23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Proč jsem podpořil happening

Mezi čtenáři Neviditelného psa jsou i dlouholetí abonenti a já k nim cítím silný vztah. Proto pokládám za slušné a potřebné, abych vysvětlil, proč jsem podpořil happening na Hradě, při němž byly Václavu Klausovi symbolicky položeny otázky týkající se jeho politického zaměření. Nejdůležitější je pro mě otázka poslední: Proč to, sakra, všechno děláte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hleena 22.5.2009 19:01

Kluci Kočkovic zase v akci ?

Vajíčková fóbie brnká na nervy ČSSD. Ani dnes se předseda ČSSD Jiří Paroubek nezbavil jejich přítomnosti na předvolebních mítincích. Ale sociální demokraté už jsou připraveni. V davu mají "tajné" hlídače a jakmile se zjeví skořápkový narušitel, čelí zlobě Paroubkových příznivců. Na internetu mezitím koluje hra "Hoď vejce na Paroubka" a sílí "vajíčkové" hnutí.

;-D;-D;-D

Bzuk 22.5.2009 19:00

žakouši opět jsi za idiota

to že nepodporuju brutální mlácení mladých lidí, nijak nesouvisí s ochranou práva na soukromý majetek. Jsou daleko rozumnější prostředky debile ...

Ty už fakt nevíš, jak by ses toho Paroubka zastával. Jenže hochu, ono je to tak, že kdybych já byl jeho příznivcem, tak ty na paroprase hodíš víc bláta, než my všichni dohromady. Obsese ....

clay 22.5.2009 18:58

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

no ale PetrH neříká celou pravdu....viz níže

Richard III. 22.5.2009 18:58

Obávám se

Obávám se, že obavy z Klausova údajného rusofilství, či dokonce ze změny jeho politické orientace jsou - mírně řečeno - přehnané.

Máme tu mnohem větší problémy, kterým by se zasloužilo věnovat mnohem víc mediální pozornosti - třeba extrémismus. Ptám se stále, proč můj vlastní stát nedělá naprosto nic proti levicovému extrémismu uhnízděnému v parlamentu a dnes už velmi reálně pošilnávajímu po vládě v mém vlastním státě. Ptám se proč stát není ochoten - či schopen? - zasáhnout proti velmi "nepřizpůsobivým" občanům dát dostatečný nástroj obcím a dokonce nepřizpůsobivé slovy svých představitelů podporuje i v jejich nejednou až rasisticky znějících vyhlášeních? Vždyť tím stát podporuje extrémismus obou stran! A otázek je mnohem víc. Jenže média - včetně NP -  až na pár čestných výjimek mlčí.

PetrH 22.5.2009 18:58

Re: žakouši

Nervózní Paroubek vztekle kopl do vajecŠkoda, že mu ty vejce nenaházeli zpátky. Ale kdo má žaludek na to, stát při Paroubkově projevu v první řadě, musí s nějakou škodou počítat.;-D

Vašek 22.5.2009 18:56

Re: Najděte 5 rozdílů

Štěpán byl přesvědčený komunista,čímž zůstal,přestože z toho nemá žádný prospěch.Paroubek je ochotný být vším,co mu umožní získat a udržet si moc,skutečné politické přesvědčení u něho nemá žádný význam.Stručně řečeno - populista pragmatik.

Jacques Enfant Terrible 22.5.2009 18:55

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

No uz te vidim blbecku jak si tejden dupes nozickou do taktu a s radosti se divas jak si u vas za plotem fetaci uzivaji.

Pouzite injekcni strkacky ktere k vam zaletnou jiste s radosti seberes zatimco te bude hrat svedomi jak si ti mladi lide hezky bavi (a kurwi prirodu najust Bedarovi a Katce JauJau).

Teda co vy jste schopny obhajovat jen abyste si mohli zaprdet na adresu Paroubka to snad neni mozny ....

kritik 22.5.2009 18:55

Re: moc rad, ale opravdu moc rad ...

jiný pohled na komunistického prominenta Václava Klause mnohé vysvětluje

http://tajemstvi-klause.blogspot.com/

Eva D. 22.5.2009 18:55

Re: dalsi klip do voleb ( dotore nebojte bez ovecek)

To je blbýýýý! To se bude líbit.

clay 22.5.2009 18:54

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

jen jste zapomněl dodat, že na té části vlastněné vlastníkem, která tvořila sotva desetinu zabrané plochy, se nakonec nepohyboval nikdo a vše se odehrávalo jinde, než mělo....čistě pro úplnost

zet 22.5.2009 18:53

Re: Ja normalne na ten meeting pujdu

Kruci, vyzerá to ako XY klony Mečiarových "babiek demokratiek" s dáždnikmi a pletenými čiapkami;-D.

Kritik 22.5.2009 18:53

Nehodlam polemizovat

Nehodlám polemizovat s autorem ohledně jeho názorů na Klauze a na EU, je jasné, že kdo nechce vidět argumenty ten svůj názor nezmění, pouze chci říct, že by si pan Neff měl vzpomenout na své komentáře a výroky před pár lety...

Dnes napsal "V jeho vztahu k zelenému aktivismu se s ním ztotožňuji, jakož oceňuji

jeho zásluhu o vybudování standardního politického systému v naší zemi,

v době, kdy Václav Havel spřádal lunatické vize o nepolitické politice." Právě v době kdy Václav Havel "spřádaů své lunatické vize"byl to pan Neff a kdo byl hlásnou troubou "nepolitické politiky" ať už šlo o o různé kočkopsy jako byla čtyřkoalice, nebo řešení "Televizní krize", bohužel se mi jen potvrzuje můj názor, že pan Neff je dobrý spisovatel, ale co se týká politiky je totální strýc Podger.

Jestliže v dnešním úvodníku mluví "oceňuje zásluhy o vybudování standardního politického systému v naší zemi" tak nechápu proč je mu proti srsti snaha tlačit na vybudování standardního politického systém i v EU.

Jacques Enfant Terrible 22.5.2009 18:52

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

Ochrana soukromeho majetku rovnez obsahuje to ze nikdo okolo meho majetku nebude delat takovy bordel ze me to nedovoli muj majetek nekolik dni pouzivat.

Na svem pozemku at si kazdy dela co chce, ale jakmile se na pozemku jedne osoby deje neco co jakymkoli zpusobem znemoznuje jine osobne uzivat jeji soukromy majetek musi to byt okamzite ukonceno.

Zjevne nemas ani tuseni o tom jake jsou pravidla ve standardnich democratickych zemich.

Ludmila 22.5.2009 18:52

Re: jak "kulturně" se předvedl Paroubek v Č.Krumlově

ty rozkopal.:-D

Modrá volička 22.5.2009 18:51

Ale chvála Bohu, za těch pár let vlády ODS, kdy jsme díky panu Langerovi se konečně vypořádali s korupcí........

Viz pořadí evropských států ve zkorumpovanosti....porazili jsme i (ale taky jenom) Turecko, skvelý úspech naozaj....a bylo by škoda toto strhující tempo ztratit...

clay 22.5.2009 18:50

Re: Najděte 5 rozdílů

člen strany? Snad člen Ústředního výboru ČSS, ne?;-DRv

Lea 22.5.2009 18:50

kdo je proti LS,a´t volí Bobinu

sice nám nějak svazačka zmohutněla,dovedla bych si jí představit i v řeznictví u masa,na druhou stranu nedostatky tělesné předčí dar výmluvnosti. Tahle štěkna uštěká celej bruselskej parlament, soudě podle toho,co před chvílí předvedla na Z 1. A kdo jste její fandou,nebojte, kdyby náhodou nepochodila ve volbách, je si jistá,že bude ředitelovat televizi. A jestli ve volbách uspěje,bude jí dle vlastních slov ředitelovat taky.

Bzuk 22.5.2009 18:50

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

díky předběhl jste mě R^

dr Turnowski 22.5.2009 18:49

Bzuku, samozřejmě, že je potřeba , aby policije zasáhla okamžitě

když nějaká technoparty vznikne, Zvlášť, když si to rozzložej na louce, na poli..kdekoliv na zemědělské půdě. Ono to není jen tak, když se zničí louka, pole, les...Nějakou dobu to trvá a  hlavně  farmář se může jít klouzat...ať si to pořádaj u Vás dvorku...Proč by to mělo bejt v přírodě?

Eva D. 22.5.2009 18:49

Re: ...nemohu k tomu mlčet...

R^R^R^R^R^ Andy! Prostě jejich verze svobody slova byla vybojována...

Vašek 22.5.2009 18:48

Úpřimný článek

Autor často skrýval svoje opravdové politické přesvědčení,tentokrát se výjimečně odhalil,což mu je jen ke ctiu,protože i novinář nemusí skrývat svoje politické názory,očem svědčí i různá politická orientace západního tisku.Nikdo tam neobhajuje jakousi pomyslnou vyváženost,jeden článek napravo,jiný nalevo,jak to funguje v Lidových novinách,přestože čtenáři jsou jen napravo.Článek Astona sedí,pouze bych vypíchnul hlavní škodu Klausova politického obratu,a to,že zájmy pravice kladl vždy na l.místo,nyní tryto zájmy hodil za hlavu a preferuje boj s ekology a bitvu o zrušení LS,přestože nikdo dnes přesně neodhadne další vývoj.Vládu Paroubka s poskoky Rathem a spol.vč.Falmra s možností ústavní většiny si umím přesně představit.Pravdou je,že okolnosti jsou jiné jako za Gottwalda,ale přinejmenším rewpublika ztratí tempo,jak říkají šachisté se škodami v zadlužení atd.

hleena 22.5.2009 18:48

Re: jak "kulturně" se předvedl Paroubek v Č.Krumlově

Spadly mu zase vejce z podia ? ;-D;-D;-D

Charles99 22.5.2009 18:47

souhlas

děkuji, plně souhlasím

PetrH 22.5.2009 18:47

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

Na té technoparty, kam Paroubek s Bublanem poslali policejní mlátičky, kupodivu majitel soukromého pozemku s party souhlasil. Ochrana soukromého majetku proti vůli vlastníka je tak pravicová, až to bolí.;-P

Ivan 22.5.2009 18:46

Proč?

Protože jste kretén. v Itálii idiot! >-

Ludmila 22.5.2009 18:45

Re: Ja normalne na ten meeting pujdu

:-D:-D

Jacques Enfant Terrible 22.5.2009 18:43

Re: "jako na technoparty - ano - přesně. To je jeden z důvodů, proč ho nemají rádi "

No ochrana soukromeho majetku, vcetne prava na nocni klid a neziti v bordelu, je pravicova kvalita takze nechapu co proti Paroubkovi mas.

Nedokazu si predstavit ze by v nejake jine zemi dovolili lidem delat takovy nebetycny bordel.

Nejsem samozrejme rad kdyz fizlove mlati mlade lidi, vcetne holek, ale je treba si uvedomit ze ti lidi tam jedou s vedomim toho ze presne tohle se muze a bude dit.

huhu 22.5.2009 18:42

jak "kulturně" se předvedl Paroubek v Č.Krumlově

http://www.youtube.com/watch?v=rz3Nk84P-GQ