6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Šedesáté výročí, stín na radosti

14. května 1948 byl vyhlášen samostatný stát Izrael. Je to jeden z mnoha států Blízkého východu, který vznikl po rozpadu Osmanské říše. Jistě by vznikl dříve, tedy zhruba ve stejnou dobu jako ostatní státy této oblasti, kdyby nebylo zavilé xenofobní nenávisti obklopujícího světa, živené nenávistí náboženskou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlad. 16.5.2008 23:33

Astone, díky

Díky za hezký článek!

Tomas Holek 16.5.2008 23:31

pěkný článeček

R^

Puck 16.5.2008 23:02

Ano, diskuze není žádoucí !

Honza 16.5.2008 20:28

Rudé kočkování :-)

Hádanice mezi KSČM a ČSSD graduje. Poté, co Jiří Paroubek ostentativně odmítl pozvání na sjezd KSČM, komunisté kontrují: ohlásili rezoluci, jíž se obrátí na „členy a sympatizanty“ ČSSD aby tlačili své vedení k větší vstřícnosti vůči rudému bratříčkovi.;-D;-D;-D

ibn 16.5.2008 21:32

a neni to spise

Rudé očkování ?

Nika 16.5.2008 23:36

Re: Rudé kočkování :-)

Řekla bych, že je to jen Rokova pomstychtivost- Chce potopit Filipa za ten "podraz" při volbě prezidenta. Ten člověk je pr\avej"kmotr", ti si taky nemohli dovolit nepotrestat "zradu"... :-/

Honza 16.5.2008 20:10

Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

Tak to je teda síla !!! KGB pracuje na plný plyn !!!

http://www.nenasili.cz/cs/1028_jan-tamas-naplnuje-odkaz-jana-palacha

jerry, roundabout mouse 16.5.2008 20:13

Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

8-o?

AndyO 16.5.2008 20:24

Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

jsou to skutečná prasata, ti bolševici ( protože slušný, byť proti radaru zaměřený člověk by něco takového nenapsal).

I když- proti Jarouškovi dnes je to ještě čajíček.

Honza 16.5.2008 20:26

Re: Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

Komoušek dnes exceloval ?;-D

jerry, roundabout mouse 16.5.2008 20:28

Re: Re: Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

Už jsem se na něj vrátil. No náš šmoula Mrzout dnes neříkal :,,Nemám rád Klause.",ale ,,Nemám rád sionisty." Je to vzdělaný blb,kerej nikdy nic nepochopí.;-(

AndyO 16.5.2008 21:20

Re: Re: Re: Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

ne, on nemá vztah k sionistům, ale k Židům. To je dlouhodobé, dnes spíš žvanil nesmysly, je vidět, že tuhle oblast moc zmapovanou nemá.

Pavla B. 16.5.2008 21:03

Re: Re: Re: Jan Tamáš naplňuje odkaz Jana Palacha?

Na Jarouška se dnes osopil i Žakouš, který má židovské předky, Jaroušek mu pak s rozběhem vrazil hlavu do (Y). Obávám se, že ač má mozkovnu mikrocefalickou, tlačí nebohého Žakouše řádně.

Byla to enormní psina.

jerry, roundabout mouse 16.5.2008 20:10

jerry je dneska na pouti v Letohradu

Poutě jsou fajn, synátor se vozí, já popíjím pivko,pohoda. Teď mě zrovna zasáhla zpráva o těch  študácích, co spáchali sebevraždu na Slovensku.Ještě k tomu byli z Jablonce, tedy odvedle. Ty mladí jsou stejně nepochopitelný -prej kvůli poměrům u nás. Chápete to? Kluk si v pohodě jede sholkou autem na Slovensko - k Trenčínu/znám to tam ,je tam krásně/ a prej jsou poměry nesnesitelný??? jerry je už asi mladej jen na Psu,ale takhle blbě mladej bych bejt ani nechtěl. Škoda mladejch životů. Za pár let by je taková blbost už nenapadla.;-(

AndyO 16.5.2008 20:27

Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

propaganda nese své shnilé ovoce. Tohle dojde málokomu, kdo v podstatě jen hudruje, že je drahý benzín a třeba Julínek ( nebo Rath nebo kdokoli) je mizera...říkám to již velmi dlouho, že jsou zde lidé neskutečně zhejčkaní a věčné remcání je zničující- nazvala bych to až sebepoškozováním.

jerry, roundabout mouse 16.5.2008 20:29

Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Naprosto souhlasí.Sám mám příbuzný,jejichž největším koníčkem je nadávání na poměry.;-(

Pavla B. 16.5.2008 21:07

Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Máte pravdu. Buďto jim nikdo neřekl, jak se zde žilo za totáče, nebo tomu nevěřili. Ale ten mladík údajně trpěl depresemi, holku asi zblbnul.... IMHO to byla kombinace více okolností, zdůvodnění je samozřejmě nesmysl....

Psí vrah Čumil 16.5.2008 20:32

Milej staroušku jerry,

vy jste tu dával najevo, že jste lékař. Tak si zkuste nastudovat něco o suicidiu. Třeba pak něco pochopíte.:-)

doktor 16.5.2008 21:07

Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Museli to být silní lidé, ne nepodobní Janu Palachovi. Snad se o nich ještě něco dozvíme.

Pavla B. 16.5.2008 21:09

Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

No - přesně tohle jsem čekala - že ty dva cvoky někdo přirovná k Palachovi. Nezbláznil jste se taky?8-o

doktor 16.5.2008 21:17

Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Přesně to - že to byli cvoci - se říkalo o Palachovi a jeho tuším čtyřech následnících. Znáte trochu dobu úpadku římského císařství? Intelektuálové páchali sebevraždy, protože ten odporný svět, ve kterém nemohli žít, nemohli ani změnit.

Pavla B. 16.5.2008 21:24

Re: Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Ve dvaceti je ještě trochu brzo na bilanční sebevraždu a Palach byl docela jiný případ - především vnějšími okolnostmi, ale pokud vím ani depresemi netrpěl. Tihle dva mladí přece nemuseli žít v tomto systému, pokud jim byl tolik odporný - možná jim však byl odporný celý svět.¨

Jo a na rozdíl od vás doufám, že se ten nešťastný případ moc rozmazávat nebude - už od dob Utrpení mladého Werthera příklady neblaze táhnou, ať jde o fikci nebo o realitu. Další podobná neštěstí si doufám nepřejeme nikdo....

Jindra 16.5.2008 23:27

Re: Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Vis co to da prace vypiplat clovicka?

Ty jsi hovadskej pubertak co vi prd o zivote.

AndyO 16.5.2008 21:23

Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

;-D kristepane, vy dva s Čumilem jste skutečně nebezpeční magoři- Čumil pak je typickým představitelem remcala, o kterém píši výše...viník přesně takových situací, jako je ta sebevražda.

A vy, Čumile, se držte své češtiny a nemontujte se do toho, o čem nemáte ánung. To jste v kině v klandru neprobírali.

Fuj, vy jste ale bezostyšní manipulátoři, hnus.

Pavla B. 16.5.2008 21:28

Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Copak čumil, ten - jak dnes předvedl - je schopen nahradit i konferenci rektorů, která je jediná oprávněna vyjádřit se za všechny zúčastněné k situaci na vysokých školách.... copak náš zakomplexovaný hňupík z rádia, ten se vyzná ve všem;-)

AndyO 16.5.2008 21:36

Re: Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

tohle mne dovede vytočit, vím totiž, co může následovat. Přesně stejný debil bylo Česílko, když upáleného psychicky nemocného člověka zneužilo ke svému politickému remcání- a to jsem Česílkovi v jeho boji za české občanství fandila a podporovala ho. Tedy, bylo nám to houby platné. Ale tenkrát mne neskutečně naštvala. Ti lidi si vůbec nedovedou představit, jaké následky jejich pindy mohou mít- a nedokážou pak nastalé problémy ani řešit. Jen čumí a zase remcají,nepolepšitelní.

Fuj, vypínám komp, tohle je vážně už zu moc.

doktor 16.5.2008 21:39

Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Nevím, jak Čumil, ale v této zemi, kde existuje svoboda být slyšen jen na Psu nebo doma v kuchyni (do hospod nechodím) nemůžou moje názory nikoho ohrozit. Tak mne tolik nepřeceňujte.

dulcibelka 16.5.2008 21:53

Re: Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

 kde existuje svoboda být slyšen jen na Psu nebo doma v kuchyni - Vy taky dychtíte po stroji času, který by vás zavezl zpátky do těch krásných dob, kdy jste byl slyšen i mimo kuchyň? A kde to bylo? Na stranický schůzi? Mám pro vás špatnou zprávu - ten stroj času neexistuje.

Pavla B. 16.5.2008 22:03

Re: Re: Re: Re: jerry je dneska na pouti v Letohradu

Možnost, že naše příspěvky čte nějaký duševně labilnější (pravděpodobně mladý) nespokojenec sice není veliká, je naopak nepatrná - ale přesto bych raději ty dva sebevrahy neadorovala....

Real 16.5.2008 19:31

Paroubek se chystá do Běloruska podpořit sociální demokraty :-)

Paroubek dnes vyzval k podpoře běloruských sociálních demokratů i další členy Evropské socialistické strany, jejichž zástupci se sešli v Praze na konferenci ke 40. výročí tzv. pražského jara 1968. "Chceme podpořit naše sesterské strany na východě Evropy. Běloruská strana pracuje ve velmi obtížných podmínkách," uvedl Paroubek. Podpora by podle něj mohla mít formu školení, předávání zkušeností, "ale koneckonců i finanční pomoci".