Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Rozhádanost a okrajovost
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Anděl 26.4.2016 15:12Re: No a za B) - k tomu Rakousku - holt ubývá vítačů Znásilňování děvčátek? Tahle aféra mi asi unikla... |
![]() |
D. Green 26.4.2016 15:09Re: TED UŽ JE MRTVÝ TEĎ !!! GO AHEAD TRUMP !!! Komanči v SM kraji se posrali, moc ležela na zemi a zvedl ji kdejaký trouba. :)))) Takové "managorské certifikáty" se vystavují při dětských závodech na koloběžkách a hurtovnicích. http://jdem.cz/b8sqy3 42 minuta |
![]() |
J. Anděl 26.4.2016 15:08Re: To je přece jasné Já nejsem v zásadě proti. Jak se tu dneska vyvíjela diskuze od úvodníku, ve kterém stojí, že zákaz islámu je nesmysl, vnímal jsem diskuzi na téma "problematiky islámu" v tomto duchu právě zákazu tohoto náboženství/ideologie. V těch intencích jsem i udržoval diskuzi. Imigrantská vlna sice s islámem tematicky souvisí, ale není to totéž. Velice zjednodušeně řečeno - zákaz islámu nezabrání uprchlíkům pronikat na naše území, zabránění uprchlíkům v pronikání na naše území nesouvisí nijak s jejich vyznáním. U příspěvku pana Novotného jsem si nebyl jistý, co přesně řeší. |
![]() |
J. Novotny 26.4.2016 15:06Re: K tomu Islámu Zákony, jejich výklad a dodržování, to vše je v rukou politické reprezentace. Merkelová evidentně porušila zákon, či alespoň vyzvala k jeho porušení tím, že pozvala neřízeně běžence do Němec. |
![]() |
P. Novák 26.4.2016 15:04Re: ŠÉF-DISKUTÉR !!! Klucí, vy jste klikaři. Dali vás spolu na dvoják? A chodí vás Radovan navštěvovat? |
![]() |
M. Varadinková 26.4.2016 14:52To je přece jasné Anděl: Jak by se tedy měla ta politická reprezentace vzpamatovat? A) přestat lézt do zadku šílené Angele a šíleným bruselokratům. Přestat s lavírováním typu: kvóty nechceme, ale co se dá dělat, byli jsme přehlasováni. Prostě dát jasně najevo NE a basta fidli. Prostě NE! I kdybychom měli kvůli tomu vystoupit z EU (která se beztak dříve či později rozpadne). B) Zakázat vstup na naše území komukoliv, kdo nemá platné doklady a platné vstupní vízum (pochází-li ze země, kde je vízová povinnost). Takovýto vstup považovat za trestný čin a tvrdě ho trestat. Hranici jasně vyznačit a bránit. Všemi prostředky. V případě potřeby (masivní vlna vetřelců na hranici) vyhlásit na tento čin něco jako stanné právo. Včetně možnosti takové vetřelce na místě střílet. Toto odhodlání jasně a srozumitelně deklarovat už teď, preventivně, a podle toho upravit zákony, ne improvizovat až ve chvíli, kdy se jich sem začnou tlačit statisíce (až Němci zavřou hranice). |
![]() |
M. Vondráček 26.4.2016 14:50Re: No a za B) - k tomu Rakousku - holt ubývá vítačů Ono i tady vítači jaksi vymizeli. Jen paní Václavíková se občas svěří s tím, jak bychom se my burani a hlupáci měli zušlechtit. |
![]() |
F. Šimek 26.4.2016 14:46Re: ŠÉF-DISKUTÉR !!! chci znát - méééna-méééna-méééna !!! :-))) |
![]() |
J. Anděl 26.4.2016 14:46Re: K tomu Islámu Tak pak si myslím rozumíme, co se týče rámce debaty. Otázka tedy zní, zda jsou stávající zákony dostatečné a jenom se nedostatečně vyžaduje jejich dodržování, nebo jsou nedostatečné. Za sebe neumím říct, jestli Francii či UK tam, kde jsou, zavedla ta pravidla, nebo nedostatečné trvání na jejich dodržování. Jestli se domníváte, že stávající zákony nestačí a je nutné přijmout zákony, které islám postaví mimo zákon a muslimy zbaví občanství, pak rozumím vašim argumentům. Sice s tím nesouhlasím, ale netápu. Souhlasím, že jsme ve střetu civilizací. Domnívám se ovšem, že například oním paušálním zákazem islámu bychom se vzdali části své civilizace a přijali bychom vzorce civilizace, s níž jsme ve střetu. Osobně se nedomnívám, že fialová totalita je hodnotnější než totalita tyrkysová, protože fialová tu má tradici a je naše. Je hypoteticky možné, že existuje jen jediná ochrana před tyrkysovou totalitou, spočívající v nastolení fialové. V takovém případě je mi to ale celkem šumák, na tom se nebudu podílet. |
![]() |
J. Fridrich 26.4.2016 14:43No a za B) - k tomu Rakousku - holt ubývá vítačů No a za B) - k tomu Rakousku - holt ubývá vítačů... Z Německa je slyšet " podivné ticho " ( stejně tak, jak z Francie, Itálie, Švédska a z dalších " vítacích " zemí ) o tom, co se tam děje s těmi miliony muslimů-arabů, tedy nepřátelských barbarů... Mám na mysli vyjádření soudružky Merkel, Junckera a spol. k tomu, jak úspěšně probíhá integrace muslimů v Evropě - nebo že by naopak Evropanů na muslimský Chalifát ??? Jestlipak se již zapojili ti příchozí inženýři, lékaři, vědci, umělci, fotbalový trenéři do společnosti a zdali už tu jejich společnost obohacují ?? Tedy kromě znásilňování žen a děvčátek a likvidování normálního života v zemích, kde si je pustili ve větších počtech " do kožichu ". |
![]() |
J. Vobr 26.4.2016 14:42Re: TED UŽ JE MRTVÝ TEĎ !!! GO AHEAD TRUMP !!! :-))) |
![]() |
J. Vobr 26.4.2016 14:39ŠÉF-DISKUTÉR !!! Na postu šéf-diskutéra je bitva !!! :-))) |
![]() |
P. Vandas 26.4.2016 14:38Re: TED UŽ JE MRTVÝ TEĎ !!! GO AHEAD TRUMP !!! Asi to bede zase "opožděnej východ" :-):-):-) |
![]() |
P. Vandas 26.4.2016 14:37Re: TED UŽ JE MRTVÝ TEĎ !!! GO AHEAD TRUMP !!! Jo. Akorát Kajanovi to ještě nedocvaklo. :-):-):-) |
![]() |
F. Šimek 26.4.2016 14:36Kdo je vlastně na tom Psu šéf-redaktor ???
|
![]() |
J. Vobr 26.4.2016 14:35TED UŽ JE MRTVÝ TEĎ !!! GO AHEAD TRUMP !!! DONALD JE DRUHEJ RONALD !!! _________________________________________ Tu-ááá. Tu-ááá. |
![]() |
V. Plocek 26.4.2016 14:29Re: K tomu Islámu Pane Janyško a Rysi. Díky Vám končím se sledováním diskuse na Psu. Naivně jsem si myslel, že díky p. Neffovi zde budou diskuze s nejrůznějšími názory na politiku, hospodářství a ostatní oblasti. Ale Vaše hokynářské hašteření s nic neříkajícími řečmi to mě jak říkal jeden politik irituje. Takže se bavte a nazdar. Ps: vaše reakce již neuvidím, protože jsem nezapnul zasílání přímých reakcí. |
![]() |
J. Novotny 26.4.2016 14:29Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Jak to tak sleduji podle občasné osvěty pana Kajana, tak podle kompozitní teorie svět bez zásahu vyšší moci základních negativ spontánně spěje k socialismu. |
![]() |
J. Novotny 26.4.2016 14:27Re: K tomu Islámu No, takže se to brzo nezmění. A na jednoho spokojeného frajera s 4mi manželkami připadají 3 sexuálně frustrovaní mladíci ochotni riskovat život pro ráj v Germanii. |
![]() |
V. Novák 26.4.2016 14:25Re: Nevýhoda zákazu islámu Zrovna tohle mi připadalo jako poněkud divná reakce - muslim se ženě poklonil a místo podání ruky si položil pravou ruku na srdce. Pokud se chtěli prezentovat jako multikulturní, měli akceptovat i jiný druh pozdravu. Možná to dotyčné přišlo jako harašení... |
![]() |
J. Novotny 26.4.2016 14:24Re: p. Prokop, Přímá demokracie a kauzalita Není to tak úplně pravda. Švýcaři jsou od školky vedeni k dodržování hranic a pravidel. To u nás není. A ta výchova jde přes několik generací, než dojde ke změně. |
![]() |
P. Vandas 26.4.2016 14:24Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Dyž já se v té kompozitní teorii nevyznám. :-):-):-) Karle poraď! |
![]() |
J. Novotny 26.4.2016 14:22Re: K tomu Islámu Nevím jestli je to ideální varianta, jenom jinou, než ty 3 nevidím. Je možné, že ideální je 2, (tedy že je fakticky volba jenom mezi 2 a 3), to úplně posoudit nedokážu. Co se týče zákonů, tak tam jsou nějak nastavena pravidla pro církve. Obdobná pravidla přivedla Francii či UK tam, kde jsou teď a musí je měnit. A na to, že by islamisté ztratili občanství, na to by Francie musela měnit zákon. Ale celkově je dost pravděpodobné, že jsme ve střetu civilizací a přesto se snažíme žít tak, jako jsme žili pře tím střetem, před 9/11. Politická reprezentace si ten střet musí přiznat a jednat podle toho, i když to bude finančně bolet. |
![]() |
K. Janyška 26.4.2016 14:21Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Neříkáte, jen blbě a nepoučeně kecáte...Dzp. |
![]() |
K. Janyška 26.4.2016 14:20Re: K tomu Islámu Je to dáno jejich necivilizovaností. Není co dělit a dědit, není antikoncepce... Dzp. |
![]() |
P. Vandas 26.4.2016 14:20Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Co já? Já neříkám nic. :-):-):-) |
![]() |
V. Novák 26.4.2016 14:19Re: p. Prokop, Přímá demokracie a kauzalita No, já bych řekl, že mlokterý Svýcar má historii delší než 100 let. Politický systém se, pokud vím, do DNA nezapisuje, takže si mohou předávat jedině memy - a to jsou jen slova, slova, slova. Nevšiml jsem si, že by byli Švýcaři nějak mimořádně etičtí třeba ve vztahu k majetku obětí holokaustu... |
![]() |
P. Vandas 26.4.2016 14:19Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou On ví. On se nezdá. :-):-):-) Je to v něm, jako v koze. |
![]() |
K. Janyška 26.4.2016 14:18Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Zato vy ne, rudočerný vole... Dzp. |
![]() |
J. Vobr 26.4.2016 14:16Re: Západní socialisté budou tak dlouho provokovat láskou Vždyť je to emeritní supermanažér !!! :-))) |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=C_HwEA2W2r4A8wJ&p=UsBeKEAY%7cWBU-bSz8AE%7cLrKA-tFzAA%7cXBcMJTY-zK3EpCiHGT%7cLzCFCdUnA%7cTsIrJFHcTZ&x=sEeOwW)