Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Šílené je normální
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Veteran 8.10.2006 14:17Re: Dálnice stojí Dokud budou do výstavby mluvit takoví zemští škůdci jako pan Patrik z Brna, tak budeme stavět dálnice 29 let jako tu kolem Plzně! Zelení chtějí kamiony na železnice, ale jsou to blbečkové protože je průvodčí do kupé nepustí! Na kamiony nemáme místa nakládky a vykládky, nemáme proto vůbec vagóny, bez kterých to rozhodně nepůjde. Jestli si Zelení myslí, že po okreskách budou jezdit kamióny ekologičtěji než po dálnicích tak uvažují svými zadky! |
drak 8.10.2006 14:11Re: Re: hhm když sleduji, jak se staví ty brány od toho kapsche ... Ono se to nekryptuje na nějaké slušné úrovni? Tomu nevěřím. |
Kohout 8.10.2006 14:03Re: Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu Nepodléhejte propagandě. Zelení se proti obchvatu Plzně nestavěli. Postavili se pouze proti jedné trase. A v tom nebyli jediní a nebyli první. |
Alfons 8.10.2006 13:34Re: hhm když sleduji, jak se staví ty brány od toho kapsche ... Jenže ze satelitu pak může každý kdo má satelitní přijimač provoz na dálnici sledovat. |
Jura 8.10.2006 12:13Re: Re: Re: Švýcarsko NENÍ v EU, ale přes jeho území jde mnoho Ono je to ve způsobu financování. |
www racek 8.10.2006 11:52Re: Re: Švýcarsko NENÍ v EU, ale přes jeho území jde mnoho jo jo, liberalizace železnice. někde to občas zkusili ... a hoooodně rychle se vrátili ke státnímu modelu. ona ta železnice je dražší už z podstaty ... |
www racek 8.10.2006 11:50hhm když sleduji, jak se staví ty brány od toho kapsche ... lidi, opravdu nebyly satelitní služby perspektivní? je to přece trochu na hlavu, v dnešní době... |
Jura 8.10.2006 11:48Re: Švýcarsko NENÍ v EU, ale přes jeho území jde mnoho Ano bylo zde období, kdy tato doprava byla rychlejší a flxibilnější, ale technologie, které dnes přichází do železniční přepravy , dokáže tuto funkci plnit lépe. Přichází renesance železniční přepravy. Tato přeprava bude mnohem rychlejší a levnější. Zde je ale nutná liberalizace železniční přepravy. O tom se zatím jenom mluví. EU na toto tlačí a pokud se to podaří, tak začne postupná likvidace kamionové přepravy a tím pádem přijde větší množství peněz do železniční přepravy a tuto modernizací jenom znásobí. Takže vzhůru k železniční přepravě. |
www racek 8.10.2006 11:47Re: Poznámka jo, ti jedinci. vono se jim nelíbí, lumpům, že to má vést třeba přes jejich zahradu nebo 20 metrů od baráku. pokrytci. jako by neviděli zájem celku, a kamionů. |
www racek 8.10.2006 11:46Re: Re: Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu hmm, občas tam pár lidí uhoří ... |
Občan 8.10.2006 11:22Švýcarsko NENÍ v EU, ale přes jeho území jde mnoho tranzitní dopravy a není snadné je objet. Proto mohli vydat nařízení, že se kamiony musí přes jejich území dopravovat vlakem. My naopak máme potíže se zavedením mýtného pro tranzit. Dokonce už když se jednalo o pouhém přidružení ČR k EU, podmínilo Řecko svůj souhlas (nezapomeňte, platí zásada jednomyslnosti) volným tranzitem kamionů. Podotýkám, že ani mě není úplně jasné, proč je železniční doprava tak nevýhodná, ale asi tomu tak bude, když v USA jezdí kamiony od jednoho konce k druhému. Železnice, pokud vím, tam vozí zboží jako uhlí apod. v těžkotonážních vlakových soupravách. |
ibn 8.10.2006 11:12Re: Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu Tunely jsou tim nejlepsim, co muze byt. Kdyby to bylo bezpecne, vsechny dalnice by mely vest pod zemi. |
Jura 8.10.2006 11:01Re: Re: Dálnice stojí Ona ta doprav a není tak drahá, ale chybí vytvoření zázemí na železnici.Nejsou dobře vybudována místa nakládky a vykládky a bez nich to nelze provést . Jinak ve Švýcarsku touto cestou njdou a vůbec si nestěžují. Navíc je to ekologické a erdy i levné. To enormní zatížrní silnic a dálnic nás přijde mnohem dráž. |
Petr 8.10.2006 10:52Poznámka Radost pochopitelně mají stavební firmy, ale statečně jim jdou na ruku nejrůznější ekologické spolky a v malichernostech se vyžívající jednotlivci jednající ve stylu "nic proti tomu nemám, ale ať je to někde jinde". |
Občan 8.10.2006 10:31Re: Dálnice stojí Doprava po železnici je DRAHÁ a hlavně neoperativní. Když se za komunistů vozilo gró po železnici, musel zákazník vyložit vagón okamžitě (pod dosti vysokou sankcí) a dráhy dopravily vagón do místa určení jak jim to právě vyšlo. Jedněm známým tak dopravili montovanou chatu na místo v pátek odpoledne, a protože ČSAD jim to bylo schopno odvést až následující pracovní den (tj. v pondělí ráno), stálo je penále přes 10% ceny chaty. Velké podniky musely držet pohotovostní party manipulačních dělníků, aby mohly začít s vykládkou třeba v sobotu ve tři v noci. Jinak, 160 km na dálnici je opravdu nesmysl nejen vzhledem ke stavu dálnic, ale i existujícího vozového parku aut. |
Jura 8.10.2006 10:28Re: Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu Tunely nejsou špatná věc, jsou ale drahý a je problém v bezpečnosti, ale pro krajinu nejlepší řešení. |
Občan 8.10.2006 10:23Dálnice D 1 je přetížená a navíc parametry nikdy nevyhovovala tomu, co se na západ od nás rozumí pod pojmem "dálnice." Nebýt zelených hovad, existovaly by už dávno naplánované paralelní tahy. Teď se slaví a jaksi se ani nemluví o obstrukcích kolem objezdu Plzně ani o nedávných obstrukcích kolem D 11 a trvajících obstrukcích kolem D 8. Když teď máme zelené (byť jejich umírněnou frakci) v parlamentu, bude to jen horší. |
www racek 8.10.2006 10:21Re: Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu asi tak. problém jsou jen peníze a pozemky. vše ostatní trvá stejně jako jinde ve srovnatelných podmínkách ... záreží na terénu. |
Jura 8.10.2006 10:19Dálnice stojí a stala se dalším nebezpečím pro obyvatele české kotliny. Ještě více nás bude obtěžovat přeprava zboží po naší krásné zemi. Firmy si tu vybudují své další sklady a přeprava se ještě více zhutní. Je potřeba vytlačit nesmyslnou přepravu všeho z našich silnic a převést ji na mnohem lépe vyhovující přepravu po železnici. Je nenormální, že se všechno snaží všichni narvat na silnice. Tato nadvláda musí skončit. Jízda po naších dálnicích není žádná idylka, ale boj o přežití. Toto musí skončit. A to ještě někteří navrhli, aby se mohlo jezdit 160 km rychlostí. Tyto lidi bych pozavíral do ústavu, yřídil jim tam zkušební okruh a nechal je tam jezdit touto rychlostí.nebo dokonce i vyšší. |
www racek 8.10.2006 10:19Re: Re: Aljaska tuším byl za tím cococm ... |
Občan 8.10.2006 10:17Když se ekologistům podařilo před pár lety stavbu obchvatu úspěšně zablokovat, čehož důsledkem byl "kompromisní" drahý a patrně potenciálně nebezpečný tunel pod kopcem Valik, prohlásili, že zatížení středu Plzně tranzitní dopravou je "bezvýznamné." A nesvádějte to na "hamižné firmy." Těm je jedno, postaví li 50 km dálnice normálně či 30 km dálnice s nesmyslnými tunely. A objem peněz je více méně dán, takže na to doplatí zase jen občan. |
alda 8.10.2006 9:37dálnice před mnoha lety jsem při postgraduálním studiu slyšel zajímavou myšlenku - všude ve světě se nová dálnice staví deset let, u nás se během týdne ukradnou pozemky, pak se měsíc projektuje a dest let staví. Na západ od nás se devět let vykupují pozemky a pak se rok projektuje a staví. No a myjsme dnes holt někde uprostřed, tak to sečtěte. |
a 8.10.2006 4:07Jedna dálnice se s velkou pompou otvírá, aby se třeba D1 časem zavřela. Na té se už nedá pomalu jezdit normálně. Tedy myslím v pravém jízdním pruhu. Není dne, kdy by na D1 nebyl nějaký karambol a kolony tvořily běžný kolorit. |
Ladislav N. 8.10.2006 0:08... Re: drahé dálniční známky Ustoupili nebo museli ustoupit? Nutil je někdo? Ne. Jenom jejich vlastní touha zachovat si koryta... Tak oškubali občany.... "pravice"... |
AeroKarel 7.10.2006 23:46Re: mýto Akorát čekání u té budky by mne dost iritovalo ...... |
AeroKarel 7.10.2006 23:40Re: Re: Představa No a co vás na tom udivuje? Státní (obecní) úředník rozhoduje o něčem co jeho není a chce si přijít na své. A "severskou" morálku zde pohledat. |
frd. 7.10.2006 23:11Re: Představa Pořádně se obohatěj až jim hotové dálnice stát za babku prodá.Možná,až zacvaknem postupně oba dva systémy mýtného,stát opět zjistí co umí soukromý sektor lépe a přenechá "provozování" dálnic zadarmo.Chci věřit že si neponechá výsadní právo dálnice dále opravovat a udržovat ! |
huhu 7.10.2006 23:05Re: Re: Re: Re: drahé dálniční známky vláda rozhoduje jako celek, takže ods (klaus) ustoupili nátlaku lidovců (luxe) |
AeroKarel 7.10.2006 22:18Re: Aljaska A viděl jste někdy tu Alaska Highway? Podle naší klasifikace je to polní cesta. |
AeroKarel 7.10.2006 22:14Představa že bez EU by se dálnice nedostaly na billboardy a Němce dokopala k dokončení té jejich A 6 zase jen EU je poněkud šílená. Svědčí o sakra značném přecenění onoho byrokratického spolku. Že se bordel firmám hodí a že se značně obohacují na úkor státu, tedy nás, to ovšem věřím stoprocentně. |