29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Prozření Lubomíra Zaorálka

V rozhovoru s Novinkami prohlásil Lubomír Zaorálek, že za úhlavního nepřítele nepokládá Babiše, nýbrž Okamuru. To je prozření vpravdě státnické, nicméně dva dny před volbami je jaksi na dvě věci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 19.10.2017 19:32

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Zdravím Pepe Lepewe, nabídl jsem to Okamurovi netuším, co máte s nějakým Bartošem, nikdy by mne to nenapadlo a nikdy jsem o něj nezvadil ani omylem. :-):-):-)

P. Boublíková 19.10.2017 19:30

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Odpustí vševědoucí Bůh i těm, o kterých ví, že budou hřešit znovu? :-)

Kromě pánaboha totiž nikdo nepozná, komu má smysl odpustit a dotyčný nebude již hřešit více. A kdo z toho odpuštění bude mít akorát prču a naseká znovu dluhů jako kvítí.

J. Schořík 19.10.2017 19:29

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Pořád to ještě může být vládní program.. Záleží na tom jaká bude vládní koalice.. Je to připravené, rozepsané a spočítané..

P. Vandas 19.10.2017 19:29

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Ano. Kniha Job je velká otázka filozofická a málokdo jí rozumí, ani já ne. Možná má význam, který jsme ještě nepochopili. :-):-):-)

J. Schořík 19.10.2017 19:28

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Ano. Je to dáno zejména tím, že se exekuce na dlužnících multiplikují a jsou pak už v podstatě nesplatitelné. Dají se levně koupit.

Na tom ten plán stál..

R. Sorge 19.10.2017 19:27

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Jsou tu někteří zatvrzelí. Zřejmě si nedovedou představit, jak je ta situace mnoha dlužníků tíživá a obtížně řešitelná.

Navíc by to bylo praktické - nedávno jsem četl, že v současné době je vymahatelnost exekucí pouze 20%. Staré dluhy jsou prakticky nedobytné.

J. Fialová 19.10.2017 19:26

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Třeba by Vás mohlo zaujmout :)

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/82518/jxd-proc-mam-vlastne-pomahat-ahmedovi.html

J. Schořík 19.10.2017 19:26

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Vážený pane Vandasi, vynecháváte tu část, jak jste to nabídl těmto šikovným chlapcům (včetně Adama B. Bartoše).. Tam jste přišel o mou spolupráci.

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Rozumni-Vyhlasujeme-Milostive-leto-2018-program-oddluzeni-rodin-499839

A já to nezabalil a nakonec jsem to dostal alespoň někam (tiskovka, první strana tištěných LN atd. . https://www.ferovapraha.cz/#co-chceme - v části oddlužení..

S úctou

Schořík J.

P. Vandas 19.10.2017 19:25

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Samozřejmě, že je to složité a významů je více. Jen tuším, proč si Římská církev vybrala ten význam nejsnadnější. :-):-):-)

V. Klepetko 19.10.2017 19:25

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Hned se podívám! Piráty považuji za nejslušnější z těch mírně levicově orientovaných...

P. Vandas 19.10.2017 19:23

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Dovolávájí se Písma a křesťanského milosrdenství a přitom mají vůči svým bližním srdce zatvrzelá.

O. Uživatel 19.10.2017 19:22

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 19.10.2017 19:21

Re: Pan Vandas:

Díky. Takovéto knihy rád čtu. :-):-):-)

R. Sorge 19.10.2017 19:20

Re: Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

Já s Vámi souhlasím.

P. Vandas 19.10.2017 19:20

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Vy mi nerozumíte. Já nepopírám, že jsou to lidé chybující, ba vesměs těžce se provinivší. Což Bůh odpouští těm, kteří se ničím neprovinili? Nikoli. Odpustit je třeba těm, kteří se provinili. :-):-):-)

O. Uživatel 19.10.2017 19:19

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 19.10.2017 19:15

Nejedná se jen o nějaký milion hlasů. Jedná se o zásadní ...

... postoj. Jestliže vítači neustále volají po milostrdenství s trpícími, nám cizími, což není správné prokázat milostrdenství trpícím, vlastním? Argument, že většina si to zavinila sama, a že je mezi dlužníky spousta zlodějů? Což není mezi migranty totéž? A přesto budou raději projevovat slitování jim a své nechají v nouzi. :-):-):-)

O. Uživatel 19.10.2017 19:12

Uživatel požádal o vymazání
M. Hromadko 19.10.2017 19:12

Pan Vandas:

Tahle knížka by se Vám mohla líbit. Je to fakt zajímavé rozboraramejského Otčenáše ve světle židovské mystiky. Je to paráda.

https://www.kosmas.cz/knihy/233778/rozjimani-nad-aramejskou-modlitbou-pane/

V. Klepetko 19.10.2017 19:11

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Dělám si legraci. Nebuďte citlivka :-)

P. Boublíková 19.10.2017 19:11

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Na tyto věci jsem tupá.

Ale ono stejně bude lepší, pokud by měl pan Vandas zájem, aby se podíval na ty svoje známé, co se zadlužili - tedy pokud už jim soud schválil oddlužení. Třeba se podiví taky. Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný. Takový prima striptýz. Třeba někdo tvrdí, že se dostal do exekuce kvůli jedné nezaplacené pokutě a pak v rejstříku zjistíte, že ho revizor chytil 30x :-)

O. Uživatel 19.10.2017 19:10

Uživatel požádal o vymazání
V. Klepetko 19.10.2017 19:10

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Je to ještě složitější. Když porovnáváš ty "dluhy" v moderních slovanských jazycích, tak zjišťuješ, že význam je mírně posunutý, směrem dluh=odpovědnost. A taky se zdá že původní smysl slova "vina" byl ve staročestině taky trochu jiný, a posunutý vlastně stejným směrem z jiného konce. A přesný semantický význam původního aramejského slova vlastně dnes neznáme:-)))

P. Vandas 19.10.2017 19:10

Re: Tak, tohle byl ten nápad. Musel jsem to zkrátit.

Ó malé víry! Víte prd, co je to zázrak. :-):-):-)

M. Mařák 19.10.2017 19:09

Re: Pavle, už jsme to kdysi probírali,

Až tak hustá byla řeč plamenů v kamnech? No toto...

P. Spáčil 19.10.2017 19:09

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

nebo rajče. Pan otec tam dává fotky aby byly přístupné.

O. Uživatel 19.10.2017 19:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 19.10.2017 19:07

Re: Pavle, už jsme to kdysi probírali,

Teď už je jedno, kdo jedl a kdo se postil a tak to mohu zveřejnit. :-):-):-)

P. Spáčil 19.10.2017 19:07

Re: N E U V Ě Ř I T E L N É

Senilní kravko, když sem Vy sama dáváte odkazy z PL u článků kde se Vám to hodí, tak je to v pořádku?

P. Vandas 19.10.2017 19:05

Re: Všichni znáte "Otčenáš", ale jen málokdo ví, že...

Zklamu Tě, neznám. :-):-):-)