27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Přicházejí spasitelé

Týdenní festival Prague Pride završený duhovým pochodem z pražských Příkopů na Letnou dal ideovou munici skupině kolem akce D.O.S.T. Tito lidé se pasovali do role zachránců západní civilizace, ohrožené levicovým morem ze všech stran, zvláště pak ze Západu. Opatrným protektorem je zde Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Schuster 19.8.2013 5:58

Re: Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

Obávám se, že máte pravdu. Modlím se, aby to byly maximálně 4 roky, což pro nás, důchodce, je i to hodně.

P. Hlosta 19.8.2013 6:54

Re: Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

Otázka je, koho pokládáte za pracujícího zoufalce. Zda toho, který za mizivou mzdu živoří a v důchodu z penze nevyžije, nebo toho, který s pomocí černého fondu své firmy dává "vydělat" nezaměstnanému, kterého stát finančně drží v kleštích.

Jak se získává černý fond, o tom by mohli vyprávět ságy prakticky všichni zaměstnavatelé. Ovšem, kdyby to nebylo proti jejich zájmu, že. Přijít k utajenému zisku u nás není zas až tak těžké. V této oblasti spolupracuje téměř každý s každým v podnikání. Boční příjem - zisk, to je výrazný znak naší České ekonomiky.

Šedá zóna ekonomiky má sílu větší, než ta oficiální. Podle ní se dělá i politika. Tedy dosud se dělala. Dokonce ovlivňovala i trestní oblast. Právní systém byl od ní odvislý. Vůbec nerozhodovalo, jestli sociální zabezpečení je vysoké, či nikoliv. Rozhodovalo především to, jestli lze vydělat bokem. To i v případě onoho sociálního zabezpečení, natož v případě podnikání a zaměstnávání.

Vlastně se tomu říká daňový únik! Že práce se zdaňuje, je vymožeností moderní doby. Původně se zdaňoval majetek a ne základní obživa. Sociální zabezpečení je také vymožeností moderní doby. Je odvislé od danění práce. Od majetku NE! Zaměstnávání načerno, práce načerno, nepřiznávání výše odpracovaného v pracovní době zaměstnance , vytvoření zisku pomocí výkonu zaměstnance a utajení toho před státem, to jsou prvky likvidující především financování sociálního zabezpečení.

A tak mudrujte nad neoprávněností sociálního zabezpečení. O neoprávněnosti danění práce se vím mudrovat nechce?!

I. Schlägel 19.8.2013 7:06

Re: Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

Právě jste perfektně popsal nefunkčnost českého státu, jeho orgánů, politiků i úředníků, kteří mají na práci všechno možné, jenom ne efektivní správu země. Na šedou ekonomiku si nestěžujte. Spontánně vzniká všude tam, kde se nevyplatí seriozně podnikat. Klientelismus, to je ten problém. K němu existuje silná motivace a skvělá tradice.

P. Hlosta 19.8.2013 7:22

Re: Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

Nemůže se vyplatit podnikání bez daňových úniků, když možnost daňového úniku je silně konkurenční prvek vůči serióznímu podnikání. Oprávněnost té, či oné daně pro stát, je jistě diskutabilní. Je-li ovšem zdanění práce základ pro financování sociálního zabezpečení, pak pochopitelně únik z takové daně toto financování sociální zabezpečení výrazně ovlivňuje k nemožnosti ho udržet aspoň v únosné míře pro ty, kteří neměli nijakou možnost ovlivňovat míru zdanění své práce. Každý, kdo pracuje načerno, každý, kdo načerno zaměstnává, každý, kdo nepřizná státu výši odpracovaného a výnos v zisku tím vytvořeného, tak je spolupodílníkem na propadu financí v sociálním zabezpečení. A vůbec nerozhoduje, jestli přezaměstnaný státní aparát také nese vinu. Vina je nejen na straně státu. Především je na těch, co ve zdanění práce, státu unikají!

I. Schlägel 19.8.2013 7:28

Re: Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

To jistě, na druhou stranu, jsou země, kde se tomuto Vámi popsanému jevu příliš dobře nedaří. Neodvést daně je tam zločin. Je potřeba porozmýšlet o důvodech, proč to někde jde a jinde ne. Důvodů jsou desítky.

V. Ondys 19.8.2013 3:25

:))))))))))))))))) A hnusní kuřáci taky smrdí!

Vyžeňte je ze soukromých hospod, ať společensky příkladní učedníci :)))))) levicového Ády nesmrdí po chlastání v přítomnosti láskyplně obézních dětí v zájmu :))))))))))))))))))))))))) veřejného zdraví!

R. Sikora 19.8.2013 2:45

no

Dovolím si trochu provokovat,autor píše,že lidi Chtějí slušnou vládu a neuplacený parlament...To ale budou mít,až budou mít slušné a nuplatné lidi-je to furd dololečka.Kdo,kdy přišel na tu tzv.vědeckou

teorii,že homo,je od narození?Není od věci se na to trochu mrknout-začíná to v 80 letech u jedné vědecké osoby,ale mediální silou atomovky,se roznesly a tyto vědecké teorie se berou jako fakt-všechny vědecké studie,

před tím se vyhodily do koše..lépe řečeno už neexistují-ukázka jak ,lze něčím manipulovat...

J. Kanioková 19.8.2013 1:53

Propánajána,

univerzální viník všeho - Klaus....

To už je fakt obsese jak bejk...

L. Novák 19.8.2013 2:50

Re: Propánajána,

Klid, prosím. To je nejspíš podvědomá reakce na žvásty o tom, že by se Klaus měl jako "spasitel" vrátit do ODS. :-) Což jistě jako rozumná a vzdělaná žena uznáte, že je nesmysl.

Na druhé straně kecy o problémech ODS s pětiprocentní hranicí taky nejsou moc chytré. Voliči, kteří nechtějí volit rudé nebo šílence typu Bárty, Babiše a spol., někoho volit chtít budou.

Ostatně, kdyby se Klaus se svou familií nemontoval do volební prezidenstké kampaně, klidně mohl vyhrát Schwarzenberg a problémů s šíleným a nemocným Zemanem bychom zůstali ušetřeni. Možná taky ne. Ale rozhodně by se nenabízela myšlenka, že už i Klaus zblbnul. Dočista dočista. :-P

J. Kanioková 19.8.2013 5:15

Nesouhlas,

Zemanovy různé kroky se mi hodně eklují, ale počítám, že na dvě období nevydrží, tudíž je šance, že to, co v naší vnitrostátní problematice poondí, snad budeme mít šanci pak, snad, změnit.  Zato Schwarzenberg by za ty roky odsouhlasil Bruseli i víc, než by chtěli, a to bychom už nespravili NIKDY. Euroskeptici volit KS nemohli.

M. Stuchlik 19.8.2013 6:51

Re: Nesouhlas,

Víc než brusele se bojím Zemanova příklonu k okupantům a hlavně jejich pojetí práva a státu.

P. Machata 19.8.2013 1:46

Ani by mě nenapadlo cítit nějakou nenávist

 ke gayům a lesbám, vím, že si to nevybrali. Ale to, jak se okatě předvádějí, to mi tedy vadí.

Taky nechodím jako hetero s ptákem venku...

J. Rejžek 19.8.2013 1:04

A dál?

Obávám se, že další na mušce budou slávisti. Nebo Viktorka Plzeň?

P. Machata 19.8.2013 1:42

Re: A dál?

Stačí zajít na fotbalový stránky. Tam jsou vždycky na mušce Sparťani! :-D

J. Stejskal 19.8.2013 0:57

Astone,

jestli je tohle někde k mání, přijdu to podepsat!

J. Mrázek 19.8.2013 6:13

No, až tak hluboko...?Čtyřprocentně..?

Hezký "pokles" .....nestačilo by napsat: Nenávidím racionalitu a logiku= KLAUSE  ???

J. Václavíková 19.8.2013 0:52

V této situaci Klausovi učedníci nabízejí osvědčené zboží, totiž nenávist.

Jo, tohle do kamene tesat!

L. Novák 19.8.2013 4:06

Re: V této situaci Klausovi učedníci nabízejí osvědčené zboží, totiž nenávist.

Hmm. Tak komunisti a socani jsou Klausovi učedníci? No to se podívejme! 8-O

L. Novák 19.8.2013 4:15

Re: V této situaci Klausovi učedníci nabízejí osvědčené zboží, totiž nenávist.

Vzpomínka na soudruha Zavadila

P. Pavlovský 19.8.2013 0:42

TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

TOPka o to zjevně ani neusiluje!

Kdyby byla adekvátní ODS,  nemohl bych ji nikdy volit.

Je ale ideově  adekvátní  ODA.

J. Vyhnalík 19.8.2013 5:54

Re: TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

No, když tomu věříte, tak tomu tak asi bude. A mohl byste nám ten ideový základ nějak přiblížit?

P. Pavlovský 19.8.2013 9:07

Re: TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

Nic, co byste neznal, nic originálního, prostě standardní konzervativní principy.

Před každými volbami to vždy bylo na pár stránkách.

Nic, co by mohlo okouzlit masy. Podle toho také ODA dopadla.

J. Vyhnalík 19.8.2013 15:55

Re: TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

Aha. Já už si myslel, že politiku dělá pár kamarádů, co se znají a občas si mezi sebe pustí nějakého kamaráda kamarádů.

P. Pavlovský 19.8.2013 16:42

Re: TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

Neptal jste se mne kdo tu poliotiku dělá, ale podle jakých idejí ji dělá.

Odpověděl jsem na otázku a vy teď píšete o něčem jiném.

J. Vyhnalík 19.8.2013 17:47

Re: TOP 09 nedokázala zatím přesvědčit, že je adekvátním nástupcem někdejší ODS.

Ale nepíšu ;-)

P. Sulc 19.8.2013 0:30

Vazenu pane, domnivam se, ze telerantnim Cechum

nijak nevadi busici. Ale asi jim dost vadi ten verejny tyjatr, ten nesmysl o jakezi "hrdosti'' na to byt uchylak. A samozrejme jim vadi jejich snaha zrovnopravnit jejich uchylny svazek s rodinou a vychovavat deti. A to je neco jineho, nez to chapete vy.

F. Doušek 19.8.2013 0:29

Astone dnešní úvodník je plný mozkových myšlenek.

Abych nebyl osočen z vynálezu podivuhodného spojení - výraz "mozkové myšlenky" vypadl z hradního poskoka Mynáře. Včera.

H. Lukešová 19.8.2013 0:27

Ne tak docela, DOST vyniká i protižidovskými a protiizraelskými výroky...

Pan předseda Akce Dost napsal i protižidovské články a na jeho stránkách Institut sv. Josefa už pár protižidovských veledílek vyšlo.

H. Gene 19.8.2013 0:21

Astone, proboha, co to plácáš?

Jaká nenávist???

O. Kadlec 19.8.2013 0:25

Re: Astone, proboha, co to plácáš?

Taky se divím. Asi je někde na jihu a neví co se tu děje.