10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Rozhodli jsme se odložit to

Na výzvu Miroslava Pocheho, aby mu sociální demokracie konečně řekla rozhodné slovo stran jeho nominace na ministra zahraničních věcí, odpověděl Jan Hamáček v pátek ráno, že na Pocheho nominaci trvá, a odpoledne rázně a jednoznačně prohlásil, že věc není tak žhavá, aby nepočkala po volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 2.9.2018 14:28

Re: Vaše názory vedou ke sebezničení,

Dobrá, nemilujete tedy a neděláte vtipy? Jak vidno, i s tím se dá přežít až do smrti.

J. Anděl 2.9.2018 13:42

Re: Vaše názory vedou ke sebezničení,

Možná. Z dosavadní zkušenosti nemám pocit, že by byl můj postoj nějak s přežitím neslučitelný.

Konkrétnímu útoku se jistě můžete postavit.

M. Mařák 2.9.2018 13:50

Re: Vaše názory vedou ke sebezničení,

Přirozeně, útok láskou k útočníkovi nezastavíte.

J. Anděl 2.9.2018 14:06

Re: Vaše názory vedou ke sebezničení,

Ano, nezastavím.

V. Kotas 2.9.2018 13:49

Re: Nejde jen o diktátory

Naši předkové říkávali - sranda musí bejt, kdyby fotra věšeli. A slyšel jsem to před lety na ČRo2, od Čecha/ muzikologa, který odešel do ciziny v 1968, do Kanady. Tam byl s tímto názorem málem za vraha.

J. Anděl 2.9.2018 13:55

Re: Nejde jen o diktátory

Možná něco na těch smějících se bestiích je ;-).

V. Kotas 2.9.2018 14:04

Re: Nejde jen o diktátory

To každopádně, jen tomu přestává rozumět stále více lidí, bohužel.

M. Mařák 2.9.2018 14:07

Re: Nejde jen o diktátory

Jestli Vám jde jen o to, abyste se všemu smál, tak Vám jistě vůbec nevadí německá a ruská okupace naší země a jen se pořád láskyplně tlemíte. To je v pohodě, každý jsme jiný.

J. Kombercová 2.9.2018 14:16

Re: Nejde jen o diktátory

Vy byste se neměl brát tak vážně.

V. Kotas 2.9.2018 14:16

Re: Nejde jen o diktátory

Zrovna o tomto nebyla řeč, ale i v té době se to bez humoru neobešlo.

J. Anděl 2.9.2018 14:20

Re: Nejde jen o diktátory

Nejde jen o diktátory:

Autor: J. Anděl Datum: 2.9.2018 13:19

...Samozřejmě ne vždy a ne všude, ne vždy je vhodná chvíle pro žertování...

K. Donat 2.9.2018 12:40

Pane Autore

Zapomel jste podotknout ze celou tuto blamaz dela jen a jen Zeman

O. Uživatel 2.9.2018 13:16

Uživatel požádal o vymazání
J. Franke 2.9.2018 13:44

Re: Pane Autore

A ještě dlouho bude. ANO má resort spravedlnosti pod palcem, takže než padne obžaloba (pokud vůbec), uteče ještě spousta vody.

K. Novák 2.9.2018 12:33

Babiš se konečně vyjádřil.

Babiš se konečně vyjádřil a Pocheho odmítl. Nic jiného ani udělat nemohl, protože Poche by mu z vlády udělal trhací kalendář. Pokud chce Hamáček předsedat solidní politické straně, musí se lidí jako je Poche zbavit. Zjevně toho ale není schopen.

J. Schořík 2.9.2018 12:47

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Ano, konenčně je jasno, že Babiš nechce dodržet koaliční smlouvu - i když tomu mohl věřit jen naprostý naiva. Bude dobré zareagovat odpovídajícím způsobem ještě před volbami.

J. Fialová 2.9.2018 13:07

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Pane Schoříku, neznám žádné vaše voliče abych se jich mohla optat (resp. znám jen takové, kteří znechuceni z pana Sobotky přeběhli jinam) - co myslíte, že vaši voliči přivítají více? Kdybyste se vykašlali na pana Pocheho a zůstali ve vládě a prosadili něco z vašeho programu, nebo kdybyste podali demise a pak by pan Babiš opět nějaký čas vládl sám příp. by se kráčelo k předčasným volbám?

J. Schořík 2.9.2018 13:10

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Já nevím paní Fialová. On to neví nikdo.

To není o Pochem, mohl by za sebe dát hned několik kandidátů aby mocenské dohody nepřestali platit (sám znám tři další akceptovatelné kandidáty na ministra). Je to o tom, že se ANO zavázalo nekádrovat kandidáty nám a my jim. Babiš to teď udělal - přímo proti opakovanému stanovisku vedení ČSSD. Doteď mlčel a dělal že mu do toho nic není - prostě nominace ČSSD a její spor se Zemanem. Teď se postavvil na stranu Zemana nejspíš kvůli nějakým bodům před volbami.

J. Schořík 2.9.2018 13:11

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

y

J. Fialová 2.9.2018 13:20

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Hmm, ale situace je taková jaká je, a nejste tak vysoko nad pěti procenty, abyste mohli riskovat další pád. Mám dojem, že ti z mých známých, kteří vás volívali, by spíš ocenili, kdybyste se zachovali "obchodnicky": O.K., Andreji, tak my pana Pocheho stáhneme, ale ty nám za to odsouhlasíš ještě toto a toto, a jedeme dál.

J. Schořík 2.9.2018 13:24

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Vaši známí volí ANO (nebo SPD) a k nám se už nevrátí. My bychom se měli chovat podle toho co chtějí "naši" voliči a nejsem si jist jestli někdo touží volit hadr se kterým si Babiš se Zemanem dělají co chtějí.

Navíc ta témata která jsem prosadili (třeba navýšení platů ve státní sféře) nám nic nepřinášejí, všechno je Babišovo..

Myslím že by bylo vhodné se alespoň pokusně šprajcnout a v rámci neplatnosti koaličních ujednání zaútočit třeba na Ťoka (hned by se vidělo)..

J. Fialová 2.9.2018 13:32

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Vaše jasnovidné schopnosti stran mých známých - jen 50% trefa. Jedni přeběhli k ANO, druzí k Pirátům.

Ovšem jestli by pro "tradiční" voliče ČSSD (zaměstnance v dělnických profesích, malé živnostníky atp.) mělo být nosné téma zrovna "navýšení platů ve státní sféře" nebo "zaútočit třeba na Ťoka"... Pak se už nedivím že jste dopadli tak jak jste dopadli.

J. Schořík 2.9.2018 13:36

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Naši "tradiční " voliči byla obrovská amorfní skupina, často prostestních hlasů. A prim měli a mají státní zaměstnanci a důchodci. Takže zvýšení jejich platů je skutečně pro Socdem nosné téma.. Je fajn že toho o ČSSD tolik víte :).

Vaše překroucení toho co jsem napsal - mého osobního názoru v "druhé nosné téma" pouze ukazuje, že diskuse s Vámi skutečně nemá žádný smysl. Mimo katastrofického tapetování jenom podpásovky. Tomu tedy přizpůsobím i své další reakce.

J. Fialová 2.9.2018 13:43

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

"Témata" jsem spojila do jedné věty ve snaze o stručné vyjádření, věru netuším proč by to měla být podpásovka.

Přizpůsobte, jak račte :)

ČSSD a to jak dopadne mi věru žíly netrhá, akorát že jako "stará konzerva" bych dala přednost situaci, kdy ve sněmovně by byly zastoupeny hlavně tradiční, klasické strany (i když mají své chyby), ne jakási nečitelná hnutí.

J. Schořík 2.9.2018 13:46

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Podpásovka je připsat můj pohled (ověřit zda tedy máme nějakou dohodu s ANO o nelustrování) celé ČSSD a ještě z něj udělat důvod našeho pádu. Vskutku ubohé.

Víc k tomu namám co říct..

J. Fialová 2.9.2018 13:55

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Omyl - vyjádřila jsem svůj názor, že důvod vašeho pádu je jinde - že těm z mých známých, kteří vás volili (dělnické profese, malí živnostníci) jsou vaše dohody o tom kdo konkrétně bude sedět ve vládě a jestli se budete nebo nebudete lustrovat šumafuk.

Hezký den.

J. Schořík 2.9.2018 13:58

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

"nebo "zaútočit třeba na Ťoka"... Pak se už nedivím že jste dopadli tak jak jste dopadli."

Není důvod to zakecávat. Mějte se.

J. Fialová 2.9.2018 14:15

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

Já to zkusím ještě jednou :)

Vašim možným voličům (bývalým, kteří by se mohli vrátit), které znám, je srdečně fuk, kdo by měl nebo neměl sedět na ministerských židlích - pokud by to nebyla až příliš nepřijatelná osoba.

Bylo by pro ně důležitější, kdybyste raději udělali něco pro ně, pro "řadové" občany. Třeba zjednodušení byrokracie, která malé živnostníky čím dál tím více zatěžuje. Nebo snížení daní, nebo větší podpora mladým rodinám, které váhají jestli si můžou dovolit dítě.

Mějte se.

J. Schořík 2.9.2018 14:21

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

To už nikoho nezajímá paní Fialová. To jsem dělali minulé volební období a výsledek známe. Mnohem důležitější byla migrace (která se nás netýkala) a marketing chlapáků Babiše a Tomia.

Důležité mimo to co děláte, je i to jak vypadáte. A pokud to Babišovi projde, bude působit Socdem jako hadr na holi. Nevím kolik procent dolů to znamená, ale jsem si jist, že to nějaká bohulibá věc (kterou nám stejně Babiš marketingově ukradne) vyrovná.. Ale to jsou samozřejmě jen domněnky, každý jak to cítí.. osobně mám za to, že už je v podstatě jedno co uděláme, tak jako tak jsme skončili.

Socdem klidně mohla Pocheho nějak elegantně stáhnout a nahradit někým nekonfliktním, klidně i po dohodě s Babišem. Teď to už ale udělat nepůjde, ne po těchto slovech..

J. Schořík 2.9.2018 14:25

Re: Babiš se konečně vyjádřil.

nevyrovná..