30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Proč Španělé a Slováci?

Španělé a Slováci se odmítli připojit k nesmyslnému a protiprávnímu uznání separatistické provincie Kosovo samostatným státem. Není to proto, že by u nich vládla větší úcta k právu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kapitán 26.2.2008 8:39

Re: Copak asi v ODS převáží ?

Vláda to nechává na zamini - a kníže je marod.

To je "neutrální" postoj

Lister 26.2.2008 8:38

Re: Re: Typické české pokrytectví aneb Cizinec není našinec (dokud neuspěje)

I Vy namyšlený čecháčku, jak je mi Vás líto. Nejsem emigrant, ale sám poznávám na vlastní kůži českou závist, nenávist či dokonce pohrdání jenom proto, že mé dítě žije a pracuje v cizině.

1) S Vaším pohledem na údajné PR českého politického bulváru pro J. Š. nesouhlasím. Jediní, kdo mu dělali snad propagandu,  byli lidé z  Britských listů a snad Právo, jinak nic než štvanice. 2) Pinkava sám mluvil při svém prvním Oskaru o tom, že se chtěl vrátit, ale klacky mu házené pod nohy úřady, kolegy i policií mu v tom zabránily.  3) Burger jako Němec nebo Žid není podstatný. Z Čech ho vyhnali Češi. 4) To, že se film o E. Piaf fotil v Praze a že tam hraje pár českých herců, nemůže být důvodem k šílení místních médií!  Souhlas. 5) Že byli Hansard s Irglovou z Valmezu vyhnání četníky je pravda, čestné občanství Markéty, která si dovolila veřejně říci, že Klaus je ostudou ČR ve světě a srovnala ho v Magazínu Práva s Mugabem a podobnými politickými kreaturami, ani jejich příp. koncert na Českých lvech, na tom nic nezmění. Nebyla tu dosud vítána.

Karel 26.2.2008 8:38

Re: Kosovo

Za zváženou stojí, jestli je to chyba nebo úmysl. Jde o prachy a silná a nezávislá Jugoslávie byla významným konkurentem. No a tak bylo třeba ji rozbít. Ale ono to Srbsku jako signál nestačilo, dovolilo vést svoji vlastní politiku - takže bylo třeba dále ničit. Co je pár desítek či stovek tisíc mrtvých, z New Yorku či Londýna to jsou jen čísla. Na druhé straně figurují jiná čísla, totiž zisky; jak pro zbrojaře, tak pro privatizátory. A navíc soustavné vytěsňování Ruska.

Lea 26.2.2008 8:37

Re: Re: na krok US

přesně tak.

AJ 26.2.2008 8:37

Re: to vite wtd

R^:-D

jm 26.2.2008 8:37

ASTON MÁ OSLÍ UŠI

ASTON MÁ OSLÍ UŠI když se snaží marginalizovat významnější,  že včera teroristická organizace na seznamu USA je dnes státotvornou složkou Kosova! Včetně náčelníka. A nenašel podobnost s Henleinovou organizací v době Mnichova!  

AndyO 26.2.2008 8:36

blbečku

nejdřív mi dokaž, že 1. jsem tvrdila, že jsi si na nějakou složenku ode mne vybral peníze. 2. že jsem tě delší dobu obviňovala, že jsi mi ukradl peníze. 3. podej si trestní oznámení nebo se třeba poser, fakt je, že jsi mi poslal CD, já ti ho zaplatila, ty jsi nevyzvedl peníze, ať už proto, že jsi bordelář nebo blbec, který neumí dojít na poštu ( asi oboje, neboť už sám fakt, že jsi nereagoval na maily, kterými jsem po tobě chtěla číslo účtu, abych ti prachy poslala tak, jak je zvykem, tedy bank. převodem značí, co jsi ta mamlase obchodníka), dal jsi přednost tomu mne okamžitě obvinit, že jsem ti zboží ukradla...zajímavé je, že až po té reklamě, o které bys neuslyšel ani slovo, kdybys neměl proslov na téma reklamyjsouproidiotyadělajíjeidioti:)))

Ty jsi tak průhlednej, až je mi tě líto. Vybrebtáváš tu o sobě informace většinou si odporující a pokud tě někdo přistihne při lži, je z něj v tu ránu tvůj největší nepřítel. Jdi brečet do kouta, kam patříš a neotravuj dospělé.

Netřeba 26.2.2008 8:35

Re: Re: Re: hmmm

R^

Ivan 26.2.2008 8:31

Dvojitý meter

Ja nerozumiem len jednému: prečo sú Srbi zlí, keď nechcú dovoliť sebaurčenie kosovským Albáncom, ale ešte horší, keď chcú samostatnosť od Bosny a od Chorvátska (Krajina)?

franta 26.2.2008 8:31

Copak asi v ODS převáží ?

Předpo/sranost k USA nebo vlastní historická zkušenost ?

Kajan 26.2.2008 8:28

Ukazuje se, že jsou-li odstředivé tendence malých národů dostatečně podloženy silné, je dobré jim vyhovět !!! Států přibývá a přibývá a nedá se s tím nic dělat ! Dzp.

Asshole Dubya Bush 26.2.2008 8:27

AndyO - Odporny krivaku a lhari

Jiz delsi dobu me naprosto bezskrupulozne lzive obvinujes ze jsem ti ukradl penize. Ceho je moc toho je prilis ty svine!

Vyzyvam te abys ukazala kopie udajnych plateb ktere jsi ucinila v muj prospech, zvlaste te udajne treti slozenky na kterou jsem si mel penize vybrat. Toto muzes ucinit pres sveho pravnika a pokud bys zadneho pravnika ochotneho ze sebe udelat takoveho idiota jako jsi ty nenasla muzes receny ukon ucinit skrze stryce Vika. Kdyz pomoh Grossovi, jiste pomuze i tobe - obe jste prece kristalove cisti.

Bera v potaz jak jsi zde verbalne onanovala nad jakymsi prebytecnym pismenem v nejake recenzi ci naprosto bezskrupolozne uverejnovala jmeno meho udajneho klienta ve snaze demonstrovat co je to ten Jacques za cloveka, jiste prilezitost zverejnit dukaz ze Jacques je zlodej vyuzijes. Musim te nicmene upozornit ze pokud bys chtela recene doklady zfalsovat, podam na tebe trestni oznameni protoze, bera v potaz ze hleena vyshmeeroval mou identitu a ta je tudiz znama, nemohu nechat kanal nadavat mi do zlodeju.

Jelikoz nic z vyse uvedeneho nebudes schopna ucinit, navrhuji ti nasledujici reseni: Verejne se zde omluvis a dalsi mesic budes vystupovat pod prizviskem AndyO Fekalni Krivak ci stahnes wocas mezi noho a vodtahnes do pr/dele za broukem.

Pokud neucinis nic bude to priznani toho ze jsi ten ODPORNY KRIVAK a LHAR kterym jses.

Raul 26.2.2008 8:27

Re: Prosté, ale výstižné

R^

kp 26.2.2008 8:26

Re: Proč Slovensko ano, ale Kosovo ne?

Slovensko vzniklo odtrhnutím od Maďarska? Uf, to mi vyrazilo dych...aha, zabudla som, že Cechy vznikli odtrhnutím od Rakúska.

jiný franta 26.2.2008 8:25

Re: Typické české pokrytectví aneb Cizinec není našinec (dokud neuspěje)

I Vy zapšklý chudáku, jak je mi Vás líto. V čempak Vás sobně mrzká česká společnost odmítla ocenit? K Vašemu výblitku asi tolik: Jediné, v čem máte pravdu, je to, že spojování údajného českého podílu na Oscarech do halasných titulků např. v Junge Front Heute je trapné a směšné zároveň. Co se týká ostatních Vašich "argumentů" - ty jsou stejně ubohé jako onen článek z MF. Vámi zmíněné české tiskoviny na pana Švejnara vůbec oheň a síru nedštily, ba právě naopak. Dělaly mu PR a lezly mu do zadku takovým způsobem, jaký pamatuji naposled u Gustáva Husáka neblahé paměti. To, že by J. Pinkavu někdo vyháněl po převratu, je hloupý blábol. Kdo, kdy a jak? On se někdy chtěl vracet a zaujímat v rodné hroudě nějaké významné postavení? Pan Burger není český Němec, ale Žid (Osvětim nebyla pro Němce, pokud je mi známo). A opět - závistivá spuluobčané - kdo, kdy a jak ho vyháněl? Film o E. Piaf se v Česku skutečně točil, tak kde je problém (kromě Vaší hlavy)? A nakonec M. Irglová. Nevím proč ji označujete za exulantku - on ji tu v bídné vlasti také někdo utlačuje a vyhání ji ven? A ani udělení Oscara nic nezmění na tom, že film Once je sladkobolný slaďák (něco jaké svého času Moskva slzám nevěří - taktéž držitel Oscara) a píseň Falling Slowly příjemný popěvek, který by při respektování daných pravidel vůbec něměl být do oscarového výběru zařazen. Ale zařazen byl, Oscara dostal, takže Hansardovi a Irglové můžeme pogratulovat. A Vy si můžete trhnout nohou a nebo se svou záští proti odeporným Čechům zalknout. Jak chcete.

A 26.2.2008 8:25

Re: Re: Re: Když Sudety, tak co uznání Československa?

Gratuluji Majkle! A co jste vy a ty Vaše jednotky dělali, když Albánci vypalovali a vyhazovali do povětří stovky středověkých kostelů a klášterů? Nejspíš zajišťovali pyrotechnikům UCK klid na práci, že?

čtenář zdrojů 26.2.2008 8:23

Re: Proč Slovensko ano, ale Kosovo ne?

protože po 1.světové válce se Rakousko-Uhersko úplně rozpadlo. Kus R-U získalo Československo (nikoli Slovensko), kus Jugoslávie, kus Itálie, kus Polsko, kus Rumunsko a zbytek zůstal v Rakousku a Maďarsku.

Lister 26.2.2008 8:22

Re: Re: Typické české pokrytectví aneb Cizinec není našinec (dokud neuspěje)

Máte recht, ještě nemá Oscara ani nekoučoval tým, který by vyhrál Stanley Cup.

Nic jiného v této společnosti nováckých primitivů neplatí, co?;-P

rv 26.2.2008 8:20

Re: Baskové žádný svůj stát nemají.

Někdo to vidí tak, že Slované mají těch států několik a přitom by stačil jeden

a jiný tak, že Moravané zatím žádný stát nemají.

AndyO 26.2.2008 8:20

v tom případě

jste si měl odpustit ten ranní příspěvek, bachaři.

Barry Goldwater 26.2.2008 8:16

Proč Slovensko ano, ale Kosovo ne?

Proč Slováci nesouhlasí se samostatností Kosova? Vždyť  Slovensko

vzniklo odrhnutím od Maďarska, a vzalo si opřitom i pěkný kus území

obývaný Maďary. Proč teď  najednou Slováci nechtějí dopřát tutéž

svobodu druhým. Nejde pouze o špatné svědomí?

jarda 26.2.2008 8:16

kádrováku Andy :-))

mé příspěvky ukazují, že jsem nezávislý a dokáži uznat jinému jeho názor bez toho, abych jej někam zařazoval ... ale když chcete, můžete být také zařazena, soudružko :-((

A 26.2.2008 8:15

Re: Ten příměr se Sudety je demagogický a vysvětlím Vám proč :

Kosovo patřilo Srbům mnoho století. Albánce přemisťoval do Kosova napřed Musolini, velký to spojenec Velké Albanie a to s nadšeným souhlasem Hitlera. Ostatně albánská divize SS se chovala tak, že to bylo moc i na Fýrera.  A pak Albáncům zase nabídl politický asyl Tito, anžto je doma krapet dusili za náboženské přesvědčení. Výsledkem je "vděk" potomků těch zachráněných Albánců. Přiklonění se k požadavkům Albánců znamená odklon od hodnot evropské civilizace, postavené na křesťanských a židovských základech a současně podpora teroristům, narkomafii a lůze. Mně stačí pohled na ty stovky vypálených středověkých klášterů a kostelů, abych pozbyl jakýchkoli iluzí o  "národní kultuře" kosovských Albánců. Tímhle rozhodnutím si euroamerická civilizace řeže pod sebou větev.

kapitán 26.2.2008 8:15

Re: Jaký je rozdíl mezi Albánkami a Češkami?

Němky jsou na tom hůře - žádné tituly královen krásy, ale děti stejně nerodí.

Barry Goldwater 26.2.2008 8:14

Re: Kosovo

Proč Slováci nesouhlasí se samostatností Kosova? Vždyť  Slovensko vzniklo odrhnutím od Maďarska, a vzalo si opřitom i pěkný kus území obývaný Maďary. Proč teď  najednou Slováci nechtějí dopřát tutéž svobodu druhým. Nejde pouze o špatné svědomí?

kapitán 26.2.2008 8:13

Re: na krok US

A právě o tento projev dobré vůle také USA jde - nechtějí být vnímáni jen jako nepřátelé muslimů.

a 26.2.2008 8:12

Re: Astone

Žádný, ale po ránu je třeba vždy napsat komentář, aby se mohlo fakturovat za reklamu.

dulcibelka 26.2.2008 8:11

No - a ani toho kakouše tady nechtějí ocenit. Ještě že se ho Jaroušek zastane.

AndyO 26.2.2008 8:11

Re: Re: Nenavist znacneho mnozstvi cechu k exulantum (zvlaste tem kteri dosahnou vehlasu)

to se tě naštěstí netýká.

A pokud ve shodě s jarouškem komouškem žiješ v přesvědčení, že kdo jede pracovat dobrovolně do ciziny je exulant, pak se raději přestěhuj dobrovolně do vypolštářované cely- ušetříš eráru sanitku.

a 26.2.2008 8:10

Re: Typické české pokrytectví aneb Cizinec není našinec (dokud neuspěje)

Změř si, prosím, tlak, po ránu by Ti mohla snadno prasknout žilka.