21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Paroubek slaný a mastný

Vedle prezidentova aseptického projevu na téma „byl to všední rok“ působí premiérův novoroční projev jako sólo na buben vedle Hajajovy píšťaličky. Paroubek si v roli šéfa vlády a generalissima sociální demokracie může víc dupnout, než nadstranická hlava státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Milda 2.1.2006 11:01

Re: Výborně zvládnutý duel od Topolánka!

Výborně zvládnutý duel od Topolánka - tak to může napsat jen ten kdo byl v poledne po Silvestru ještě stále na šrot. Nebo jsme se dívali každý na jiný TV program. Hodnocení uvedeného duelu od Petra Kamberského v dnešních HN: " Jiří Paroubek se choval, řekněme, krajně nevybíravě, Mirek Topolánek však nedokázal ani jednou na úrovni reagovat. Máme na výběr: buď bude příštím premiérem arogantní demagog nebo neobratný a slabý vůdce" je vůči Topolánkovi ještě velmi, velmi shovívavé.
chucharo 2.1.2006 12:13

Re: Výborně zvládnutý duel od Topolánka!

no tak to jsem asi videl jiny porad. Paroubkovo vystupovani mi prislo celkem umerne k cilove skupine volicu, kterou chce oslovit a pokud mohu soudit ze zaberu tv kamer, zadny vybuch ve vzduchu nevisel. Na druhe strane to co predvedl Topolanek me pouze utvrdilo v nazoru, ze volit silnou pravicovou stranu v CR pravdepodobne nebude mozne, protoze vystupovani pane Topolanka neodpovida ani starostovi ze Smetanovy Lhoty.   A volby se blizi. Ach jo.
jakovy 2.1.2006 15:01

Re: Re: Výborně zvládnutý duel od Topolánka!

" Jiří Paroubek se choval, řekněme, krajně nevybíravě, Mirek Topolánek však nedokázal ani jednou na úrovni reagovat. "  To znamená, že nebyl dostatečně sprostý.
Možná, Mildo, chce oslovit jinou cílovou skupinu, než jsi ty.
Diky Bohu, ač jsem atheista.
baci 2.1.2006 9:08

místo poslechu

misto poslechu našich velikánů politické scény,jsem raději v pohodě sledoval
Neuesjahrkonzert -Wiener Philharmoniker,docela se mi líbilo,že kacléř Schussel
s kancléřkou Merkelovou seděli asi v 6-7 řadě.
Po přečtení příspěvků to byl asi lepší zažítek nežli tlachání našich špiček.
Jem si myslím,že na vládu a tím i na stát by mělo býti vyhlašeno konkursní řízení,na VZP bylo kvůli 14 GKč a na stát s dluhy 1100 GKč měl už býti včera
Dušan Polanský 2.1.2006 8:55

ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

protože by to bylo k smíchu. Má někdo tak bohatou fantazii, že si dovede představit špičky a střední úroveň funkcionářů ODS jak bojují proti tunelářům a korupci? Když ano, tak jste mimořádný talent, je potřeba okamžitě začít psát sci-fi.  Úspěch je na dosah.  
Faust 2.1.2006 9:01

Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Upadl jsi na hlavičku? ČSSD jako jediná strana má v  base svého ministra financí odsouzeného za tunelování a rozkrádání, jeden ministr za druhým musí odcházet kvůli podvodům, dokonce i jejich předseda vlády musel před pár měsíci odejít pro podvody s bytem a ty máš odvahu psát něco o tunelářích v řadách ODS?  To snad není ani možné, jak jsi hloupák.
Crazy Canuk 2.1.2006 9:15

Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Clenove kazde strana ktera je u moci nejakou dobu podlehnou korupci. Proto je dobre kdyz se strany u vlady stridaji tak po dvou volebnich obdobich. Za soucasneho stavu by ovsem prichod ODS do vlady byla pro zemi katastrofa protoze ODS je (i) velmi slaba a (ii) korupcni praktik se nikdy nevzdala. Je pravda ze CSSD mela rovnez radu peknych vejlupku, ale Paroubek je dobry politik ktery mluvi rozumne a snazi se veci resit. Je treba si rovnez uvedomit ze program ODS (rovna dan) je nerealisticky v CR protoze ODS dostane maximalne kolem 35% hlasu. S tak malou podporou proste neni mozne udelat tak razantni zmeny. Bohuzel pro tuto zemi ODS proste nema nic - ani program ani personal.
zak 2.1.2006 9:41

Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Socani kradou, ale může za to vždy ODS. To je logika !!! S tím se opravdu dají vyhrát volby ?
Crazy Canuk 2.1.2006 9:58

Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Mily pane, uz to ze pouzivate pejorativni slovo 'socani' vas diskvalifikuje z realmu rozumnych lidi. Laskave is uvedomte ze ta ci ona forma socialismu existuje v naproste vetsine Zapadniho sveta. Pokud vase pouzivani slov jako 'socani' ma insinuovat ze existuje spojitost mezi soucasnymi levicove zamerenymi lidmi a totalitnimi komousi, probudte se z hibernace v ktere jste nepochybne stravil poslednich 16 let.
šimon klein 2.1.2006 10:09

Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

prázdné hlavy, vyložení vepři, kandidáti k zblití- viz předchozí vaše moudro...Canucu - kdo je tady mimo jakoukoliv slušnost ???
P.S. určitě jste nechtěl napsat "implikovat", že ne ???
P.P.S. - slovo socani má vzor ve slově dacani a touto implikací chce insinuovat jejich blbost, ať jsou kdekoliv v Západním světě, ale třeba i z Marsu. 
 
Crazy Canuk 2.1.2006 10:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Pokud jsou pro vas lidi kteri se priklaneji k socialnimu videni sveta blbci, jste nebezpecny fundamentalista naprosto nechapajici co to je demokracie. Jste typicky prestavitel (post)komunisticke vymastenosti ktera je tak omnipresentni v CR. Vase predstava ze levicaci a socani jsou blbci nad kterymi je treba zvitezit je na uplne stejne urovni jako komunisticky prevrat v roce 1948.
Crazy Canuk 2.1.2006 10:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

BTW, co se tyce vaseho linguistickeho rozboru, uvedomte si ze insinuovat a implikovat jsou synonyma ktera znamenaji esencialne totez. Vas vykrik 'implikací chce insinuovat' je tkzv. pleonasmus, neco na zpusom stoupam vzhuru nebo padam dolu. Vzdy je dobre vedet o cem mluvim nez otevru chlebarnu.
šimon klein 2.1.2006 10:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

jsem rád, že jste mi to tak omnipotencionálně a ekvididstantně vysvětlil....hlavně i to, jak socani jsou jediní, kteří mají sociální cítění....no není nad dobře esenciální chlebárnu...
Jura Jurax 2.1.2006 10:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Můj slovník cizích slov praví:
insinuovat - 1. (co komu) namlouvat, našeptávat něco nepravdivého; 2. (koho, 4.p.) křivě obviňovat, pomlouvat
implikovat - (co) obsahovat, zahrnovat v sobě, nést s sebou; implikace pak jest mj. vztah mezi výroky, z nichž jeden je důsledkem druhého
 
esenciální - 1. podstatný, 2. - samostatný, neznámého původu
 
Že by vskutku insinuovat a implikovat jsou synonyma ktera znamenaji esencialne totez?
 
Crazy Canuku, nejste vy pfilozóf? To by mohlo mnohé vysvětlit; a taky že "crazy" je česky šílený ...
Crazy Canuk 2.1.2006 10:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Je mi lito, vas slovnik cizich slov nepouzivam. Po vetsinu casu myslim a pisu francouzsky nebo anglicky a vyznam tech slov je jak jsem popsal. Doporucuji vam si dat velky pozor na ceske slovniky a pokud se chcete skutecne neco dozvedet pouzivejte vykladove slovniky.
Jura Jurax 2.1.2006 14:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Pakliže myslíte i píšete nikoliv česky, pak - pokoušíte-li se vyjádřit myšlenku právě česky - by Vám slovník - jmenovitě český slovník - spíš prospěl. Jinak jste nezáměrně komický.
 
Mimochodem, proč bych si měl dávat pozor na české slovníky?
dino 2.1.2006 15:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Milý seveřane, zdá se, že nepoužíváte vůbec žádný slovník - jinak byste zjistil, že v naší malé kotlině se nevyřazuje (nevyčleňuje) z "realmu", ale ze "společenství" nebo doslovněji "říše" - v tomto případě slušných lidí. Nic ve zlém, ale vaše čeština je půvabná. Vaše názory mi neimponují a neztotožňuji se s nimi - váš jazyk mě drobátko uráží...
tommi38 2.1.2006 18:54

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Pánové,prosím Vás (Šimone i Crazy Canuku) nechovejte se prosím jako puberťáci,kteří
předvádějí kdo dočurá výš,rád čtu Vaše "diskuze",tak pokračujte prosím věcně dál a nepředvádějte svoji "vzdělanost", je to trochu trapné. Cobaya.
Jura Jurax 2.1.2006 10:31

Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Vy tedy račte soudit při Vašem vzdělání, že prvek množiny levicově zaměřeného lidu socan Paroubek vykáže totalitní komouše do propadliště dějin (tedy napsal bych přímo do prdele, ale to by mohlo popudit místního cenzora), kam nepochybně patří? Že neexistuje spojitost mezi soucasnymi levicove zamerenymi lidmi a totalitnimi komousi?
 
Ajvaj, to je vážné ... léčit se to ale snad ještě dá ...
J. Mach 2.1.2006 13:38

Re: Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Canuku, jestli si myslíte, že nadměrným a směšným používáním cizích slov dodáte váhy svým zmateným představám a podivným názorům, tak byste ta cizí slova musel používat správně. Jinak vypadáte jako ještě větší blbec. Co je to "epitom"? Nechtěl jste použít epiteton, nebo epigon? 
R 2.1.2006 10:10

Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Co se týká ODS, tak to s Vámi jednoznačně souhlasím.
Žulový Aston 2.1.2006 9:19

Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Ano, plně s vámi souhlasím Fauste - ČSSD je schopna samoočištění a odeslání zkompromitovanýhc špiček  do ....... (Svoboda, Snopková,Gross, Lánský, Zgarba, Palas),ale ODS je strana bezchybná a již v roce 2006 (16 let po pádu komunizmu) pochopila komunistické nebezpečí a i nebezpečí ze strany EU. A to nám ještě pana prezidenta, čestného předsedu ODS, ty záludné komunistické s....ě zvolily.  
Čest práci a ODS!
Crazy Canuk 2.1.2006 9:29

Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Dalsi vec kterou je treba si uvedomit ze levicovy/pravicovy fundamentalismus je nesmysl. Levicove a pravicove orientovanych lidi je cca 50/50%. Nejde o to a by pravice zvitezila nad levici a zadupala ji do zeme nebo vice versa. Je treba vytvorit rozumne podminky pro vsechny. To se stejne nakonec stane a to jestli je u vlady pravice nebo levice se projevi velmi minimalne (kvaky ODS o rudem nebezpeci a analogicke kvaky levicovych stran - nevybavuji se co zrovna hlasaji - jsou jen a jen kvaky ktere maji za ucel emotivne oblbnout ne prilis inteligentni volice). Me osobne je kuprikladu uplne jedno jestli je strana tkzv. pravicova nebo levicova; zajima me jak se v danou chvili stavi k tomu a tomu problemu.
sdf 2.1.2006 10:21

Tak koho volit, SAKRA?

Jasně , že ODS. A kdo nemůže vystát ODS tak ještě můžet volit Lidovce a je-li více doleva tak Zelené. Na ksichty z ČSSD a KSČM se už fakt nedá ani podívat.
Hrozd 2.1.2006 17:32

Re: Tak koho volit, SAKRA?

Já také nevím - ona totiž u vesla ODS již jednou byla a nebylo to radostné. A navíc ta dnešní má vedení velmi slabé - kdeže jest Klausovo charisma ?
Faust 2.1.2006 13:51

Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Žulový Astone, každý další  "průser"  - tedy odhalení nové a nové korupce v řadách ČSSD - je dle vás " samoočištění" .
V součtu to tedy znamená, ža v okamžiku, kdy zavřou posledního existujícího socana za další krádeže a tunelování do basy, bude tato strana konečně křišťálově čistá ... , jak nedávno vykřikoval v parlamentu ČR tehdejší premiér za tutéž stranu ....
q 2.1.2006 9:24

Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Vy chytří to holt odnesete, protože nás hlupáků, volících levici, je prostě víc.
Ivan Nový 2.1.2006 9:35

to q,

to je omyl, lidí, kterým konvenuje rétorika premiéra není mnoho.
Jura Jurax 2.1.2006 10:37

Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

To máte bohužel pravdu. Ono totiž všeobecné a rovné hlasovací právo, v němž hlas blba platí stejně jako hlas génia, je hrobem demokracie.
 
V zájmu objektivity je však nezbytné zdůraznit, že to rozhodování, kdo je blb a kdo génius, je trošku problém ...
Evropan (original) 2.1.2006 11:08

Re: Re: Re: Re: ODS podobné věci hlásat ani nemůže,

Opet a znovu si dovoluji upozornit na Zajdeluv roman Limes inferior, tam je reseni nastineno, dle meho, celkem velmi racionalni a objektivni