29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Otázky bez odpovědi

Evropa jako ostrov stability a blahobytu v moři krvavého rozkladu a nenávisti řeší zásadní otázky, jako je změna počasí pod tlakem zákazu žárovek a snížení výkonu vysavačů. Na ostrém pozadí toho, co se skutečně děje, se tyto lunatické vize míhají jako stíny křepčících šílenců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 21.6.2015 17:56

Re: 70 let od masakru u Přerova

Snad neexistuje národ, jehož historie by byla neposkvrněná jako lilium.

A snad v každém národu se vyskytují nacionalisti, kteří tvrdí, že tomu tak je.

M. Prokop 21.6.2015 18:01

Re: 70 let od masakru u Přerova

S nacionalisty je problém, hlavně jak je rozeznat od vlastenců. :-P

A s internacionalisty byl problém ještě větší.

J. Laták 21.6.2015 18:10

Re: 70 let od masakru u Přerova

Svatá pravda. Z hospody od fangličkářů do putiky nácků vede krátká míle.

M. Prokop 21.6.2015 17:29

Re: 70 let od masakru u Přerova

Ten Pazúr byl pěknou ukázkou přesunu od nacistů ke komunistům. A nebyl sám.

R. Sartori 21.6.2015 17:16

Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

https://www.youtube.com/watch?v=xESsHNVWAW0

_________________________________________________

Tu-ááá.

P. Vandas 21.6.2015 17:20

Re: Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

Jakkoli jsem se bavil u toho videa s "ukradením " chilské propisky, tak musím uznat, že to video bylo značně podlé a reakce veřejnosti nepřiměřená. Udělat z toho "krádež" je značně nadsazené. Tož tak. Ale i já jsem se bavil dobře. :-):-)

J. Laták 21.6.2015 18:27

Re: Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

Nic proti nepřiměřenosti, ale jestliže se Václav Peročmajzl v Chile zachoval jako obyčejný kleptoman, nerozpakoval se ani ulehčit sofistikovanějším tunelářům pohodlné životy nepochopitelnou amnestií. Měl to v moci a nezaváhal.

R. Brzák 21.6.2015 17:22

Re: Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

Zda si někdo něco zaslouží nebo nikoliv, to nechte koňovi. Jak nahlížím svět je však pro člověka základním předpokladem k prožívání šťastného nebo nešťastného. Z tohoto hlediska je i pro Vás důležitější zabývat se sám sebou, než nějakým bývalým prezidentem.

P. Vandas 21.6.2015 17:25

Re: Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

Tak jsem Vás pane Brzáku dnes četl a nevím, co jste z toho všeho napsaného myslel vážně. :-):-):-)

R. Sartori 21.6.2015 17:35

BRZÁK taky nebude z opice !!!

:-))))

:-))))

Kališník je to !!!

R. Brzák 21.6.2015 17:40

Re: BRZÁK taky nebude z opice !!!

Co se to opovažujete zpochybňovat moji rodinu! Že na Vás pošlu strejdu Bonoba z Pražské Troje!

E. Erat 21.6.2015 17:47

Re: BRZÁK taky nebude z opice !!!

Máte pravdu, jediné zvíře-lidoop,který vraždí stejně jako člověk jenom pro radost.Je to dáno jeho vysokým IQ,nejvyšším ze všech lidoopů.Strejda Richard je proti němu trouba.

R. Brzák 21.6.2015 17:35

Re: Václav KLAUS si to nezaslouží !!!

Na netu či v psaném textu se člověk profiluje tak, jak by si přál působit ve skutečnosti. Realita je často "ne tak vyhrocená". Ale většinou popisuji to, co vychází z mého "kodexu" (ke kterému se jen vztahuji, nejsem schopen jej naplňovat ani z poloviny). Tím kodexem je jednoduše "miluj bližního svého JAKO SEBE SAMÉHO".

R. Sartori 21.6.2015 17:39

Já to tušil- a měl ho tam !!!

:-))))

:-))))

J. Veselý 21.6.2015 16:50

On nekrade, jen přemisťuje....

http://m.youtube.com/watch?v=zpe4T0lXZcE

J. Veselý 21.6.2015 16:52

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

Jen idiot nechce vidět co opravdu Kykča dělá.... :-)))))

R. Brzák 21.6.2015 17:19

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

http://www.ladislavspacek.cz/klaus-krade-pero/

Jak rád bych byl , kdybych sobě nemilého V.Klause mohl považovat i za kleptomana. Navíc bych dle Vašeho názoru tím pádem nebyl idiot. Leč ani tak bych nemohl popřít, že mnohé z Klausem řečeného má hlavu a patu a přestože o mnohém jiném s ním musím vášnivě polemizovat, nikdy nemohu sklouznout k tomu, abych si ulehčoval svůj vztah k našemu exprezidentovi nějakým podobným zjednodušováním, jaké mnozí předvádí.

Jednoduchost je vhodná pro okamžitá až instinktivní rozhodování. Mám-li čas se zamyslet, mám jako člověk povinnost využít své největší evoluční výhody a beze strachu nahlédnout na široké souvislosti libovolné situace a tyto pak analyzovat rozumem. Co mi v tom jako člověku může bránit, je pouze a jedině strach.

Opakem strachu je láska.

P. Vandas 21.6.2015 17:27

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

Láska není opakem strachu. :-):-) Příliš si to zjednodušujete.

J. Veselý 21.6.2015 17:31

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

Musím napsat, že opravdu nerozumím řeči vašeho kmene...:-) , ale určitě nic proti Vám nemám. Hezký den.

S. Lazárek 21.6.2015 17:32

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

Takovej Kajan v soft provedení Hare Krišna....:-)

J. Veselý 21.6.2015 17:36

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

Mám podobný pocit ;-)

R. Brzák 21.6.2015 17:46

Re: On nekrade, jen přemisťuje....

I Vám pěkný den. Jsem potěšen, že přestože s Vámi nesouhlasím, již netrváte na idiotství mého pohledu na konkrétní situaci, již jste zde odkazoval.

J. Veselý 21.6.2015 17:04

A ještě k tomu podepisování....

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Chilsk%C3%BD_incident_V%C3%A1clava_Klause

J. Kombercová 21.6.2015 17:23

Re: A ještě k tomu podepisování....

Už několikrát, i dneska, jsem tuto okolnost, že tedy jakýsi dokument podepisoval Schwarzenberg, psala... pokaždé tuto moji poznámku obhájci Klausova činu nechali bez odezvy. Přitom je to dost zásadní věc, když už tedy tady tvrdí, že pero je toho, kdo podepisoval. :))

Ptám se tedy, dejme tomu po páté, co pan prezident Klaus na této návštěvě podepisoval?! 'Svarcík je jasný, podepisoval se svým protějškem smlouvu o cestovním ruchu, stručně řečeno, tak co ten Klaus... snad věnování Chilanům do památníčku?

J. Veselý 21.6.2015 17:28

Re: A ještě k tomu podepisování....

:-)))

S. Lazárek 21.6.2015 17:33

Re: A ještě k tomu podepisování....

Tuhle zapeklitou otázku tu můžou rozmotat maximálně tak dva, tři lidi.....:-)

M. Prokop 21.6.2015 17:34

Re: A ještě k tomu podepisování....

Nejspíš něco podepisoval, když už tu propisku měl.

Ale přiznávám bez mučení, že je mi to zcela jedno.

J. Veselý 21.6.2015 17:39

Re: A ještě k tomu podepisování....

Jaký měl, lohnul ji dřív než s ní on cokoliv podepsal.

S. Lazárek 21.6.2015 17:41

Re: A ještě k tomu podepisování....

V podstatě se dá říct, že ho vyfouknul knížeti.....:-)

J. Kombercová 21.6.2015 17:40

Re: A ještě k tomu podepisování....

Mně ne... jde mi o princip! A když ne o princip, tak alespoň o zásadu, na tom trvám!

Ne, vážně, pokud by pan Klaus skutečně podepisoval dokument takové důležitosti, že by k podpisu dostal protokolární pero, pak bych ten jeho počin viděla v jiném světle, i když provedení bylo i v tomto případě legrační.

Jsou věci, které zůstanou zahaleny tajemstvím.