4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Diskuse k článku

Romana si rozbíjet nedáme

Jak je to s Martinem Romanem? V našem státě je zřejmě problém zjistit, komu patří plzeňská Škodovka a jestli někdo, kdo pobíral zisk, z něj zaplatil daně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 1.11.2011 23:30

Re: Jdu spát.

Ano, jste slušný člověk a diskutujete k věci a nikoho nenapadáte. Ovšem přiznám se, že Vaše debaty s paní Varadínkovou nečtu, jsou dlouhé a nudné. Mně je pravdoláska a Bilderberg naprosto ukradený, je mi to fuk, však víte, co je mou prioritou, za co tluče mé srdce?

J. Anděl 1.11.2011 23:38

Re: Jdu spát.

To je dobře, že je nečtete, jsou dlouhé a nudné :). A ano, odhaduji, že vím, za co tluče.

H. Lukešová 1.11.2011 23:44

Re: Jdu spát.

Tak teď u vážně dobrou noc, mějte se hezky.

J. Láníček 1.11.2011 22:59

Re: Jdu spát.

Tak Janyško, konečně je od nich pokoj. Teď si  můžeme aspoň rozumně popovídat. Škoda že tady není i Ríša Tesařík, mohli jsme to rozjet v trojičce.

K. Janyška 1.11.2011 23:01

Re: Jdu spát.

Jaroušku, s Vámi není rozumná řeč. Rozumu nemáte... Dzp.

J. Láníček 1.11.2011 23:09

Re: Jdu spát.

Rozum není všechno. Někteří jsou bez rozumu též, a kam až to dotáhli ! Někteří byli blbí už ve škole, já jsem aspoň maturoval na samé jedničky.

M. Trhlík 2.11.2011 7:17

Re: Jdu spát.

Pane Vandasi,souhlasím s Vámi i když  reaguji až ráno,ale diskusi jsem zabalil daleko dříve,protože byla mimořádně divná i pro lidi,kteří mají smysl pro toleranci,  či jsou nad věcí.Dal jsem přednost fotbalu i když to pro Pleň nedopadlo nejlépe.

K. Janyška 1.11.2011 22:45

Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

M. Prokop 1.11.2011 22:47

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Kajane, nepleťte pojmy.

A demarchie je pojem sakra nevyjasněný, tedy v případě praktického použití. O tom jsme se bavili už nejednou.

K. Janyška 1.11.2011 22:49

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Ale poučovat mně nechcete, že ne  ? A vůbec si na diskuzi s Vámi o této věci nepamatuji. Kdyby jste mi naznačil Váš postoj k této věci a mírně mi demarchii vysvětlil, jednou větou... Dzp.

M. Prokop 1.11.2011 22:50

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Nechci, vím, že je to marné.

Jednou větou? Jak budou určeny ty nehlasovatelné věci?

K. Janyška 1.11.2011 22:54

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Ajejejej.... Dzp.

M. Ilsner 1.11.2011 22:58

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

nojo, posral jste se :-)) to se umeje, klídek

K. Janyška 1.11.2011 23:00

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Ano, z Vaší tuposti... Dzp.

M. Ilsner 1.11.2011 23:02

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

ajéééjéééé

K. Janyška 1.11.2011 23:10

Re: Fašismu, prosazovaném pod názvem občanská společnost je nutno bránit všemi demokratickými prostředky. Zejména pak přechodem od demokracie k demarchii.. Dzp.

Ano, měl byste s ní něco dělat, protože to posrání hrozí permanentně... Dzp.

M. Varadinková 1.11.2011 22:41

Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Mravní a ideovou krizi máte akorát vy,  naivní pravdoláskaři, kteří jste uvěřili svým lídrům, že jim nejde o moc, ale o Dobro. Tak teď to jejich Dobro vidíte a vnímáte ho jako krizi.

Ve skutečnosti ale jde jen o další empirickou zkušenost, že socialismus nefunguje a že jakákoliv velká uměle slepená Říše se dá udržet pohromadě jen diktátorskými metodami. Kdyby Evropa byla jen zónou volného obchodu, kdyby mocichtiví pánové z Bilderbergu nevymýšleli unifikaci, centralizaci a společnou měnu, tak dnes mělo Řecko drachmu dávno průběžně devalvovanou a to by mu umožnilo postavit se na vlastní nohy. Díky mocichtivosti evropských vládců a jejich snaze vytvořit Říši, kterou by mohli ovládat, dnes musí Řeky udržovat na umělé výživě hlavně Němci. Jenže Řekové ten penězovod ocení stejně málo, jak málo si vážili Slováci penězovodu z Česka. Protože odvrácenou stranou každého penězovodu (a to platí i pro sociální dávky pro jednotlivce) je zotročení.

M. Prokop 1.11.2011 22:46

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Celkem souhlas, až na "Bilderberg". To je moc pěkná vějička. Praví pachatelé jsou méně nápadní, někteří mají imunitu, jiným stačí trocha toho uznání v Bruseli (těm menším), trocha té moci tamtéž (těm větším).

K. Janyška 1.11.2011 22:46

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Tak, tak... Dzp.

J. Anděl 1.11.2011 22:54

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Konečně náznak přitakávací diskuze, kterou jsem mezi Vámi, paní Varadinkovou, panem Tesaříkem a dalšími už dávno očekával. Jen houšť. Taková diskuze je přínosnější, než osamocené výkřiky.

H. Lukešová 1.11.2011 23:10

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Ano, jistě Vámi jmenovaní lidé si přitakávají, ale ony si přitakávají i dámy Václavíková s Kombercovou tu s panem Vandasem (toho si vážím, byť s některými jeho názory nesouhlasím) tu s panem Hofmanem. Dáma Václavíková, když nemá argumenty, tak mě sepse za pravopis. Přitom zde na diskusi žádný článek nepíši, nevydělávám na svých příspěvcích a nedostanu za ně akademický titul. Ono to přitakávání je dvojí.

J. Anděl 1.11.2011 23:17

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Některé přitakávací debaty obsahují opravdu zajímavé informace, které, když jsou rozebírány různými lidmi, kteří se shodnou a nehádají se, jsou hlubší a z více úhlů. To jediné jsem tím měl na mysli. Spor o pravopis mi přišel smutný.

H. Lukešová 1.11.2011 23:22

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Mně nevadí přitakávací debaty, lidi, co spolu souhlasí si přitakávají, ale útočit na mě kvůli pravopisu, nechci plakat jako malé dítě, ale myslím si, že to bylo špatné a nevhodné, ale tím debatu o mém pravopisu končím, nemá to cenu.

J. Anděl 1.11.2011 23:36

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Taky mi to přišlo nevhodné. Se zmíněnými dámami si jinak v názorech a v diskuzi celkem rozumím a mám je tu rád, tím spíš mi to celé přišlo smutné. Mám zkušenost, že někteří lidé jsou na sebe navzájem alergičtí, aniž by zvenku byl zřejmý nějaký důvod. Obě strany nějaký subjektivní důvod mají. A spory tady na NP mají obvykle mnohem hlubší kořeny, než jsou zřejmé z daného vlákna, nebo i z celé diskuze k úvodníku. Vím ovšem, že Vás tu mám taky rád. A dnes jsem osobně neviděl důvod dávat Vám takovou sodu kvůli pravopisu.

A teď už opravdu dobrou noc.

H. Lukešová 1.11.2011 23:38

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Dobrou noc. Také brzy vstávám.

M. Ilsner 1.11.2011 22:52

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Bla, bla, bla, kykyryký, kykyryký a haf a haf. Búúúúúúúúúúúúúú, me e e e, krk prc a dup. Prásk a křach, huuuu a hotááá.

K. Janyška 1.11.2011 22:55

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Ano, rozumím, jako obvykle... Dzp.

M. Ilsner 1.11.2011 22:56

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

nerozumíte ničemu, příživníku !

K. Janyška 1.11.2011 23:03

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

Rozumím tomu, že jste hloupý, jako pantok... Dzp.

M. Ilsner 1.11.2011 23:07

Re: Mravní a ideová krize, pane Vandasi?

To jo, platím daně na takový netáhla jako jste Vy !