3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Po dvaceti letech

Známe román Tři mušketýři po dvaceti letech, tohle je soudní spor po dvaceti letech. Nejvyšší soud vrátil spor ČSSD – Altner zpět před pražský obvodní soud. Teď už zesnulý advokát Zdeněk Altner se podílel na tom, že se sociální demokracii vrátil palác v pražské Hybernské ulici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 9.6.2019 11:54

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Tak co se, pane Matuško, s těmi zkušenostmi (které ostatně nejsou nijak mimořádné, kde kdo má podobné nebo i horší) teď chytáte toho nejodpornějšího, co je na dnešní bohaté politické nabídce k mání? Tož tak, bunga bunga. (Že by to bylo v tom bunga bunga?)

S. Lazárek 9.6.2019 11:54

Re: Bravo Bartoš,

Souhlasím.

S. Lazárek 9.6.2019 11:53

Re: Včera to tu zapadlo

Nevím, ale pokud se najdou svědci, velmi brzy se to zjistí, navíc mi nějak nedává smysl, proč by onen agresor dobrovolně vystupoval z anonymity, když by tím riskoval soud a naopak proč Jakl po incidentu nic neohlásil. Asi k tomu měli oba nějaký důvod.....

R. Neveselý 9.6.2019 11:53

Bravo Bartoš,

Výborný jako obvykle výborný.

P. Forejt 9.6.2019 11:52

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Kajan, to máte tak ...jak nejste a nemohu vám tak vyhánět toho Hájka z vaší makovice, tak si zasednu na ty šmejdy z NATO ...a už jedu !!

S. Lazárek 9.6.2019 11:50

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Kotasovi se prostě nelíbí, jak k té události po letech přistupují její přímí účastníci.

R. Neveselý 9.6.2019 11:49

Re: Včera to tu zapadlo

Lže Jakl, jako vždy.

K. Janyška 9.6.2019 11:49

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Kverulant fafejt, vám přeskočilo ? Dzp.

O. Uživatel 9.6.2019 11:48

Uživatel požádal o vymazání
H. Omar 9.6.2019 11:48

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

A zkusil jste se léčit?

S. Lazárek 9.6.2019 11:47

Re: Včera to tu zapadlo

Já to nijak neřešil Spáčile, jen jsem to zachytil na netu. Ať je to jak chce, jeden z těch dvou lže, jako když tiskne. Kdo, to ať vyřeší někdo jiný.

V. Kotas 9.6.2019 11:46

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Čím dál víc od války, tím víc se z toho ( všude ) většinou stává lunapark, místo tiché důstojné vzpomínky.

O. Uživatel 9.6.2019 11:45

Uživatel požádal o vymazání
E. Derat 9.6.2019 11:43

Re: Němečtí Zelení jsou při chuti.

Jo, to jsou ti zoufalci co snížili jízdné v MHD pro ženy, znovu zavedli oslavu 1.máje, a chtějí zastropovat nájemné za byty na pět let. Jo, bolševismus mají v krvi.

H. Omar 9.6.2019 11:43

Re: Němečtí Zelení jsou při chuti.

Bohužel je jich víc. Ale to vám není možné vysvětlit...

H. Omar 9.6.2019 11:42

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Pravda boj blbosti je nekonečný.

O. Uživatel 9.6.2019 11:40

Uživatel požádal o vymazání
F. Doušek 9.6.2019 11:40

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Ste se po ránu eště nevysral, tak to napravujete tady?

H. Omar 9.6.2019 11:39

Re: fiasko na oslavách v Normandii

Až natáhnete bačkory....

J. Matuška 9.6.2019 11:39

Re: Němečtí Zelení jsou při chuti.

Němce považuji za obdivuhodný národ, za to, co dokázali udělat ze zničené země. Ale volbu ́zelených ́ nechápu... Tentokrát mráz nejde z Moskvy...

J. Matuška 9.6.2019 11:34

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Mgr. Schoříku, přelétl jsem onen rozhovor. DVTV a JUDr. Daniela Drtinová - na Virtually byla známá jako prokurátorka pro její způsob moderování/výslechu. Podíval jsem se rovněž i na neziskovou organizaci ELPIDA. Kolik činí příspěvky od státu nevím, ale nevede si špatně, podle prezentace.

Lze usoudit z toho, že věnujete mé osobě pozornost, kterou dehonestujete všemi možnými známými fíglemi, že moje aktivity, zde na NP, jsou v přímém rozporu s vašimi názory. Jsou právníci a právníci.

Soudil jsem se s podnikem. V době, když jsem byl legálně na neplacené dovolené v USA, ředitel závodu očekával, že emigruji, rozvázal se mnou pracovní poměr. Domníval jsem se, že stávající záznam na OP je dostatečným důkazem. Při projednávání, podnikový právník se vytasil s tím, že rozvázání pracovního poměru se nemusí písemně dokládat. Tak, říkal jsem si, je to v pytli. Naštěstí soudce byl právník z kategorie těch, kteří jsou snad ve většině. /Po návratu domů v září 1968, jsem v pondělí nastoupil do práce k balicímu pultu. /Zeptal se podnikového právníka, jestli byla se mnou uzavřena ́nová ́ pracovní smlouva. Po negativní odpovědi se zeptal, jestli podnik je ochotný zaplatit mnohatisícovou pokutu za porušení zákona. Výsledkem bylo, že jsem měl soudem potvrzeno, že pracovní poměr nebyl přerušen /hodinky jsem stejně nedostal/. Vzpomínám na soudce, který se zastal v totalitním režimu toho ́slabšího ́, rovněž nemohu zapomenout na podnikového právníka. /Pikantní na tom je, že jsem v onom podniku strávil celý svůj pracovní život až do důchodu./

V Listopadu 89 jsem U koně říkal, že jsem šťastný, že bolševici jsou ́pryč ́ a že budu ochotný jist suchý chleba a pít vodu a budu happy. Bydleli jsme na Vinohradech v 3+1. Z pár stovek nájem narostl na tisíce. S manželkou jsme museli překonat i leccos jiného. Přesto jsem nikdy nelitoval, že jsem se dožil... Nevím, jaký jste ve skutečnosti, ale připomínáte mi typ lidí, jako se mi jeví POCHE a onen podnikový právník... Tož tak, mgr.

P. Forejt 9.6.2019 11:31

fiasko na oslavách v Normandii

tak jsem jim ty oslavy D-Day moc nepovedly. Mno, není divu ...jak si mohou rozumět Doník s Andělou, či Macron s Terezkou ?? Koukali po sobě nevraživě a bylo vidět, že by si nejraději vrazili kudlu do ledvin. Ani 95letí veteráni to moc nevytrhli ....buď chtěli pít, nebo něco jíst, nebo a to častěji čůrat, nebo kakat. A tak já se ptám, a ptám s spolu s Erichem Mariou ....kdy už bude konečně na tí Západní frontě klid ??? ......n-tssss

P. Spáčil 9.6.2019 11:25

Re: Včera to tu zapadlo

Se koukněte o kousek níž, tam to řešil Lazárek se Schoříkem.

P. Jirkovský 9.6.2019 11:12

Včera to tu zapadlo

https://1url.cz/AMhlB

J. Venc 9.6.2019 10:55

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Hells Bells v Letohradské?

:-)

J. Fialová 9.6.2019 10:49

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Jojo. Pro nepamětníky: V 89. jsme volali že chceme hlavně zrušení vedoucí úlohy KSČ, odchod CCCP vojsk, a svobodné volby. Dočkali jsme se zaplaťpámbu docela brzo. I zlepšení životního prostředí bylo tehdy jedním z požadavků, a když se porovná třeba Ústecko tehdy a dnes, je zlepšení velké.

J. Schořík 9.6.2019 10:45

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

A u té Benešové je to dle mého docela mimo - prostě volba z nouze. Každopádně je na tu Letnou půjdu podpořit, obvolal jsem kámoše a uděláme si pánskou jízdu se začátkem na demonstraci :).

J. Schořík 9.6.2019 10:44

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Chlap ví o čem mluví. Stojí za to si to poslechnout.

A Váš logický faul s demonstracemi ani nestojí za komentář. Chvilkaři nenadávají na celý svět jako místní smečka, ktirizují jasně a přesně jen Babiše a Benešovou.

J. Fialová 9.6.2019 10:42

Re: Němečtí Zelení jsou při chuti.

"... mezi voliči v Německu roste podpora pro vládní spojenectví Zelených, sociálních demokratů a postkomunistické Levice, takzvané červeno-rudo-zelené koalice."

Tahle koalice teď vládne v Berlíně...

P. Boublíková 9.6.2019 10:35

Re: Pro Matušku. I řadu dalších tady..

Na video nemám čas koukat, přečetla jsem si jen textík.

Takže senioři tvrdí, že všechno je špatně. Na demonstrace chodí senioři, Milión chvilek jsou senioři? Překvapení.

Ad demonstrace: je fajn, že se může beztrestně demonstrovat, je to důkazem demokracie. Ale nevím, zda je nutné se každý týden přesvědčovat o tom, že demokracie trvá :-)

Srovnávat demonstrace z roku 89 a dnešní je velká ujetost, jak z hlediska rizik pro demonstrující, tak z hlediska cílů.

No, asi každá generace chce svoji revoluci, co už s tím.