1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Proč to ti lidé dělají?

Dva evropští předáci se předhánějí v nesmyslech. Maďarský premiér Orbán spískal referendum o kvótách v Maďarsku a český prezident Zeman bude stěhovat ekonomické migranty do Řecka. Praktický smysl jedno i druhé nemá, výsledkem je pouze leštění ega.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 3.10.2016 8:03

Místo koránu referendum

se správně položenou otázkou a budeme stejně zblblý dav jako oni. Tomu řekli Maďaři NE.

V. Javora 3.10.2016 8:03

Re: Aston by si měl vzít dovolenou

Bingo.

O. Uživatel 3.10.2016 8:01

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 3.10.2016 8:00

Referenda -novodobé lidové soudy

a Orbán jako soudce Lynch. Ne o parku nebo stavbě mostu, ale o zásadních politických tématech, nechávají dnes neschopní politici rozhodovat dav. Astonovi to vadí, protože to (zatím) lidi rozděluje a ne proto, že je to zvrácené stejně jako např. referendum o Miladě Horákové. A jako správný postbolševik tvrdí, že o podobných věcech má rozhodovat dav a ne politici. Aston připomíná stejně jako třeba ing. Zeman nebo dr. Konvička antiislamistického imána. Zahalit se v referendu a kamenova odpovědí v něm. To je imánům extrémě islamistickým a antiislamistickým společné. Jen jedni používají korán a druzí referendum.

V. Javora 3.10.2016 7:56

Re: ???????

Se Psem je to jako na houpačce. Možná, že to záleží na tom, jestli je momentálně uvázaný u boudy nebo puštěný ze řetězu.

P. Hlosta 3.10.2016 7:52

Re: To nám Astone nedělejte!

Ty ,zdejší loutky', to je taky pěkné retro ;-))

P. Kučera 3.10.2016 7:48

To nám Astone nedělejte!

Píšete většinou tak dobře, že mi a podobně smýšlejícím nezbývá než uznat, že by to líp nevyjádřili. Co s tím? Nezbývá nám, než si váš komentář s potěšením přečíst, ale zároveň si najít jiný blog, kde je pro kritiku větší prostor. Navrhuji přihlásit se na diskuse v Deníku pod komentář stále ještě populárního nositele prestižní novinářské ceny F. Peroutky Ivana Hoffmana. Píše o každodenních drobných problémech taky pěkně, ale pod jeho komentáři skrytě čouhá anarchistické krédo (mýtus přímé demokracie), které tak lahodí zejména Putinovi a jeho zdejším loutkám. Dobrý den.

B. Tyrnerová 3.10.2016 7:44

???????

Ohledně brexitu řekl Aston jen A, protože B se mu nehodilo do jeho proevropské propagandy.

VB si sice ponechá zákony EU, ale jen po nezbytnou dobu, aby mohla pozvolně přecházet na vlastní, neunijní. Je to logické, ale nehodící se Astonovi. Co se stalo s NP?

J. Mrázek 3.10.2016 7:36

Vedle, jak ta jedle.

Díry po kulometu ukrajinské stíhačky jako že už nejsou? To je zalepili ? a tohle:Koordinovaně zasáhněte rozhodovací centra terorismu, copak to není nic jiného než žvást bez obsahu? Obsah je zřejmý, jen se neví jestli zasouhnout ta centra v Londýně, Washingtonu, Istanbulu, Rijádu- nebo aby Aston byl iluzorně uspokojen - v Kyjevě, Moskvě, Pekingu ....

P. Štěpánek 3.10.2016 7:32

MH17

Je krasny priklad bordelu, co jsme tu meli taky 40 let. Nikdo za nic nemuze, ale ono to bude slendrian na vice stranach, letadlo tam vubec nemelo letet, chyba Malajcu, Ukrajinci to meli zakazat, Rusove to nemeli chaoticky sestrelit. Snad aspon to byla takova slupka, ze smrt ci omdleni bylo rychle.

P. Selinger 3.10.2016 7:24

Re: Zeman mohl navrhnout vystěhovat ekonomické

Zeman jen naznačil, ale neřekl na plno, že Řecko je tak zadlužené, že EU by mohla neosídlený ostrov od něj odkoupit nebo pronajmout odpovídající za částku a tu odečíst z jejich dluhů. EU by pak na tom ostrově musela zajistit životní podmínky pro přesunuté. Problém, co s nelegály je problém Německa a EU. Doufejme, že se nestane i naším problémem.

M. Berka 3.10.2016 7:23

Ekonomická dogmata...

K čemu je dobrá snaha o stálý ekonomický růst? Dobře, pokud přibývá lidí a teritorií je to pochopitelné. Co v případě, pokud počet obyvatel klesá nebo stagnuje? Má výroba růst? Proč?

Naberou se noví zahraniční pracovníci... A co budou následně dělat, až příjde další krize? Blíží se krach Deutsche Bank...

J. Schwarz 3.10.2016 7:16

Re: Zeman mohl navrhnout vystěhovat ekonomické

Pan Polanský si zřejmě nestačil všimnout, že většina těch migrantů přišla do Evropy přes Řecko, přičemž Řekové samotní proti tomu nehnuli prstem. Kolik jich přešlo přes Česko za blahovolného přihlížení českých orgánů? Těm kladu za vinu jen to, že nevzaly řádně po šlapkách "aktivistické vítače" kteří migrantům v infiltraci pomáhali.

J. Fridrich 3.10.2016 7:12

Orbána můžeme Mad'arům závidět - a nejen my, ale

Orbána můžeme Mad'arům závidět - a nejen my, ale i další evropské národy.. Při podobném postoji by byla Evropa zachráněna od okupace cizorodým a NEPŘÁTELSKÝM živlem.

Soudruh Zeman dal přednost svým kamarádům z Moskvy - tam ho táhne jeho srdce, ke svým Putinovcům.. - jeho podobný postoj s Orbánem k záboru Evropy je ale správný.

No a k Anglii - byl jsem pro společnou Evropu, ale s rozumným vedením a Anglie také - proto do Unie vstoupila. S nynějším vedením v Bruselu, které vede Evropu k rozvratu a opanování nepřátelským, barbarským islámským živlem se silná Anglie rozešla - a udělala dobře. Odpoutala se od sebezničujících tendencí nynějšího vedení EU.

J. Schwarz 3.10.2016 6:49

Re: Podmázlým pašerákem to nezačalo

Pleteme si příčiny - ano, v Sýrii se válčí. Ale ne kvůli "zlému Asadovi" ale proto, že se počet obyvatel Sýrie zvýšil z pěti milionů v šedesátých letech na dnešních dvaadvacet. To jsou podmínky, ve kterých by se začaly rvát i hrdličky...

D. Polanský 3.10.2016 6:49

Zeman mohl navrhnout vystěhovat ekonomické

migranty do Česka. Proč ne, když lze do Řecka? Což my jsme méně?

J. Schwarz 3.10.2016 6:46

Pár poznámek -

Orbán vyhlásil své referendum v době, kdy se o kvótách vášnivě debatovalo a ne v době, kdy už toto téma téměř nikoho nezajímá a nápady na přerozdělování migrantů opustila dokonce i "vyspělá západní část Evropy". Pokud jde o "běžného Řeka" tak ten by si měl především uvědomit že prostřednictvím svých voleb nasekal nesplatitelné dluhy a neměl by si moc vyskakovat ani pokud jde o řecké neobydlené ostrovy. Konečně, migranti se cpou do Evropy přes Řecko a kdyby Merkelová necpala miliardy do chřtánu Turkům ale zaplatila řádově méně Makedoncům, mohli by se Řekové rozhodnout mezi důslednější ochranou hranic a nastěhováním si migrantů do Atén či přímořských letovisek. A na závěr mi není jasné, jak dokáže pár chuligánů v noci v hospodě poznat, jestli je někdo Čech či Polák zvlášť když dotyčný pracuje v Londýně už deset let ve vysoké manažerské pozici... Takový maník zřejmě vládne dokonalou angličtinou a nevypydá jako trhan...

P. Hlosta 3.10.2016 6:42

Retro já rád ;-))

Zvláště v závěru se mi to líbilo, jak Aston píše, že Moskva dál bude... jako vždy... Je to takové kolektivistické vyjádření. Představme si že by napsal, že Waschington pobije domorodce, jak má ve zvyku. Divná představa. Ale byla by stejné kolektivistické pojímání světa, jako podle odpadu společnosti, co řetězy ubijou cizince, pohanit celý občanský národ jiného státu.

Kolektivistické řeči já mám rád. Nesou v sobě retro a já si po nich uvědomím, že už to není, co bejvalo a to mi zase udělá fajn. ;-))

V. P 3.10.2016 6:39

Re: K tomu MH17

Veřejně a oficiálně se řeklo, že ten systém BUK přijel z Ruska na území ovládané separatisty v ten samý den, kdy bylo letadlo sestřeleno a následující den se do Ruska zase vrátil.

( http://www.bbc.com/news/world-europe-37495067 )

Což Ukrajince vylučuje.

M. Mařák 3.10.2016 5:43

Ukrajinská stíhačka varadinka.ru

to tak má nastavené, s tím se nedá hnout.

P. Rajman 3.10.2016 5:06

Podmázlým pašerákem to nezačalo

To je od Astona stejné chucpe,jako tvrdit,že vyhnání a útěk z bolševického a šovinistického Československa začal tím,že si každý vyhnanec dobrovolně zbalil 50kg.Aston stejně jako mnoho "našinců" nechápe,že jsou lidé, kteří s bolševickými kreaturami intelektuálně nepolemizují prostě proto,že se jim dělá fyzicky zle.

P. Eugel 3.10.2016 3:11

ProÄŤ to ti lidĂ© dÄ›lajĂ­. ProtoĹľe jsou, do pihele, takovĂ ̋. ProÄŤ se Aston poĹTMád vypisuje? ProtoĹľe má potĹTMebu a referendum vyhlásit nemĹŻĹľe. Ale jedinÄ› novináĹTM má intenzivnĂ­ pocit, Ĺľe je jedinĂ ̋ kdo má nárok na vyjádĹTMenĂ­ se.

P. Eugel 3.10.2016 3:11

Proč to ti lidé dělají. Protože jsou, do pihele, takový. Proč se Aston pořád vypisuje? Protože má potřebu a referendum vyhlásit nemůže. Ale jedině novinář má intenzivní pocit, že je jediný kdo má nárok na vyjádření se.

J. Huml 3.10.2016 3:03

Jo, ptica spadla, a byla plna mrtvol. A kdo vzdycky keca, je Varadinkova ze Slusovic.

J. Pospíšil 3.10.2016 1:02

Re: K tomu MH17

Ano, letadlo bylo sestřeleno Ukrajinci, nad ukrajinským územím, kde se bojuje a kde obě strany používají ruské zbraně. A obě strany měly tento typ ruské rakety k dispozici, jak se zdá. Ukrajinská strana určitě, opolčenci možná. Ruská armáda ji v té době k dispozici neměla, provedla dávno předtím modernizaci na novější typy střel. Je možné, že Rusko poslalo z někde uložených starých zásob tuto starší raketu, stejnou kterou měli ve výzbroji i Ukrajinci, jako pomoc opolčencům, jsou nějaká videa z doby asi tak měsíc, dva před sestřelem.

A protože tam bylo už předtím několik letadel sestřeleno, některá i ve značné výšce, tak Ukrajina měla zakázat přelety nad tímto územím. Bylo krajně neodpovědné nechat nad územím, kde probíhaly boje, létat civilní mezinárodní linky.

Bylo to nad ukrajinským územím, bojovali tam Ukrajinci, bylo známo, že se tam letadla sestřelují. Za lety civilních letadel nad svým územím je země plně odpovědná. Za sestřelení letadla nad svým územím zejména. Odpovědnosti za to, že neposunula trasy cizích civilních letadel o pár desítek km západněji, se prostě Ukrajina zbavit nemůže. A že to bylo ausgerechnet nad linií fronty bylo jasné i z toho, že Ukrajinci místo dopadu dlouhou dobu po pádu ostřelovali a tím bránili mezinárodním expertům zkoumat místo dopadu letadla.

R. Neveselý 3.10.2016 0:51

Re: K tomu MH17

Je záhada, proč dopravní boeing letěl nad územím, kde se to mydlí hlava nehlava.

M. Varadinková 3.10.2016 0:41

Re: K tomu MH17

Vystoupat prý může, pokud má pilot kyslíkovou masku:

http://www.usvitnarodnikoalice.cz/blog/general-minarik-k-tajemstvi-letu-mh-17-ukrajinske-su25-muze-i-do-10-km/

Nicméně, Aston opět kecá, protože "ruská propaganda" na té stíhačce netrvá a samo Rusko připouští, že to mohl být BUK, ovšem starší typ, který má ve výzbroji Ukrajina a Rusko už ne.

A kdo ten BUK vystřelil, si lze domyslet nejen z otázky Cui bono, ale taky z toho, že dosud nebylo zveřejněno prakticky nic relevantního. Ani komunikace s věží (a důvody odklonu z trasy), ani žádné důkazy, než ty nalezené někde na webech. Nepochybuju o tom, že kdyby existovaly nějaké opravdu pádné důkazy o vině Rusů, už by dávno zveřejněny byly. Takže buď neexistují, a nebo naopak prokazují jejich nevinu (a tudíž se do současné protiruské propagandy absolutně nehodí).

J. Pospíšil 3.10.2016 0:34

Trochu blbosti, trochu demagogie.

To nebyli žádní slušní Britové, co umlátili Čecha.

To byla spodina, která se vyskytuje v každé zemi na světě.

Bohužel, sociální politika EU ji ve skutečnosti podporuje.

Já si pamatuju případ ještě dokonce z ČSSR, kdy obdobně ubil jeden mladík druhého mladého muže za to, že mu na ulici cestou z hospody, kde seděli spolu, odmítl dát cigaretu. Ubil ho, vzal mu necelou krabku cigaret, dokonce ho okradl o dvanáct korun a nechal ho tam ležet.

Aston by z toho udělal závěr nebo aspoň otázku o nás, slušných Češích a tehdy i Slovácích.

E. Erat 3.10.2016 0:31

Re: K tomu MH17

No, separatisté to je sice hezký název, ale skutečnost je taková, že jsou to stále Ukrajinci i když třeba ruské národnosti. Ale, dnes nikde národnost nerozhoduje, rozhoduje státní příslušnost.

M. Varadinková 3.10.2016 0:23

Aston by si měl vzít dovolenou

protože píše čím dál tím větší nesmysly.

Vypsání referenda bylo chvályhodným počinem jak v případě Británie, tak v případě Maďarska. Škoda, že k tomu nenajdou odvahu i politici v dalších zemí.

Je logické, že Británie nezmění své zákony zvečera na ráno a že to bude trvat nějakou dobu, než ze svého právního řádu vymýtí všechny bruselské nesmysly. Nevím, o jaké absenci mandátu tady Aston žvaní - ten je přece jasný. A soudnému člověku je (na rozdíl od Astona) jasné i to, že samotná realizace bude prostě trvat nějakou dobu. Brusel se namontoval úplně do všeho, takže vypreparovat to ze všech zákonů a přitom zachovat právní kontinuitu určitě nebude snadné. Tak jako u nás nebylo snadné zbavit se komunistických nesmyslů.