2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Případ tunel

Také mimopražští čtenáři snad snesou úvodník o – ne jenom – pražské záležitosti. Jde o tunel Blanka. Firma Metrostav nabídla magistrátu převzetí kompletní odpovědnosti za Blanku. Ať to dopadne jakkoli, jeví se to jako projev převahy liberalismu nad socialismem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Papež 17.3.2015 9:13

Re: Pražský egocentrismus

Vážený pane, jistě jste si všiml, že skutečných Pražáků je v Praze cca 20-30%. Ostatní jsou všechno lidé odjinud, většinou z Moravy, odkud je nejvíce nadávek na pragocentrismus. Je to směšné. Ukázkou je také vedení Prahy, kdy přivandrovalci z Olomouce či Bratislavy, kteří zde žijí pár let, jsou primátory a rozhodují o Praze. Dříve (za 1. republiky) býval primátorem věkově zkušený člověk se znalostmi problematiky Prahy a ne jen straničtí hlupáci šplhající ke korytům.

P. Rajman 17.3.2015 9:26

Re: Sine ira et studio

Ano, nechci se dotknout obyvatel Prahy (ani tech Vltavou křtěných ani těch Dunajem). Chci jen poukázat na krátkozrakost, která je kontraproduktivní.

P. Rajman 17.3.2015 9:30

Re: Sine ira et studio

Pavel Bém pokud vím nepochází z Bratislavy.

E. Erat 17.3.2015 9:35

Re: Sine ira et studio

A ani z Olomouce.Proto byl tak schopný,Prahu opravdu znal.Hudeček si při povodních pletl pravý a levý břeh Vltavy.

M. Moravcová 17.3.2015 9:38

Re: Sine ira et studio

Asi tak.  A Krnda ( před chvílí jsem napsala " ko ko t" a hlídací pes mi to nepustil) je jen kariéristka, které je Praha ukradená.

K. Janyška 17.3.2015 8:46

Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

dávno hotovo.... Dzp.

P. Hlosta 17.3.2015 8:50

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Ano! I ta cyklistická stezka odnikud nikam, která je nejdražší na světě, by měla přistavěné pokračování nikam. ;-))

K. Janyška 17.3.2015 9:02

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Možná, že ano.... Dzp.

M. Prokop 17.3.2015 9:04

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

S cyklisty nejvíce blbnul Hudeček, naštěstí na to neměl dost času.

E. Erat 17.3.2015 9:04

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Ale, tu z 90 % zaplatili troubové z EU.A ty pumpnout je vždy záslužný čin.A mimochodem,odnikud nikam vedla v době,kdy se stavěl "mrakodrap" Eliška na soukromém pozemku.Tam byla ukončena.Dům je již dostavěn a stezka bezproblémově funguje,po dohodě s majitele Elišky.

P. Hlosta 17.3.2015 9:11

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Majitel mrakodrapu tak zachránil Prahu. Věřím že ji zachraňoval již dopředu, když pomohl patrně s protlačením stavby cyklostezky. Kdo dopředu zachraňuje Prahu, tomu by měli Pražané stavět pomníky. Kdo ji zachraňuje až malér nastává, tomu jen pamětní desku. Kdo způsobí nevratný stav maléru, tomu postavit muzeum. Jen s těmi muzey by bylo asi přemuzeováno. ;-))

E. Erat 17.3.2015 9:16

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Ano,každý majitel domu je rád když mu přes jeho soukromý pozemek jezdí zcela cizí lidé.Je to pro něj kšeft jak řemen, a proto to uplatil.Ach,jo.

M. Moravcová 17.3.2015 9:11

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

pane Hlosto, Vy jste Pražák? Jestli myslíte cyklostezku z Hloubětína do Vysočan, tak ta funguje. Je 4-5 km dlouhá, je zvednutá nad Rokytku a obytné domy. Mám dojem, že nejvíce kritizují ti, co to vůbec neznají. Nevím kolik stála, ale  pražští bruslaři, cyklisti a běžci ji opravdu využívají. Navíc navazuje na cyklostezku kolem Rokytky do Libně a přes celou Prahu až na Zbraslav.

M. Moravcová 17.3.2015 9:12

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

no z Hloubětína, ona vlastně začíná nad Kyjemi.

M. Ilsner 17.3.2015 9:37

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

To máte pravdu, ale jen poloviční. Mnoho "cyklostezek" bylo jen přimalováno ze dne na den na stávající silnici, kde ani nebylo moc místa - např. Štefánikův most. Odnikud nikam, to má pan Hlosta také pravdu ...:-)

M. Moravcová 17.3.2015 9:42

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Ale já díky této cyklostezce opravdu projedu Prahu z Černého mostu až na Zbraslav a pak přes Radotín zase zpět. Je to krásný 70 - 75 km dlouhý celodenní výlet pro Pražáky. A těm to má sloužit především.

M. Ilsner 17.3.2015 9:49

Re: Dobře vám tak. Neměli jste zlikvidovat Béma. Mohlo být

Ale jo, já jen, že v rámci "splnění počtu kilometrů" se nadělaly na mnohých místech stezky jaksi nesmyslné...

R. Sartori 17.3.2015 8:25

PROMIŇTE PANSTVO ... mám otázku !!!

https://www.youtube.com/watch?v=L3Xv0MdhzP8

_________________________________________________________

A TAKY O TU PETICI PROTI VÁLCE BY NEMĚL NĚKDO ZÁJEM ??? Je tam v příloze i zvací dopis !!!

P. Rajman 17.3.2015 8:32

Re: PROMIŇTE PANSTVO ... mám otázku !!!

Mistře, vy opravdu zlobíte.

R. Sartori 17.3.2015 8:56

Re: PROMIŇTE PANSTVO ... mám otázku !!!

:-)))

:-)))

P. Hlosta 17.3.2015 8:41

Re: PROMIŇTE PANSTVO ... mám otázku !!!

Já si myslím, že když je někdo pro válku, podepíše petici, musí ji poslat do Moskvy. Kdo je proti válce a podepíše petici, musí ji taky poslat do Moskvy. Jinde by se totiž vymlouvali, že oni s peticí nemají zájem. Zbytek světa si nepřeje válku i neválku. To vše je na straně Moskvy, která jediná je označena za patřičného adresáta přání války i neválky. Rusko si může přát cokoliv, ovšem nikdo mu to nevěří.

Uvěřte a budete spasen! Pozvání Ruska k nám se nebojte. Budete vyzbrojen a poslán za naše hranice bojovat o naše hranice. Zaplatíte se si to ze svýho, abyste nemohl vyčítat, že za váš militarismus někdo může. Proti expanzi Ruska je třeba jít bojovat s Ruskem do Ruska a tím ho osvobodit i když rusové jsou pomýlení a nepřejí si být námi osvobozeni. Přeci jen jsou i tací, jako Zubov a asi pět až deset tisíc dalších, kteří si přejí své vysvobození z Ruského vlivu a despotismu jejich vůdců.

Takže Hrrrr na ně! ;-)) Přeji vám šťastnou cestu na bojiště a vemte si svačinku. Víc toho netřeba krom flinty a svačinky. Po svačině budete zlikvidován stejně, při vašem boji o naši existenci bez Ruska. Z Karlových Varů pošlou pak soustrastný dopis vašim pozůstalým, neb KarlVary stále naše jsou, jako i v Praze rusy koupené nemovitosti od amerických dřívějších majitelů. I Praha je stále naše a tak zůstane!

;-))

I. Tellner 17.3.2015 8:54

Tak TŮTÁČEK odchází bojovat do Ruska !! Za nás všechny !! -

To je krásné !! Moc si toho vážím !!

Už se těším na ten pohřeb Tůtáčka, který se jistě do něčeho připlete a padne hrdinskou smrtí ! Bude to krásný pohřeb, tu řeč o tom, jak padl za nás si užijeme. V duchu si budeme myslet něco o pitomcovi, ale nedáme to najevo a pustíme slzu..! -)

R. Sartori 17.3.2015 9:03

MŮJ PŘEDEK už tam bil bolševika !!!

https://www.youtube.com/watch?v=Yt7kjG7Q4Wg

Tu-ááá.

Tu-ááá.

B. Novacek 17.3.2015 17:29

Re: PROMIŇTE PANSTVO ... mám otázku !!!

Lucky strike pane Sartori!...o tomhle presne tahle diskuze je...diky! :-D

P. Rajman 17.3.2015 8:10

Topolánek měl poslat Béma s tunelem

do toho análního. To je zásadní chyba, které se stát dopustil. Jinak to od A do Z zbabrali pražští radní, tak nechápu, proč právě v souvislosti s touto fraškou se otírá pražan Aston o stát.

P. Rajman 17.3.2015 8:16

A sám si odpovím.

Vzhledem k tehdejším volebním výsledkům v Praze je vysoká pravděpodobnost, že v tom má Aston taky prsty (alespoň ty, kterými volil).

E. Erat 17.3.2015 8:17

Re: Topolánek měl poslat Béma s tunelem

Co to plácáte.Jak ho mohl Topolánek někam poslat,když byl Bém řádně demokraticky zvolen a ODS v té době měla na magistrátu většinu.A jak naopak správně říkáte,Blanka,Metro atd. jsou čistě pražské záležitosti, a stát do nich nemohl nijak (naštěstí) zasahovat.Taky je neplatil,platil je pouze pražský rozpočet.

P. Rajman 17.3.2015 8:23

Re: Topolánek měl poslat Béma s tunelem

Je zřejmé, že šlo o rozhodnutí politické a Topolánek byl Bémovým partajním šéfem s pravomocemi premiéra. Jenže to by nesměl být Topol z Páji předpo. I když  z Babiše na větvi nejsem, (navíc není premiér,) jedno je jisté. Krnáčová by tak bez jeho souhlasu mohla zkusit nějaký tunel ala Blanka. Skončila by na hodinu.

P. Hlosta 17.3.2015 8:47

Re: Topolánek měl poslat Béma s tunelem

Ten Babiš je ale despota! Skoro jako Putin. Krnáčová nemá šanci na vlastní myšlenku, protože Babiš despoticky vládne. Doma bych Krnáčovou nesnesl, protože by mně nadala do debilů, když bych vyvedl hovadinu a já nejsem despota, takže bych ji nezvládl. ;-)

M. Prokop 17.3.2015 9:07

Re: Topolánek měl poslat Béma s tunelem

Zdá se, že vaše představy o fungování stran mají původ v KSČ(M).