15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Prezident ovlivňuje trestní řízení

Miloš Zeman prostřednictvím své poslušné TV Barrandov neurčitě naznačil, že zasáhne do věci vyšetřování Čapího hnízda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kolář 6.9.2019 11:15

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ano, voliči rozhodli... Odevzdali stát do rukou neprůhledné mocenské a finanční korporace bez demokratických vnitřních postupů..

J. Matuška 6.9.2019 11:14

Re: Dneska mimo mísu

+1

A. Trick 6.9.2019 11:14

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Fuj, fuj, fuj. Hanba jim!!!

V. Novák 6.9.2019 11:14

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Diverzifikovat export je správné. Zvláště když to vedle u Němců začíná nějak drhnout.

F. Doušek 6.9.2019 11:12

Re: Všimli jste si časového sledu, kdy prezident

Překontroloval jsem to.

Aniž by byl zveřejněn výstup Šarochovy zprávy (ten snad dosud oficiálně ani zveřejněn nebyl), prezident Zeman již v pondělí dopoledne přál Babišovi k zastavení jeho stíhání.

Pro vás, Podvodníku, něco nepochopitelného.

P. Boublíková 6.9.2019 11:12

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Tak to jsme četli každý něco jiného.

V komentáři od Klimeše se slova "evropské dotace" nebo "bruselská eura" opakují v každé druhé větě.

Anebo jestli to myslíte tak, že národní všivárna je využívat mezery v zákonech?

Co není zakázáno, je dovoleno. Zákony neupravují morálku, pouze definují trestný čin (co je zakázáno).

Furt dokola.

V. Novák 6.9.2019 11:10

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

ZNEužívají nebo VYužívají?

Bez ohledu na předponu, rozhodli voliči.

A jste si jist, že znáte význam slova klientelismus?

M. Kolář 6.9.2019 11:09

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Zeman je reprezentantem ruských zájmů ve střední Evropě.. Nezastupuje ČR..

Foldyna je vítač..

M. Kolář 6.9.2019 11:08

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ale to přeci víme dávno... Ale pokud si budeme lidi kteří toto zneužívají dosazovat přímo do nejmocnějších pozic v politickém systému, tak to nezvládneme nikdy .. Nástup Babiše je tedy asi konečnou porážkou v boji s klientelismem .. ?

J. Matuška 6.9.2019 11:07

Prezident Zeman navštíví Srbsko,

pozvánku do delegace dostal i Foldyna

Prezidenta Miloše Zemana příští týden na jeho oficiální návštěvě Srbska doprovodí pět desítek zástupců českých firem. Do delegace se zapojí energetické, potravinářské či strojírenské firmy. V delegaci prezidenta, který se setká s nejvyššími politickými představiteli země, budou i čtyři čeští ministři nebo poslanec Jaroslav Foldyna. http://jdem.cz/fe5uk7

M. Kolář 6.9.2019 11:05

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ale to není o eurodotacích.. To je o naší národní všivárně.. Na které se podílel i Babiš..

P. Boublíková 6.9.2019 11:04

Re: prezident nevhodně

Jj, Babiš možná bude sbírat protestní hlasy (jako kdysi), čímž bude komedie završena.

M. Kolář 6.9.2019 11:03

Re: Všichni ne

Vadí,jasně.. Ale ten nestojí v čele státní exekutivy ...

M. Varadinková 6.9.2019 11:03

Re: prezident nevhodně

Zeman nikdy nechodí kolem ničeho opatrně. Naopak často bývá víc prostořeký, než je zdrávo.

Paniku naznačují spíš Vaše fabulace. Už jsem Vám včera psala, že ten největší ustrašenec jste Vy. Bojíte se Zemana, bojíte se Babiše, bojíte se dokonce i Benešové. Bojíte se ruska, bojíte se Číny.. Je vůbec něco, čeho se nebojíte?

Co je tedy tím trestný činem? Včera jste psal, že uvedení chybných údajů. To jsem Vám snadno vyvrátila - údaje, které se vůbec uvádět nemusely (ani nemohly), nemohly být chybné. Tak co tedy?

P. Hlosta 6.9.2019 11:01

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ovšemže je to tak. Jestli se nedopustil Babiš podvodu, protože to tehdejší legislativa tak umožňovala, pak jsou odpovědní politici té doby, že stvořili studnu pro čerpání kapitálu velkým firmám.

Systém, že velká firma vyčlení pár lidí mimo rámec té firmy, načež tito získají dotaci a i s kapitálem přišlým z původní své firmy pak realizují podnikatelský záměr, aby nakonec se vrátili i s realizovaným zpět do nenasytného mateřského břicha firmy, je velice rozšířeným v legislativních podmínkách Česka té doby. Legislativa je taková, aby umožňovala klientelistický hospodářský systém. Politici spolupracují s kapitálově silnými podnikateli a mají z toho svůj podíl. KDO O TÉ SKUTEČNOSTI CHCE JEŠTĚ DNES POCHYBOVAT ?

M. Kolář 6.9.2019 11:01

Re: Přesvědčení

Ne.. Justiční vraždy v padesátých se děly na základě zločinného úmyslu vládnoucí strany.. Dnes platí právo před přesvědčením ,a to i pro Babiše .A je to tak správně.. Rozhodnutí justice bude respektováno ..

P. Boublíková 6.9.2019 11:01

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Najednou!

Když odpůrci eurodotací řvali, že je to samá rozkrádačka, švindl, zbytečnost, plýtvání a korupce, byli zhusta okřiknuti a posláni do Ruska.

A. Trick 6.9.2019 10:59

Všichni ne

Trestně stíhaný liberecký hejtman NEVADÍ?

M. Kolář 6.9.2019 10:58

Re: prezident nevhodně

Ale zde nebyl žádný omyl.. Pouze byl požadavek, aby trestně stíhaný člověk nebyl premiérem .Když to doposud všichni politici dodržovali i jejich partaje, v čem je Babiš jiný ? On je nějaký "otec národa", nebo co ? ::)) Voliči se neodvrátí, nevolí Babiše z jiného důvodu..

A. Trick 6.9.2019 10:57

Přesvědčení

To je to správné! Justiční vraždy v padesátých letech byly na základě PŘESVĚDČENÍ.

M. Valenta 6.9.2019 10:56

Re: Tihle voliči by zvolili i Kájínka.

Jestli jdete pane Matuško jenom přes ulici pro koblihy, tak nemusíte. Místo toho se raději rozhlédněte a použijte přechod.

A. Trick 6.9.2019 10:55

Poznámka

Babiš vyhrál volby.

M. Kolář 6.9.2019 10:54

Re: prezident nevhodně

Chodil okolo toho opatrně, což u něj svědčí o nejistotě .. Taktéž rychlé dosazení Benešové v daném okamžiku naznačovalo až paniku.. Kauza se zadrhává na problému spíše dokazování, nikoliv na přesvědčení, že čin není trestným činem ..

A. Trick 6.9.2019 10:53

Re: Všimli jste si časového sledu, kdy prezident

Tu časovou souvislost si zkontrolujte, Pane Lháři.

M. Varadinková 6.9.2019 10:50

Re: prezident nevhodně

Předpokládám to. Je totiž dostatečně inteligentní a bezesporu má mezi svými poradci i právníky, kterých se mohl zeptat.

Nic z toho, co bylo v médiích popsáno, totiž trestním činem není. A kdyby se něco takového ve spise nacházelo, nepochybuji o tom, že by to Slonková, která si podobnými trestními spisy tradičně listuje a vynáší z nich údaje, už dávno popsala a rozmázla.

P. Hlosta 6.9.2019 10:49

Re: prezident nevhodně

To je pořád dokola! Nepřesvědčíte tyhle. Stojí na opačném břehu a stále melou svou.

Byl jsem vůči Babišovi opatrného názoru zda byl spáchaný trestný čin, ale nevolil jsem jej, protože miliardáře nechci za premiéra. Ovšem jeho obvinění už pomalu a jistě končí a teď bude určitě zvýšen politický nátlak i s pomocí ulice a fanatické reakce na sociálních sítích. Argumenty, že mu nic nedokázali, nebudou přijaty. Bloudové netuší, že tohle ohrozí i jejich politické strany, které do voleb preferují. Hromady voličů od nich se odvrátí právě pro tu neschopnost přijmout svůj omyl.

M. Kolář 6.9.2019 10:47

Re: prezident nevhodně

Ukažte na to "nahánění"..

Když trestně stíhaný člověk zůstane šéfem exekutivy tak jak se může asi všechno vyvíjet.. Proč myslíte ,že platí zvyklost v takovém případě odstoupit ? A proč to doposud všichni politici dodržovali ? Čím je Babiš jiný ??

M. Varadinková 6.9.2019 10:46

Re: Všimli jste si časového sledu, kdy prezident

První zpráva v Deníku N to zastavení samozřejmě obsahovala.

https://denikn.cz/189922/zalobce-zastavil-stihani-premiera-babise-v-kauze-capi-hnizdo-jeho-rozhodnuti-prezkoumaji-nadrizeni/

V. Mokrý 6.9.2019 10:44

Re: Podivný Astonův výklad

1*

M. Kolář 6.9.2019 10:43

uletět z Čapáku,a kdo ?

Širší komentář Davida Klimeše ke kauze :

https://1url.cz/5M5pO