11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Po Madridu

Do Madridu se sjelo celkem dvacet tisíc papalášů a jednali o klimatu a nakonec se shodli na tom, že než aby schválili pitomost, neshodnou se na ničem. Dvacet tisíc papalášů tedy mělo výlet do města, které není zrovna moc příjemnou turistickou destinací, pokud nemáte specifický zájem o tamní galerie. Nicméně to setkání smysl mělo, protože téma klimatu a životního prostředí zde zjevně je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Franke 16.12.2019 14:10

No jo, ale ti sedláci už taky nejsou tak zdrávi jako dřív.

P. Jirkovský 16.12.2019 14:13

Jestli to spíš nebudou sedláci jaksi v záloze, sedlačili by, ale nechce se jim.

P. Staronový 16.12.2019 14:27

Dneska je to stejně samý farmář, farmářka (a málo farmářčat).

P. Jirkovský 16.12.2019 14:12

A ten maj právě čtenáři Parlamentních hlístů vyvinutej ažaž.

J. Fridrich 16.12.2019 13:55

"Obří pražský nevěstinec hrozil prostitucí v ulicích. Nápis i celý podnik s 58 pokoji patrně brzy zmizí. Nevymohl si novou nájemní smlouvu s městem, ač mu v petici hrozil, že až 600 žen z podniku začne pracovat v ulicích." -

Přátelé, nezabývejme se prkotinami typu Grétička, NATO, Babiš, ale tímto závažným problémem.. Kde budou ta děvčata tam zaměstnaná vydělávat koruny, dolary, eura a kam budou chodit tátové od rodin ? Snad to bude řešit sociální demokracie s Maláčovou v čele...

J. Franke 16.12.2019 13:56

Babiš by mohl rozšířit služby ve svém hnízdě, ne?

P. Spáčil 16.12.2019 13:59

Když bordel tak jedině na Magistrátu.

P. Jirkovský 16.12.2019 14:01

To bude nějaká fáma. Proč bychom potom my, chlípní venkovani, jezdili do Prahy?

V. Zadák 16.12.2019 14:29

Šest set žen na 58 cimer? To ale musí být fofr. Paní Milerová měla dva kunčofty na jednu postel a námořníci se v jedné posteli střídají pouze tři

J. Vobr 16.12.2019 13:44

ŠÉF NÚKIB KONČÍ !!!

To se před Vánocemi nedělá !!!!!!

Šojdrová si ho bude muset vzít jako Ježíškovo vnouče ;-D;-D;-D

P. Vandas 16.12.2019 13:47

Není to nakonec ten čučkař? :-):-):-)

P. Spáčil 16.12.2019 14:00

Né, čučkař je čekatel Koudelka. :-)

P. Vandas 16.12.2019 14:06

Třeba je jich více. :-):-):-)

J. Vobr 16.12.2019 14:10

BYL V ODA ... toho musíte znát !!!;-O

I. Kellner 16.12.2019 13:56

Dobře zapadne mezi sirotky, jen bude o něco mladší..

P. Vandas 16.12.2019 13:40

Ten kanál by jmenoval Karlův, neb prvotní záměr jej vybudovat popsal Kare IV. :-):-):-) Máme Karlův most, tak bude i Karlův kanál. Tak je to prosté. :-):-):-)

J. Vobr 16.12.2019 13:46

I KANÁL MISTRA PAVLA BY SE MI LÍBIL !!!

;-D;-D;-D

A. Nový 16.12.2019 13:47

A nebo Zemano-Čubův kanál. ;-D

P. Vandas 16.12.2019 13:48

Zapoměl jste na Baťu. :-):-):-)

A. Nový 16.12.2019 14:03

Nezapomněl, jeho kanál funguje už nějaký ten pátek. Původně sloužil jako jednoúčelový k dopravě uhlí z lignitových dolů do Otrokovic. Z Otrokovic pak putovalo uhlí vlakem do elektrárny ve Zlíně. Dnes funguje jako turistická atrakce.

P. Boublíková 16.12.2019 14:12

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Nová_řeka

Nová řeka - kanál mezi Lužnicí a Nežárkou - je ze 16. století. Že bychom s dnešní technikou nedokázali vybudovat 3 x delší a hlubší kanál D-O? (O labské větvi už se neuvažuje.) [>-]

P. Jirkovský 16.12.2019 14:14

To víte, že jo. Dejte pár bagrů a nějakej ten bilion a zkanalizujeme třeba Saharu.

P. Boublíková 16.12.2019 14:18

Náklady na D-O jsou kolem 250 mld., pokud si dobře pamatuju. Na důchody se dává ročně 500 mld. ale to píšu jen pro srovnání. Důchodci by kopat kanál nezvládli, ale pobírači dávek určitě, i bez bagru ;-) [>-]

A. Nový 16.12.2019 14:30

A dopravovat tam budete co? Že by vodu z Dunaje na horní tok potoků Moravy a Odry? ;-D

V. Novák 16.12.2019 14:37

To je přece blbost, stavět nějakou železnou dráhu z Olomouce do Prahy!

Copak nějaký forman dopravuje nějaké zboží z Olomouce do Prahy?!? Nebo opačně?!?

No tak vidíte!

Ten Perner musí být tunelář!!!

A. Nový 16.12.2019 14:49

Říční (Rýn Dunaj) doprava v Německu za posledních dvacet let klesla téměř na třetinu. Takže hyjééé!

P. Boublíková 16.12.2019 14:39

Proč dopravovat? Máte vůbec ánung, kolik vody odtéká bez užitku jenom z Beskyd? 8-o [>-]

A. Nový 16.12.2019 14:44

Hlavně, že vy ten ánung, co se týče vody máte. Jen tak naokraj, plánovači naplánovali nedostatek vody v D-O, čerpáním vody z Dunaje. A že by oni plánovači ánung neměli?

P. Boublíková 16.12.2019 14:47

Protože tam plánovali lodní dopravu.

Přitom by úplně stačilo (a určitě se i vyplatilo - pokud má být skutečně mnohem sušší klima) zadržovat v kanále vodu. [>-]

A. Nový 16.12.2019 14:57

Aha. ;-D