17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Rázná odpověď NATO

Aliance přerušila civilní i vojenskou spolupráci s Ruskem, to je jeden z výsledků bruselského jednání ministrů zahraničí členských států NATO. Co je ovšem podstatné: v příštích týdnech se bude pracovat na posílení bezpečnosti východních členů aliance. Aktivní je v tom směru například Polsko, pozice Česka není známá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 2.4.2014 6:46

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Tato pátá kolona, chcete-li "užiteční idioti Kremlu", byla demaskována už dávno, jen to lidé ve své nekonečné naivitě nechtěli vidět. Každopádně (ač to zní cynicky) díky za Krym a Ukrajinu. Evidentně to mnohým konečně otevřelo oči.

Nezapomínejme však, že kromě carových paňáců zde působí i jistě velmi výkonná pátá kolona, která není vidět, světlům ramp se vyhýbá, ale o to víc je efektivní v práci pro svého chlebodárce. Na ty bych se zaměřil a tvrdě je trestal.

Je nutné, abychom mohli zvolat: FBI, BIS a Hajková jedééééééééééééééé...

O. Slavík 2.4.2014 7:11

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

ANO ... je třeba důsledně monitorovat činnost ambasády RF, ale též záhadných českých miliardářů.Počínaje Petrem Kellnerem,kterého každý viděl asi jako paní Colombovou a konče PENTA,kterou Poláci vyřadili z tendru pro kapitálové spojení s Ruskem.

A souhlas ... FBI by měla zintensivnit svou činnost ve "Visegradském" prostoru.

P. Hofman 2.4.2014 7:25

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Nazval bych to: Víc FBI!

Ale taky daleko víc její kontroly, neb to, co si dovolila s odposlechy nejvyšších státních činitelů Evropy je nepřijatelné.

K. Drobková 2.4.2014 7:18

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Politiky, politické strany demaskoval jenom trochu zajímající se volič už dávno během všemožných kampaní do všemožných voleb. Na to nebylo potřeba sledovat jejich postoje k Ukrajině, Krymu. Daleko zajímavější je sledovat, jak se "odkopávají" běžní lidé z bezprostředního okolí. Nejvíc je to vidět právě tady. Všechny ty " včerejší " vznosné kecy o ideálech pravověrnosti, antikomunismu a neúnavném boji proti socialismu všech forem jsou najednou fuč a nastupuje tvrdá realita, která neúprosně odhalí, co v každém opravdu je. To je ta pátá kolona, to jsou ti zakamuflovaní voliči patnácti procentních ...........

O. Slavík 2.4.2014 7:22

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Zakamuflovaní se dekamuflovali ... na NP stopro. Tu-ááá.

P. Hofman 2.4.2014 7:23

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Paní Drobková, ale vždyť jsme na to tady oba (a jistě nejen my) celou dobu ukazovali, že těm "pravičákům z leknutí" ten jejich kapitalismus a starost o demokracii nevěříme. Teď se jen brutálně ukazuje, jakou jsme měli pravdu.

Těžké je ovšem odlišit (často), kdo tu Evropu chce rozbít cíleně a kdo je jenom hloupý.

K. Drobková 2.4.2014 7:29

Re: PÁTÁ KOLONA SE DEMASKOVALA

Jo, jo ...... přesně tak.

P. Rajman 2.4.2014 6:50

Klausovi chybí už jen trikolora

podobne jako chybela okupantům Krymu a vojenské výložky.

V. Váňa 2.4.2014 6:16

Viděl bych to malinko jinak

Za prvé: pro ruské názory jsou mj. vyvolány i našimi médii, která jdou občanům na nervy svou jednostranností a agitačními masážemi. Možná, že kdyby byla podávány objektivnější informace, proruských názorů je mezi lidem méně. Tlak vždy budí protitlak. S tím žádný zdrabý rozum nic neudělá..

Za druhé: je třeba počítat s tím, že je tu řada odpůrců USA. No, a když se ukázalo (z amerických mediáních zdrojů), že USA na podporu ukrajinské revoluce vydaly 5 mld USD, mají s tím naši občané trochu problém. Možná oprávněně se ptají, proč se USA plete do vnitropolitických bojů ve vzdáleném východeoevropském státě.

No, akdyž si přičteme, že tuto podporu média (ad1) zapírala a zapírala, ačkoli většina soudných lidí věděla, že je to jinak.....

Je mi jasné, že to, co jsem napsal, bude nejspíš terčem ostré kritiky zdejších p. t. přispěvatelů, ale takhle jsem si to poskládal já, když jsem se pídil mezi lidmi po příčinách mně málo pochopitelné proruské politiky.

P. S. Shora uvedené nezahrnuje názory politiků, kteří proruskou politiku vyznávají možná z jiných, tedy svých vlastních ekonomických důvodů.

P. Maleček 2.4.2014 4:15

Aston - zloděj křičí chyťte zloděje

No Astone ono to často vypadá, že tím Putinovsko, popsko tmářským sympatizantem jseš i ty. Zvláště když strašíš ovládnutím Ukrajiny extrémisty, tentokrát kozáckými. Co kdyby ses místo o ty ukrajinské kozáky, bránící se divoce expandujícímu Rusovi, začal spíš starat o krymské Tatary. Těm, teď pod Rusem nejspíš věštíš jen to nejlepší, viď.

A pak se nediv, že tvá taktika připomíná oblíbené maskování zlodějů, hned po lupu křičících chyťte zloděje.

P. Brodský 2.4.2014 2:43

Milý Astone

Tvé konstatování existence silné proputinovské páté kolony u nás naprosto odpovídá realitě. Nicméně nepřekvapilo Tě, že tato pátá kolona má tak zřejmou početní převahu právě mezi autory článků i diskutéry na Tvém vlastním deníku? Nemůže to trochu souviset s vítězným bojem proti bývalým disidentům a pravdoláskařům který Tvůj Pes vede?

P. Brodský 2.4.2014 2:48

Re: Milý Astone

A samozřejmě také Eurofederalistům.

P. Han 2.4.2014 7:40

Re: Milý Astone

Vždyť to není pravda! Aston byl od prvopočátku všech eurohujerů futrál a pravdoláskařem zůstal dodnes. Jeho kritický názor na EU se vyvíjel velmi pomalu - jako reakce na totální myšlenkovou a ideovou vyprázdněnost jejího vedení. EU se zcela odcizila myšlenkám, které původně propagovala, tam, kde by měla poskytovat prostor, škrtí rozvoj nesmyslnými regulacemi, tam, kde by měla projevit sílu, se utápí ve žvanění. Normalizovanými okurkami a úspornými žárovkami se mezi světovou špičku nedostane. Bez pomoci USA, které přitom většina evropských papalášů nenávidí, není schopna ani vlastní obrany. Vědecký výzkum proti USA a Japonsku stagnuje, obchod je škrcen směrnicemi, zahraniční politiku určují momentální nápady několika trockistů, pacifistů a jiných mašíblů. A tohoto polámaného vozíku se u nás drží ta slyšitelnější část "pravdoláskařů". Pozor, zdaleka ne všichni! Třeba právě Aston je ukázkou, že je možné procitnout ze snů květinových dětí.

A to s Astonem v mnohém nesouhlasím...

I. Teren 2.4.2014 2:13

Pyrrhovo vitazstvo

Autor argumentuje 2 svetovou vojnou. Skutocne pred nou existovala znacna cast populacie, krora odmietla ist na dalsie jatky novej vojny. Vojny za nove prerozdelenie sveta a odmietli rev sfanatizovaneho davu. Zbytocne. Vojna skoncila skoncila pozaskou nacizmu a fasizmu , co je fain.

Stalo to 60 milionov mrtvych a polovica ludstva sa ocitla pod dalsou totalitou.

E. Vašátko 2.4.2014 5:54

Re: Pyrrhovo vitazstvo

Takže co ? Nikdo neměl dělat nic a nechat Hitlera, aby dále zabíral jeden evropský stát za druhým ? Nějak Vašemu příspěvku nerozumím.

V. Plocek 2.4.2014 1:52

Rázná odpověď NATO

V článku je toho řečeno hodně, ale hlavní výsledek dění v Ukrajině ne. Tj. že Rusko opět zvolilo  obnovení studené války. Na jednu stranu je možné pochopit jeho pocity, když by vojáci NATO v rámci začlenění Ukrajiny do EU a systému NATO pochodovali před branami jeho vojensko-námořních základen na Krymu. Ale způsob řešení obrany před tímto nám a hlavně západním často naivním představám ukázal, jaké současné Rusko - jeho vládci jsou a co budou v dalších letech prosazovat. Opět bez ohledu na možnost celkového uklidnění ve vztahu západ versus Rusko tvrdá mocenská politika tvrdě prosazovaná ruskými vůdci, kteří nejsou schopni dlouhodobé  mírové spolupráce.

J. Vintr 2.4.2014 1:36

NATO poslalo Putinovi ostrou petici

Fakticky je to tak, že jít do přímé konfrontace s Ruskem je záležitost se zcela nepředvídatelnými důsledky. Nedá se spolehnout na to, že Putin jen blufuje a v případě reálné vojenské hrozby hodí ručník do ringu. Diktátoři neradi vypadají jako zbabělci a jsou pro to ochotni udělat i dost šílené věci. V té nejhorší variantě by to taky mohlo znamenat jadernou válku. Putin se jeví jako dosti značný psychopat, takže se nedá zcela vyloučit ani tato alternativa. Ale i konvenční válka větších rozměrů by znamenala katastrofu. A jak známe z historie, někdy stačí jen pár výstřelů a postupně se začne mazat půlka světa.

Proto je mnohem pravděpodobnější alternativa, že se proti Rusku nepodnikne vůbec nic (kromě jalových hrozeb), ani když začne postupně zabírat státy, dříve patřící do sovětského impéria a nepodniklo by se pravděpodobně nic, ani kdyby šel ještě dál ...

J. Mrázek 2.4.2014 5:56

Slovo Putin nahraď Obama

Vychází to nastejno, argumenty o nevypočitatelnosti a plánech na ovládnutí vypadají dokonce pravděpodobněji, divné.....

J. Vintr 2.4.2014 13:30

Re: Slovo Putin nahraď Obama

Anektovaly nebo okupovaly USA v posledních cca 100 letech nějaký cizí stát? A i kdyby se náhodou USA rozšířily, tak soudě podle milionů imigrantů, kteří se snaží každý rok do Spojených států dostat, by to nikomu nemuselo vadit. Do Ruska se žádní imigranti nehrnou ....

L. Krajíček 2.4.2014 1:12

Přečteno jinde

Senátor Rand Paul, který chce za republikány v roce 2016 kandidovat na amerického prezidenta, si servítky nebere. Před pár dny pokáral americkou administrativu za „export demokracie“ a dodal, že od roku 1991 USA prostřednictvím nevládních organizací investovaly do ovlivnění ukrajinské politiky 5 miliard dolarů „za které jsme si koupili revoluci na Ukrajině, ale co z toho daňoví poplatníci mají? Nic dobrého...Spojenými státy vybraný premiér už byl ve Washingtonu prosit o peníze.“

I. Feller 2.4.2014 0:26

Pozice ČR je známá.

Na nejvyšších postech již sedí, pro Rusko, správní lidé. Ani to nebyla tak těžká práce. Dlouhodobé investice se konečně vrací !

P. Vandas 2.4.2014 15:09

Re: Pozice ČR je známá.

Mě se zdá, že u nás ani nikdy jiní v nejvyšších postech neseděli. Čest nepočetným vyjímkám. :-):-)