8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Po šedesáti letech jim otrnulo

Naplivat do obličeje by si měli všichni mudrcové, kteří v nedávné době rozvíjeli svoje teorie o tom, že se komunistická strana proměnila v normální levicovou stranu hodnou respektu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan Nový 1.3.2008 10:44

cestovateli,

rozevírání nůžek mezi bohatými a chudými neexistuje, naopak bohatých je dnes více, například u nás je každý bohatý, má co jíst, má kde spát a mobily jsou šunky všechny.

doktor 1.3.2008 10:35

Politikové současné KSČM

prokázali tím "stanoviskem", že jsou buď padlí na hlavu, nebo koupení. V každém případě tím tato strana ztratila poslední zbytky své věrohodnosti. Chybí tady autentická demokratická levice. Něco to říká i o nás samých.

Ivan Nový 1.3.2008 10:37

doktore,

komunisti jsou autentická levice.

doktor 1.3.2008 11:03

Re: doktore,

Ivane, komunisti jsou to, co jsem o nich napsal, na levici si jen hrají. Demokratickou levicí myslím stranu, která bude demokratickými cestami hájit ideály sociální spravedlnosti a solidarity silných se slabými. Taková u nás neexistuje.

tich@dohoda 1.3.2008 10:34

Nemate myslim pravdu. Kovanych a presvedcenych komunistu bylo malo, zbytek byli karieristi. To dava paradoxne urcitou nadeji.

to JJ /viz titulek/ s vasimi nazory vcelku souhlas az na to "nebezpeci" ze strany CSSD, jste legracni, prave soudruh profesor do CR implantoval rusky klientsky system, v jeho pripade spise uz strdoasijsky. To co delali v Rusku Jelcin nebo Luzkov /a statisice dalsich/ = propojeni rodinnych klanu/pol. stran  s mocnymi podniky, kdy politik za uplatu dela politiku ve prospech svych "chlebodarcu" . Jelcinova dcera nebo Cubajs kasirovali vypalne  stejne jako soudruzka Livie nebo dnes Vendy jr., zena starosty Moskvy / soudruzka Luzkovova/ je jednou z nejbohatsich zen v Rusku. Soudruh profesor vam v CR zavedl vlastne "latinskou Ameriku" , no a socani se rychle priucili a nacpali ke korytu take. Pres relativne rozumne komentare u vas stale prevazuje namodrale videni sveta, tedy modro-bile . Co se tyka ostatnich komentatoru, prevazne jde o bezcenny srot/cest vyjimkam/ na ten ani nereaguju ani v podstate nectu. Cest :-)

Ivan Nový 1.3.2008 10:36

Tichá dohodo,

ruský systém navrhoval ale Švejnar, za Klause a ani po něm nic takového nenastalo, právě naopak, špatně vedené podniky zkrachovaly a jejich místo zaujaly zahraniční podniky založené na zelené louce. Proto jsem na tom tak dobře.

relikt 1.3.2008 10:34

Z nouze ctnost.

 Komunisti a jejich příznivci moc dobře vědí jaké sviňárny se děly za jejich blaha. Moc dobře vědí jakými prostředky se dostali komunisti k moci a jak zatočili s každým jen trochu demokraticky myslícím. To že v 48.r. "zvítězili" v demokratickém prostředí označují jako ukázku demokratických postupů své strany. Demokratické prostředí jim však jen umožnilo uchopit moc a diktovat celému národu. Demokracie je totiž slabá pokud se národ nechá zastrašit!

 Teď vyřvávají, že v demokracii jen demokracii použili k uchopení moci. Tento fakt je pro ně z nouze ctnost. Že se národ po...al strachy, že byli komunisti na tuto situaci dávno připravení, že Sovětský Svaz jistil případný neůspěch svou vojenskou silou, to dodávalo Gottwaldovi a jeho spoluzmetkům drzosti a jistoty.

 Gottwaldovým pohrobkům je třeba jasně dát najevo, že ač v demokracii zrealizovali svůj nástup k moci, v žádném případě nebyli a dodnes nejsou demokraty. Byli a jsou stále jen diktátorskými zločinci! A DIKTÁTORSKÉ ZLOČINCE JE TŘEBA V DEMOKRATICKÉM PROSTŘEDÍ IZOLOVAT od ostatní části obyvatel! A izolace by to měla být doživotní, protože v přerod komunisty na demokrata nelze doufat ani náhodou!

promirul 1.3.2008 10:56

Re: Z nouze ctnost.

Relikte jsem s vámi,jen houšť a větší kapky na zločince.

Kajan 1.3.2008 10:28

Momentální Evropská unie je rovněž jen variantou komunismu !!! Dzp.

JJ 1.3.2008 10:35

Re: Momentální Evropská unie je rovněž jen variantou komunismu !!! Dzp.

Ci jen variantou kapitalismu ;-D;-D;-D

Malý Aston 1.3.2008 10:26

Bude lépe,Paroubek již píše co nastudoval ,když byl na školení se Zaorálkem!

Včera jsem se díval na Janečkovu televizi,Zaorálek ještě plný optimismu líčil jak jejich souputník báječně vede den teroristický stát a jak mají plné sešity rad,co mají dělat.To je pak těžké,Kléma jezdil do Sovětského Svazu se učiti jak těm kapitalistům zakroutit krkem a pak to předvedl jako pilný žák a Paroubek se zase učí u teroristů. Nic nového,vše se pořád opakuje.:-D

Ivan Nový 1.3.2008 10:31

Malý Astone,

zajímavé by bylo vědět, kdo přes nastrčené firmy ovládá většinu hracích automatů u nás :-)))) Třeba je to Baas :-)))

JJ 1.3.2008 10:36

Re: Malý Astone,

Nejak vydelavat musi, nerostne suroviny nemaje.

jerry, the Frankensteinś son 1.3.2008 10:36

Re: Bude lépe,Paroubek již píše co nastudoval ,když byl na školení se Zaorálkem!

Zaorálek je v dobré náladě, asi se mu podařilo svést Petru, zatímco Paroub tlachal s Bašárem.:-)

Calypsonian Mighty Sparrow 1.3.2008 10:25

"pres vulgarity predstavuje Jacqous"

Jacquous je vulgarni protoze na ty nebetycne kurwarny ktere zfanatizovani modri bolsevici den za dnem delaji proste jinak reagovat nelze. Jacquous mimochodem "vyrostl na ulici" a nikdy se s zadnym rudym ci modrym komunistou moc nes/ral. Obcas dostal pres drzku, obcas nekomu pres drzku dal.

Novodobi modri komsomolci jsou zbabeli zhvaneelkove kteri jak spravne poznamenano "20 let po 12nacte" vylezli ze svych der aby si lecili mindraky na lidech kteri nejsou jako oni.

dulcibelka 1.3.2008 10:23

Mno

kam se CR za socialisticke totality dostala neni vubec spatne, zas takova tragedie to nebyla. Diky tomu taky lidi ten komunismus vicemene akceptovali.

To jo. "Lidi", kterým stačilo ke spokojenosti mít denně na talíři svůj bůček a v televizi seriál. Pro ostatní, kteří drze chtěli studovat bez kádrových posudků, mít necenzurovaný informace a občas někam vycestovat, to už tragédie byla, to ti můžu podepsat!

Calypsonian Mighty Sparrow 1.3.2008 10:30

Re: Mno

Devenko, chodil jsem do skoly s lidmi kteri bud sami nebo jejich rodice emigrovali z rozlicnych casti sveta a ver mi ze ja (cech) jsem rozhodne na tom nebyl nejhure. Znal jsem Vietnamce kterym vyvrazdili cele rodiny a kteri museli bojovat ve valce, lidi z vsemoznych casti Asie kteri prisli z neuveritelne bidy, muj nejlepsi kamarad byl z Chile kde mu vyvrazdili rodinu, etc. etc.

Samozrejme ze zivot v CSSR byl opruz a ze spousta veci byla nemozna ale na druhou stranu vetsina lidi byla celkem spokojena.

Ivan Nový 1.3.2008 10:34

Sparoewe,

problém nebyla spokojenost, ale to, že socialismus nefunguje a to se projevuje tak, že nahoru dostává neschopné. Systém se tím sklerotizuje.

Puck 1.3.2008 10:45

Re: Sparoewe,

Ten systém není životaschopný a sesypal se sám od sebe. Nechápu, proč to tolik lidí nevidí !

dulcibelka 1.3.2008 10:39

Re: Re: Mno

Kristepane. Každej má tendenci srovnávat s tím lepším, taková už jest lidská přirozenost! Ti tvoji kamarádi taky neutekli do ještě horších sratchek, že ano. Jinými slovy, je mi celkem u (Y), jestli někde v Burundi moje vrstevnice spí na holé zemi, když se můžu srovnávat s tou, která se na opačném konci světa válí v prachových peřinách.

A. 1.3.2008 10:44

Re: Re: Mno

Pro jakékoli srovnávání je klíčové právě to, s čím srovnáváme. Před zvolením bolševiků bylo Česko ekonomicky a co do životní úrovně na cca 6. místě na světě. Jejich vlády nás posunula o třicet míst níže. To, že se u nás třídní boj a rudý teror víceméně odšvejkoval je příjemný bonus pro nás. Ale nic víc.

čtenář 1.3.2008 10:57

Re: Re: Re: Mno Kdo z koho ?

,,Všichni víme, že volná hra hospodářských sil, nespořádaný a bezuzdý hon jedinců za majetkem a mocí už sám o sobě nevede ke snesitelnému řešení problému. Je třeba jistého racionálního pořádku ve výrobě statku, v užívání pracovních sil a v rozdělování vyrobeného zboží, abychom zabránili hrozivému vyřazování produktivních sil a ochuzování a zvlčilosti velkých skupin obyvatelstva".

Albert EINSTEIN    

Albert EINSTEIN    

Puck 1.3.2008 11:01

Re: Re: Re: Re: Mno Kdo z koho ?

On byl, Albert, hlavička !  Ale to levicovým ani pravicovým fanatikům nevysvětlíte.

misa 1.3.2008 10:22

Konečně důkaz

Konečně se nám KSČM přiznává, že je možné její členy soudit za spáchané zločiny. Já to beru, soudní moc by tento fakt při posuzování viny za zločiny (např. vraždu Dr. Horákové) akceptovat.

tich@dohoda 1.3.2008 10:12

At jdou komunisti se svou invokaci unora 1948 do pr/dele. Za jejich rejpani v historii bych je nekompromisne zakazal. Nasledne, pokud se bude ODS dal rejpat v historii, zakazal buch ji nekompromisne taky.

pres vulgarity predstavuje Jacqous na Psu ojedinely fenomen, jeho komentare/cast z nich/ vcelku presne vystihuji skutecnost a nazyvaji veci pravym jmenem/byt vulgarnim/ viz. titulek. Strana ktera nema vlastni vizi se neustale obraci do minulosti. "Vitezny unor" byla tragedie, ovsem jak ukazala nedavna volba prezidenta CR , tak se v podstate nic od "unora" nezmenilo a CR ma naslapnuto k tomu, si "vitezstvi pracujiciho lidu" zopaknout . Soudruh Churchil doporucoval cist stare noviny /osvezuje to pamet :-) / . Otevrte si noviny tistene v zapadnich zemich v 60'ych - 70'ych letech, stavky, demonstrace /casto obrovske a dlouhotrvajici/ boj odboraru za prava pracujicich , zejmena v 70'ch letech odbory casto vyhravaly, "kapital" tehdy pochopil, ze pokud nepujde na kompromis, muze se situace "zvrtnout" cestou k dalsim "Viteznym unorum" , rika se tomu socialni smir. Diky tomu se v te dobe vyrazne menila socialni situace pracujicich k lepsimu / v zapadnich zemich/ . Nebyt existence SSSR a socialistickeho tabora, nikdy by k tomu nedoslo. Tech 40 let pod komanci urcite neni nic nac by clovek vzpominal s nadsenim, ovsem videt tu tupou modrou komunistickou vetes jak totalne dezinterpretuje dejiny a prepisuje je k obrazu svemu, to je legrace, protoze to uz zde bylo a nejednou. Cest :-)

Ivan Nový 1.3.2008 10:17

Tichá dohodo,

ty protesty organizovaly ruské tajné služby, po pádu Sovětského Svazu ustaly.

Kajan 1.3.2008 10:19

Re: Tichá dohodo,

Tichá dohodo a Hloupý Žako, jste blbí zhrzení  kverulanti a ne dobří komentátoři !!! Dzp.

Malý Aston 1.3.2008 10:18

Re: At jdou komunisti se svou invokaci unora 1948 do pr/dele. Za jejich rejpani v historii bych je nekompromisne zakazal. Nasledne, pokud se bude ODS dal rejpat v historii, zakazal buch ji nekompromisne taky.

Máte pravdu,my jsme pod vládou komoušů s radostí budovali socialismus a ti chudáci vykořisťovaní na západ od našich hranic trpěli hladem.Proto ty ostnaté dráty na hranicích aby k nám neutíkali pro blaho,které jsme tady měli.Jen mi nejde do hlavy,že se vždy měli,mají a ještě dlouho budou mít lépe.Není to náhodou tím,že jim nikdy komančové nevládli?:-D

dulcibelka 1.3.2008 10:30

Re: Re: At jdou komunisti se svou invokaci unora 1948 do pr/dele. Za jejich rejpani v historii bych je nekompromisne zakazal. Nasledne, pokud se bude ODS dal rejpat v historii, zakazal buch ji nekompromisne taky.

R^

Pamětník starejch dob 1.3.2008 10:19

A první, kdo zavedl sociální smír jako oficiální politiku

byl Adolf Hitler a k jeho nástupu k moci skutečně napomohl strach a toho, že by se v Německu opakovaly stejné hrůzy, jako v tehdejším SSSR.

Lék se ale ukázal skoro stejně zhoubný, jako nemoc sama...