29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Půvaby socdem politiky

Zvláštní to jev. Sociální demokracie měla silného lídra Miloše Zemana. Ten byl tak dlouho silný, až se to ukázalo býti neúnosné a po blamáži s prezidentskými volbami se odporoučel. Od té doby dělal všechno pro to, aby torpédoval loď ze které musel odejít, a dělá to pořád.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 11.11.2010 9:11

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Uzený losos k večeři, čaj Sikkim k snídani. Ještě něco vás zajímá?

A. Čepek 11.11.2010 9:14

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Ano, zajímá mě motivace Vášeho komentáře a proč čtete autora, kterého, jak naznačujete, považujete za nesvéprávného a zaslepeného šmoka.

J. Jílek 11.11.2010 9:27

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Pan Prokop je zřejmě zkušený internista s atestací doktora Rátha. Ten také rád a všude kolem sebe vidí opilce...

R. Tesařík 11.11.2010 9:32

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

a kolikrát jich tady opravdu pobíhá hodně.

J. Jílek 11.11.2010 9:36

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

řekl bych, že mezi muzikanty je ta hladinka vyšší a častější, že, pane brnkálisto?

R. Tesařík 11.11.2010 9:43

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

děkuji vám za ten hezký titul To víte, kvalitního alkoholu se nezříkám. A takovou otázečku mi dovolte..na co já to vlastně brnkám??

M. Prokop 11.11.2010 10:03

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

c l a y o v i  na nervy.

:-P

J. Jílek 11.11.2010 14:07

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

tak ani nakonec brnkat neumíte? :-))))

R. Tesařík 11.11.2010 9:31

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

možná, kkdybyste si přečetl nadpis příspěvku pan Prokopa, neměl byste takovou ..ehm , otázku.

A. Čepek 11.11.2010 9:36

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Nadpis jsem si přečetl, právě tak jako text. Obojí považuji za neoddělitelné. Moje první reakce byla odpovědí na hulvátskou invektivu, moje druhá pak odpovědí na pokus o blazeované smetení mé poznámky pod stůl.

Abych i já zakončil citoslovcem, použiji jedno roztomilé z českého překladu románu Šťastný Jim, žánop.

R. Tesařík 11.11.2010 9:55

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

říkáte hulvátský, i vy kujóne morální.

A. Čepek 11.11.2010 9:58

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

;-)

M. Prokop 11.11.2010 10:01

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Někdy ano, jindy ne.

Co vás motivuje k psaní glos?

A. Čepek 11.11.2010 10:09

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Na Vaši otázku bych měl odpovědět především sám sobě, především proto, že se váže ne jinou otázku a to, zda zde neztrácím víc česu, než je únosné. Většinou se ale u diskuzí spíše bavím, vážné jsou jen výjimečně.

M. Prokop 11.11.2010 10:26

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

No vidíte, já v podstatě také.

Zde mne pobavilo, že po několika dost emocionálních úvodnících, obsahujících výše jmenované, našel Aston jiné téma a ubylo emocí.

A. Čepek 11.11.2010 10:47

Re: Chybí Klaus, ODS v Praze,

Jsem rád, že se nakonec dokážeme shodnout

J. Jílek 11.11.2010 8:43

I mistr Paroubek se někdy utne....

"Dovolím si formulovat jednoduché politologické pravidlo. ČSSD si bude moci vybrat jakéhokoliv koaličního partnera do své vlády jen pokud součet mandátů ČSSD a KSČM přesáhne polovinu členů sněmovny. Pokud bude tento součet nižší, bude ČSSD prostě v opozici a pravicové strany vytvoří koalici."

Praha (ale i jiná města) dokazuje, že není tomu tak...

M. Moravcová 11.11.2010 13:39

Re: I mistr Paroubek se někdy utne....

Parlament + senát a komunální politika je nebe a dudy.

K. Berka 11.11.2010 8:26

Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

   Na to odpovím : pche. Stačí se podívat na koalice v Brně, Ostravě, atd. atd. Jak silného a ještě k tomu s "gulama", měla ODS, tak bychom mohli jmenovat i ostatní strany. P. janyška je typický pravicový zabedněnec, který zcela propadl falešné ideologii, ale čas oponou jednou trhne.

K. Janyška 11.11.2010 8:39

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

K.Berko,  to levicovost je ideologie ! Pravicovost pouze respektuje civilizaci a její výsledky ! Dzp.

J. Jílek 11.11.2010 8:45

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

obojí respektuje civilizaci a její výsledky.....obojí je člověku přirozené. U každého jen v jiné míře. To, že to popíráte, to je ideologie. Zabedněná....

K. Janyška 11.11.2010 8:48

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

Levicovost je vymyšlenou ideologií a jde proti smyslu civilizace, neboť civilizace je procesem individualizace a subjektivizace jednotlivců, prostřednictvím obchodu !  Levicovost je jen touha krást úspěšným, prostřednictvím legislativy a říkat tomu soilidarita ! Dzp.

J. Jílek 11.11.2010 8:52

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

levicovost není vymyšlená, politruku. Sobectví i solidarita je lidem přirozené. Přivlastnit si i podělit se...a obé může jít do zničujících extrémů

K. Janyška 11.11.2010 8:58

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

Ano, dobrovolná solidarita stojí na altruismu a to je opravdu přirozená rodová výbava ! Jenže  právě institucionální zneužití tohoto podstatného rysu lidské povahy je levicovost ! Je to nejrozsáhlejší zločin moderního světa vůbec ! Dzp.

M. Prokop 11.11.2010 9:10

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

Jo, zde s vámi souhlasím.

Navíc se většina ukradených peněz ztratí právě v té instituci a na potřebné zbyde málo.

Schopní jsou okradeni, potřební nadále potřebnými, jen přerozdělovači bohatnou.

J. Míchal 11.11.2010 9:57

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

Toto je pravda pravdoucí.

M. Pechr 11.11.2010 13:17

Solidarita...?

Vždycinky jsem solidárností bez sebe, když mi do obchodu přijde nějaký nemakačenko a žmoulaje čepici prosí jestli bych mu nedal razítko, jako že ho nepotřebuju, že nemám pro něj práci... ...když odmítnu, nasraně odchází......jenže já bych práci měl, horší je to s penězi......a když si vzpomenu, jak jsem na OSSZ nemohl najít kompetentní úřednici, jelikož byla v jiné kanceláři za kolegyní na kafi a měli toho tolik co povídat, ...když  jsem je já otrava taky žmoulaje čepici vyrušil...to byly pohledy, jak za komunistů......jeden známý na OSSZ pracuje, 35 let mu je, volil komunisty...prý kvůli jistotám... (vůbec ho nechápu, přitom mu jeho učitelští rodiče od dětství vštěpovali, jak to s těmi ruĎASY bylo)..taky mi vyprávěl, jak řešily na OSSZ problém, že jedna úřednice tam ještě brigádně uklízí...v pracovní době... to mě se akorát stane, že spíš pracuju i v době volna...nestěžuju si na vlastní volbu, ale když jeden vidí nač z člověka ten stát tahá prachy...

J. Jílek 11.11.2010 9:30

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

bez jisté míry nedobrovolné solidarity neexistuje jediný stát světa, pane Janyško. Bylo tomu vždy a vždy tak bude i v budoucnu. Přestaňte blouznit....Nebo si přejete neutuchávající krvavé střety a revoluce?

R. Tesařík 11.11.2010 10:12

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

to je sice hezké, ale tím vůbec nevyvracíte názor o ideolgii a neidologii.

M. Prokop 11.11.2010 10:27

Re: Prý má ˇČSSD nulový koaliční potenciál!

Podstata věci je v té "jisté míře".