1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Rozruch na pokračování

Obvodní soud pro Prahu 2 zastavil trestní stíhání bývalého policisty Tomáše Čermáka kvůli útoku na poslankyni Strany zelených Kateřinu Jacquesovou. Kdybychom žili v normálním státě, nutně by následovaly další kroky ze strany bývalého policisty Čermáka, který za výkon služby byl očerněn, neprávem pronásledován a neprávem vyhozen od policie - kdyby obvodní soud pro Prahu 2 měl konečné slovo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 6.10.2007 8:45

ovšem jenom v tom případě,že je normální a má v hlavě mozek, a nikoliv na*ráno nebo příručky.

naprosto dokonala definice modreho komunisty /viz titulek vyse/                                Jasne, strucne, srozumitelne   Cest :-)

Sedrman 6.10.2007 8:35

Re: Mne tehdy překvapilo

děti požádaly o azyl u policie, když viděly co vyvádí hysterická matka. Dnes jsou z nich vyšetřovatelé kauzy Čunek

čtenář 6.10.2007 8:31

Re: Hledejte na internetu,

Určitě každý uznáme, že američtí policajti jsou skuteční profesionálové. Takže si každý můžeme udělat obrázek o tom, jak by takováto situace dopadla pro tu ženskou ve Státech. Ona by si to tam ani nedovolila, protože by věděla.

Ovšem v Čechistánu ?? ;-D  Tady se s tím dostala do parlamentu. A teď si představte, že takovíto lidé jsou tvůrci zákonů.  Tak co, pomažete zase poslušně k volbám, když si tam pak navolíte tohle. Von zas takovej rozdíl mezi touhle a těmi vostatníma néjni.

MUDr Jiří Kilian 6.10.2007 8:30

Mne tehdy překvapilo

že paní šla prostestovat s dětmi. A nepřišel jsem na to, co se s těmi dětmi stalo po té nešťastné události - ona byla myslím odvedena policisty a děti co ?

čtenář 6.10.2007 8:24

Na tomto případě se nejlépe ukazuje čechstánské prvoplánové myšlení.

Díky tomu způsobu myšlení a reakce na viditelné viděné se dostala ta prapodivná madam do parlamentu. Takhle se tam v Čechistánu dostávají všichni. Aspoň je pak možné nadávat, že to tady nefunguje.

P.S.: jak asi dopadlo to jednání o soudružce poslankyni, která pořádala hlučné večírky a dostala se tak do sporu s tou starou paní ??  Aha ! Už tu paní vystěhovali ?

Slávek 6.10.2007 8:16

Víte,

když jsem kdysi viděl záběry z Technopárty, tak jsem si myslel , že by tak policie postupovat neměla - že minimálně něco přestoupila. A ono nic. Vše bylo v pořádku. To stejný se mi  stalo v tomto případě. Pořád si však myslím , že v těchto případech to někdo od Policie nezvládl a nikterak nevidím nutnost se domnívat , že tyto vzorce chování uniformované osoby jsou v pořádku.

hudry 6.10.2007 7:49

Re: Re: Kocourkov

On (už) není Čech. On je supergénius, který odsuď před časem odešel. Nyní je neúspěšným nočním hlídačem v Talaringa Patam a své mindráky si (bez viditelného efektu) léčí debilním pliváním na starou vlast. Ale takových bývalých tu poplivuje více ...

Milda Kyseláč 6.10.2007 7:33

Pavlač

má zase o čem mudrovat!

citrón 6.10.2007 7:19

Nebýt toho policisty, tak nesedí pipina v parlamentu!

 Pipina si udělala jméno teprve potyčkou s policajtem. Já bych teda o ni neměl určitě ani tuchy a věřím, že většina národa taky. Ta pipina by měla správně tomu policajtovi pořádně zaplatit za prosazení se v povědomí veřejnosti.

 Jinak je ale jen na tom bývalém policistovi, jestli z toho dokáže teď vytřískat majetek. pochopitelně to ale stojí prachy do právníků a hlavně silné nervy. Právo se musí vybojovat a zadarmo nic není.

Joe 6.10.2007 7:08

Je to těžký okamžik

v životě lidském, když někoho vede strážník. :-( Pokud policajt řekne, že tam nemá lézt,tak tam nemá lézt. To je jasné jako facka. Splést se nemohla, měl uniformu a zbytek byl divadlo. Nejvíc mě překvapilo, že ti ostatní policajti tam čučeli a nepomohli mu. Na tom se to rozjelo. Sám ji totiž nemohl zvládnout. Jak bylo vidět na záběrech!

Kvetla 6.10.2007 7:02

Re: Re: myslete hlavou- právě že volili ,v Praze je spousta středo a vysokoškoláků

...kteří jsou jak známo vždy snadno manipulovatelní,když jde o odsouzení "nespravedlnosti a záchranu světa.Nebyly jsme jiní ani my....A různých jiných nadšenců,kteří právě potřebovali ten " správný podnět " aby vůbec šli volit. A ten jim media , tedy naši kvalitní novináři, coby strážci všeho,jen ne pořádku,bohatě dodávali.Od jau-jau to byl parádní tah,...máma s děckem zmlácená bum-bum,když se prochází,protože dost briskně neposlouchá jejich příkazů.RvRvRvRv 

PetrH 6.10.2007 7:01

Re: Kocourkov

A vy jste kterej?

hudry 6.10.2007 6:47

"zastaveno stíhání policisty, který zmlátil Kateřinu Jacques"

zastaveno stíhání zahradníka, který zavraždil Kateřinu Jacques ...

Kateřina se proti zastavení stíhání odvolala a požaduje jeho přísné potrestání svého vraha.

Novák 6.10.2007 6:47

Re: Re: Ve vší úctě,

A když vám manžel řekne "moje kočičko" tak se taky urazáte?

mike 6.10.2007 5:40

Re: Re: Myslím, že úroveň entropie byla zachována.

No prave. Cim vyssi postaveni, tim vetsi moznost ovlivnit system. A cim vetsi blbec, tim vetsi chaos dokaze zpusobit a usporadany system rozlozit. Ne ze by ten nas nejak zvlast usporadany byl, ale predstavte si, ze by v parlamentu sedelo 101 Kacenek a Cermak byl premierem. A jako spravne aktivni blbci by se jali existujici system napravovat. To by byla teprve neusporadanost. Blbe je, ze podle druheho termodynamickeho zakona na to stejne jednou dojde ;-)

taky Honza 6.10.2007 5:35

Re: Kocourkov

Příliš ostrá definice. Mnoho Čechů i v zahraničí lze zařadit do jiné kategorie. Kategorie lidí duchem mdlých, bezmezně věřících plátkům pánů Vaňka a Hedvíčka. Určitá poskupina chodí blít na české weby na př. nicky Bohemia, Zuzana W a další. 

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 6.10.2007 5:02

Re: Myslím, že úroveň entropie byla zachována.

Ehm, ja nevzdelanec, cizokrajnym termitum se vyhybajici, jsem nevedel co to presne ta entripie je. Tak jsem si to nasel na wikipedii

Entropie je obecně veličina udávající míru neuspořádanosti zkoumaného systému nebo také míru neurčitosti daného procesu.

To  mi nejak nesedi. O jake neurcitosti nebo neusporadanosti se tu mluvi? Podle me je naopak vsechno usporadane jak ma byt. Cim vetsi blbec, tim vyssi postaveni. ;-D

ibn 6.10.2007 3:58

stejne je to blbej osud

Byt v ramci delby prace zarazen k policajtum. Od tech, ktere ma honit, jej deli jen velmi tenoucka linie, kdyby nehonil, byl by honen:

Blb narazil (k jeho smule) na hysterku a naopak. Na te prihode je zajimava jen jedna vec a to ta, ze takovahle exemplarni setkani se jen tak nevidi.

Jaujau x Bumbum= Neviditelny Pes

mike 6.10.2007 3:53

Re: To byla má původní myšlenka :-)

:-) no, mozna uz o vikendu dojde na dusledky zelene entropie... Mejte se.

vlk 6.10.2007 3:44

To byla má původní myšlenka :-)

mike 6.10.2007 3:43

Re: Myslím, že úroveň entropie byla zachována.

Entropie se zvysila, jelikoz zakonodarce ma pravomoce vetsi ;-) Takze ve skutecnosti by nejlepsim vysledkem bylo, kdyby se pri incidentu navzajem anihilovali ;-) Skoro se jim to povedlo.

vlk 6.10.2007 3:41

Také myslím že nejsme ve sporu.

Téměř vždy je to o schopnosti lidí se domluvit a k tomu patří také okřídlené rčení moudřejší ustoupí (neříkám, že je to moudré vždy, ale většinou ano). Ovšem dva neústupní blbci - neštěstí je hotovo ;-)

Ladislav N. 6.10.2007 3:36

Re: Kateřina "Jau, jau"...

Ona se ještě před incidentem nechala s dětmi vyfotografovat (bral byste své nezletilé děti na partajní demonstraci protestu proti pochodu holohlavých nácků?), fotky byly mimo jiné v HN, odkaz je kupodivu stále funkční. Že nebyla "jen tak na procházce" svědčí její triko s partajním znakem Zelených... V této zemi není mnoho lidí, kteří by byli ochotni se promenádovat na veřejnosti v partajních trikotech... ;-P

mike 6.10.2007 3:36

Re: Ale ano,

Neziskam, ale aspon neztratim. Sebeuctu. Takze dam najevo nesouhlas, podrobim se a budu si stezovat. Jenze kdyz bude policajt profik, tak zrejme k takove situaci vubec nedojde.

Jinak se v zasade shodneme. Taky si myslim, ze vubec nepocitala s tim, ze by ji mohl zacit mlatit. At uz jako zenska nebo relativne civilizovany clovek jen tezko mohla takovy vyvoj udalosti predpokladat. I kdyz, ten vyraz neandrtalce v uniforme mohl leccos napovedet ;-)

chytrý horák 6.10.2007 3:31

Re: myslete hlavou

No nezlobte se na mě, ale na palici to není. Není to ale ani nijak zvlášť geniální, jak se z Vašeho úhlu pohledu může jevit. Chce-li někdo dělat politickou kariéru, nemusí být všemi mastmi mazaný aby věděl, že se musí zviditelnit. A vstupit do povědomí voličů jako nebohá oběť brutálního policejního násilí opravdu není hloupý krok. A debatou o zjevné zinscenovanosti snad nebudeme ztrácet čas. Šlo jen o to natrefit na opravdu tupého policistu, který se nechá vyprovokovat, k čemuž, řekněme si otevřeně, ani příliš štěstí nepotřebovala.

vlk 6.10.2007 3:30

Myslím, že úroveň entropie byla zachována.

Jednoho blba pravomocí zbavili a z druhého udělali zákonodárce... Tenhle boj se nedá vyhrát :-)))

mike 6.10.2007 3:26

Re: A proč by se neměli setkat?

Jestli by nebylo lepsi neobdarovat blbce pravomoci. Mne se tenhle pripad jevi celkem jednoznacne. Primarni pricinou bylo, ze tak neuveritelny blb mohl delat policajta. Pokud vim, nebyl to jeho prvni podobny indident. Ze narazil na Kacenku uz byl jen dusledek. A jelikoz ve vysledku uz blb policajtem neni a Kacenka si podle mineni vetsiny nakladacku zaslouzila, tak to vlastne vsechno dobre dopadlo ;-)

vlk 6.10.2007 3:25

Ale ano,

v televizi proběhl záznam celého incident od počátku... Jestli je ještě někdě k mání nevím, ale co se jednou digitalizuje, to se již nikdy neztratí. Budeme možná muset počkat, až jestli zelení nevypadnou z vlády nebo po tom někdo nezatouží :-)

Jinak dát najevo nesouhlas je sice normální, ale pokud je policajt profík, nic tím nezískáte. Podrobit se a oficiálně si stěžovat si je korektním, i když ne zrovna příjemným řešením...

Jinak mám pochopení pro rvačku i v případě, že dostanu na budku - někdy je tím člověk povinovám sám sobě. Ovšem pustit se sám do skupiny veřejných činitelů ve službě - to je už čirý nerozum. Pokud tedy nejste KJ :-)))

Ladislav N. 6.10.2007 3:22

Re: Hledejte na internetu....

Ke stažení: mlati-nas-na-karlove-namesti.avi (47582 KB)  ;-P Je to tak, jak napsal vlk. Videozáznamů bylo víc, tento je ukázkou vřeštění K.J. a později neprofesionálního postupu policisty při bránění natáčení incidentu "kameramanem".