30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Právo vítěze, pokusy poraženého

Trpká je chuť prohry, byť by to byla prohra ani ne o prsa, ale o vous. Vítězem voleb se stali občanští demokraté a právem vítěze sestavují vládu. To, jak to dělají, může být předmětem kritiky, úžasu nebo i posměšku - nominace tří zelených do ministerských křesel, to je výsměch na adresu zelených, kteří žehrají na volební systém a označují ho za nespravedlivý, protože je připravil o poslanecká křesla. Až na to, že politický systém a logika jeho fungování jim přisoudily tak velké místo v exekutivě, které neodpovídá jejich významu a volebním výsledkům. Ještě neměli příležitost přeložit jedno stéblo přes druhé a už prokázali tak velkou mocichtivost, že lidovci ze zlatých dob Josefa Luxe mohou jen závistivě zírat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AeroKarel 18.6.2006 0:29

Dobrou noc.

ticha@dohoda 18.6.2006 0:28

jo ziralku jak tady posledne pan Ladislav N zminil tu basnickou licenci

myslim, ze vy byste mel byt referentem na basnicke licence, dali bychom vam referat kultury a dezinformace, co vy nato vy nas poeto, dokazete si to predstavit, rikali by vam soudruhu referente :-)

ticha@dohoda 18.6.2006 0:23

no pane Korensky, znal jsem nejakou pani Ruzickovou nebo pana Mazura

lidi podle vaseho gusta, ti se rozhodne po hospodach nervali, takovi slusni lide, neco jako vy. Jen jsem se po listopadu 89 dozvedel, ze oba na me donaseli STB, tedy ono jich bylo daleko vice tech "dobraku", co plnili svou "obcanskou povinnost", . Podle mych zkusenosti je tezky dialog s lidmi co nosi na prochazku do parku bouchacku a strili po psech, klidne pritom ti posukove nekoho muzou zastrelit. Ano vazeny pane pokud je nekdo napaden, musi se branit, nekterym na to staci pesti, jini sebou tahaji bouchacky, necham na posouzeni ostatnim, kdo je pro spolecnost vice nebezpecny. Pokud si dobre vzpominam, prakticky vsichni co za komunistu vzorne s rezimem "spolupracovali" byli takovi ti slusni lide jak vy mate rad, zadni hulvati jak vadi panu martinovitamtaky, se slusnymi lidmi to je panecku jine to ani to "praskani" nevadi, hlavne ze nerikaji kurva a neperou se pro zabavu po hospodach.

zíralek 18.6.2006 0:22

Re: všichni ne! Guru nemá dva metry ani když stojí na bedničce!

Jo gůru, ten velký duch národa. Nedá se měřit v centimetrech;-D

Šumavák 18.6.2006 0:18

všichni ne! Guru nemá dva metry ani když stojí na bedničce!

zíralek 18.6.2006 0:01

Tak jediné mi dnes poučilo.

Tady jsou všicnni dvoumetroví. No nazdar;-D

AeroKarel 17.6.2006 23:57

Re: Re: Tak to jsem nějak nepochopil.

Nevím, přesněji řečeno nemyslím že je to tak. Špidlík byl obviňován z ledasčeho (IMHO většinou právem), ne však z podpory komunismu. Použil KSČM jako vyjednávací klacek na KDU-ČSL a US, nespolupracoval však s nimi. Proto jsem ho považoval za levičáka, mně nemilého, leč nebylo možné proti němu používat antikomunismus (vyjma určité podobnosti programů), neboť on komunista prostě nebyl. Levičák ano. V jeho době jsem považoval ČSSD za důstojného ideového oponenta. S Paroubkem toto neplatí. On sám způsobil, že může ČSSD být obviňována nejenom z přílišného levičáctví, ale i ze spolupráce a podpory KSČM.

Takže IMHO dobrá levice vzniknout může, vždy ale musí ctít myšlenku že KSČM je něco mimo normální politický systém. Stejně jako ODS se nesmí spojovat  s něčím jako Národní strana, pokud by to nedej pánbůh proniklo do Parlamentu. A že "kompromyš" je nutno hledat v rámci stran řekněme demokratických.

Jenda 17.6.2006 23:56

Re: 2 Venkovan

Kdepak! Vetsina intelektualu jsou levicaci. Poddruh "saloni". Dulezite je uvedomit si, ze intelektual a inteligence jsou slova sice podobna lec nesouvisejici.

Petr H 17.6.2006 23:54

Re: Re: Tohle tady kdysi bylo,

;-DR^

Jenda 17.6.2006 23:50

Re: Zelení dostali téměř tolik hlasů jako KDU

To je spis velikostma volebnich obvodu nez metodou prepoctu. Proste KDU mela relativne slusna procenta v nekterych obvodech a vicemene nic v jinych kdezto zeleni vicemene stejne vsude krome Prahy a Liberce (o neco vic) a na Morave (o neco min). A v mensich obvodech to proste nestacilo ani na jednoho poslance.

AeroKarel 17.6.2006 23:43

Re: Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

R^ Stručné, jasné, výstižné ......

AeroKarel 17.6.2006 23:42

Re: Pešate,ty nulo,na koho si tady hraješ?:-)))

Ále nechte toho, prosím. Diskuse jsou mnohem zajímavější než hádání s člověkem, který do té diskuse nikdy (dle mé paměti) nijak diskutovatelně nepřispěl.

Andy 17.6.2006 23:32

Re: Tohle tady kdysi bylo,

na to lze jen říci, že podobní lidé by zpravidla položili hrbatýho na obě lopatky - hubou;-)

Jura 17.6.2006 23:31

Re: Tak to jsem nějak nepochopil.

Souhlasím, že je to těžké jak Vy nazýváte´ďobat.na klávesnici. Víte on ten antikomunismus nedá možnost vzniknout  dobré levici, protože pokud někdo má levicový pohled, tak hned  je obviněn  z něčeho špatného. Tohle není dobré protože to bude nadále rozdělovat společnost.

Petr H 17.6.2006 23:31

Pešate,ty nulo,na koho si tady hraješ?:-)))

napíšu ti naposled a jasně.Neser se do Ligy na kterou nemáš,drhni si tam ty svoje posraný hajzly a drž hubu a krok.Já nejsem bonzák,kterej na každou volovinu volá policajty,ale jsem jeden z Hells Angels a panáčku,tam k soudcování nepotřebuješ fízla.Blekotej si tady co chceš,ale chovej se slušně,tohle je naposled co ti říkám,jinak tě fakt sestřelím.Nebudeš si dávat majzla a zaťuká ti na záda dvoumetrová vlasatá gorila,bulíčku.

zíralek 17.6.2006 23:28

Re: Re: Re: Hele nechcete báseň

No přišli jste, já jdu venčit:-P

Evropan (original) 17.6.2006 23:28

Tohle tady kdysi bylo,

nekdo zezPlzne se chtel porad rvat, furt se navzajem vyzyvali, ale nakonec z toho nic nebylo. Nepamatujete to nekdo ?

zíralek 17.6.2006 23:26

Re: Re: Hele nechcete báseň

No jak koukám ani ti idioti:-/

Ladislav N. 17.6.2006 23:25

Re: Dialog s lidmi, kteří mají ve zvyku prát se po hospodách, je celkem zbytečný.

;-) R^ ... !!

Pavel Kořenský 17.6.2006 23:21

Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

No jo no.

To vysvětluje mnohé. Podle mých zkušeností je dialog s lidmi, kteří mají ve zvyku prát se po hospodách celkem zbytečný.

zíralek 17.6.2006 23:20

Re: Hele nechcete báseň

I idioti by mi napadli;-D

zíralek 17.6.2006 23:18

Re: Re: Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

Já taky Vám, do metra si děte radši sám:-)

zíralek 17.6.2006 23:16

Hele nechcete báseň

;-D

AeroKarel 17.6.2006 23:16

Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

Jak tak občas i přečtu vaše komentáře, musel jste těch rvaček absolvovat opravdu hodně, tedy pokud se tváří v tvář nechováte jinak než na internetu. I s rozdílnými názory se dá diskutovat na úrovni. Škoda, že s vámi zřídka.

martin tamtaky 17.6.2006 23:16

tichá dohodo

možná menší idiot, ale dostatečně velký hulvát.

Lucifer 17.6.2006 23:16

Re: Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

tichej modrej fták blijící v metru. Mimochodem, včera bylo v metru nablito, nedovedu si představit, co tam bude dnes, když černoušci až z Ghany vyklepali VyKulené kopálisty z kotliny, to tam bude možná i nasr... tak dost, du se opatrovat, a zíralkovi velkou dobrou noc:-)

rejpal tady & tam 17.6.2006 23:14

Re: Gesto slušnosti?

mirone, máte to poletení. Jihočeské matky vyrábějé elektřinu třením  (liščího) ocasu ebonitovými ručkami, nebo tak nějak.........

AeroKarel 17.6.2006 23:12

Tak to jsem nějak nepochopil.

Necítím se ani zastrašován, ani nucen k loajálnosti. (ta loajálnost zde chybí obecně skoro všude)

Chápu antikomunismus jako odpor k něčemu, co se mi nelíbí ani v teorii, ani v praxi. K něčemu, o co by si slušný člověk neměl ani opřít kolo. Ne to zakázat. Prostě se k tomu chovat jako k něčemu, špinavému, neslušnému, prostě do slušné společnosti nepatřícímu. Nevím jak jinak to popsat. Asi stejně jako zazlívám socdem kolaboraci s komunisty, bych zazlíval ODS kolaboraci třeba s Národní stranou. To je prostě neomluvitelné. Pokud mám nějakou stranu bud volit a nebo ji považovat za čestného protivníka, nesmí se podobných věcí dopouštět. Původně jsem považoval ČSSD za čestného ideového protivníka. Nesouhlasím s nimi, ale na základních věcech by mělo být možné se s nimi shodnout. Paroubek toto mínění totálně zrušil. Než by dal dohromady kompromis s demokratickými stranami (nebo před volbami věc odložil), raději spolupracoval s komunisty. A z ČSSD se proti tomu nikdo neozval. Takže ČSSDRv

A používá-li kdo antikomunismus k zakrytí trestné činnosti, má fungovat policie a justice. A je to stejný prohřešek, jako když jiný zase vyšetřování trestné činnosti maří křikem o antikomunismu. A jsme zase u té policie a justice, která by to měla rychle vyšetřovat a trestat.

Tohle je těžké ďobat na klábosnici, to je na řeč u piva.

zíralek 17.6.2006 23:10

Re: takze to vemu z jedne vody nacisto, pracoval jsem a ted ma zase chvilku, raptore, martine tamtaky a zejmena idiot Haluska

Já taky jsem optimista, si říkám to nemůže být tak velkej. No nakonec se ukáže že on tichej:-/

zíralek 17.6.2006 23:07

Re: Raptore,

No já neposlal, on mi ne:-/