29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Po šedesáti letech jim otrnulo

Naplivat do obličeje by si měli všichni mudrcové, kteří v nedávné době rozvíjeli svoje teorie o tom, že se komunistická strana proměnila v normální levicovou stranu hodnou respektu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ludva 2.3.2008 8:36

Režim založený na lžích, krádežích a vraždách ?

O kterém režimu to mluví ? To totiž sedí na každý režim.

kapitán 2.3.2008 8:45

Re: Režim založený na lžích, krádežích a vraždách ?

Kolik sousedů vám povraždil, vyhnal a uvěznil nynější režim ???

Ludva 2.3.2008 8:49

Re: Re: Režim založený na lžích, krádežích a vraždách ?

Režim je zodpovědný za to, co se děje kolem nás. A těch vražd, včetně vražd rodičů dětmi nebo dokonce dětí rodiči je až příliš.

kapitán 2.3.2008 8:53

Re: Re: Re: Režim založený na lžích, krádežích a vraždách ?

Režim nemůže za vaši neschopnost zvládnout AGRESIVITU.

Po hlavě se lidi mlátěj co vzali klacek do ruky.

Ivan Nový 2.3.2008 8:53

Ludvo,

žádný režim není zodpovědný za vaše činy, ani ten komunistický.

Ludva 2.3.2008 9:04

Re: Ludvo,

To byste se divil. Co třeba náboženský fanatismus, včetně komunistického, přece to klima přímo vybízí k nějakým činům, obvykle typu vraždění. Máte pravdu, že každý se může vzepřít. Ale jen málokdo to udělá. Svým předchozím příspěvkem jsem chtěl upozornit, že do ideálu máme ještě dost daleko.

kapitán 2.3.2008 9:13

Re: Re: Ludvo,

Nejvíce vražď je ze ŽÁRLIVOSTI a z obyčejné CHAMTIVOSTI

Alfons 2.3.2008 8:25

To je ono

Bera v potaz jak ta banda Modrych Kretenu shlukujicich se pod hlavickou ODS slepe dela neuvazene kroky a zene tuto zemi do vsemoznych pr/deli, je NAPROSTO JISTÉ, ze vase deti ci vnukove budou jednou o vas mluvit tak jako vy dnes mluvite o komousich. A ještě hůř !!!!

kapitán 2.3.2008 8:50

Re: To je ono

ODS nikoho nevraždí, nezavírá ani nevyhání do exilu. Také nikomu nekrade majetek a nebrání ve studiu.

Calypsonian Mighty Sparrow 2.3.2008 8:17

Modry ptak neni pragmatik nybrz uplne stejny politicky fanatik jako ostatni clenove zfanatizovaneho modreho stada

To ale neni dulezite. Dulezite je ze kdyz uz se neustale probira historie, je dobre se zamyslet nad tim co bude az dnesek bude historie, respective nad tim jake dusledky bude/muze mit fanaticke radeni takovych lidi jako je Topolanek podporovany zbesilymi antikomunisty kteri ne a ne si uvedomit ze komunismus je davne passe a pryc (kvaky KSCM o Viteznem Unoru jsou sice naprosto mimo ale jsou to jen zoufale queekantze hovad ktera se neumi jinym zpusobem vymezit).

Je veskrze smutne ze lidi dnes delaji uplne tu samou chybu jakou delali jejich predkove jednu ci dve generaci zpatky a nechaji se zfanatizovat k imaginarnimu boji s imaginarnim nepritelem (drive komunisti neustale vitezili nad fasisty, dnes "democrate" (sic) neustale vitezi nad komunisty) a jsou schopni v ramci tohoto imaginarniho komunistobijectvi opustit veskery rozum a vzdat se jakekoli kriticke objektivni uvahy.

Tak jako se valecna generace hnala podruci Rusaku tak se dnesni komunisticka generace zene do podruci Americanu. Dovedu si napriklad predstavit ze pokud zde bude postaven US radar ktery se pripadne muze v budoucnosti rozrust na vetsi ci mensi zakladnu tak ve CR stane tercem teroristickych utoku (neni pochyb o tom ze atakovat US facility v tak bananove republice jako CR bude velmi snadne) ci dokonce ohniskem mozneho konfliktu s Ruskem. Dalsich extremne negativnich scenarii si myslici clovek dokaze predstavit tucty.

To same plati o idioticke zahranicni politice ODS ci toho jak se ODS snazi radit na vnitropoliticke scene. Pro Modre Idioty je vse ospravedlnitelne tim ze "cokoli nas/ere komouse je dobre". Jakakoli idiocie, jakakoli kurwarna. Jen aby si pofoukali jejich komplex menecennosti z toho ze za vlad komunistu zbabele kolaborovali.

Bera v potaz jak ta banda Modrych Kretenu shlukujicich se pod hlavickou ODS slepe dela neuvazene kroky a zene tuto zemi do vsemoznych pr/deli, je dobra sance ze vase deti ci vnukove budou jednou o vas mluvit tak jako vy dnes mluvite o komousich.

Bzuk 2.3.2008 8:37

imaginární boj s imaginárním nepřítelem tu vedeš především ty

ve své bjné fantazii sis vytvořil představu voliče ODS, která nemá s realitou nic společného. Jenže ty jsi pacient. Chápu, že když prosedíš 16 hodin denně na netu  a nevytáhneš paty mezi lidi, tak své představy začneš stavět nad realitu ...

Calypsonian Mighty Sparrow 2.3.2008 8:43

Re: imaginární boj s imaginárním nepřítelem tu vedeš především ty

Jiste nanomozku. Topolanek nedava medaili Masinum, neprohlasuje ze bude bojovat s komunisty, a nesplnuje sve sny ktere snil jako bolsevicku sockom kdyz si na kavalci honil pero jako student vojenske tankisticke skoly.

US radar se nema stavet aby nas ochranil proti zlemu komunistickemu Rusku ci proto aby Modri Idioti "nas/ral" vsechny ty imganirani socany, komunisty a ruda hovada.

Jses naprosty kreten bzuku.

PS Mezi lidi jako ty skutecne nechodim kvuli dusevni hygiene.

Bzuk 2.3.2008 8:48

nejenomže sis vymyslel nepřítele

ale ty mu automaticky přisuzuješ jeho vlastnosti, názory i priority. Jsi zřejmě největší duševní mrzák, jakého jsem kdy potkal ...

Puck 2.3.2008 9:05

Re: Modry ptak neni pragmatik nybrz uplne stejny politicky fanatik jako ostatni clenove zfanatizovaneho modreho stada

Ale " Calypsonian Mighty Sparrow ", ono je to všechno jenom,   j a k o   !  Oni musí křičet, a čím víc křičí, tím méně je vidět na jejich práci.

Zlikvidovat komunisty není v jejich zájmu už proto, že 17% levicových voličů je mimo hru. Jakmile začne ČSSD spolupracovat s komunisty, velká část voličů ČSSD se přesune napravo.

František Řezáč 2.3.2008 7:55

Udavačství hodné Vlajky

Bývalý režimní konformista, privatizátor z cizího nyní dospěl ke své autentické podobě: Udavačství.

petr 2.3.2008 7:05

až na tu demagoii s Právem s tím lze souhlasit.

Spletl jste si noviny. Obhajovat a podporovat ten komunistickej blud se bude Haló novinách. Právo je levicovek tisk ale ne komunistickej. Nemají zádnej důvod to nějak obhajovat.

PROKOP BUBEN 2.3.2008 7:46

Re: až na tu demagoii s Právem s tím lze souhlasit.

ZA BERNOU MINCI SE NEMUSÍ brát všechno a nikde, ovšem dle mého názoru mnohé komentáře Práva, nepostrádají vtip a obsahově nejsou zcela bez myšlenky.....Řekl bych, že mohu jako příklad uvést Jiřího Hanáka i když s nim někdy nesouhlasím......

The Morous 2.3.2008 6:42

Přání ODS: KSČM musí existovat

Jenom díky KSČM mohou ODSási sestavovat vládu. Kdyby totiž komunisty zrušili, nepochybuji o tom, že by nejvíce hlasů v parlamentních volbách získala levice - u nás jediná levicová strane je ČSSD. Jak je zvykem, kdo má nejvíce hlasů, ten sestavuje vládu. ODS by se tak ocitla v permanentní opozici. Přišli by na řadu, ano, ale až po totálním bankrotu tohohle státu. Zatím komunisty ODS nezruší. Má z ní jenom výhody. Třeba již dvakrát děkují komoušům za presidenta Klause. Jsou mi k smích prohlášení ODS, je mi k smíchu vyznamenávání vrahů Mašínů. Smích by mě ale přešel, až by seděl na hradě Grebeníček !!!

PROKOP BUBEN 2.3.2008 7:48

Re: Přání ODS: KSČM musí existovat

Souhlas, tohle opakuji už dlouho a možná jsem tím už otravný.....

PROKOP BUBEN 2.3.2008 8:05

Re: Re: Přání ODS: KSČM musí existovat

Až na ty Mašínovy....Jejich možné pochybení se nevyrovná vědomé a kruté, později ještě rafinované likvidaci bolševických protivníků a obecné devastaci společnosti.....

Kanuk 2.3.2008 4:21

Všem zdejším modrým rudobijcům

kteří většinou už svoje komunistické legitimace někam zahrabali (ale nezahodili, mohly by se hodit). Kdyby někdo zakázal KSČM, tak by ODS šla v tu ránu od válu. Ve volbách měla jen o asi 3 pct víc hlasů než ČSSD, zatím co komunisti měli přes 10 pct. A pro koho by hlasovali ti "zakázaní" komunisté? Pro ODS? Nenechte se vysmát. ČSSD by byla nejsilnější strana, a zelené a černé fangličky by se v tu ránu otočily po větru. Tak za KSČM nechte sloužit mši díkůvzdání. Jediní AeroKarel a Modrý pták jsou realisté. Když na červené brýle dáte modrý filtr, nevidíte nic.

pes 2.3.2008 4:27

Re: Všem zdejším modrým rudobijcům

Souhlasím to je přesné.

AndyO 2.3.2008 6:08

Re: Všem zdejším modrým rudobijcům

nevím tedy přesně, komu adresujete svou úvahu, zda členům ODS, kteří bývali v KSČ, dokonce nevím ani, kolik tu takových je, mám pocit, že po dlouhém a pečlivém pátrání v řadách ODS nenašli jejich odpůrci moc takových, ze zoufalství vytahují neustále jen Tlustého, tady na Psu jich tedy moc nebude nebo zda hovoříte k těm, kteří projevují odpor k parodii na socialismus, kterou zde reprezentuje ČSSD a pozůstalí po Pravdělásce a ty poschovávané legitimace jsou jen takový místně oblíbený bonmot, ale musím vás zklamat- například já raději snesu vítězství ČSSD, byť s obavou, že se její noví členové z řad zakázané KSČM dostanou na špici než volnou ruku pro KSČM či její odnože. A troufám si tvrdit, že nejsem sama. Byla by to sice bída, ale ne taková jako to, co se děje a co hrozí se dít dnes.

Modrý pták je realista, ale v tomhle se mýlí. Nemám čas ani chuť tady vysvětlovat proč, ale zde jeho střídmý pragmatismus nemůže stačit.

Kanuk 2.3.2008 11:34

Re: Re: Všem zdejším modrým rudobijcům

Podle mojí teorie ti největší rudobijci mají komunistickou legitimaci někde pod slamníkem. Dost pochybuji, že byli "prověřováni" členové ODS v Hornch Kotěhůlkách.

Pokud se Modrého ptáka týče, odvolávám se pouze na jeho příspěvek ve kterém poukazuje na nutnost existence KSČ pro ODS.

Martin 2.3.2008 10:01

Re: Všem zdejším modrým rudobijcům

rozložení sil jste popsal hezky, to je pravda. Nic to ovšem nemění na faktu, že tu máme stranu hlásící se k politice potlačavání práv a svobod jednotlivce. To už můžeme rovnou povolit i neoNSDAP a tvrdit, že nám pomůže rozdělit extrémní pravici na ty více a méně extrémní. To co říkáte je jako tvrdit, že je lepší když doutná seno na půdě, než když hoří celá chalupa.

Celá ta fraška v Listopadu 1989 bylo řízené předání moci. Nejvíce práce měla tehdy StB s udržením LM na uzdě. Celé to demonstrování a cinkání klíčema a plácání před davy bylo jen získání času na zevrubný úklid. Malešická teplárna (stará spalovna) jela na plné pecky a jejím komínem proletělo hodně z tehdejší dokumuntace. O neudržitelnosti situace hlavně hospodářské se tehdy v StB vědělo.Byl jen problém jak a kdy... A taky kdo to obse/e a kdo slízne smetanu.

Celá diskuze kolem KSČM a zákonů na její zakázání je z tohoto pohledu plácání do vody. Bolševická KSČM je držená nad vodou lidmi, kteří si jen přehodili opratě z levé ruky do pravé. To co může dělat obyčejný občan je, že se jí obloukem vyhne. Že pochopí konečně, že všechno něco stojí a nejvíc se mu prodraží jeho vlastní tupost. Naši předkové měli přísloví "každý si lehne, jak si ustele". Ono je to nepohodlné přijmout svoji vlastní odpovědnost za to, co mě v životě potkalo. Ono je lákavé nechat si najít "třídního nepřítele". Středověk měl pogromy na židy, počátek dvacáteho století měl méně cenné rasy, naši tátové měly třídního nepřítele. A co budeme mít mi? Na koho svedeme vinu? Kdo za to může,že nechceme používat vlastní rozum? Ano obyčejný selský rozum. Spočítat si na co mám, kupovat to co vyrostlo a nebo co je vyrobeno tady u nás v česku(hrozný terminus technikus...) a starat se v první řadě o vlastní talíř a nečumět do toho cizího. Bohužel chtít něco pobného v zemi, kde si občané dávají úspory do kampeličky pod sliby 50% úroku, kde nejsledovanější TV stanice je NooooVa, kde si každý třetí občan vezme kreditku s 30% ročního úroku je asi nejspíš scifi.

co s Čechy? 2.3.2008 4:15

ČSSR měla na hlavu 8-krát víc komunistů něž SSSR

Co s národem, který stále, m.j. už 60 let, od 1946 do 2006, víc než "zaostalejší" Slováci volí komunisty?

S národem, který si namlouvá "hluboké tradice demokracie", které pokud byly, byly tradicemi německy mluvících spoluobčanů: Němců, Rakušanů, Židů a přitom, jak uvedeno v záhlaví, pilně, minimálně už 60 let více než Slováci, volí komunisty, dokonce i po sametu, kdy ani výmluva že musí, neplatí?

Co s národem, který měl na hlavu 8-krát víc členů komunistické strany než SSSR, bašta světového komunismu?

Můžeme, doopravdy, ořekávat, že mladý Grebeníček půjde propti odkazu starého Grebeníčka? Dnešní Klaus proti svému otci, do smrti v normalizovaném roce 1974 KSČ věrnému funkcionáři? Cítí se Aston-Neff  na to, že by se opravdu podtavil proti komunistickému odkazu svého otce?

Kanuk 2.3.2008 4:36

Re: ČSSR měla na hlavu 8-krát víc komunistů něž SSSR

"demokracie...které byly tradicemi německy mluvících spoluobčanů...." Jo, zejména demokratičtí byli po r. 1933, a jejich demokracie se projevila v r. 1938, kdy stříleli po čs. vojácích a četnících. Teda už jsem tu četl dost hovadin, ale tohle překonala málokterá. I s tím počtem komunistů na hlavu je to šoufl, i když je pravda, že jich bylo víc.  Ale pan "co s Čechy" si asi plete počet voličů KSČ v r. 1946 s počtem členů KSČ.

Pilně ...60 let volí komunisty. Kde jste byl vy těch 60 let?  Jestli jste byl za hranicemi, tak nemáte vůbec co kecat o tom, co kdo volil, a jestli jste byl v Česku, tak jste je volil taky. V posledních volbách volilo komunisty necelých 15 pct.

The Morous 2.3.2008 7:00

Dát jim vládní funkce,ať se taky namočí do skandálů

Proč nechává každá vláda ty "svatoušky" komunisty s jejich svatozáří mimo vládní funkce? Mají jim dát nějaké ministerstvo, nechat jim projet rukama pár vládních zakázek a viděli byste!!! Až by se provalily skandály s úplatky, lidi by zjistili, že všich ni tihle vládní činitelé jsou jedna banda a bylo by po svatozáři. Takhle lidi nabývají dojmu, že jediní kdo nekradou jsou komouši. Proto jim jdou preference nahoru

Puck 2.3.2008 7:22

Re: Dát jim vládní funkce,ať se taky namočí do skandálů

To co navrhujete, tedy pustit komunisty do vládních funkcí, by znamenalo, dát kulomet do rukou opozice, ať už by to byla ODS, nebo ČSSD. Nezreformované komunisty do vládních funkcí nelze.

fp 2.3.2008 1:39

ale jak by se vlastne janabok a spol citili

kdyby tahli na lucernu generala T.  jenz by to jako celny funcionar pripravujici totalitni armadu na zniceni domokraticke evropy jiste poveseni za hrdlo zaslouzil hned vedle soudruhu z UV.