27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Přicházejí spasitelé

Týdenní festival Prague Pride završený duhovým pochodem z pražských Příkopů na Letnou dal ideovou munici skupině kolem akce D.O.S.T. Tito lidé se pasovali do role zachránců západní civilizace, ohrožené levicovým morem ze všech stran, zvláště pak ze Západu. Opatrným protektorem je zde Václav Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 19.8.2013 7:42

Re: Návrat (recyklace) idiotů

není v českém politickém mikrosvětě vyloučena.

S. Netzer 19.8.2013 7:15

Vynález "homosexualismu"

byl prvním správným krokem v boji proti "duhové totalitě". Te´d už nezbývá nic jiného, než, po rusosovětském vzoru, "homosexualismus" kriminalizovat, a tak chránit české rodiny před touto zhoubnou ideologií. Ayatollah Semín a jeho bratrstvo se postarají.

Homofobie, tak jako rasová a náboženská nesnášenlivost jsou rodné sestry. Je ale těžko představitelné, že by se jejím terčem mohli stát v Česku Židé. Nabízí se jiná, početnější a v Česku zdomácnělá menšina.

O. Uživatel 19.8.2013 7:20

Uživatel požádal o vymazání
S. Netzer 19.8.2013 7:22

Re: Vynález "homosexualismu"

:-)))

O. Slavík 19.8.2013 7:37

Re: Vynález "homosexualismu"

*u*ň* :-) :-)

V. Linhart 19.8.2013 7:45

Re: Vynález "homosexualismu"

 Buzíci mi nevadějí, fakt. Nemůžu ovšem za to, že když jda po Letné, vidím dva kluky, jak se ojíždějí a cicmají, zvedá se mi hnusem žaludek. Za zdmi bytů či prostorách k tomu určených nechť si každý činí sobě po libosti, ale nesmí obtěžovat okolí, vy hledačko "rusosovětských vzorů" , či hledači, a jestli tahle duhová paráda nebyla otěžováním pořád ještě heterosexuální většiny a demonstrace nedotknutelnosti buzíků v tomtotak slabém a závislém státě, tak nevím, jaký to vlastně mělo význam. Možná demonstrace síly Schwarzenbergových voličů pravice, soudě dle barev a čír...

J. Forman 19.8.2013 8:02

Re: Vynález "homosexualismu"

Pokud jste schopen napsat takový text, takt první věta ve vašem textu neplatí!

V. Linhart 19.8.2013 9:24

Re: Vynález "homosexualismu"

 Já například se svými sexuálními preferencemi utíkám do příjemného azylu své ložnice, protože jsem si vědom, že mé oblizování a osahávání přítelkyň se může eklovat třeba zoofilům nebo nekrofilům, homosexuály nevyjímaje.

K. Frauknecht 19.8.2013 7:15

No teda dneska je to blábol.

Nevím jak ostatní, ale já chci vedle slušné vlády i fungující ekonomiku (abych se nemusel obávat, jestli s prašulema vydržim do dalšího "berouse":-)) a taky slušnou společnost!! To vše souvisí s dodržováním jasných pravidel a zásad!! Mezi tyto "pravidla a zásady" rozhodně nepatří např. korupce občanů různými dotacemi a podporami nebo veřejné prezentace různých anomálií!!

POZOR!! Nemám nic proti jinak sexuálně orientovaní menšině (každej sme nějakej!), ale proč si musí volizovat hlavy na veřejnosti a za podpory úřadů a firem????

O. Uživatel 19.8.2013 7:55

Uživatel požádal o vymazání
V. Linhart 19.8.2013 7:15

Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou...

 Nevím tedy, když pan Neff kritizuje a kádruje za šíření nenávisti, proč z toho vyjímá havlisty, programové přilísavače,olupovače mrtvol a konjunkturalisty. Co bylo jiného Havlova politika,než šíření nenávisti vůčí společenským, národnostním a politickým skupinám a tendeční ohýbání reality k obrazu svému, populistickému, naivnímu a zidealizovanému( viz pověstná rčení o "temných slušovických nitkách" a "humanitárním bombardování") ? Havlisty bych vůbec z pytle špatností nedával pryč, naopak, zařídil bych jim čestné místo(jak se pro pietu sluší) nekde na špici pyramidy domýšlivých a pomlouvačných.( I s přihlédnutím k prošlým prezidentským volbám)

J. Maleček 19.8.2013 7:37

Re: Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou...

Ještě jste zapomněl napsat, že Havlisti jsou fašisti a vůbec, tfujtajxl. Případně ztroskotanci a samozvanci, ale to jsem vlastně spletl, to se psalo za jiného režimu.

V. Linhart 19.8.2013 7:47

Re: Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou...

  A oni nejsou? To se přeci obecně ví a tak jsem to neuváděl. A havlista se píše s malým h, jsou to lidé nízcí a malí.

J. Kombercová 19.8.2013 8:26

Re: Jak lež a nenávist zvítězila nad pravdou a láskou...

Správně. Zato Klausisté se musí psát s velkým písmenem,neboť to jsou lidé samí velcí a velcí.

J. Mrázek 19.8.2013 10:28

Termín klausisté neexistuje.Logika,fakta ano

TO Vám vadí ?

K. Drobková 19.8.2013 7:08

Dobré pošmourné ráno z Jihočeska.

 Tak se po dlouhé době Aston zase vzpamatoval a popsal konečně realitu. Zvlášť ten předposlední a poslední odstavec sedí na některé zdejší milovníky " diskuze " jako pověstný Jandák na hrnec. Ta nenávist, zloba z nich přímo teče proudem. Vypadá to na to, že si Aston snad i někdy přečte " diskuzní příspěvky " zdejších rádobypravičáků...........

L. Brabencová 19.8.2013 7:14

Re: Dobré pošmourné ráno z Jihočeska.

Máte pravdu, z některých špatná nálada teče prudem.Nevynechají žádnou příležitost,když se můžou porafat.Tady prší,ale je teplo. Pejskům se uleví.

K. Drobková 19.8.2013 7:21

Re: Dobré pošmourné ráno z Jihočeska.

U nás sprchlo okolo šesté, zrovna když jsem byla s IVAREN v lese. Ale jenom málo. Teď už jenom ranní káva, noviny a do práce.

L. Brabencová 19.8.2013 7:22

Re: Dobré pošmourné ráno z Jihočeska.

V práci už jsem,chodím brzy a teď sedím u počítače.

M. Stuchlik 19.8.2013 6:43

Astone, Astone

bisexuála Klause brát vážně v případě Prague Pride je komické :-)

J. Schwarz 19.8.2013 6:08

jste vedle, Astone!

kdo zde prodává nenávist je především levice, včetně "Pravedy a lásky" i oněch "duhových". To je ta parta, která chce pořád "měnit společnost" ačkoliv se jim nic neděje, mají možnost dělat si co chtějí - mezi svými. Ale oni jsou "citliví" jako muslimové, chtějí, aby je oceńovali i ostatní, , dávali jim najevo obdiv, financovali jejich activity, netropili si z nich šašky / něco takového je přece vyhrazeno jen lidem "pokrokovým", to mají právo dělat si šoufky z "reakcionářů", nikoli naopak! /. pravice nechce nic extra - jen to, aby ji "duhoví", "pokrokoví" a všelijak jinak ulítlí nechali napokoji. Levici například nic nebrání uplat%novat kolektivismus mezi sebou, platy si můžou dát do kádí jako na Táboře a rozdělovat je může Rath podle toho jak koho bolí zuby... ale proč to musí bý vnucováno všem? A je fuk, jaká metoda je zvolena, hlasování či samopal. A potom ona levičáky fedrovaná "diversity" - rozmanitost. Ať si je kdo chce rozmanitý jak chce, ale mělo by to platit v organické jednotě, ekonomickou úspěšnost nevylučuje. Tedy, pokud někdo trvá na tom že se bude 8 hodin denně modlit a jíst jen maso vlastnoručně ulovených bizonů ať nepočítá s tím, že mu někdo jiný to modlení zaplatí, bizona ugriluje na česneku a "dorovná" mu životní úroveň. Tohle "přerozdělení" které má onu různost financovat též levice protlačuje silou a není divu, že se jí daří získávat mezi podivnými "minoritami" spojence. Blbý, kdo dává, blbější kdo nebere, že! Celou "levicovost" a její "ideje" nejlíp charakterizují Rathovy Hostivice - co na tom že krade, když krade pro nás a my se máme dobře. To je krédo  levičáka, to je jeho "solidarita". Tak si ji, soudruzi, nechte pro sebe a pravici, včetně D.O.S.T.  ponechte jejímu osudu. vystačí si bez vás.

J. Mrázek 19.8.2013 6:07

Změní autor svou orientaci?

ODS nemá s "Klausovou kdysi ODS" nic společného, nicméně, když jde o to kopnout do Klause, je zřejmě autor schopen přejít k  4%  "jinak postiženým" ....tohle už asi nezvládne ani ten pověstný Chocholoušek..

P. Hlosta 19.8.2013 6:34

Re: Změní autor svou orientaci?

Klaus s ODS má jistě společný jmenovatel. Může se od ODS distancovat jakkoliv, ale zapřít nemůže, že politicky vyrostl s ODS a spolu se straníky odtud přes dvacet let ovládali politiku. I současný problém mají stejný. ODS i Klaus přestávají být ti, kteří v politice udávají směr, kteří jsou občany ve většině bráni za důvěryhodné. Nezdá se, že by mohli vůbec někam přestoupit. Patrně by nebyli žádaní.

M. Stuchlik 19.8.2013 6:45

Re: Změní autor svou orientaci?

Klaus vzhledem ke svým postojům k zákonům nebyl nikdy důvěryhodný natož demokratický politik.

J. Mrázek 19.8.2013 6:58

ano.nechtěl podepsat Čechy, Moravu ..

Takže pro eurohujery je nedůvěryhodným a -bohužel - myslícím politikem....

O. Uživatel 19.8.2013 7:16

Uživatel požádal o vymazání
J. Mrázek 19.8.2013 10:31

Měl si snad vybrat spící figurku Kárla ?

Měl jen dvě možnosti, jednu horší a druhou nejhorší. Jak by jste rozhodl Vy ???

J. Kanioková 19.8.2013 5:23

Přímá volba poslanců

http://www.primavolbaposlancu.cz/o-co-nam-jde/

M. Stuchlik 19.8.2013 6:48

Re: Přímá volba poslanců

Zemanovsky populistické. FActum by ještě mělo říct kolik voličů volebnímu systému opravdu rozumí. Největším argumentem proti demokracii je názor průměrného voliče.

L. Novák 19.8.2013 3:32

Karel Kříž: Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě

... Konečně přijde ten sociální ráj a multikulturní obohacení pro všechny. Většinový volič nebude pracující bílý muž nebo žena, ale sliby omámený parazit s nataženou rukou. A přesně tihle, „sociálně cítící“ a kulturní či náboženské odchylky „chápající“ vůdci politických partají, kteří cílí svoje kampaně na zmíněný elektorát, budou zažívat svoje chvíle slávy jako dnes.

Jenomže brzy jim na to nebudou již stačit peníze. Budou samozřejmě ještě chvíli okrádat poslední pracující „zoufalce“, budou ještě chvíli blábolit o potřebě většího zdanění, sociálního začleňování či budoucí prosperitě, ale jak říká ve svém komentáři profesor Alexander Tomský:

„Téměř všude v Evropě se k vládě vrací socialisté, lidé nechtějí pochopit, že sociální stát (dlouholetá ideologie unie) je v koncích. Ti ovšem zřejmě hospodářství potopí nadobro a potom teprve nastane čas na opravdové nezbytně kapitalistické reformy.“

...

Karel Kříž (18.08.2013):  Stáváme se bílými otroky v socialistické Evropě