23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

Po Madridu

Do Madridu se sjelo celkem dvacet tisíc papalášů a jednali o klimatu a nakonec se shodli na tom, že než aby schválili pitomost, neshodnou se na ničem. Dvacet tisíc papalášů tedy mělo výlet do města, které není zrovna moc příjemnou turistickou destinací, pokud nemáte specifický zájem o tamní galerie. Nicméně to setkání smysl mělo, protože téma klimatu a životního prostředí zde zjevně je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kmoníček 16.12.2019 6:19

Kotasi, škoda že jste tam nebyl a neřekl jim to.

V. Mokrý 16.12.2019 6:34

Dost chhytrý by na to měli být sami.

M. Moravcová 16.12.2019 9:59

R^

R. Franz 16.12.2019 6:02

Astone, prober se! Chybí ti smysl pro měřítko. Kvůli pár milionům migrantů v několikasetmilionevé EU jsi ochoten znovu uvěřit bolševickým poudačkám? Tentokrát made in PRC? Do Ruska ani Číny nikdo nezdrhá, proč? Zato západní Evropa a USA jsou cílem nejen Afričanů a Jihoameričanů, ale i obyvatel země jejíž zájmy máš jako novinář reflektovat a hájit a ne je zpochybňovat. Ty jsi pokračovatel Kojzara, ne Peroutky. Jsi ve své podstatě ne hlupák - co se ve světě děje rozopznat umíš, ale neskutečný BLB-neumíš nebo spíš nechceš rozpoznat, co z toho je propaganda těch, co už bolševikům tolikrát nalítli.

R. Franz 16.12.2019 6:05

Poudačky made in PRC=made in Home Credit aby bylo jasno.

P. Grigar 16.12.2019 8:30

..inu, proč by měl někdo imigrovat do ruska nebo Číny? Tam se totiž musí makat, aby bylo co do huby.

J. Havelka 16.12.2019 5:43

Nemůžu si pomoct, ale včerejší den byl ve znamení mašinfýry Zadáka!

To je neodiskutovatelné a ještě zařídil odvoz pana Klepetka do teplých krajin Kikinalandu!

R. Franz 16.12.2019 5:26

"Evropa přestala být velkým globálním hráčem." Aston má patrně na mysli tu část Evropy, do které se narodil, byla řízena z Kremlu, ohrožovala svou mnohasettisícovou armádou své západní sousedy, neměla konvertibilní natož společnou měnu, takže nechala vydělat pohádkové jmění veksláckým šíbrům a podivným agentům zahraničního obchodu. Tenhle globální hráč ze světa zmizel už před třiceti lety. I když jeho pohrobci pořád zkoušejí své štěstí tam, kde bolševismus nadále praktikují a ohánějí se postupy, které za OZE vydávají vyčerpatelný materiál, který vytváří nebezpečný RA odpad. Takže, tento globální hráč ze světa postupně mizí, v tom má Aston pravdu, ale v Česku přece jen stále jen napůl. Tedy odpověď je NE i ANO.

R. Langer 16.12.2019 5:25

Čína možná je největší producent elektromobilů na světě, ale to znamená jedině to, že tam po nich zbude ten největší bordel. :-P

J. Strakoš 16.12.2019 5:23

Dnes spoustu lidí varuje před nebezpečím ekologické ideologie, v rámci které se pořádají konference a dotují lidé, firmy a celé země.

Jsou tito lidé osvícení?

J. Vintr 16.12.2019 0:50

Pod záminkou předstíraného "boje" proti neškodnému oxidu uhličítému se utrácejí astronomické sumy, které by se milonkrát lépe daly využít na řešení opravdových ekologických problémů.

P. Spáčil 16.12.2019 0:48

Elektromobilita v Číně? V jejich městech to je určitě nutnost, aby se tam dalo dýchat. Ale tu elektřinu navíc musí někde vyrobit, zejména z uhlí.

V. Klepetko 16.12.2019 0:37

Budiž naše heslo -

"KLIMATICKÁ ZMĚNA JE ŽIVOT!"

Pro Astona je eleltromobilové běsnění v Číně důvodem k optimismu. Zřejmě doufá, že na cestě do této slepé uličky ztratí Čína svůj růstový potenciál a nebudeme v tom průšvihu v EU sami! :-)

L. Novák 16.12.2019 4:22

Jo. Aston jede na vlně ekoalarmismu. ;-D Až Zelenými zmagořený stát zruší povinnost přidávat řepkový olej (MEŘO) do nafty a nebudeme mít plná pole dotovaných "biopaliv" a OZE nesmyslů, začnu tyhle úvodníkové kecy brát vážně.

P. Staronový 16.12.2019 0:11

"Vzhledem k tomu, že je to největší producent elektroautomobilů na světě, je zřejmé, že téma bere vážně. Je to důvod k optimismu."

Uváží-li se celý životní a provozní cyklus elektroautomobilu, je k nějakému optimismu velmi daleko.

Elektroauto je drahé a jeho ekologičnost v celé šíři, tedy včetně výroby elektrické energie, výroby a likvidace baterií, je přinejmenším sporná. Za dnešního stavu techniky, ale ten je, různými dotacemi, spíše konzervován.

J. Sedlář 16.12.2019 0:14

Přesně jste to vystihl. Tohle byl Astonův velký přežblept.