27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Přicházejí spasitelé

Týdenní festival Prague Pride završený duhovým pochodem z pražských Příkopů na Letnou dal ideovou munici skupině kolem akce D.O.S.T. Tito lidé se pasovali do role zachránců západní civilizace, ohrožené levicovým morem ze všech stran, zvláště pak ze Západu. Opatrným protektorem je zde Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Ondys 19.8.2013 8:36

:))))))))))))))))) Byli z toho podezřelí a taky Voskovec skoro rok seděl

po druhém příchodu do USA...

J. Forman 19.8.2013 7:58

Souhlasím

Pravice a levice je přežitek minulého století, který nemá se současností a hlavně budoucností co dělat. Ale v myšlení "starších a pokročilých" je pevně uhnízděný, mají pocit, že politika není o ničem jiném a politici toho nechutně využívají.

J. Boleslav 19.8.2013 8:09

Re: Souhlasím

Když se podíváte na všechna důležitá hlasování v našem parlamentu, rozdělení na pravici a levici dokonale fungovalo.

P. Hofman 19.8.2013 8:13

Re: Souhlasím

Máte pravdu. Jen je potřeba si uvědomit, že toto pravidlo by mělo platit pro rozumného voliče, nikoliv však až tak úplně pro strany. Ty se musí odlišovat. Nebylo-li by tomu tak, pak by stačila jedna. A to dělení na pravici a levici je v lidech zakořeněné. Spíš strany začínají mít problém s tím, že tím, jak se musí tlačit čím dál víc do středu (kde je nejvíc voličů), jsou čím dál méně odlišitelné. Asi budou muset hledat nové identity.

L. Brabencová 19.8.2013 8:14

Re: Souhlasím

Nebo splynout v jednu stranu.:-)

P. Hofman 19.8.2013 8:17

Re: Souhlasím

To by byl konec demokracie.

J. Forman 19.8.2013 8:21

Re: Souhlasím

Pro všechny  komentátory - evidentně i ve vás je představa, že politika je pravo-levá a ne jiná zakořeněna až na půdu. Jinak byste  nemohli vyvodit nápad na splynutí do jedné strany.

J. Boleslav 19.8.2013 8:26

Re: Souhlasím

Základní dělení politické orientace na pravici a levici existuje, s tím nic nenaděláte. V některých kritických dobách ale převládne jiné dělení, třeba na strany podporující autoritářský a demokratický způsob vládnutí. Taková doba u nás v současnosti nastala, jen si toho někteří (např. socani) nejsou vědomi nebo se tak tváří.

M. Zikmund 19.8.2013 7:46

Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

a ne jenom narychlo spíchnuté fráze a laciné předsudky.

Tak lidé nechtějí levici a pravici? No, ti, co to v devadesátých letech tak vehementně vykřikovali (tehdy proto, že ve skutečnosti tíhli k levici) pak za nějaký čas nadávali, že dohoda ODS s ČSSD je hnusná zrada pro levicové i pravicové voliče (a "prodávali tak svou nenávist"). Za své daně kvaitní služby? Kdo by to nechtěl, jenže většinou jde o to, kdo ty daně bude platit v jakém rozsahu, kdo bude příjemcem státních služeb a jaká bude míra státních služeb. A populista, který to neumí nabídnout na rovinu, pak vykřikuje, že není ani na pravici ani levici.

Aston evidentně, když se mu to hodí, zaměňuje kritiku za nenávist. Když se něco nelíbí Astonovi, tak je to pochopitelně kritika, když se něco nelíbí jeho názorovému odpůrci, tak jde samozřejmě o nenávist. To je stará známá finta.

Homosexuál je člověk s odlišnou, řádově menšinovou, sexuální preferencí, než je normál. Nemám lékařské vzdělání, abych mohl s jistotou konstatovat, zda se jedná o nemoc či nikoliv. Jsem schopen respektovat, že homosexuál se svou odlišnou preferencí nic neudělá, že má právo na štěstí, nechť si tedy žije se svým partnerem stejného pohlaví a nikdo ať mu do toho nekecá. Ale kritizovat, že svou sexuální orientaci předvádí na alegorickém voze a že chce adoptovat děti, to ještě není nenávist. Strašně rád bych věděl, jak by se Aston tvářil, až by na těch alegorických vozech a průvodech předváděli svou odlišnou sexuální preferenci  pedofilové či zoofilové. Tiby byli strašně IN a všichni, kterým by se to nelíbilo a kritizovali to, by byli nenávistní konzervativci. Oni za svou orientaci přece také nemůžou, také mají právo naštěstí, také jsou sexuální menšina. Společnost má tedy povinnost to respektovat a nepohoršovat se, když na tom voze šuká figurínu kozy. Nad tím se nemá co pohoršovat, protože nechápe, že je to v právě v módě.

O. Uživatel 19.8.2013 8:03

Uživatel požádal o vymazání
J. Boleslav 19.8.2013 8:11

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Třeba se to časem upraví a pedofilie bude taky legální a lidé se jí budou chlubit. Chce to možná jen čas. A za dveřmi je zoofilie, nekrofilie, ....

S. Lazárek 19.8.2013 8:16

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Nebude pane Boleslave a Vy to víte.

O. Uživatel 19.8.2013 8:17

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 19.8.2013 8:20

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Jistěže ne.....:-)

J. Boleslav 19.8.2013 8:28

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Přiznám se, že pedofilii vidím na dost podobné úrovni jako homosexualitu.

M. Zikmund 19.8.2013 8:49

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Ano, u nás je zakázan pohlavní styk s nezletilým, ale není zakázaná pedofilie. To je rozdíl. Člověk s pedofilními sklony se může chovat zodpovědně, sebeovládat se a nikdy žádné dítě neobtěžovat. A pokud si svoji touhu realizuje na kreslených obrázcích nebo filmech a nebo na figuríně, tak zákon neporuší. Proč by tedy, analogicky k homosexuálům,  nemohl zoofil předvádět svou odlišnou preferenci s figurínou kozy a žádat tak po společnosti respekt a pochopení? Co když (opět analogicky s homosexuály) někoho za dvacet let napadne, že jsou tito lidé zajímavá voličská skupina a je dobré zinscenovat divadlo boje za jejich práva? O nic jiného zde totiž ve skutečnosti nejde. Kdyby dnes u nás homosexuály někdo pronásledoval či šikanoval, tak by to mělo skutečný smysl. K tomu ale nedochází, čtyři procenta jsou však natolik velká voličská základna, která za to podivné divadlo, za ten rádoby zápas za svobodu, stojí. 

J. Schwarz 19.8.2013 10:45

Re: Lidé by hlavně chtěli nějaký slušný úvodník

Ale pedofil přece nemusí "šukat nezletilé" a přece bude pedofilem! Jako homosexuál! Pokud nešuká, nedopouští se protiprávního jednání a stejně jako homosexual má právo být na svou - nikoli úchylku, ale "menšinovou sexuální orientaci" být hrdý a předvádět to v průvodu. Namísto dětí tam mohou být roztomilé panenky, jako živé. A nikdo nemá právo se pohoršovat, že ne! Koho poškozuje pako ukájející se na atrapě velblouda? Nikoho? Pak hurá na alegorický vůz, shrábnout dotaci od města, EU, vlády USA a staropramenu a do práce! Pokrok čeká!

t. peterka 19.8.2013 7:45

co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

...akci D.O.S.T jsem chápal jako podporu základní a nejzranitelnější instituce každé civilisované společnosti, to jest rodiny. Chápejte: máma+táta+ děti. To už vadí ? !!

O. Prochazka 19.8.2013 7:46

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

Asi ano, pomalovaňiidioti jako symbol svoody......jen se nám nějak vytratila zodpovědnost.

J. Boleslav 19.8.2013 8:12

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

A zdravý rozum.

S. Lazárek 19.8.2013 8:15

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

Zdravý rozum? Tak to se podívejme a kdo ho tu reprezentuje?

O. Uživatel 19.8.2013 8:18

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 19.8.2013 8:22

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

Vždycky se najde nějaký pitoma. Naštěstí už dnes lidé rukou těchto dobrovolných morálníků (moralistů?) nehoří na hranicích nebo nejsou vplétáni do kola, jen na ně morálnici (moralisté?) pokřikují. Civilizace zase o něco postoupila.....:-)

J. Boleslav 19.8.2013 8:31

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

A ti, kterých se to týká, tak místo aby byli rádi, že už je nikdo neupaluje, tak vystavují agresivně svou abnormalitu světu na odiv. IMHO je špatně obojí.

S. Lazárek 19.8.2013 8:34

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

Plešouni, co agresivně vystavují svoji abnormalitu by měli nosit povinně čepice!

Pane Boleslave přiznám se, že bych opravdu nechtěl být Vaším homosexuálním synem.

J. Boleslav 19.8.2013 8:45

Re: co vadí Astonovi na společenství zvané rodina ?

To se Vám asi už nepodaří. Ale kdybych takového měl, nabádal bych ho rozhodně k tomu, aby se se svou sexuální orientací nechlubil veřejně na akcích typu Prague Pride. Protože žádná hrdost zde IMHO na místě není.

O. Prochazka 19.8.2013 7:44

Zase Klaus

Za to může. Astone to je posedlost.

P. Rajman 19.8.2013 8:00

Re: Zase Klaus

Záleží na tom čí posedlost. Po té co jste zaútočil na mou osobu, útočíte ze stejného důvodu na autora článku. Zdá se že panem Klausem jste posedlý především vy.

P. Rajman 19.8.2013 7:35

Neviditelný pes se kouše do ocasu

Není to právě toto nezávislé periodikum, které obskurním hlasům lidí z D.O.S.T. největší prostor. Nežijem v takové nesvobodě, aby si nevystačili s vlastní propagací a propagandou.

J. Boleslav 19.8.2013 8:16

Re: Neviditelný pes se kouše do ocasu

Dává ale prostor i obskurním hlasům lidí jako je šílený eurohujer  Rouček, "politolog" Jelínek i jiným. Tak proč by neměla dávat prostor lidem z iniciativy D.O.S.T.?