2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Prezident ovlivňuje trestní řízení

Miloš Zeman prostřednictvím své poslušné TV Barrandov neurčitě naznačil, že zasáhne do věci vyšetřování Čapího hnízda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pallas 6.9.2019 11:34

Vidím to podobně

Dřív se říkalo: „Peníze kazí charakter.“

Dnes platí totéž o dotacích.

P. Hlosta 6.9.2019 11:39

Re: Blbý, kdo dává, blbější, kdo nebere

Zcela jednoduché a přesto je část lidí, kteří imrvere řvou, že je nezákonné se chovat zcela přirozeně. ;-)

J. Matuška 6.9.2019 11:07

Prezident Zeman navštíví Srbsko,

pozvánku do delegace dostal i Foldyna

Prezidenta Miloše Zemana příští týden na jeho oficiální návštěvě Srbska doprovodí pět desítek zástupců českých firem. Do delegace se zapojí energetické, potravinářské či strojírenské firmy. V delegaci prezidenta, který se setká s nejvyššími politickými představiteli země, budou i čtyři čeští ministři nebo poslanec Jaroslav Foldyna. http://jdem.cz/fe5uk7

M. Kolář 6.9.2019 11:09

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Zeman je reprezentantem ruských zájmů ve střední Evropě.. Nezastupuje ČR..

Foldyna je vítač..

A. Trick 6.9.2019 11:14

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Fuj, fuj, fuj. Hanba jim!!!

M. Varadinková 6.9.2019 11:32

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Taky patříte mezi trhače Ústavy? V té je totiž jasně psáno, že prezident zastupuje ČR.

Vy jste totiž tím strachem z Ruska přímo posedlý. Večer se určitě díváte pod postel, jestli pod ní není schovaný Putin. Bububu!

A Foldyna je vítač? To už Vám definitivně hráblo.

I. Semrád 6.9.2019 11:50

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Jo, vítač Nočních vlků Foldyna do Ruska patří, jako ta Jandákova p*del na hrnec.

V. Novák 6.9.2019 11:14

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Diverzifikovat export je správné. Zvláště když to vedle u Němců začíná nějak drhnout.

M. Kolář 6.9.2019 11:18

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Náš vývoz do Německa nijak nedrhne..

Vývoz do Srbska tak možná přes EGAP a CEB..

V. Novák 6.9.2019 12:08

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Napsal jsem, že u Němců to drhne. Až se to zadrzne, bude se hodit každý export mimo EU.

Pokud nám ho nezakážou...

J. Matuška 6.9.2019 11:24

Re: Prezident Zeman navštíví Srbsko,

Každé nové pracovní místo díky novým uzavřeným kontraktům je chválihodné. V první řadě se máme starat o zájmy ČR. Velmoci se o to své, postarají sami... /Německá kancléřka Merkelová se vydává do ČLR už po dvanácté!!! Britská královna společně s čínským prezidentem jezdí ve Zlatém kočáře.../

I. Semrád 6.9.2019 11:17

Jardo, co se děje

...?

Na semináři Borise Mintse (zakladatele světoznámého BMI) "Conflict diplomacy in the digital world" jak jsi tady dnes radostně meldoval, nebude vystupovat VKsen.

https://docs.wixstatic.com/ugd/2ea2a4_341ff6d95b07438d858f8373d17a3529.pdf

Není tam uveden ani jako key note speaker, ani jako moderátor, ani jako přispěvatel některého z fór. Asi si tam bude jen tak válet šunky. To je strašné, co budeme dělat? Stížnost? Co navrhuješ?

O. Uživatel 6.9.2019 11:27

Uživatel požádal o vymazání
I. Semrád 6.9.2019 11:43

Re: Jardo, co se děje

...zabili nám Anežku, modrookou holku?

Ona je taky otázka, jak to má teď ten izraelský Boris s Voloďou. Třeba i proto se ten náš V-K-sen v tomhle drží trochu zkrátka, kouří, ale nešlukuje!

O. Uživatel 6.9.2019 11:52

Uživatel požádal o vymazání
M. Kolář 6.9.2019 10:43

uletět z Čapáku,a kdo ?

Širší komentář Davida Klimeše ke kauze :

https://1url.cz/5M5pO

P. Boublíková 6.9.2019 11:01

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Najednou!

Když odpůrci eurodotací řvali, že je to samá rozkrádačka, švindl, zbytečnost, plýtvání a korupce, byli zhusta okřiknuti a posláni do Ruska.

M. Kolář 6.9.2019 11:05

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ale to není o eurodotacích.. To je o naší národní všivárně.. Na které se podílel i Babiš..

P. Boublíková 6.9.2019 11:12

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Tak to jsme četli každý něco jiného.

V komentáři od Klimeše se slova "evropské dotace" nebo "bruselská eura" opakují v každé druhé větě.

Anebo jestli to myslíte tak, že národní všivárna je využívat mezery v zákonech?

Co není zakázáno, je dovoleno. Zákony neupravují morálku, pouze definují trestný čin (co je zakázáno).

Furt dokola.

M. Kolář 6.9.2019 11:20

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ano, pořád dokola...

P. Hlosta 6.9.2019 11:01

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ovšemže je to tak. Jestli se nedopustil Babiš podvodu, protože to tehdejší legislativa tak umožňovala, pak jsou odpovědní politici té doby, že stvořili studnu pro čerpání kapitálu velkým firmám.

Systém, že velká firma vyčlení pár lidí mimo rámec té firmy, načež tito získají dotaci a i s kapitálem přišlým z původní své firmy pak realizují podnikatelský záměr, aby nakonec se vrátili i s realizovaným zpět do nenasytného mateřského břicha firmy, je velice rozšířeným v legislativních podmínkách Česka té doby. Legislativa je taková, aby umožňovala klientelistický hospodářský systém. Politici spolupracují s kapitálově silnými podnikateli a mají z toho svůj podíl. KDO O TÉ SKUTEČNOSTI CHCE JEŠTĚ DNES POCHYBOVAT ?

M. Kolář 6.9.2019 11:08

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ale to přeci víme dávno... Ale pokud si budeme lidi kteří toto zneužívají dosazovat přímo do nejmocnějších pozic v politickém systému, tak to nezvládneme nikdy .. Nástup Babiše je tedy asi konečnou porážkou v boji s klientelismem .. ?

V. Novák 6.9.2019 11:10

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

ZNEužívají nebo VYužívají?

Bez ohledu na předponu, rozhodli voliči.

A jste si jist, že znáte význam slova klientelismus?

M. Kolář 6.9.2019 11:15

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ano, voliči rozhodli... Odevzdali stát do rukou neprůhledné mocenské a finanční korporace bez demokratických vnitřních postupů..

M. Zikmund 6.9.2019 11:27

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Je zřejmé, že ani vy a ani autor onoho článku na Aktuálně jste nepochopili základní podstatu eurodotací. A tou není nějaká pomoc, ale zavázání si vlivné (a někdy) rozhodující vrstvy společnosti, jinak řečeno zkorumpování určité části české společnosti a to za peníze, které z větší části vyprodukovala česká společnost. Podmínky eurodotací jsou gumové, abys ji získal musíš to umět nebo musíš znát ty správné lidi a vždy se dá v těch pravidlech najít něco, co dotyčný porušil, co se dá vyložit jinak, co se dá napadnout. No a závazek vůči eurokmotrovi se pak uloží do šuplíku a když po čase dotyčný začne zlobit, tak se na něj vytáhne. S Čapím hnízdem to nebylo jinak. Dlouho nic, a když AB a jeho ANO začalo miláčkovi eurosvazu, tedy ČSSD, přerůstat přes hlavu, tak se munice ze šuplíku vytáhla a nastala kauza ČH. Možná ale, že AB směrem k EU cosi slíbil, protože OLAF už konstatoval, že "eto naše djelo" a kauza ČH se zase do šuplíku vrátí do doby, než zase bude potřeba. Takže vydržte.

M. Kolář 6.9.2019 11:35

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Ale to je blbost.. Kauza začala dávno před momentem, kdy by Babiš mohl v Unii někomu "přerůstat"... Je to prostě nečestný šlověk a nemá v čele státu co dělat ..

M. Varadinková 6.9.2019 11:56

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Kauza začala přesně ve chvíli, kdy Babiš začal "přerůstat" socanům.

Nečestný člověk jste Vy.

M. Zikmund 6.9.2019 11:59

Re: uletět z Čapáku,a kdo ?

Kauza začala v době, kdy ANO i ČSSD byly ve společné vládě za ministra Chovance a ANO začalo mít vyšší preference než ČSSD. Tehdy bylo podáno na policii trestní oznámení na ČH. Vrcholem pak bylo jaro roku 2017, kdy už bylo zřejmé, že ve volbách ČSSD proti ANO neuspěje, tak premier Sobotka odvolal Babiše a policie se vzápětí probudila, že Babiše a Faltýnka obviní a chtěla na PS souhlas. Takže ty hlavní kroky proběhly v době, kdy AB (ANO) začalo ČSSD přerůstat přes hlavu.

F. Doušek 6.9.2019 10:42

Všimli jste si časového sledu, kdy prezident

s povděkem Šarochovi kvitoval zastavení Babišova stíhání a kdy byla zveřejněna vůbec první zpráva o tom, která navíc zastavení vůbec neobsahovala, jen to, že se k ní bude vyjadřovat Šarochův nadřízený?

Zvláštní mi to přišlo, ovšem po veřejné pochvale Šarocha před nastoupenou jednotkou hradní stráže už chápu.

M. Varadinková 6.9.2019 10:46

Re: Všimli jste si časového sledu, kdy prezident

První zpráva v Deníku N to zastavení samozřejmě obsahovala.

https://denikn.cz/189922/zalobce-zastavil-stihani-premiera-babise-v-kauze-capi-hnizdo-jeho-rozhodnuti-prezkoumaji-nadrizeni/