27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Rusové se s Američany dohodnout nemohli

Spojené státy a Rusko se v Moskvě neshodly na americkém záměru vybudovat ve střední Evropě část protiraketového štítu. Tato stručná zpráva se dá číst i jinak: Rusko se nedohodlo se Spojenými státy o obnově svého vlivu ve střední Evropě. O nic jiného přece nejde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
NP 19.3.2008 9:12

Jedná se o legitimní boj o přežití.

To, že armády kopírují ložiska "uhlíku" po celém světě není žádné tajemství ani propaganda. USA i Rusové vytvářejí dokonce speciální armády na jejich ochranu. Dneska se bojuje o uhlík, zítra to budou potraviny nebo pitná voda. Jde o to, že pokud bude překročena únosná hranice toho boje tak lidstvo už uvedené zdroje nebude možná potřebovat.

Jura Jurax 19.3.2008 9:14

Re: Jedná se o legitimní boj o přežití.

No - bude se pak možná bojovat o ložiska pazourků na sekeromlaty a hroty oštěpů :-/

Haf 19.3.2008 9:37

Re: Re: Jedná se o legitimní boj o přežití.

KDO  ???

Jura Jurax 19.3.2008 9:41

Re: Re: Re: Jedná se o legitimní boj o přežití.

Možná i lidi :-D 

Josef Schweik 19.3.2008 9:09

Mam chmurný tušení, že eště vokážem, že EUropani sou ty největší zvířata.

Vono se kolo dějin votáčí v kruzích. Se nám smráká nad státem v pochopitelnym formátu, sociálisti zase rozvracej přirozenej řád novym sojuzem, kerej lidem konzervativnim cpe liberalistickej postoj ke všemu, co rozvrací rodinu a klasickou křesťanskou společnost na vose rodina - vobec - kraj - země(národ) - říše (EU) do nějakýho vnitřně beztvarýho oučetního sojuzu. Proti nim vyrůstá po celý EUropě množství rasovejch a řek bych i vo vlastní původ blbě válčících jedinců, náckové sou na vzestupu po celý EUropě, von to fotbal roztahá všude.

Sme zaplavený muslimama, kerý už v leckerý zemi plně hrajou roli žida vobecnýho, čili veřejnýho nepřítele duchamdlejch, máme v šuplíku projektík, kerej sme vyvinuli původně na žida, exportovali do světa a von se nám vrací - holokaust už vodzkoušeli v Kampučiji, na Balkáně, ve Rwandě i leckde jinde v malym, vočistu území vod nižší rasy nebo likvidaci nečistý inteligence alá Heydrich v Polsku a na Ukrajině, to všecko sme vodzkoušeli.

Mam vobavu, že přijde čas, kdy zase přesědčíme vokolní kontinenty, že nejbrutálnější řezníci sou EUropani. Válku jako globální politiku sme vymysleli my.

Jura Jurax 19.3.2008 9:16

Re: Mam chmurný tušení, že eště vokážem, že EUropani sou ty největší zvířata.

Válku jako globální politiku sme vymysleli my. Ale no tak - proč tolik sebemrskačství. Snažili se i jiní, ale neměli k tomu techniku a jiné prostředky - my je jen předešli ... :-D

Josef Schweik 19.3.2008 9:21

My EUropani, sme to vymysleli jako běžnou politiku říře římský, počínaje Cézarem.

Dycky, když někdo znásilní republiku, tak rychle vyroste v tyrana.

promirul 19.3.2008 9:45

Re: My EUropani, sme to vymysleli jako běžnou politiku říře římský, počínaje Cézarem.

Švejku,Hurá na Bělehrad a potom na pivo!

Buvol 19.3.2008 9:02

Dost chabá úvaha! Zvláště pitomý je poslední odstavec, kde se srovnávaj jabka s hruškama ...

Buvol 19.3.2008 9:03

Re: Dost chabá úvaha! Zvláště pitomý je poslední odstavec, kde se srovnávaj jabka s hruškama ...

.. zvlášť když si uvědomíme, že součástí EU se dost pravděpodobně může stát i Rusko! Rozhodně by tam patřilo víc než Turecko!

rezy 19.3.2008 9:05

součástí EU se dost pravděpodobně může stát i Rusko!

a nebo navopak, viď.

Jura Jurax 19.3.2008 9:07

Re: Re: Dost chabá úvaha! Zvláště pitomý je poslední odstavec, kde se srovnávaj jabka s hruškama ...

Rusko ... hm ... unie by to jistě byla i nadále, ale jestli evropská ... a Turecko totéž ... :-/

Buvol 19.3.2008 9:26

Re: Re: Re: Dost chabá úvaha! Zvláště pitomý je poslední odstavec, kde se srovnávaj jabka s hruškama ...

Geograficky Evropa sahá až k Uralu, to za prvé. A za druhé Rusko by mohlo být zdrojem surovin a "stará" Evropa zdrojem technologií ke spokojenosti obou ... Mimochodem Turecko má v Evropě jen pět procent území ....

Jura Jurax 19.3.2008 9:43

Re: Re: Re: Re: Dost chabá úvaha! Zvláště pitomý je poslední odstavec, kde se srovnávaj jabka s hruškama ...

Geograficky máte pravdu. Jinak ... nevím ... :-/

JC 19.3.2008 8:58

Prozrazené tajemství

Předem omluva příspěvek poněkud mimo okruh tématu.

Vrchní velitel ozbrojených složek prozradil jméno padlého vojáka a nastalo hrozné pozdvižení a kritickými komentáři se to médiích jen hemží. Ptám se: PROČ?

Ten voják ve smyslu přísahy položil život za vlast - je tedy hrdina a měl by tudíž jeho jméno znát každý. Stejně jako jsou pamětními deskami a pomníčky po celé republice připomínána jména lidí, kteří položili život v I. a II. WW.

Nebo je to snad jinak?

rezy 19.3.2008 9:00

Re: Prozrazené tajemství

máte pravdu. Taky to tak cítím.

Pavla B. 19.3.2008 9:02

Re: Prozrazené tajemství

Proč? Protože novináři cítí nutkání furt na něco reptat.

Lister 19.3.2008 9:22

Re: Re: Prozrazené tajemství

Rodina zabitého žádá o vojenskou ochranu aneb Omyl nebo záměr?:

Hyenismus českých novinářů, umožněný řízeným únikem informací z prezidentské kanceláře, dosáhl takového rozměru, že rodina zabitého českého vojáka v Afghanistánu žádá ozbrojené síly o poskytnutí ochrany před útočícími fotografy, obtěžujícími maily redaktorů i zvědavců z celé republiky a před obtěžováním neurvalých čumilů z blízkého i vzdáleného okolí. Armáda odkazuje vdovu na policii, která jediná by mohla požadavek pozůstalých, štvaných našimi skvělými médii i lidskou spodinou nejhrubšího zrna, uspokojit!

V souvislosti s tím je diskutována skutečnost, že prezident Klaus, kondolující pozůstalým, zveřejnil z čistě propagandistických důvodů plný text své kondolence (odkdy se zveřejňuje i osobně citlivá korespondence kanceláře PR, třeba ve věci milostí?) na webové stránce Hradu, včetně jména vdovy i zabitého vojáka, ačkoliv se velení armády úzkostlivě - s ohledem na pozůstalé - snažilo zabránit za každou cenu prozrazení identity zabitého. Nyní však generální štáb, s nímž údajně Klaus zveřejnění svého dopisu podle hradního mluvčího konzultoval, mlčí a tak potvrzuje, že únik byl řízeným a záměrným.

Dle mého názoru jde o obvyklou - byť v tomto případě zvlášť odfsouzeníhodnou - úlitbu V. Klause naší pokleslé novinářské obci, kterou si takovou neslušnou a sprostou indiskrecí zavázal k další podpoře a bezvýhradné oddanosti. Šmoky si je holt třeba uplácet nejenom pitím a chlebičky, hojně rozdávanými na hradních a vládních tiskových konferencích, ale také pochopením pro jejich ekonomické zájmy, byť se opírají o ty nejnižší pudy a vášně pokleslých čtenářů. Rv

Pavla B. 19.3.2008 9:26

Re: Re: Re: Prozrazené tajemství

Aneb Jaroušek podruhé... běžte s tím tapetováním už konečně do(Y)

Jura Jurax 19.3.2008 9:05

Re: Prozrazené tajemství

Máte pravdu.

Ovšem rodina padlého asi tušila, co může nastat - a nyní žádá o policejní ochranu před bezohlednými fotografy. Obávám se, že slušné vychování, úcta a soucit jsou v naší společnosti pojmy ne snad neznámé, ale pohříchu chápané jako archaické, knižní a potlačitelné v zájmu kšeftu (zde s fotografiemi).

Pešek 19.3.2008 9:12

Re: Re: Prozrazené tajemství

Máte pravdu, vzpomeňte na Karla Svobodu! V okamžicích krátce po ztrátě manžela a syna se setkávat s blesky a ahy je dost eklhaft.

Jura Jurax 19.3.2008 9:17

Re: Re: Re: Prozrazené tajemství

Ale zajímá to naši čtenářové a dá se na tom vydělat ... peníze nesmrdí ... fuj ... (Y)

Lister 19.3.2008 9:18

Re: Prozrazené tajemství

Není to tím, že nepoložil život za vlast? ;-)

Pešek 19.3.2008 10:26

Re: Re: Prozrazené tajemství

To je věc názoru.

Josef Schweik 19.3.2008 8:52

Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

Poněvádž diskutovat s Realem a podobnejma, kerý uváděj svůj názor lží, je ztráta času.

Prosim snažně všecky, co nenáviděj USA, aby svojí nenávist voddělili vod názoru na Rusa. To jim umožní uvidět, že Rus je verbež. A za Putina dokonce imperiální.

Vážený přátele CCCP, to už vopravdu skončilo. Tim taky skončilo předstírání, že se bratrsky milujem. Sme zase rymskyj zapád, buržoazní hnus, sme malá země, kerou maximálně vobsaděj jako Čečnu, voni i Američani si to pletou. Nečekejte kamarádství, ale přezíravý pohrdání imperialistickýho nadnároda, kerej rozlišuje jenom tři druhy nepřítele hodnýho pozornosti - Araba, USA a jeho evropský vocasy, Čínu. Jedinym státem v EUropě, kerej nemaj za vocasy, sou Britové, poněvádž je Rus nikdá neporazil a nevokupoval. Jináč zkopali každýho, a voni jim ty Němci a Frantíci zase pěkně lezou do řitní díry, aby si šplhli. Jediná část EUropy, kerá si s náma hledí svýho postavení a hlídá to kupčení, je střední Evropa a Skandinávie. Názory těhle lidí sou hodný pozornosti. Skandinávci a Britové maj radar na háku, nejvíc řvou Rusové, Němci, Franckové. Se nám to pomálu zase skládá tdo vobvyklejch bloků. Středozemí je zase druhotný, rozhoduje sever a na Rýně.

Tak kde je krucinál těch sto let, co se to komouši a nácové snažili změnit???

dr Turnovský 19.3.2008 8:55

Re: Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

ano tak nějak. Kupodivu tentokrát  s Váma souhlasím.

Jura Jurax 19.3.2008 8:56

Re: Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

Forma je osobitá, ovšem názor mohu akceptovat. :-D

Haf 19.3.2008 9:06

Re: Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

Habsburkové si koupili něco žoldnéřů a drželi Čechy 300 let. Áda chytře využil pátou kolonu a rusáci za pomocí Beneši ji vystrčili za hranice, aby sem nasadili svoji. Jeden zvací dopis stačil při pokusu se vymanit z ruskýho vlivu. Přece si KGB, která zosnovala způsob změn ve východní Evropě vokolo r. 89 nenechá nasadit veš do kožichu. ;-D;-D;-D Třeba radar.

www racek 19.3.2008 9:29

Re: Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

forma je osobitá, nicméně zatemnění je jasně patrné. jo, sundat klapky z očí, bych doporučoval.

Real 19.3.2008 9:33

Re: Každej, kdo tu tvrdí, že Rusko je normál ní demokracie, končí diskusi před jejim začátkem.

Vy ,co děláte ostudu Haškovi můžete uvést napravou míru svou lež a říci alespon jedinou moji ?