Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Ropák Dostálová
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Salajka 27.6.2020 6:18Franzi, vy máte stopku. Dál pojedete, až přejdou žabičky. |
V. Mokrý 27.6.2020 6:22
|
R. Langer 27.6.2020 6:07Mluvím za vaši inteligentní voličskou elitu, soudruhu. Nebo snad chcete tvrdit, že ve volbách někdo využívá vaší hloupost, pane Franzi? Opravdu? |
R. Franz 27.6.2020 6:17A já myslel, že za inteligentni voličskou elitu považujete ANO. No, ...mýliti se je lidské. |
V. Hájková 27.6.2020 6:36Pane FRANZ- nepřemýšlel jste o tom, jak je zbytečné se zdejší primitivní smečkou ztrácet slova? Proč to vlastně děláme? Nakonec Vás ti magoři nazvou komunistou - jak to s oblibou dělá takový vidlák jako je třeba F. ŠIMEK - prostě proti jejich debilitě neexistuje obrana! Jak se říká a je to veliká pravda " NEJHORŠÍ SRÁŽKA JE TA S PITOMCEM" |
R. Langer 27.6.2020 6:45Vida, ještě někdo zakejhal... |
V. Hájková 27.6.2020 6:59Jak vidím- musel jste si ulevit a nikoho jiného jste neměl po ruce! Dovolila jsem si reagovat na pana Franze a nepamatuji se, že bych kdy na vaše žvásty někdy reagovala Ne tak Vy- okamžitě musíte jako zdatná štěknička si flusnout se svým kejháním - jste k smíchu! |
R. Langer 27.6.2020 7:02Ga ga ga. Jen pokračujte dál. |
V. Hájková 27.6.2020 7:05Vy budete z " GRUNTU CHLAP "" jak se patří |
R. Langer 27.6.2020 7:30Ga ga ga, Hájková, ga ga ga! |
M. Němec 27.6.2020 6:55Já to beru, pani Hájková, za každodenní drobnou mravenčí práci, jak o ní mluvil pan president Masaryk, kterou zdarma činím ( -e ) pro republiku a pokládám (-e) na oltář vlasti. |
V. Hájková 27.6.2020 7:02Zdravím - |
M. Němec 27.6.2020 7:18Dneska jim to zase nandáme.. Drobnýmu pomůžu k infarktu. |
J. Drobný 27.6.2020 7:31To těžko fašoune, odjíždím na víkend užít si čerstvého venkovského vzduchu. Takže nandávej, nandávej! Ale nezapomeň co říkala Hájková, to platí nejen pro France, ale zejména pro tebe - myslet, myslet, myslet! |
J. Drobný 27.6.2020 7:21Hájková, vzhledem k tomu, že asi už nejste nejmladší, nejspíš zde nemůžeme očekávat, že byste se ještě někdy mohla potkat alespoň s rozumem, když už vám inteligence chybí, vy primitivní smečko! Estébáku, fízle, komouši, bolševiku, magore, hnusáku, kádrováku - malá ukázka vámi často používaných titulů. Jinak pozdravujte soudružku Horákovou, takto zakládající členku čs. sov. přátelství! |
R. Langer 27.6.2020 6:51Jo vy jste myslel, AHA! Ale jsem rád, že vy se tedy rozhodně nepokladáte za pravý opak voličů ANO, a máte s nimi vlastně mnoho společného,že? |
J. Vobr 27.6.2020 5:22ááá dnes bude zase na přetřesu chřástal |
R. Franz 27.6.2020 5:27Dobré ráno, jste první, kdo jej vnesl do diskuse. Jak se mu vede? |
V. Mokrý 27.6.2020 5:02Astone, ale protože ty spolky mají podporu médií ( s ČT v čele ) i některých osob mezi politiky, ve státní správě, justici, dokázaly za těch 30let napáchat nedozírné finanční ztráty/škody.. Na jejich konto lze připsat i ty mrtvé ze silnic, protože v těch úsecích nebyly ještě dálnice, okruhy měst. A samozřejmě utrpení lidí na vesnicích, ve městech, kvůli nadměrné dopravě. 2jezy na Labi pod Ústím, to je kapitola sama o sobě ! Ochrana přírody je potřebná, ale ne tímto jejich způsobem. |
R. Franz 27.6.2020 5:16Ten canc na konec, to je co? Ochrana přírody je i ochrana zdrojů. Lít jen tunu betonu, tam kde není nutný je megalomanská sebelikvidace. Naopak vytvořit cestu, která přepravu lidí a zboží zásadně urychlí a zkapacitní a tak přírodu ušetří, to je opravdové umění. Rychlotrať Dràžďany Ústí Praha ti evidentně neříká. NIC. |
J. Vobr 27.6.2020 5:21FRANZ, nediskutuj na lačno ... ústavní jídelna je již otevřená !!! |
R. Franz 27.6.2020 5:29Patrně Vás v ní v noci zapoměli, že jste tak informovanej. |
L. Novák 27.6.2020 5:27Tak si jezdi rychlotratí Drážďany - Ústí - Praha a zpět, a vysvětli podnikatelskému sektoru, proč mají používat drahou a nespolehlivou železniční dopravu tam, kde je mnohem levnější, rychlejší a spolehlivější přeprava automobilem přímo z místa A do místa B nejkratší / nejrychlejší trasou po silnici. |
R. Franz 27.6.2020 5:36Zase vedle. Tentokrát tak hezky čecháčkovsky. Trať je pro dopravu mezi severem Evropy, kterému se říká Skandinávie a jihozápadem, kterému se říká Balkán. Přeprava řekněme bedny banánů z Hamburku do Sofie po ní potrvá méně než jeden den (podobně i rajčata ze Sofie do Skandinávie). Za tu dobu se tato bedýnka po Zemanově superkanálu dostanou z Přelouče do Mělníka (zpátky o něco déle). |
L. Novák 27.6.2020 5:42Otázka je, kdo o takovou dopravu a za jakou cenu stojí. A kdo hradí obrovské náklady na pořízení a provoz. |
R. Franz 27.6.2020 5:48To je dobrá otázka. |
V. Zadák 27.6.2020 6:58Otázkou je kolik stojí silniční doprava když se do ní započítají veškeré náklady. S náklady na pořízení a provoz. |
L. Novák 27.6.2020 8:17No hlavně do ní započítej daně placené majiteli automobilů (nejenom silniční, ale především spotřební + DPH. Daně totiž tvoří zhruba polovinu ceny paliva tankovaného u pumpy. A pak můžeš dělat účet, oslíku zelený! Na silniční dopravě stát vydělává obrovské peníze. Železnice musí dotovat... |
V. Mokrý 27.6.2020 5:50Těm spolkům nevadí velkosklady i fabriky, márkety na nejlepších polích. Při dnešních technologiích všech směrů, by neměl být problémem kompromis , který zrychlí schvalování, následnou výstavbu i ušetří přírodu. Ta rychlotrať měla v tomto čase jít do provozu ( jak se říká - včera bylo pozdě ). Když to umějí i v Číně a my patříme na Západ ( prý ). |
R. Langer 27.6.2020 5:56Tak v Číně to umí právě proto, protože na Západ nepatří. Zatím. |