28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Otázka priority

Stalo se módou zveřejňovat různé důvěrné dopisy, depeše a sdělení – teď je to Paroubkovo sdělení ministrovi zahraničí Cyrilu Svobodovi ve smyslu, co že si to Svoboda dovoluje, že nadále navrhuje Alexandra Vondru na funkci zvláštního představitele Evropské unie pro Bosnu a Hercegovinu, protože ví, že si to Paroubek nepřeje. Vondra místo nedostal, funkci získal německý politik Christian Schwarz-Schilling.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JJ 27.2.2006 15:22

Doplnek

 
Nekteri vybrani pacienti, zvlaste ti zamestnani na ministerstvu dokonce ze systemu neco obdrzi a pokud se to zprumeruje, tak pacient skutecne nezplati nic navic.
Béda 27.2.2006 15:25

Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

NoName, nevím jak to je, z tej noticky například na flashnews nejde nic soudit. Vytrženo z kontextu. Zde je zpráva z listopadu 2005:
 
NoName 27.2.2006 15:33

Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

Aha. Takže někde musí být zpráva i o tom, že ministerstvu se podařilo vyjednat nižší ceny od výrobců, nejméně o 2,27 %.  Nemáte odkaz ?
jonáš 27.2.2006 16:02

Re: Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

A nestačí vám, že vyjednalo o tři procenta nižší marže?
NoName 27.2.2006 16:05

Re: Re: Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

Ale při tom vyjednávání zároveň snížilo i úhradu, takže léky podražily i při snížení marže. A teď znovu podraží.
Béda 27.2.2006 16:06

Re: Re: Re: Jsem myslel...

Nemám. Ovšem jak se zdá, tak problematika je daleko složitější. Proto jsem ten odkaz uvedl, což normáně nečiním. Na to tady máme "hvězdičku". Také nevím, jak může ministerstvo vyjednávat u výrobců léků nebo zajistit, aby distributoři nakupovali a lékaři předepisovali více těch uváděných nelicencovaných "venerik". Ti spíše ve spojení s majiteli lékáren zajisté už dnes spolupracovat chtít nebudou. Ovšem, zdá se, že ani nikdy nechtěli.
Kajan 27.2.2006 15:30

Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

Je bezpodmínečně nutné sebrat možnost vydávat vyhlášky těm parchantům, vydavačům vyhlášek. Lépe řečeno, žádné vyhlášky do svobodného světa nepatří. Trh, trh ,trh !!! Dzp.
Béda 27.2.2006 15:33

Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval...

Jo, třikrát trni. Co se dá. Kdo šetří, má za tři, kdo krade, má za tři tžně šetřící. Ovšem, bude tu problém. Jak bez vyhlášky vyhlásit, že zde už neplatí žádná vyhláška.
Béda 27.2.2006 16:08

Re: Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval...

Sorry: ...třikrát trhni.
www racek 27.2.2006 16:30

Re: Re: Jsem myslel, že Rath několikrát opakoval, že pacient nebude platit za léky víc ...

kajane, příteli, moc nekřič. při tvém platu bys asi rychle změnil strany sporu ... nebo bys zemřel raději za pravdu, neošetřen? to bude julínek s topolem koukat, co jom neseš do sociálního programu...
víš, úspěch v přírodním výběru je vždy dán kolektivismem a organizováním do skupin, nikolivě chaosem. a solidarita jest to první, čím byl odlišen člověk od zvířat. dokazují to už archeologické nálezy z gruzie, staré více jak 1,5 milionu let.
Vládík 27.2.2006 14:57

Ne zaslepenost, ale blbost

Pan "premiér" (úvozovky - protože v čem je první?) je zaslepený mnohem obecněji (zaslepený - krásný eufemismus pro totální blbost). Dokonce tak, že není stanovit ani vhodnou taktiku pro relativně krátkodobé cíle - viz protlačení Ratha do čela lokální kandidátka. Lepší zajištění propadu hlasů si nemohl vymyslet.
* 27.2.2006 14:53

Nebyla přitom sama, komu alkohol na Českých lvech chutnal víc, než unesl.

Ovinena Halina
kapitán 27.2.2006 15:08

Re: Nebyla přitom sama, komu alkohol na Českých lvech chutnal víc, než unesl.

Na zeleninu se fakt blbě chlastá.
Chtělo to k čatní trocha toho ŠPEKU, že Halinko.
Béda 27.2.2006 16:11

Re: Nebyla přitom sama...

No, ona ta Halina má problém unést sama sebe. A do toho ještě ten alkohol...
Sch.glosátor 27.2.2006 17:17

Nechal jsem si to jen odvyprávět.

Hrůza.
pf 27.2.2006 14:51

o tempora

bejjvavaly casy, kdy Vondra byval provareny pravdolaskovnik a squadra azura mu nemohla prijit na jmeno (ja taky ne, ale spis proto, ze jsem z temer prvni ruky slysel o kvalite jeho studii na Alme mater). A ejhle, ted je z nej obet socanskeho manipulatora.
 
S temi inteligenty, kteri se oziraji jako prasata pri kazde prilezitosti ,kdy se zdarma nalevaji lihove napoje: To je stejny problem, kterym trpel muj vzdaleny pribuzny, ktery prosel koncentrakem: Mel nutkani sezrat  cokoliv jedleho co mel na dosah.
Mlady inteligent ma konzumaci v mladi silne omezenou obsahem srajtofle, takze si nevypestuje sebekontrolu a pak v dospelem veku, kdyz mu nalivaji zdarma, tak to konci verejnym blitim do stribra nebo na mramorove podlahy.
Ivan Nový 27.2.2006 14:57

pf,

vy máte už také tu virtuální identitu nějakou vyblitou .
* 27.2.2006 14:49

Paroubek opet na prvnim miste v popularite

PRUZKUM POPULARITY
brouk 27.2.2006 14:52

Re: Paroubek opet na prvnim miste v popularite

Flamewars byly typickým fenoménem Usenetu (Net News) a emailových konferencí v první polovině 90. let 20. století, ale prostor pro flamewar poskytuje kterékoli médium, umožňující debatu. V současnosti se flamewars v českém internetovém prostředí často odehrávají v diskusních fórech pod články webových magazínů. Je předmětem četných spekulací, zda se na vzniku flamewars podílejí rozdíly internetových diskusí oproti diskusím ve fyzickém světě, například nepřítomnost neverbální komunikace, používání nicků, možnost založit si několik identit jen pro účely diskuse. Průvodním znakem flamewar je obvykle řádový nárůst počtu příspěvků, což zvláště u emailových konferencí obvykle obtěžuje účastníky, kteří se hádky neúčastní. I proto jsou flamewars v internetových komunitách vnímané dosti negativně. „Ryzí“ flamewar se vyznačuje zvláštním účelem zasílaných příspěvků - cílem je protivníka nikoli přesvědčit, ale porazit, případně naštvat. Pravý „flame“ bývá úmyslně nepřátelský a urážlivý k oponentovi, a flamewar roste dalšími reakcemi, které opět mají podobu flamování. Průvodním rysem takové flamewar bývá zhoršení sociálních vztahů v komunitě. [editovat]Témata a obsah Častým tématem flamewars jsou dlouhodobé spory, nebo kontroverzní otázky související s osobním přesvědčením, např. spory horlivých zastánců operačních systémů Microsoft Windows, Linux, či Mac OS nebo diskuse o interrupcích. Námětem flamewar ovšem může být v podstatě cokoli - pro příspěvky, které v dané komunitě téměř jistě musí vyvolat prudkou reakci, se někdy užívá označení flamebait. Obvyklým případem je příspěvek antagonistický k zaměření komunity, například kreacionistický příspěvek zaslaný do fóra zaměřeného na evoluční biologii.
Don't feed the trolls!
Béda 27.2.2006 15:04

Re: Re: Paroubek opet na prvnim miste v popularite

"Pravý „flame“ bývá úmyslně nepřátelský a urážlivý k oponentovi, a flamewar roste dalšími reakcemi..."
Z toho, co jste nám zde napsal spíše vyplývá, že "pravý flame" je duševně nemocný či zaostalý jedinec, který si léčí komplex z mládí nebo i současnosti rozdmýcháváním hádek bez argumentů. Takže jste se tím vlastně prozradil.
* 27.2.2006 14:31

Distributoři, kteří odmítli dodávat třem nejzadluženějším nemocnicím léky, se dostali do hledáčku antimonopolního úřadu.

No vida, jak to obtloustle prasatko, ktere vede urad za CSSD, ryje rypackem.
 
Coz takhle TELECOM?
 
* 27.2.2006 14:31

Re: Distributoři, kteří odmítli dodávat třem nejzadluženějším nemocnicím léky, se dostali do hledáčku antimonopolního úřadu.

http://lidovky.zpravy.cz/ln_domov.asp?r=ln_domov&c=A060227_134858_ln_domov_bat
Čumil 27.2.2006 14:38

Což takhle Telecom? Ale houby - raději Eltodo! To je prověřené!

* 27.2.2006 14:46

Re: Což takhle Telecom? Ale houby - raději Eltodo! To je prověřené!

Soudruhu Cumile,
 
dluh je dluh. Prase Bradavicnate opakovene pochrochtavalo neco o VYDIRANI dodavetelskymi firmami.  Mozna jste slysel o tom, ze VYDANA FAKTURA se eviduje jako prijem. Prase Bradavicnate tedy jiste vybira dan z prijmu za vlastni dluhy ...
Čumil 27.2.2006 15:15

Milý příteli wtd. -

nerad konstatuji, že nějak ztrácíte při tom tapecírování glanc, takže už vám pomalu ani nerozumím. :-)) 
Asi by to chtělo studii o vlivu tapecírování na úroveň vyjadřovacích prostředků tapecíra  -  jak vás tak poslední dobou čtu, začínáte intelektuálně dohánět už pana předsedu.  Myslíte, že je to přesně ta úroveň, jíž chcete dosáhnout? V tom případě vám gratuluji - vytoužený cíl je na dosah! Jenom vytrvat. :-))
Pozdravujte za mne pana předsedu Eltodo EG.
 
* 27.2.2006 15:27

Re: Milý příteli wtd. -

Ano, HOCHU, soudruha predsedu Paroubka se snazime ve vyjadrovani dohonit.
 
My HOSI na TOM ""TVRDE MAKAME". V nasem REZORTU je treba jeste mnoho vykonat pro TU DEMOGRACIJI.
Čumil 27.2.2006 15:50

Ale to maj špatně v adrese, wtd. -

nepleťe sem zbytky znalostí - předseda parlamentu je premiér. 
Takže předseda je pouze El Todolánek.
Že já vás ještě budu muset doučovat, při vašem vzdělání... :-))
jonáš 27.2.2006 16:07

Re: Ale to maj špatně v adrese, wtd. -

Čumile, hlásim poslušně že El Todolánek nemá chybu. Myslim jako jméno, ne jako politik.
Čumil 27.2.2006 17:43

Ale tak díky, jonáši - jen je smutné, že jeden musí k debatě s wtd používat už takových prostředků.

Jiné už není s to vnímat... :-(