Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Poražení komunisté se derou vpřed
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Schořík 23.11.2017 8:48Re: Podle příspěvků nejen tady Pane Hlosto, já nemluvím o těch "přestřelkách" to je přece standardní sněmovní kolorit. Mluvím o tom, že v každém rozhovoru který Andrej dal v posledních X letech je vždy útok na Kalouska, postupně ho dostal do povědomí svých jako arciďábla. Kalousek není svatý, ale nebyl ani agent STB, není stíhaný a ani nikdy nebyl.. |
P. Spáčil 23.11.2017 9:04Re: Podle příspěvků nejen tady No, myslím že Kalousek také v jakémkoliv rozhovoru napadal Babiše. |
J. Schořík 23.11.2017 9:19Re: Podle příspěvků nejen tady Nemyslím. Navíc na Kalouska kromě plivání ještě nikdy nikdo nic nenašel.. Na Babiše je toho spousta. To bude taky rozdíl.. |
A. Trick 23.11.2017 8:36Mýlíte se, za fšechno může Zeman. |
P. Hlosta 23.11.2017 8:39Re: Mýlíte se, Ovšem za ním je Putin světová temná síla, co ovládla i volby v USA ;-)) |
J. Kohoutek 23.11.2017 8:44Re: Mýlíte se, Nejenom v USA. Dokonce přitvrdili a vrhli se i na ČR. Eskaluje to. |
A. Javůrek 23.11.2017 8:36Re: Podle příspěvků nejen tady to je manra sektaru z STBANO sekty, ze za vse muze ODS a Kalousek. A je vtipne, a paradox, jak nadavaji, ze ODS nechce s jejich guru Buresem do vlady. Oni ani nevidi tu ironii, to sve pokrytectvi :) |
V. Hájková 23.11.2017 9:19Re: Podle příspěvků nejen tady 100% SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
P. Hlosta 23.11.2017 8:38Re: Podle příspěvků nejen tady To myslíte tu ODS co za ni mluví dnes Kalousek coby vůdce demokratického bloku čtyř stran? ;-)) |
J. Schořík 23.11.2017 8:39Re: Podle příspěvků nejen tady Kalousek je slyšet, to je jasné. Co Vás vede, teda kromě Babišova nálepkování, k domněnce že je vůdcem Demokratického bloku? |
A. Javůrek 23.11.2017 8:43Re: Podle příspěvků nejen tady to jsi si vycucal z prstu. Ja slysel a cetl k tomu DB predevsim komentare od Filay a Farskeho. A to, ze Kalousek je medii casto zminovan je zasluhou Burese, ten ma jeho jmeno porad v hube. |
I. Semrád 23.11.2017 8:40Re: Podle příspěvků nejen tady Nikoli, za všechno může Paroubek. |
J. Schořík 23.11.2017 8:31Je velmi zábavné sledovat, jak místní babišovci a okamurovci radí Demokratickému bloku a ODS co a jak myjí dělat. To, že se Babiš (záměrně nepíšu ANO) musel dohodnout s komunisty a SPD je nesmysl. včera tam opakovaně a bez vyvrácení padalo, že ANO se všemi podniklo pouze první schůzku a následně už nejednalo. Prostě nebyl zájem postavit sněmovnu na nějakém kompromisu, Babiš válcuje a k tomu válcování je mu jedno koho hlasy ho podrží.. |
R. Sorge 23.11.2017 8:34Re: Je velmi zábavné sledovat, A proč stavěl na sněmovnu na nějakém kompromisu, když se to - podle Vás - válcuje samo bez námahy ? |
J. Schořík 23.11.2017 8:35Re: Je velmi zábavné sledovat, Nic o "válcování samo bez námahy" jsem nenapsal.. |
R. Sorge 23.11.2017 8:39Re: Je velmi zábavné sledovat, Ale vyznívá to tak. Proč by měl usilovat o kompromis s někým, kdo s ním nechce spolupracovat ? |
J. Schořík 23.11.2017 8:41Re: Je velmi zábavné sledovat, Nechtějí s ním do vlády. Spolupráci na ustavení sněmovny nikdo nevyloučil.. Teda možná kromě poslance Kalouska s jeho alarmistickým plánem na zablokování. Babiš se s nimi o sněmovně ani jednat nepokusil. Prostě už má komunisty a SPD.. |
R. Sorge 23.11.2017 8:43Re: Je velmi zábavné sledovat, Takže se Andréš chová pragmaticky. V demokracii má každý hlas stejnou váhu, i ten Kalouskův i ten od Okamury. |
J. Schořík 23.11.2017 8:45Re: Je velmi zábavné sledovat, No a Demokratický blok na to naléhavě upozorňuje. Asi si myslí, že Andrejovy voliče zajímá o koho se Andrej opřel. Mýlí se, ale jsem dalk je za jejich snahu kritisovat. |
R. Sorge 23.11.2017 8:50Re: Je velmi zábavné sledovat, Andrejovi voliči budou zřejmě stejně pragmatičtí jako on a na Kalouska nejsou zvědavi. |
A. Javůrek 23.11.2017 8:37Re: Je velmi zábavné sledovat, ty neumis cist ??? |
J. Kombercová 23.11.2017 8:37Re: Je velmi zábavné sledovat, Babiš má, podle náznaků, dohodu s prezidentem Zemanem. Jakou, to se dá vyčíst mezi řádky. I když, už jsem to četla na "plnou hubu", jakou. |
F. Navrátil 23.11.2017 8:28Lež Astone, má krátké nohy Tvrzení o tom, že Beneš by dnes šel za odsun německé menšiny k mezinárodnímu soudu v Haagu je odporný nesmysl. Odsun nebyl žádným jednostranným mocenským rozhodnutím Beneše, ale aktem, o kterém rozhodly vítězné velmoci. Odsun byl součástí celého systému kroků na potrestání Německa a zabránění dalších konfliktů. Odsun německé páté kolony se týkal nejen Československa, ale i Polska, Jugislávie, Belgie, a dalších států. Mimochodem, odsun se netýkal bojovníků proti hiterovskému režimu a pronásledovaných nacismem. |
P. Hlosta 23.11.2017 8:36Re: Lež Astone, má krátké nohy Schwarzenberg nemusel být nutně natolik vzdělán o této skutečnosti, protože je jedním z mýtů o něm, že byl vysoce kulturně na úrovni a pomáhal naši disidentům v Rakousku, aby jejich intelektuální tvorba nezapadla. Objektivně vzato ale nebyl důvod si toto o něm myslet, protože spíše jeho otec měl k Česku tak vřelý vztah, než on. Schwarzenberg tíhne k Německému pojetí Evropského prostoru, jako o superstátu s Německým hlavním vlivem. Česko mu není tou skutečnou vlastí, což dokázal mnohokrát. Po pravdě není mu vlastí ani ono Rakousko, v kterém po většinu života žil. |
F. Navrátil 23.11.2017 9:11Re: Lež Astone, má krátké nohy Myslím, že nemáte pravdu. K excesům docházelo jednak krátce po ukončení války v období bezvládí a jednak při "divokém" odsunu, který měl spíše charakter pomsty. Jakmile organizovaly odsun státní instituce, probíhal podle mezinárodních standartů, včetně humanitární a zdravotní péče. Otázkou ovšem je, zda odsun musel být. Nemusel. Pokud by Němci v demokratickém Československu odmítli podřídit se Hitlerovi a podobně jako švýcarští Němci dali najevo, že budou za svoji vlast bojovat. To neudělali, a proto nemají právo si následující události stěžovat. |
A. Javůrek 23.11.2017 8:40Re: Lež Astone, má krátké nohy neni to lez. Samozrejme ze odsun byl dohodnut s vitezi, ze se netykal jen Ceska. ALe problem bylo I samotne provedeni, stovky, mozna tisice mrtvych, ukradeny majetek, vyhnani I tech bojovniku proti Nemecku, smisenych rodin ... . KS pouze rekl, a mel pravdu, ze z dnesniho pohledu to bylo zlocinem. I kdyz tenkrat pochpitelnym, bylo "par dni" po okupaci, po valce. Te volebni vyhre Opilce I.pomohli spise Milousovo lzi, coz uznal I soud ... . |
A. Trick 23.11.2017 8:44Re: Lež Astone, má krátké nohy sudetoněmecký majetek = reparace Soud uznal, že Zemanovi k vítězství pomohly lži? |
B. Brousková 23.11.2017 11:02Re: Lež Astone, má krátké nohy Postupimská konference skončila 2.srpna 1945. Takže nemohla v žádném případě mít vliv na něco co odehrálo, před tímto datem. Například tzv. Pochod smrti z Brna se odehrál v květnu 1945, tedy dva měsíce před touto konferencí. Již 12. května 1945 měl Dr. Edvard Beneš projev na balkonu brněnské radnice. Mimo jiné v něm řekl: " Můj program je, a já to netajím , že otázku německou musíme v republice vylikvidovat! " Dva a půl měsíce před Postupimskou konferencí mluvil ,o vylividování. ! Další skutečností a to snadno dokazatelnou je , že v závěrečné usnesení Postupimské konference se jasně píše o " Souhlasu s již probíhajícím odsunem Němců, pokud proběhne za humánních podmínek " Taže žádné "nařizování" odsunu , jenom podmíněný souhlas. Když dostanete stavební povolení se stavbou například kozího chlívku , v žádné případě to neznamená , že vám někdo nařizuje ho postavit. Jinak vám i vám podobným doporučuji si přečíst Benešovy Paměti, obzvláště kapitolu o odsunu Němců. Abyste již tolik netápal. |
J. Franke 23.11.2017 13:37Re: Lež Astone, má krátké nohy Ta sedla!!! |
T. Kohout 23.11.2017 8:23bursíkovci Zapomíná se, že knížete do vysoké politiky dosadili Zelení (tj Bursík ho navrhl na Zamini). To samo o sobě je dost velká hrůza. |