3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Příběh kauzy Diag Human

Příběh aféry Diag Human je příběhem neschopnosti státu čelit cílevědomému tlaku chytrých, všeho schopných a neskrupulózních jedinců a skupin. Stát vedený amatéry není schopen se postavit v tvrdém boji. Příběh Diag Human je toho výmluvnou ilustrací. Český stát se teď chová jako podvodník, musí schovávat svoje umělecké předměty, aby mu nebyly zabaveny (nám nebyly zabaveny jako důsledek státní neschopnosti), jako když dlužník schovává před exekutorem televizor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 9.6.2011 18:21

Re: vážení, zhlédl jsem závěr dnešních interpelací,

Já jsem v rychlosti přečetla ,,potřebovali byste roztlačit". Myslela jsem, že ten autobus.

E. Heusinger 9.6.2011 16:40

Re: vážení, zhlédl jsem závěr dnešních interpelací,

Jsou to ale lumpové, že.Vždyť zvýšená DPH se "pravicově" týká jen někoho, že pane Doušku.

Ale teď vážně.Vy si neuvědomujete na koho a jaký by měla navrhovaná daň dopad?

F. Doušek 9.6.2011 16:59

Re: vážení, zhlédl jsem závěr dnešních interpelací,

Uvědomuji, narozdíl od onoho Nečasovou odpovědí evidentně zaskočeného "interpelátora", kterému sepsanou interpelaci evidentně podstrčili přímo ze Sobotkova sekretariátu.

J. Václavíková 9.6.2011 18:25

Re: vážení, zhlédl jsem závěr dnešních interpelací,

A já jsem si bláhově myslela, jak spravedlivá je vyšší DPH. Ti nenažranější zaplatí nejvíc, ne?

M. Berka 9.6.2011 14:55

Stávka a reformy

Mi se zdá, že některé argumenty odborů jsou docela rozumné. Třeba dnes řidič v 70 letech je na silnici postrachem provozu a většina lidí pro profesionální řízení lékařské potvrzení nedostane...

Většina lidí po 55 roce bez práce stejně žádné zaměstnání nesežene. K čemu je tedy stanovit takovou hranici odchodu do důchodu? Místo dávek důchodcům budeme vyplácet stejné dávky nezaměstnaným a sociální podporu. To nic neřeší.

O. Kadlec 9.6.2011 15:15

Re: Stávka a reformy

Předpokládáte, že všichni jsme profesionální řidiči a nikdo po pětapadesátce nepracuje. Pak by to bylo celkem jedno. Je to ale správný předpoklad?

M. Franková 9.6.2011 15:25

Re: Stávka a reformy

To ne, ale ne všichni jsou manažeři společností či bank. Spousta lidí pracuje fyzicky, a u některých profesí si jejich aktivitu po 60tce , natož kolem 70ti let nějak neumím představit.

M. Berka 9.6.2011 15:33

Re: Stávka a reformy

Tak tak. Takže asi je potřeba rozlišit profese, zavést rekvalifikace a zajistit, aby ta práce nějaká pro 60 -70 leté byla. Říct jenom do důchodu se půjde v 70 a dál nic - to je asi trochu málo.

O. Uživatel 9.6.2011 15:39

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 9.6.2011 15:37

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 9.6.2011 15:49

Paní Franková,

::"všichni jsou manažeři společností či bank. Spousta lidí pracuje fyzicky".. Souhlas, máte pravdu, jenže základní fakt je ten, že prostě nebude možné vyplácet důchod dřív, nebude na to..

Když důch. systém Bismarck zavedl, bylo to právě -  za 1. jen pro státní zaměstnance,  za 2. až od 70 let, i když v té době prům. doba dožití byla proklatě nižší. Takže nároky na SR byly minimální.  To až později se podmínky zmírňovaly, až to levice zdokonalila maximálně. Nároky na SR byly čím dál větší, teď tomu demografie podrazila nohy.

O. Uživatel 9.6.2011 15:57

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 16:01

Re: Paní Franková,

Stát nemusí a hlavně by neměl!! A za ručičku již vůbec ne, Již jednou jsem Vám napsala, že jste demagog. Ale zatím jsem pouze svědkem toho, že stát má snahu krofat do všeho a o nějaké svobodě konání nemůže být řeč. A pokud stát má tendenci do všeho zasahovat, tak se poté musí také starat!

O. Uživatel 9.6.2011 16:09

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 9.6.2011 15:29

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 15:41

Re: Stávka a reformy

Pane kolego, demagogie zde myslím není příliš na místě. A bývá zvykem, když se řekne A, tak by se logicky mělo pokračovat. To se zatím, bohužel, neděje.

O. Uživatel 9.6.2011 15:43

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 15:45

Re: Stávka a reformy

Myslíte??, že to na první i druhý pohled nějak nevypadá.

O. Uživatel 9.6.2011 15:52

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 15:53

Re: Stávka a reformy

Nechte prosím nemístného napadání a pusťte si nyní interpelace. Třeba pochopíte, co jsem tím myslela.

O. Uživatel 9.6.2011 16:00

Uživatel požádal o vymazání
M. Franková 9.6.2011 16:04

Re: Stávka a reformy

Vždyť jste psal, že převážná většina lidí má mozek a přemýšlí. To znamená, že v parlamentě nás zastupuje ta nemyslící menšina?

O. Uživatel 9.6.2011 16:13

Uživatel požádal o vymazání
M. Berka 9.6.2011 15:54

Re: Stávka a reformy

Zatím mi nikdo z Vás neodpověděl čím bude lepší platit nezaměstnaného než platit důchodce....

M. Franková 9.6.2011 15:57

Re: Stávka a reformy

To je právě to Bé, z té abecedy, co tady zatím nepadlo.

O. Uživatel 9.6.2011 16:02

Uživatel požádal o vymazání
M. Berka 9.6.2011 16:19

Re: Stávka a reformy

Jak pro koho. Pokud je plat 50 000, tak důchod bude cca 15 000??? A to kdoví jestli. Podpora bude 25 000 ??? Pro nezaměstnaného je to tedy lepší jak důchod, ale pro stát asi těžko... na vaši otázku se nadá jednoduše odpovědět, protože důchod závisí na spoustě věcí, ne jen na posledním platu.

A on se nikdo neobtěžoval to spočítat? Oni všichni jenom tak stříli cifry??? No to snad ani ne? nebo, že by jo???

O. Uživatel 9.6.2011 16:27

Uživatel požádal o vymazání
M. Martinovská 9.6.2011 16:35

Re: Stávka a reformy

Ano, a hlavně dá se na to dívat ze dvou stran - z hlediska důchodce: Nemůžu přece pracovat v pětašedesáti...  (U fyzické práce by se dalo namítnout, že prostě je třeba sehnat jiné místo, ne tak náročné)

a z hlediska státní pokladny: nerodí se dost dětí, prostě není dost plátců do systému. Nejsou tam groše, mám je vyčarovat? Mám si, já stát, teda půjčit, splatí to vaše děti?

Prostě nejde s tím nic nedělat. Na stávku se těším, půjdu konečně pěšky do práce, je to zdravé.

K. Kocourek 9.6.2011 14:47

Heslo na Wikipedii zase až tak hrozné není

Na první pohled je použitá šablona "článek zpochybněn" a "potřeba urgentní opravy". Tj. každý si může vytvořit dojem sám. Wikipedia jako zdroj informací je vynikající, akorát je třeba individuálně posuzovat spolehlivost každého hesla. To platí i pro běžné prameny, ale Wikipedia má navíc možnost sledovat vývoj obsahu v čase a zvláštní stránku s komentáři.