3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Prodavači nadějí

Takže Radek John je nejpopulárnější politik. Na výsluní se hřáli svého času i Stanislav Gross a Petra Buzková a mnozí další, kdepak je jim konec?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Slanina 11.7.2010 12:58

Re: Pane Maršálek

Správně, šestkrát evidovaný soudruhu standíku-vladimíre. Nejlepším "sociálním odborníkem je přece vyučený dráteník. http://www.skromach.cz/item/zivotopis-ing-zdenek-skromach

Škromach se všemi svými náměstky: http://www.mpsv.cz/files/clanky/716/jizni_cechy23.jpg

M. Trhlík 11.7.2010 13:33

Re: Pane Maršálek

Pane Slanino,nemusíte nás odkazovat na životopisy,protože při podrobném zjištění,uvidíte,jaké posty zastávají lidé nejen ve vládě,ale i v dalších orgánech a jaké k tomu mají předpoklady.Nejsem zastáncem politiky ČSSD ,ani pana Škromacha,ale jeho  zkušenosti životní a hlavně pracovní mu dávají rozhodně více předpokladů zabývat se sociálními problémy,než v poslední době jmenovaní ninistři obrany,zemědělství,ale i financií.Podotýkám,že ne vždy se jednalo o politiky z řad pravice.I když si řada našich politiků uvědomila,že šance za Lidovou stranu jsou minimální,tak rychle pryč a nová strana jim zase místa zajistila.

J. Slanina 11.7.2010 14:26

Re: Pane Maršálek

V pořádku, pane Trhlíku, samozřejmě obecně s Vámi souhlasím. Ale všimněte si, že já si s těmi životopisy nezačal.

BTW: Opravdu se domníváte, že odborový funkcionář je tím pravým ořechovým pro řešení sociálních problémů?

M. Prokop 11.7.2010 0:11

Re: Pane Maršálek

Nezáviďte, pracujte.

J. Slanina 11.7.2010 9:27

Re: Pane Maršálek

I Vy jeden. Až takhle tvrdě?

S. Maršálek 11.7.2010 11:31

Re: Pane Maršálek

Pracuji a proto mám! Na vysedávání u klávesnice není čas.

J. Kulheim 11.7.2010 12:18

Re: Pane Maršálek

...........Oni jsou 2 důchodci berou 25000 a ještě si sem tam šo....ou, barák opravili, v cizině již byli- to jsou ti důchodci s modrou zadelí..........

Pane Maršálku Vy jste důchodce? Pokud ano, tak mluvte o sobě a nemluvte za ostatní. Zajímavé, že o chudácích důchodcích mluví zejména sociální inženýři, kteří mají v popisu práce dělat dobro nech to stojí co to stojí. Zatím na na NPnečetl příspěvky důchodců, kteří by si stěžovali. Určitě víc bylo těch, kteří si nestěžují a dokážou žít z toho co mají. Oceňují to co jim tento systém přináší. Určitě to není systém bez chyb, ale má ménš chy a je spravedlivější než ten před rokem 1989.

Třeba babka sotva leze o holi .... kolik je takových babek o holi? Požádala o pomoc svoje děti, vnuky nebo sociální zařízení?

 

J. Kulheim 11.7.2010 12:28

Re: Pane Maršálek

Pane Maršáleku, omlouvám se. Je to reakce na pana Z, Nováka. 

J. Slanina 11.7.2010 13:01

Re: Pane Maršálek

Není třeba se omlouvat, pane Kulheim. Je to úplně stejně vymaštěný mozeček.

J. Slanina 11.7.2010 13:03

Re: Pane Maršálek

A to jim, soudruhu Nováku, závidíš těch 25 000 Kč nebo že si ještě sem tam šoupnou? Ta Nesmrtelná teta, to je ale sviňa, což?

J. Matuška 10.7.2010 19:41

Věci veřejné, se inzerovali jako strana přímé demokracie.

/S tím slovem "inzerovali" se opičím po Vítu Bártovi, který na to má patent./ Takže s tím referendem jenom vedení strany drží slovo. I mně se cosi stahuje /já to s tou novou vládou tak prožívám/. Je to svým způsobem nelogická věc, už propíraná. Poslance volilo pár set tisíc voličů, proč by měli mít menší váhu než těch 18.000 zakladatelů atd. Pevně doufám, že ten novátor/novátoři z VV, kteří prosadili tento nápad, svůj názor změní. Internetové ankety, jako poradní hlas členů strany snad bude dostačující. Každopádně po /mnou/ očekávané změně ubude mezi Trojkaři nervosity.

M. Bílý 10.7.2010 15:58

Nějak mi to nevychází, pane Polanský (12:09)

Počítám se mezi t.zv. prostý lid. Možná, že jsem v té horní polovině (jsem důchodce s průměrným důchodem). Jak je to ale možné, že my, prostý lid, platíme, podle Vás, všechny ty lumpárny, rozkrádačky, tunely, dluhy atd atd a já mám prakticky pořad stejně jak v penězích i na majetku. Dokonce v penězích mi to mírně přibejvá. Nic moc, ale přibejvá. Pokud mi budete namítat, že nebejt těch lumpáren, mohl bych mít daleko víc, tak Vám to nevěřím, protože

když to srovnám s tím, co jsem si mohl dovolit  za bolševiků, kdy to podle levičáků bylo úžasný a prima,  tak se mám dnes mnohem lépe, což se projevuje hlavně v tom, že si mohu pořídit daleko víc různých věcí z podstatně většího výběru. Mnozí se navíc radují z toho, že mohou na veřejnosti hlasitě vyvolávat: "Císař Pán je vůl!" ale to mě nebere.

Nemyslím si (pokud jde o neuvědomování si okrádání) , že jsem nějaká vyjímka. Nikdo z lidí které znám si neztěžuje, že je okrádán. A pokud si to, ve vztahu k sobě, myslíte Vy, tak si zbytečně A SVÉVOLNĚ ničíte zdraví. Dokonce i tehdy a možná mnohem víc, když to hlásáte na NP.

S. Maršálek 10.7.2010 17:29

Re: Nějak mi to nevychází, pane Polanský (12:09)

Pane Bílý, tady přece p. Polanský poukazuje, že finanční problém státu mají řešit středně příjmoví a důchodci (ti to nejvíc pocítí). Vezměte si váš případ. Tvrdíte, že si z vašeho průměrného důchodu ještě něco málo ušetříte. Tak trochu počítejte, co vám sáhne do kapes. Poplatky do zdravotnictví,DPH, daň z nemovitostí (já např. musím zaplatit 7 tis. navíc), snížení I. stupně péče, jestli spoříte ve stav. spoření, skončí deregulace nájmů, bude dražší plyn, energie. Vás konkrétně některé věci nepoškodí, ale někoho všechny. A ještě jsem zapomněl na to, že až zemřete manželka na to zůstane sama a vdovský důchod jí nepřiznají. Jestli jste spokojen. Tak buďte, ale mně dovolte vás litovat.

M. Bílý 10.7.2010 17:57

Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

... když je to tak špatné podle Vás, proč se mám lépe než za komoušů. Jo, a s lítostí neplýtvejte  na mne, já ji nepotřebuju ani o ni nestojím, litujte sám sebe!!!

S. Maršálek 10.7.2010 19:05

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

Pane Bílý, přece o nás dva vůbec nejde, ale jsou tisíce lidí, které to postihne.

M. Bílý 10.7.2010 20:08

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

No, zdá se mi, že o Vás jde, protože naříkáte. Ale asi proto (jak poznávám z Vašeho příspěvku) že neumíte vyjít s tím co máte k dispozici. A pokud jde o ty ostatní: pomohu každému (v rámci svých možností) ale přímo, ne přes idiotský socialistický stát, kde se toho 90% ztratí, pozor neříkám, že rozkrade. Na objasňování rozkrádání jsou tu levicové strany, které proto, aby mohly "pomáhat chudým" produkují chudých co nejvíce, protože to jsou jejich voliči! Paradoxy socialismu!!!

J. Slanina 11.7.2010 13:13

Re: Ale rozkrade, pane Bílý, rozkrade....

"Já nejsem svatoušek, to v žádném případě, ale jsou věci - veřejné peníze, když už si z toho někdo něco bere, tak tam musí zůstat ta většina pro ty lidi, pro ty občany." Věta, kterou řekl Vladimír Dryml a která má šanci zlidovět.

http://www.podnikatel.cz/clanky/vite-on-pan-dryml-neni-zadny-svatousek/

V. Heidlerová 11.7.2010 7:59

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

Jistě, každého z nás to postihne, to ale budoucí vláda avisuje dopředu. Nejde o situaci jen u nás, je to světový problém, jen se rozhlédněte. A že se nadávat bude, to je jasné, kdypak se v Česku nenadávalo? Důležité pro mne je, že se nám nelže tak strašně jak za komoušů, když uchem jste slyšel "blahobyt" a oko vidělo H2O. Není každý den posvícení. A kde je Vaše solidarita s nastupujícími generacemi? To jim chcete přenechat bankrotující stát? To vás dětičky a vnoučkové budou mít rádi.

V. Heidlerová 10.7.2010 19:17

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

Pabe Bílý, plně s Vámi souhlasím. I já jsem důchodkyně a mám se nesrovnatelně lépe n ež moje matka a otec jako důchodci za komoušů. Navíc se my, starší generace, umíme uskrovnit, nemusíme mít tu spoustu nepotřebných věcí, kteří mladší považují za nezbytné. To utažení opasků dnes je nutné, jinak se naše děti a vnuci opaskem přeštípnou v pase a našim současníkům poděkují za ty strašlivé dluhy, které tady nechala hlavně ČSSD. Mně na životě baví, že každou nepříjemnou situaci beru jako výzvu, jako zkoušku sebe samé. Co nesnáším, je to věčné kňourání, co bude až bude. Vždy se dá nalézt nějaké východisko- dokud žijeme, doufáme!!!!

S. Maršálek 10.7.2010 19:36

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

Pozor, abyste se tím utahováním opasku nepřeštípla. Jako volička pravice ani nemůžete jinak. Pěkně vám vymyli mozky. Počkáme si jak to lid po čase zhodnotí. Teď ještě čas nenazrál.

V. Heidlerová 11.7.2010 7:49

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

........ Však brzo přijde den odplaty, a potom budem soudit my. Poslední bitva vzplála ....... Já si holt přiškrtím opasek v pase, vy zatnete a vztyčíte pěst - měli jste na  vybudování světlých zítřků přes 40 let u nás, 8O v Rusku - tak proč jste to nevyřešili ke spokojenosti mas a národů? Dobré by bylo, kdyby se komoušům přiškrtil opasek po zásluze kolem krku, jinak nedáte pokoj.

S. Maršálek 11.7.2010 11:38

Re: Tak mi s. Maršálku 1(17:29 sub 12:09) řekněte, ...

Vy jste se zase rozemlela. Podle vás volič levice = komouš? Jste popleta a nebo ruplo v bedně? Už byste měla po 20 letech slézt z barikády.

M. Bílý 10.7.2010 19:53

Ještě bych konkrétně doplnil za múj příspěvek (17:57)

K Vašim nářkům, s. Maršálku, per partes. 1).Poplatky ve zdravotnictví mě zatěžují minimálně (přesněji-vůbec) protože se ke svému tělu (od mládí) chovám tak jak se má, tj. nepiji, nekouřím (že nedroguji snad ani nemusím uvádět) a pravidelne sexuji (je to zdravé, prodlužuje to věk a že je to příjemné též nemusím uvádět). Takže to co jiní prochlastají, prohulí, z toho já dám nepatrný díl do zdravotnictví. V podstatě tak přispívám na ty co si z vlasní vůle zdraví ničej sami a jsou u doktorů imrvére. 2) DPH beru a).jako příspěvek státu na část jeho provozu (což mi nevadí) b).jako solidární příspěvek na hloupé, líné, nefachčenky, příživníky, prostě na ty, co se o sebe neuměj a hlavně nechtějí postarat (což mi také nevadí, protože znám Laplace-Gaussovo rozdělení a vím, že proti němu nic nezmohu). 3).Protože jsem nemovitosti převedl na děti, tak daň z nich platí ony. Pochopitelně je dál využívám (obavu, že by mě z nich vyhnaly nemám, protože jsou po předcích geneticky dobře vybaveny a jsou dobře vychované. Jen na okraj: obě za bolšánů odmítly vstoupit do partaje,  což by dceři vyneslo místo náměstkyně ředitele a synovi služební cesty na západ. 4).Co je snížení I. stupně péče nevím, asi se bez toho klidně obejdu. 5).Stavební spoření jsem považoval vždy za dojení státu a tak jsem si ho nezavedl. Teď alespoň nemusím ronit krokodýlí slzy. 6).Deregulace nájmu se mě netýká, jsme ve Společenství vlastníků bytových jednotek (a protože se k baráku všichni dobře chováme, tak nás to stojí jen tu běžnou údržbu). 7).Energie.Doby kdy jsem platil za 1 kWh coby pracující v energetice 10 haléřu jsou dávno pryč a se soustavným zdražováním se musím smířit. Stejně tak se musím smířit s tím, že mnozí jsou, z nepochopitelných důvodů proti atomovým elektrárnám a pro idiotské obnovitelné zdroje (zase ten Laplacce-Gauss). 8).S případným úmrtím kteréhokoliv z nás si nedělám starosti . I kdyby ten pozůstaly neměl žádný důchod, děti a vnoučata se o něj postarají (viz shora: geny a výchova).Stačí?

J. Míchal 10.7.2010 20:10

Re: Ještě bych konkrétně doplnil za múj příspěvek (17:57)

Opravdu jste mi udělal radost. I když ještě nejsem důchodce, ale pouze čekatel.

 Jen by mě zajímalo, kde se berou ty "tisíce" lidí, co je to postihne, jak píše váš předřečník.  Nevíte to náhodou?

J. Kulheim 10.7.2010 20:22

Re: Ještě bych konkrétně doplnil za múj příspěvek (17:57)

Snižování výdajů nepostihne ty, kteří "státu" víc odvádějí ve formě různých daní, ale ty, kteří víc ze státní kasy berou,  než do ní dávají. Oni by zřejmě chtěli, aby pokračovalo žití na dluh, ale ne jejich dluh, ale na dluh, který budou platit jiní.

Kdo chce žít na dluh ať si jde půjčit do banky. 

M. Bílý 10.7.2010 20:49

Ale vím, pane Míchale (20:10)

Část jsou strašáky levičáků, část příživníci všech stupňů a zbytek skutečně potřební. Ty v absolutním čísle odhaduji na max. 0,5% obyvatel ČR, tedy 50.000)  Jenže ty si socani pěstují a pomáhají jim co nejméně. Stejně tak si pěstují příživníky, kterým něco sypou. Kdyby obou nebylo, ztratili by socani voliče a tedy opodstatnění.

S. Maršálek 10.7.2010 20:54

Re: Ještě bych konkrétně doplnil za múj příspěvek (17:57)

Máte pravdu, vždyť o nic nejde. Co je nám do druhých, hlavně když my se máme.

M. Bílý 11.7.2010 11:48

Doufám. s. Maršálku (10.07.10 20:54)...

...že jste si přečetl co Vám napsal p. Slanina (11.07.10  09:04).

A problém nezaměstnanosti, který Vás tak "trápí" a viníte z něho ty odporné modráky má příčinu v neustále se rozvíjející vědě a technice. Předpokládá se, že po roce 2030, právě z tohoto důvodu, začne nezaměstnanost prudce narůstat a lidé přestanou být postupně pro chod naší zeměkoule potřební. Naplní se tak jedna z představ proč jsme tu. Ta říká, že úkolem lidí je vytvořit strojovou civilizaci, která převezme vládu nad zemí a bude snadno cestovat vesmírem a přetvářet ho. Lidstvo tím splní svůj úkol a vymře. Nezdá se mi, posuzuju-li exponenciálně se rozvíjející svět, že by to byla extrapolace nad rozumné meze. Je tam však ještě velmi pravděpodobný mezistupeň, že totiž lidé vědoucí a proto i bohatí vytvoří svou vlastní společnost a od zbytku lidí se odseparují (ono už to začíná - viz třetí kultura). Padne zdravotnicví "zadarmo", protože v něm převládne náhrada vadných orgánů, které však budou nesmírně drahé a právě jen ti bohatí si je budou moci dovolit.  Naskýtá se tak možnost lidstvo na zeměkouli ještě nějaký (delší) čas udržet.

Předpokládám Váš výpad, že mne to postihne též. No, já se časů po roce 2030 nedožiji, ale moje vnoučata (a hlavně jejich potomci) by přežít mohli, protože patří mezi těch 25% (kvalitních) na vrcholu Laplace-Gaussova rozdělení.

S. Maršálek 10.7.2010 20:52

Re: Ještě bych konkrétně doplnil za múj příspěvek (17:57)

Zbytečná diskuze. Stačí naznačit, že jste volič pravice a nemusíte se tak snažit. Když vám utahování opasku dělá dobře, tak je to vaše věc. I sebemrskačství asi existuje.

M. Bílý 10.7.2010 21:28

Z čeho usuzujete, že si utahuji opasek a mrskám se?

Celou tu dobu tady vykládám, že se mám dobře a to proto, že dovedu velmi dobře a bez úhony vyjít s tím co mám. Tak proč bych se mrskal? Můj rozbor Vámi uváděných Vašich problémů ukázal, že pro mne to problémy nejsou. On to je někde jinde. Ale o tom až zítra. Dobrou noc!