiáni v čele - když budeme mít (byť na úkor obrovského zadlužení země) . . . rohlík za 30 hal . . . bůček za dvacku . . . a doktora zadarmo ! Opět se potvrdil fakt . . . že 100x opakovaná lež socialistické mafiánské lůzy - se v očích nemyslících hňupů . . . stává pravdou !!! Úplně nejhorší signál z těchto voleb je skutečnost, že jsme se v soudruhu Paroubkovi nespletli ! Na vlastní oči a uši jsem ho slyšel v otázkách V. Moravce na ČT 1 jak říká : V krajích budeme vytvářet koalice se středo-levými stranami a uskupeními a samozřejmě že i s KSČ !!!! Ochraňuj tuto zemi Bůh - aby tento Rudý, mafiánský Dobytek se svou smečkou Koček . . . . aby vyhrál parlamentní volby ! ODS doporučuji : Přestat se rvát o koryta . . . poslat Tlustého a jeho kamarády do |
![]() |
Nomen 20.10.2008 7:31Ano, máte pravdu, Kubiceho zpráva nebyla Langrem dopsud prošetřena - protože - a je mi Vás líto - s podsvětím spolupracují politici jiných stran. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=g580IaX1N9OacUE&p=yQMM8Xe-%7cRFmW351Kai%7cC98aWPA1Ma%7c0MKAtz-Q18diLLIDwz%7cC1Gxg93DM%7czQ797xnA4O&x=OglZVB)